Autore: Laura McKinney
Data Di Creazione: 3 Aprile 2021
Aghjurnamentu Di Data: 1 Lugliu 2025
Anonim
Sano e Vegano: cosa mangiare e cosa non mangiare?
Video: Sano e Vegano: cosa mangiare e cosa non mangiare?

Cuntenutu

A Dieta No White Foods, cunnisciuta ancu cum'è Dieta No White, hè un mudellu alimentariu fundatu annantu à a nuzione chì l'eliminazione di l'alimenti trasfurmati di culore biancu da a vostra dieta pò aiutà à perde u pesu è migliurà u cuntrollu di u zuccherinu in sangue.

I sustenitori affirmanu chì a maiò parte di l'alimenti bianchi sò malsani, chì parechji sò stati assai trasfurmati, sò ricchi di carboidrati, è cuntenenu menu nutrienti di i so omologhi più culuriti.

Cusì, toglendu l'alimenti bianchi da u vostru piattu, si dice chì vi preparate per una dieta più nutritiva chì prumove a perdita di pesu è ripristina l'equilibriu di zuccheru in sangue.

A maiò parte di l'esperti in salute accunsenteranu chì basà e vostre scelte dietetiche strettamente nantu à u culore di un alimentu hè un modu simplificatu troppu per avvicinassi à una bona nutrizione.

Tuttavia, sta strategia dietetica pò avè qualchì meritu, soprattuttu s'ellu vi aiuta à riduce u vostru cunsumu di alimenti ultra-trasfurmati in favori di quelli più densi in nutrienti.

Eccu 7 cibi bianchi - è chì manghjà invece.

1. Pane biancu

Unu di l'alimenti primari eliminati nantu à a Dieta No White Foods hè u pane biancu, è ancu alimenti stretti cunnessi fatti da farina bianca, cumprese crackers, pasticcini è cereali per a colazione.


Quandu a farina di pane hè raffinata, u germe è a crusca di u granu sò rimossi - cù a maiò parte di a fibra, vitamine è minerali alloggiati in elli - durante u prucessu di macinatura ().

Questu resulte in un pruduttu chì hè riccu in carbuidrati ma manca in altri nutrienti impurtanti cum'è a fibra è a proteina.

A ricerca suggerisce chì un ingaghjamentu più altu di pani bianchi hè assuciatu cù l'aumentu di pisu, chì pò esse in parte per u so valore nutrizionale ridottu ().

Cusì, riduce a vostra assunzione di pane biancu è prudutti simili di granu raffinatu pò aiutà vi à avè più successu se a perdita di pesu hè u vostru scopu.

Scambià più sanu: pane à granu sanu

I pani à granu interu, i crackers è i cereali per a colazione sò fatti da farina chì cuntene tuttu u granu, cumpresu u germe è u salvu ().

Ciò significa chì u pruduttu finale conserva più di u so valore nutrizionale naturale, paragunatu cù u so omologu biancu più raffinatu.

D’altronde, manghjà pane integrale ùn pare micca avè a stessa tendenza à incuragisce l’incrementu di pesu chì face u pane biancu ().


U prufilu nutrizionale miglioratu è u cuntenutu di fibre aumentatu ponu ancu aiutà à frenà a risposta di u zuccherinu in sangue è à migliurà i sentimenti di pienezza, rendendu più faciule stà in i vostri bisogni calori.

Per uttene sti benefici, scambiate u vostru pane biancu per pane integrale è prudutti di pane chì elencanu un granu interu, cum'è u granu integrale o l'avena, cum'è primu ingrediente.

riassuntu

U pane biancu è cibi simili fatti di grani raffinati tendenu à esse ricchi di carboidrati è pochi di nutrienti. Pruvate à scambialli per versioni di granu interu invece.

2. Pasta bianca

A pasta bianca hè simile à u pane biancu in quantu hè fatta da farina raffinata chì cuntene menu nutrienti totali cà a versione micca raffinata.

Curiosamente, a pasta bianca ùn hè micca stata dimustrata per aumentà u pesu di listessa manera chì face u pane biancu - basta chì a manghjate accantu à una dieta chì cuntene altri alimenti nutritivi ().

Tuttavia, e dimensioni di porzione di pasta in diete occidentali tendenu à esse assai grandi.

Se ùn site micca attenti à a vostra dimensione di porzione, pò esse faciule da manghjà troppu in una volta, ciò chì pò cuntribuisce à un eccessu di assunzione di calorie è à un successivu guadagnu di pesu.


Scambià più sanu: pasta à granu interu

Per una spinta nutrizionale, sceglite una pasta fatta da granu integrale.

