Mordu di cicogna
![The TERRIBLE Storks Movie...](https://i.ytimg.com/vi/WIvXJEEqSDA/hqdefault.jpg)
Un morsu di cicogna hè un tipu cumunu di marca di nascita vistu in un neonatu. Hè u più spessu tempurale.
U terminu medicu per un morsu di cicogna hè nevus simplex. Un morsu di cicogna hè ancu chjamatu pezzu di salmone.
I morsi di cicogna si producenu in circa un terzu di tutti i neonati.
Un morsu di cicogna hè duvutu à un allungamentu (dilatazione) di certi vini sanguini. Pò diventà più bughju quandu u zitellu pienghje o a temperatura cambia. Pò sbiadisce quandu si mette pressione annantu.
Un morsu di cicogna pare di solitu rosatu è pianu. Un criaturu pò nasce cù un morsu di cicogna. Puderà ancu cumparisce in i primi mesi di vita. I morsi di cicogna si ponu truvà nantu à a fronte, e palpebre, u nasu, a labbra superiore, o u ritornu di u collu. I morsi di cicogna sò puramente cusmetichi è ùn causanu sintomi.
![](https://a.svetzdravlja.org/medical/stork-bite.webp)
Un sanitariu pò diagnosticà un morsu di cicogna semplicemente fighjendulu. Nisun test hè necessariu.
Nisun trattamentu hè necessariu. Se un morsu di cicogna dura più di 3 anni, pò esse cacciatu cù un laser per migliurà l'aspettu di a persona.
A maiò parte di i morsi di cicogna in faccia si ne vanu cumpletamente in circa 18 mesi. I morsi di cicogna à u daretu di u collu di solitu ùn si ne vanu.
U fornitore deve guardà tutte e marche di nascita durante un esame di routine di bè zitellu.
Ùn ci hè micca prevenzione cunnisciuta.
Patch di salmone; Nevus flammeus
Mordu di cicogna
Gehris RP. Dermatologia. In: Zitelli BJ, McIntire SC, Nowalk AJ, eds. Zitelli è Davis 'Atlas di Diagnosticu Fisicu Pediatricu. 7a ed. Filadelfia, PA: Elsevier; 2018: chap 8.
Habif TP. Tumuri vascolari è malformazioni. In: Habif TP, ed. Dermatologia Clinica. 6a ed. Filadelfia, PA: Elsevier; 2016: chap 23.
Long KA, Martin KL. Malatie dermatologiche di u neonatu. In: Kliegman RM, St. Geme JW, Blum NJ, Shah SS, Tasker RC, Wilson KM, eds. Manuale di Nelson di Pediatria. 21a ed. Filadelfia, PA: Elsevier; 2020: chap 666.