Yogi Jessamyn Stanley diventa reale per pruvà CrossFit per a prima volta
Cuntenutu
Aviu sempre avutu veramente paura di pruvà CrossFit perchè pensu chì era solu per ragazzi machisti cù musculi giganti chì parlavanu di quanti burpees puderanu fà. È per e persone di più grande corpu, avete quelle paure chì l'altri ti fighjanu o chì ùn puderete micca tene u ritmu. (Eccu a mo presa senza censura nantu à u yoga grassu è u muvimentu pusitivu di u corpu.) Ma aghju muzzicatu a pallottola è aghju accettatu di fà una sessione cù un allenatore CrossFit in cui aghju fidatu.
I salti di scatula è i lanci di wall-ball eranu intensi, è l'avemu ripetutu una volta è più. Aghju definitivamente avutu momenti induve eru cum'è, Oh, f ---. L'aghju da fà? Stava spinghjendu i ripertorii nantu à a voghera quandu aghju capitu qualcosa: Cum'è u yoga, hè veramente tuttu di respirà. Puderaghju entra in un ritmu chì era un tipu di meditazione, è era una di e sperienze più sorprendenti - ùn mi preoccupava micca di esse u più lentu o micca u megliu è solu gode di qualcosa chì ùn aghju mai pensatu di fà. (Connessu: Cumu CrossFit hà cambiatu a mo vita per u megliu.)
Una volta chì avete un tipu di eserciziu chì amate, hè cum'è una droga di porta. (Chì hè una bona cosa; pruvà cose novi hà benefici per a salute.) Sò assai più disposti à fà altri tipi, perchè vi ricurdate ciò chì significa solu pruvà è divertite.
Scuprite u novu libru di Staney, Every Body Yoga: Let Go of Fear, Get on the Mat, Love Your Body.