E paste di granu interu cuntenenu tipicamente di più fibre, chì ponu lascià vi senta più pienu è più suddisfattu. A fibra extra pò ancu aiutà à rallentà a digestione di i carbuidrati di u vostru corpu, sustenendu un cuntrollu di zuccheru in sangue migliuratu ().

Puderete ancu cunsiderà opzioni di pasta alternative, cum'è quelle fatte da legumi.

Ancu se a struttura hè un pocu sfarente, e paste à base di legume tendenu à avè ancu più proteine ​​è fibre cà a maggior parte di e varietà à base di granu.

riassuntu

E paste fatte da granu raffinatu ponu esse menu nutritive di quelle fatte da granu integrale. Sceglite una pasta à granu interu o pruvate quelle fatte da legumi per ancu più fibre è proteine.

3. Rice biancu

Cum'è u pane biancu è a pasta, u risu biancu rientra in a categuria di cereali raffinati.

U risu biancu principia cum'è un granu interu, ma a crusca è u germe sò rimossi durante u prucessu di macinatura, chì u trasforma in u risu biancu amidaceu è soffice chì site probabilmente abbastanza familiare.

U risu biancu ùn hè micca un alimentu intrinsecamente cattivu o malsanu, ma ùn cuntene tantu in u modu di nutrizione fora di calorie è carboidrati.

L'assenza di fibre è proteine ​​face ancu assai faciule a cunsumazione eccessiva di risu biancu, chì pò cuntribuisce à l'aumento di pesu o à i squilibri di zuccheru in sangue ().

Scambià più sanu: risu integrale

U risu integrale hè u sustitutu u più simplice è u più chjaru di u risu biancu. Dopu tuttu, u risu brunu hè solu risu biancu chì ùn hè micca statu trattatu à listessa misura.

Hè più riccu in fibre, vitamine è minerali chè u risu biancu, allora uttenite più da ciò chì hè essenzialmente a stessa pianta.

In più, e ricerche anu dimustratu chì u risu brunu affetta u zuccherinu in sangue in una misura assai minore di u risu biancu ().

Se ùn vi piace u risu brunu o vulete solu mischjà a vostra rutina, pudete cunsiderà altre opzioni di granu sanu, cum'è u risu neru, a quinoa o u bulgur.

riassuntu

U risu biancu tende à influenzà negativamente u bilanciu di zuccheru in sangue in una misura più grande chì u risu à granu interu. I grani sani cum'è u risu brunu vantanu ancu di più fibre, vitamine è minerali chè u risu biancu.

4. U zuccheru biancu

Ùn hè micca surprisante chì a Dieta No White Foods elimina u zuccheru biancu. Eppuru, a maiò parte di e versioni di a dieta pruibenu ancu forme di zuccheru più culurite, cumpresu u zuccheru brunu, u mele, u zuccheru turbinatu, u sciroppu d'acero è u nettaru d'agave.

Sti tippi sò spessu cullettivamente chjamati zuccheri aghjunti. A parte da calorie, offrenu assai pocu in termini di nutrizione.

Perchè sò principalmente cumposti di carbuidrati simplici, i zucaroli aghjunti necessitanu assai poca digestione. Sò assorbiti rapidamente in u sangue è ponu cuntribuisce à fluttuazioni rapidi di zuccaru in sangue.

U zuccheru aghjuntu imballa assai calurie, ancu quandu e dimensioni di e porzioni sò tenute relativamente chjuche, hè dunque faciule di cunsumalli eccessivamente.

Sò stati ancu ligati à risultati negativi per a salute, cum'è l'aumentu di pesu indesideratu è un risicu aumentatu di malatie cardiache è di diabete di tip 2 ().

Scambià più sanu: fruttu

Se avete un denti dolce è avete difficoltà à eliminà i zuccherini aghjunti da a vostra dieta, sceglite fonti naturali di zuccheru da alimenti sani cum'è frutti.

I frutti cuntenenu zuccaru simplici chì sò chimicamente identichi à quelli in zuccheru aghjuntu. Tuttavia, anu ancu imballatu vitamine, minerali, fibre è antiossidanti - tutti chì aiutanu à minimizà l'effetti dannosi chì altrimente ponu sorgere quandu cunsumanu zuccheru da per ellu ().

riassuntu

U cunsumu eccessivu di zuccheru aghjuntu hè ligatu à l'aumentu di pesu è à un risicu aumentatu di malatie croniche. Per una opzione più nutritiva, sceglite fonti di cibu sanu chì cuntenenu zuccaru naturale cum'è fruttu invece.

