Viticromina per Vitiligo
Cuntenutu
A viticromina hè una medicina erboristica, chì agisce aumentendu a pigmentazione di a pelle, è hè dunque indicata per i casi di vitiligine o prublemi relativi à a pigmentazione di a pelle, in adulti è zitelli.
Questa medicina pò esse acquistata in farmacie in forma di una pillola, unguente o soluzione topica, per un prezzu chì pò varià da 43 à 71 reai.
Cumu funziona
A viticromina hà in a so cumpusizione sap di Brosimum gaudichaudii TrécuI, chì si compone di psoralen è bergaptene, chì sò sostanze chì aumentanu a pigmentazione di a pelle, postu chì anu un'azione fotosensibilizante.
Scuprite ciò chì pò causà vitiligo è quali sò l'opzioni di trattamentu.
Cumu aduprà
A viticromina deve esse usata cum'ellu hà urdinatu u vostru duttore. Generalmente, a dosa hè a seguente:
- Compresse di viticromina: A dosa cunsigliata hè di 2 pasticchi sani in a mattina;
- Soluzione di viticromina o unguentu: A soluzione o unguentu deve esse applicata à a pelle di notte, prima di dorme, in un stratu finu. A matina dopu, a pelle deve esse lavata bè cù acqua.
L'esposizione à soI deve esse evitata durante u trattamentu cù questu medicamentu, per evità l'apparizione di macchie nantu à a pelle.
Quale ùn deve micca aduprà
A viticromina ùn deve esse aduprata da e persone chì sò ipersensibili à qualsiasi cumpunenti di a formula. Inoltre, ùn deve micca esse adupratu ancu in donne incinte è in donne chì allattanu, a menu chì ùn sia micca cunsigliatu da u duttore.
Possibili effetti collaterali
Ùn ci sò micca effetti collaterali cunnisciuti di Viticromin. Tuttavia, in casu di allergie à a droga, pò esse gonfiore, rossi, pruriti o urticaria nantu à a pelle.