11 segni chì ponu indicà prublemi cardiaci
Cuntenutu
Alcune malatie cardiache ponu esse suspettate per mezu di alcuni segni è sintomi, cume mancanza di respiro, stanchezza faciule, palpitazioni, gonfiori à e caviglie o dolore toracicu, per esempiu, si consiglia di andà à u cardiologu se i sintomi persistenu per parechji ghjorni, peghju cù u tempu o vene assai spessu.
A maiò parte di e malatie cardiache ùn pare micca di colpu, ma si sviluppa cù u tempu è, dunque, hè cumunu chì i sintomi sianu menu evidenti è ponu ancu esse cunfusi cù altri fattori, cum'è a mancanza di forma fisica. Hè per questa ragione chì parechje malatie cardiache finiscenu solu per esse scuperte dopu esami di routine, cum'è l'elettrocardiogramma (ECG) o u test di stress.
Per migliurà a salute cardiovascolare si raccomanda di cunsumà agliu ogni ghjornu, perchè riduce u colesterolu è a pressione alta, pruteggendu da prublemi cum'è aterosclerosi è attaccu di core. Un bonu modu per cunsumà agliu hè di mette un dente d'agliu in un bichjeru tutta a notte è beie st'acqua d'agliu in a mattina.
Chì testi valutanu a salute di u core
Ogni volta chì ci hè un suspettu di avè qualchì tippu di prublema cardiacu, hè assai impurtante cunsultà un cardiologu per chì i testi sianu fatti per aiutà à identificà s'ellu ci hè in realtà una malattia chì deve esse trattata.
A cunferma di prublemi cardiaci pò esse fatta per mezu di testi chì valutanu a forma è a funzione di u core, cum'è a radiografia di u torace, l'elettrocardiogramma, l'ecocardiogramma o a prova di stress, per esempiu.
Inoltre, u cardiologu pò ancu raccomandà l'esecuzione di analisi di sangue, cume a misurazione di troponina, mioglobina è CK-MB, chì ponu esse alterate durante un infartu, per esempiu. Amparate più nantu à e teste per valutà a funzione cardiaca.
Cumu prevene e malatie cardiache
Per prevene e malatie cardiache, una dieta sana cù pocu sale, zuccheru è ancu pocu grassu hè cunsigliata, in più di l'eserciziu fisicu regulare. Quelli chì ùn anu micca u tempu libaru devenu fà e scelte ghjuste, cume evità l'ascensore è cullà e scale, micca aduprà u telecomandu è alzassi per cambià u canale TV è altre attitudini chì facenu u corpu travaglià più duru è spende più energia.