Autore: Frank Hunt
Data Di Creazione: 13 Marzu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 6 Aprile 2025
Anonim
Shock!!! THE SOULS OF THE DEAD BEING TRAPPED BY THE DEMON IN THIS SCARY HOUSE
Video: Shock!!! THE SOULS OF THE DEAD BEING TRAPPED BY THE DEMON IN THIS SCARY HOUSE

Cuntenutu

L'onde Wi-Fi, aduprate per trasmette internet à vari dispositivi mobili cum'è telefuninu o notebook, ùn presentanu alcun risicu per a salute, ancu durante a zitellina o a gravidanza.

Hè perchè u tippu d'onde aduprate hè di intensità assai bassa, essendu finu à 100 mila volte più debule di l'onde di un microonde, chì ancu ùn danneghjanu micca a salute. Inoltre, a maiò parte di i router sò più di un metru da l'utilizatore, chì riduce l'intensità originale di più di a metà.

Cusì, è secondu l'OMS, l'usu nurmale di onde wi-fi ùn hè micca capace di causà alcun tippu d'alterazione in u DNA di e cellule è, dunque, ùn porta ancu micca à u sviluppu di mutazioni chì ponu causà cancru in adulti o prublemi cù u sviluppu in i zitelli.

Tipi di radiazioni chì sò dannosi per a salute

L'onde elettromagnetiche capaci di alterà e cellule è alterà a salute sò quelle chì anu una lunghezza d'onda più corta di quella di a luce visibile, chì include a radiazione da u sole, chjamata onde UV è raggi X, per esempiu. Di solitu, una esposizione prolungata è senza prutezzione à stu tipu di radiazioni pò purtà à u cancheru.


Tuttavia, tutti l'altri tippi di radiazioni chì anu una lunghezza d'onda più lunga, cume infrarossi, microonde o onde radio, ùn ponu micca alterà e cellule è sò dunque sicuri per a salute.

Dentru sta scala, l'onde wi-fi anu una lunghezza d'onda più lunga di l'onde fulmine, chì li rendenu ancu più sicuri di tutti l'altri.

Capite ciò chì l'onde di microonde o di telefuninu ponu fà à u vostru corpu.

Cume si prutegge da l'onde wifi

Ancu se u wi-fi ùn danneghja micca a salute, ci sò alcune persone chì sò sensibili à tutti i tipi d'onde elettromagnetiche, sviluppendu sintomi cum'è nausea, stanchezza eccessiva, mal di testa o visione sfocata.

In questi casi, per diminuisce l'esposizione à a radiazione wi-fi, duvete:

  • Stà più di un metru da u router, cusì chì a forza di u signale hè ridutta à menu di a metà;
  • Evite aduprà dispositivi cunnessi à wi-fi in u vostru fiancu, in particulare u carnettu;
  • Aduprendu u librettu nantu à un tavulinu, per aumentà a distanza cù u corpu.

Tuttavia, in situazioni induve u wi-fi ùn causa alcun sintimu, ste precauzioni ùn sò micca necessarie, soprattuttu chì l'usu di u telefuninu per 20 minuti in modu di chjamata trasmette più radiazioni di 1 annu in usu di wi-fi è, ancu cusì, ùn pone alcun risicu per a salute.


Cunsigliatu À Voi

11 cause di ferite in u nasu è cume si tratta

11 cause di ferite in u nasu è cume si tratta

E ferite à u na u ponu appari ce per via di ituazioni varie cum'è allergie, rinite o u u frequente è prolungatu di uluzioni na ali, per e empiu, te ferite ò percepite per mezu ...
Chì pò causà sangue in e vostre feci durante a gravidanza è chì fà

Chì pò causà sangue in e vostre feci durante a gravidanza è chì fà

A pre enza di angue in e feci durante a gravidanza pò e e cau ata da ituazioni cume emorroidi, chì ò a ai cumuni in que tu tadiu, fe ura anale per via di a ecchezza di u bulu fecale, ma...