5. Salt

A maiò parte di a ghjente cunnosce u sale da tavula cum'è alimentu biancu, ma vene ancu in altri culori, cum'è u rosu, u turchinu è u neru.

Mentre chì un pocu di sale hè di primura per a salute, parechje persone chì seguitanu e diete occidentali ne manghjanu troppu troppu, cù a maiò parte da alimenti ultra-trasfurmati ().

Un eccessu di assunzione di sale hè assuciatu à una varietà di effetti negativi nantu à a salute, cumprendu un risicu aumentatu di malatie cardiache, ictus, obesità è malatie renali ().

A Dieta No White Foods enfatizeghja a riduzzione di l'ingestione di sale da fonti più trasfurmate, cume cunserve, condimenti, è pasti preamballati, assai di i quali cuntenenu ancu altri alimenti bianchi proibiti nantu à a dieta.

Scambià più sanu: erbe è spezie culurite

Riduce a vostra assunzione di sale ùn significa micca chì duvete campà di l'alimenti senza gustu.

À u cuntrariu, pudete pruvà à vedelu cum'è una occasione di sperimentà cù l'usu di una gamma più diversa di erbe è spezie in a vostra cucina.

E erbe è e spezie tendenu à esse fonti cuncentrate di antioxidanti, vitamine è minerali, chì ponu ghjucà un rolu in a riduzione di l'infiammazione è in a regulazione di u zuccherinu in sangue ().

Pruvate aduprà erbe cum'è origanu, basilicu, timu è rosumarinu, è ancu spezie cum'è cannella, noce moscata, curcuma, paprica è pepe di cayenne, per aghjunghje sapore à i vostri alimenti senza aduprà sale.

riassuntu

U sale hè di primura per a salute, ma parechje diete moderne cuntenenu troppu. Aduprà più erbe è spezie ricche in nutrienti per aromatizà i vostri alimenti hè un ottimu modu per taglià u sale senza compromettere u gustu.

6. Patate bianche

E patate bianche ùn sò micca intrinsecamente malsane. In fatti, sò una grande surghjente di parechji nutrienti impurtanti, cum'è u putassiu, a vitamina C è a fibra ().

Eppuru, anu guadagnatu una reputazione per esse malsani, in gran parte per via di i modi in chì sò spessu preparati.

Quandu e patate bianche sò preparate in manere menu nutritive, cume a frittura o u so sirviziu cù guarnizioni salate è ricche di calorie cume u salsa, sò più propensi à cuntribuisce à l'aumento di pesu è à altri risultati negativi per a salute ().

Inoltre, parechji mudelli dietetichi muderni si basanu annantu à sti tippi di preparazioni di patate bianche cum'è un alimentu di base, escludendu altri tippi di verdure.

Dunque, se cunsumate rutinariamente patate bianche cum'è u vostru verdura principale, scambialli per diversi tippi di verdure culurite pò aiutà à aghjunghje una gamma più diversa di nutrienti à a vostra dieta.

Scambià più sanu: ligumi culuriti

Quandu si tratta di verdura, a varietà hè qualcosa da sforzà.

Manghjà ligumi da una varietà di gruppi di culori - cumpresi verdi, aranci, gialli, rossi, viola è bianchi - hè statu assuciatu cù un risicu ridottu di patologie croniche cum'è e malatie cardiache è u cancheru di colon (,).

I vegetali feculi, cum'è patate dolci aranci, patate viole, piselli verdi è zucca invernale, facenu tutti eccellenti sostituti culuriti di patate bianche.

Sè vo circate di taglià i carbuidrati, pruvate à scambià e vostre patate per qualchì verdura senza fècula, cum'è l'asparagus, a zucca, u verde frondosu, i pumati, e carotte, i peperoni dolci, o u col.

riassuntu

E patate bianche sò assai nutritive, ma sò spessu preparate aduprendu metudi malsani. Sì manghjate di solitu patate bianche, pruvate à scambialle per altri ligumi culuriti per aumentà a diversità dietetica.

7. Grassi basati annantu à l'animali

A maiò parte di e versioni di a Dieta No White Foods cunsideranu i grassi basati in l'animali cum'è alimenti bianchi è cunsiglianu ch'elli sianu limitati.

I grassi bianchi basati in animali si riferenu principalmente à i grassi chì venenu da carne è prudutti di latti, a maiò parte di i quali sò grassi saturati.

A Dieta No White Foods raccomanda di attaccà cun carni magre assai è solu prudutti lattichi senza grassu - s'elli sò inclusi.

