A Storia Strana è Inaspettata di u Vibratore

Cuntenutu

U vibratore ùn hè nunda di novu - u primu mudellu apparsu à a mità di l'anni 1800! Iè, avete lettu bè: i vibratori sò stati urigginariamente cuncipiti cum'è un strumentu per u "sollievu emotivu" amministratu da u duttore per e donne. E cum'è risulta, quelli storici primi adoptanti puderianu avè avutu qualcosa: l'usu di u vibratore hè strettamente ligatu à a salute sessuale è pò ancu influenzà a salute di e persone fora di a stanza.
U vibratore hà subitu novi sviluppi drammatici in l'ultimi 20 anni, in particulare in a so adopzione da i cunsumatori maschili è l'accettazione culturale crescente. E nostre attitudini versu (è usi per) u vibratore sò cambiate, è oghje ghjente di tutti i sessi ne benefizianu.
CHAT C'È L'OFFERTA?
Vibratori allora: U primu vibratore meccanicu hà fattu u so debut americanu in u 1869 cum'è una sfera rotativa à vapore allughjata sottu à un tavulinu cù un foru ben piazzatu. Questi strumenti sò stati utilizati da i medichi, chì, prima di l'invenzione di u vibratore, stimulavanu manualmente i clitorisi di i pazienti femine per alleviare temporaneamente i sintomi di "isteria" - un diagnosticu medicale obsoleto attribuitu à un altu strung è cusì chjamatu "irrazionale". "donne (pazzi, a sapemu).
U vibratore si hè sviluppatu per necessità: I duttori temenu u compitu di a stimolazione, chì puderebbe piglià una ora per compie, è cusì anu pressu l'invenzione di un strumentu chì li fessi u travagliu. Versu u 1883, a versione originale s'era sviluppata in un mudellu di manuvra menu ingombrante apttamente chjamatu "Granville's Hammer". U vibratore hè statu cummercializatu da a fine di u seculu è puderia esse urdinatu da u Sears, Roebuck & Company catalogu.
Dapoi quellu tempu, u vibratore hè cresciutu è calatu in pupularità culturale, spessu cù e riprisentazioni di u dispusitivu in i media pupulari. Una volta chì u vibratore hà debuttatu in pornografie in 1920, a so accettazione domestica cum'è strumentu per trattà i isterici hè cascata fora di favore è u dispositivu hè statu etichettatu pruriente, piuttostu chè rispettabile. I vibratori anu celebratu una rinascita duranti l'anni sissanta è settanta, chì u tabù in quantu à a sessualità di e donne era sfidatu per mezu di a cultura pupulare, in libri cum'è Sessu, è a zitella sola, è da scrittori cum'è l'educatrice sessuale pioniera Betty Dodson. Cù l'emergenza di Hitachi's Magic Wand (chjamatu u "Cadillac di vibratori") in u principiu di l'anni 1970, i percepzioni pusitivi di u vibratore anu aumentatu. In l'anni 90, parlà apertamente di l'usu di u vibratore hè diventatu più cumunu, grazie à U sessu è a cità, Oprah, è ancu u New York Times. Questi ritratti anu aiutatu à generà discussioni aperte è ricunniscenza di l'usu di u vibratore di e donne.
Vibratori avà: Oghje, l'attitudini culturali di i Stati Uniti versu l'usu di i vibratori di e donne sò, in generale, assai pusitivi. Un sondaghju naziunale hà truvatu chì l'omi è e donne anu una visione assai pusitiva annantu à l'usu di u vibratore di e donne. Più di u 52 per centu di e donne dicenu chì anu utilizatu vibratori, è l'usu di vibratori trà i partenarii hè cumuni in coppie eterosessuali, lesbiche è bisessuali.
L'attitudini versu l'usu di u vibratore di l'omi sò ancu in espansione. Ancu s'ellu ci hè scarsa storia nantu à i vibratori masculi cummirciali o u so usu, i vibratori sò stati aduprati dapoi l'anni 1970 cum'è strumentu medicu per curà a disfunzione erettile è cum'è strumentu di riabilitazione per l'omi cù ferite di a medula spinale. In u 1994, u Fleshlight debuta cum'è u primu vibratore dispunibule cummercialmente (è assai elogiatu) per l'omi.
A popularità successiva di Fleshlight hà purtatu l'industria di i ghjoculi sessuali à fighjà nantu à u putenziale di i consumatori maschili. Da tandu, i ghjoculi sessuali destinati à una demografica maschile anu dimustratu un aumentu sustinibili di vendite. I magazzini di ghjoculi per adulti cum'è Babeland anu avà sezioni separati per i cunsumatori maschili (Babeland hà ancu infurmatu chì u 35 per centu di i so clienti sò omi). E sti ghjoculi sò usati: In un studiu, u 45 per centu di l'omi anu riferitu di utilizà vibratori per l'attività sessuale in solitaria o assuciata. In un altru, 49 per centu di l'omi gay è bisessuali anu segnalatu l'usu di vibratori, chì seguitanu dildos è anelli di cazzi non vibratori cum'è ghjoculi sessuali pupulari.
PERCHÈ IMPORTA
Dall'accettazione culturale crescente di l'usu di u vibratore femminile, cun un interessu maschile crescente per u ghjocu sessuale, u dispusitivu hà ghjucatu un rolu impurtante in a sessualità americana. In fatti, i vibratori è a salute sessuale spessu parenu andà in manu. E donne chì riportanu l'usu recenti di vibratori cù i partenarii tendenu à puntuà più altu nantu à l'Indice di Funzione Sexuale Femminile (un questionnaire chì valuta l'eccitazione sessuale, l'orgasimu, a satisfaczione è u dolore) cà e donne chì ùn anu micca usu di vibratore è ancu e donne chì anu utilizatu solu vibratori per a masturbazione. L'usu di u vibratore pò ancu aumentà a soddisfazione sessuale è hè assuciatu à praticà cumpurtamenti sani ancu fora di a camara.
L'omi chì utilizanu vibratori sò più prubabile di rapportà a participazione à i cumpurtamenti chì prumove a salute sessuale, cum'è l'autoesami testiculari. Anu ancu tendenu à puntuà più altu nantu à quattru di e cinque categurie in l'Indice Internaziunale di Funzione Erettile (funzione erettile, soddisfazione sessuale, funzione orgasmica è desideriu sessuale). E coppie ponu piglià u passu cù una serie di vibratori partner, chì offrenu una stimolazione simultanea, o sceglite un vibratore specificu di genere per i preludi.
A PRENSA
I vibratori si trovanu di più in più in camere da letto in tutta l'America è offrenu l'uppurtunità per un sollievu sessuale in solitario è assuciatu è una spressione sessuale sana. Malgradu a so storia insolita, i vibratori anu avà un rolu impurtante in a vita sessuale di l'Americani. Da i meccanismi à vapore à "bacchette magiche" è "pallottole d'argentu", i vibratori si sò sviluppati à fiancu à a cultura pupulare è riflettenu una parte di a storia strana è interessante di a sessualità americana.
Più da Greatist:
A Guida Essenziale di Regali di Vacanze per Foodies
30 Ricette Superfood chì ùn avete mai pruvatu prima
Tuttu ciò chì avete bisognu di sapè nantu à u popcorn, ma avete a paura di dumandà