Cum'è cù parechji di l'altri alimenti bianchi, i grasi saturati ùn sò micca intrinsecamente malsani.

Tuttavia, una alta assunzione di elli pò cuntribuisce à l'aumentu di u colesterolu è à un risicu più altu di malatie cardiache in alcune persone ().

Scambià più sanu: grassi vegetali

A ricerca suggerisce chì quandu rimpiazzate i grassi saturati in a vostra dieta cù grassi insaturati vegetali, pudete riduce u risicu di malatie cardiache ().

Se una grande parte di u vostru assunzione di grassu ogni ghjornu vene regolarmente da grassi saturati basati in animali, cunsiderate di scambià alcuni di questi per grassi vegetali, cum'è olii d'aliva è avocado.

Pudete ancu ottene assai grassi insaturati sani per u core da alimenti sani cum'è noce, semi, avocados è alivi.

riassuntu

Sostituisce i grassi saturati basati in animali cù grassi insaturati vegetali pò prumove a salute di u core.

Alcuni cibi bianchi sò assai sani

Una di e critiche principali di a Dieta No White Foods hè chì vilipendia ingiustamente i cibi basati annantu à u so culore.

U culore di un alimentu vi dice assai pocu nantu à u so valore nutrizionale. Cusì, questu approcciu à a perdita di pesu puderia esse cunfusu per e persone chì cercanu semplicemente di amparà à fà scelte alimentari più sane.

Ancu se certi alimenti bianchi sò menu nutritivi di l'altri - cum'è i cereali raffinati è u zuccheru - parechji sò assai sani è certamente appartenenu à qualsiasi dieta destinata à prumove a salute generale è a perdita di pesu.

Eccu alcuni esempi di alcuni alimenti bianchi assai nutritivi:

  • Ligumi: cavolfiore, cipolle, agliu, rape, pastinaca, funghi
  • Noci è semi: anacardi, semi di sesamo, pinoli
  • Legumi: fasgioli bianchi
  • Carne: pesciu biancu, pollame
  • Latticini: latte, yogurt, furmagliu
  • Altru: bianchi d'ove, noce di coccu

Notevolmente, alcune versioni di a Dieta No White Foods fanno eccezioni per certi alimenti bianchi, cum'è pesci, ova è pollame, ma altri ùn.

Dunque, hè impurtante piglià un ochju criticu nantu à chì alimenti stai eliminendu è perchè, cume alcuni di elli ponu effettivamente aiutavvi à ghjunghje à i vostri scopi.

riassuntu

Parechji cibi bianchi sò assai nutritivi, è ghjudicà un alimentu basatu annantu à u so culore ùn hè micca u megliu modu per avvicinà una dieta sana. Invece, cerca di cunsumà alimenti sani, minimamente trasfurmati, a maiò parte di u tempu.

U fondu

A Dieta No White Foods hè una tendenza di dieta pupulare chì si concentra nantu à l'eliminazione di l'alimenti di culore biancu per sustene a perdita di pesu è u bilanciu di zuccheru in sangue.

Parechji di l'alimenti bianchi sclusi venenu da fonti ultra-trasfurmate, cum'è cereali raffinati è zucaroli, è ponu esse facilmente rimpiazzati cù alternative più nutritive, cumprese cereali integrali, frutti è ligumi.

Tuttavia, valutà a qualità di un alimentu solu per u so culore ùn pò micca esse u megliu modu per determinà s'ellu hè sanu. Parechji cibi bianchi sò assai nutritivi è ponu esse aduprati per sustene a perdita di pesu.

Invece, hè megliu cunsacrà si à cunsumà alimenti sani, minimamente trasfurmati è praticà a moderazione quandu si cunsuma quelli chì sò menu nutritivi.

Oghje Interessante

Ashley Graham ama assai stu Moisturizer, Dice Hè "Cum'è Crack"

Ashley Graham ama assai stu Moisturizer, Dice Hè "Cum'è Crack"

A cura di a vo tra pelle in l'invernu pò e e un tamantu mal di te ta, oprattuttu e avete dighjà tendutu à avè un carnugliu eccu. Fortunatamente, A hley Graham hà recenteme...
Eccu Perchè Duvete Pensà à Utilizà Vitamina E per a Vostra Pelle

Eccu Perchè Duvete Pensà à Utilizà Vitamina E per a Vostra Pelle

Hè prubabilmente familiarizatu cù e vitamini A è C in a cura di a pelle, ma ci hè una altra vitamina fanta tica per u vo tru complexu chì ùn hè micca empre abba tanz...