Resveratrol
Autore:
William Ramirez
Data Di Creazione:
18 Sittembre 2021
Aghjurnamentu Di Data:
14 Nuvembre 2024
Cuntenutu
- Possibilmente efficace per ...
- Possibilmente inefficace per ...
- Pruvenza insufficiente per valutà l'efficacità per ...
- Precauzioni speciali è avvertenze:
Resveratrol hè più comunemente utilizatu per u colesterolu altu, u cancer, e malatie cardiache, è parechje altre condizioni. Tuttavia, ùn ci hè evidenza forte per sustene l'usu di resveratrol per questi usi.
Base di dati cumpleta di Medicini naturali valutà l'efficacità basata annantu à evidenza scientifica secondu a scala seguente: Efficace, Probabilmente Efficace, Possibilmente Efficace, Possibilmente Inefficace, Probabilmente Inefficace, Inefficace, è Prove Insuffisenti da Valutare.
E valutazioni di efficacia per RISPARATURA sò i seguenti:
Possibilmente efficace per ...
- Febru di Fenu. Aduprà un spray nasale chì cuntene resveratrol trè volte à ghjornu per 4 settimane sembra riduce i sintomi di l'allergia in adulti cù allergie stagionali. L'utilizazione di un spray nasale chì cuntene resveratrol è beta-glucani trè volte à ghjornu per 2 mesi sembra ancu riduce i sintomi d'allergia in i zitelli cù allergii staggionali.
- Obesità. Alcune ricerche mostranu chì piglià resveratrol pò aumentà a perdita di pesu in adulti obesi.
Possibilmente inefficace per ...
- Malatie cardiache. E persone chì cunsumanu quantità più alte di resveratrol dieteticu ùn sembranu micca avè un risicu più bassu di malatie cardiache paragunatu à e persone chì cunsumanu quantità inferiori. Inoltre, piglià resveratrol per bocca ùn pare micca migliurà i livelli di colesterolu o di grassi sanguigni chjamati trigliceridi in e persone à risicu di malatie cardiache.
- Un raggruppamentu di sintomi chì aumentanu u risicu di diabete, malatie cardiache è ictus (sindrome metabolicu). Piglià resveratrol ùn pare micca abbassà a pressione sanguigna, u zuccherinu in sangue, o u colesterolu in e persone cun sindrome metabolicu. E prime ricerche mostranu chì u resveratrol puderia aiutà à riduce u pesu è u grassu corporeu in e persone cun sindrome metabolicu. Ma più ricerca hè necessaria per cunfirmà.
- Accumulazione di grassu in u fegatu in e persone chì bevanu pocu o micca alcolu (malattia di fegatu grassu non alcolicu o NAFLD). A maiò parte di e prime ricerche mostranu chì u resveratrol ùn migliora micca a funzione di u fegatu, a cicatrizazione di u fegatu, o i livelli di colesterolu in e persone cun NAFLD.
Pruvenza insufficiente per valutà l'efficacità per ...
- Acne. E prime ricerche mostranu chì l'applicazione di un gel chì cuntene resveratrol à a faccia per 60 ghjorni riduce a gravità di l'acne.
- Declive in memoria è capacità di penseru chì accade normalmente cù l'età. Ùn hè chjaru se u resveratrol aiuta cù memoria o capacità di penseru in e persone anziane. Alcune ricerche iniziali mostranu chì u resveratrol puderia migliurà e capacità di penseru è a memoria in e donne dopu a menopausa. Ma altre ricerche mostranu chì u resveratrol datu in dosi più alte o per un tempu più longu ùn migliora micca a memoria o e cumpetenze di pensamentu in adulti anziani sani.
- Un disordine di u sangue chì riduce i livelli di proteine in u sangue chjamata emoglobina (beta-talassemia). E prime ricerche mostranu chì l'assunzione di trans-resveratrol ùn migliora i livelli di emoglobina o a necessità di trasfusioni di sangue in persone cun beta-talassemia.
- Cancer. E persone chì cunsumanu quantità più alte di resveratrol dieteticu ùn sembranu micca avè un risicu inferiore di cancru paragunatu à e persone chì cunsumanu quantità inferiori.
- Diabetes. Alcune ricerche mostranu chì u resveratrol migliora u cuntrollu di u zuccherinu in sangue in e persone cun diabete. Ma altre ricerche ùn mostranu nisun benefiziu. Resveratrol puderia aiutà à calà u zuccherinu in sangue solu in i pazienti cun livelli di zuccheru in sangue chì ùn sò micca bè cuntrullati. Più ricerca hè necessaria per cunfirmà.
- Dannu renale in e persone cun diabete (nefropatia diabetica). E prime ricerche mostranu chì piglià resveratrol cù a droga losartan pò migliurà alcune misure di dannu renale in e persone cun nefropatia diabetica.
- Una malattia pulmonaria chì rende più difficiule di respirà (malattia pulmonare ostruttiva cronica o BPCO). A prima ricerca suggerisce chì piglià un pruduttu cumbinatu chì cuntene resveratrol, vitamina C, zincu è flavonoidi riduce leggermente a tosse è a produzzione di mucus in e persone cun BPCO. Ma ùn hè micca chjaru se u benefiziu hè dovutu à u resveratrol o à altri ingredienti.
- Osteoartrite. E prime ricerche mostranu chì l'aggiunta di resveratrol à i trattamenti standard per l'artrosi di u ghjinochju puderia migliurà u dolore, a funzione è a rigidità più cà i trattamenti standard solu.
- Migliurà una prucedura medica chjamata dialisi peritoneale. E prime ricerche mostranu chì u resveratrol puderia fà chì u filtru di sangue andessi più veloce in e persone sottumessi à dialisi peritoneale.
- Un disordine ormonale chì provoca ovari allargati cù cisti (sindrome di l'ovariu polististicu o PCOS). E prime ricerche mostranu chì u resveratrol diminuisce a testosterone in donne cù PCOS. Ma ùn migliora micca u pesu, i livelli di lipidi, l'acne, o a crescita di capelli indesiderati in e donne cù sta situazione.
- Artrite reumatoide (RA). Assumendu resveratrol cù droghe per RA sembra riduce u numeru di articolazioni dolorose è gonfie. Ma ùn si sà se u resveratrol aiuta ancu à riduce i danni articulari.
- Un tipu di malatia infiammatoria di l'intestione (colite ulcerosa). E prime ricerche mostranu chì u resveratrol puderia migliurà i sintomi è riduce l'attività di a colite ulcerosa.
- Invechjendu a pelle.
- Declive in memoria è capacità di penseru in i vechji chì hè più di ciò chì hè normale per a so età.
- Indurimentu di l'arterie (aterosclerosi).
- Abilità di memoria è di pensamentu (funzione cognitiva).
- Altre cundizioni.
Resveratrol puderia espansione i vini sanguini è riduce l'attività di e cellule impurtanti in a coagulazione di u sangue. Alcune ricerche suggerenu chì u resveratrol hà effetti debuli di estrogeni (un ormone femminile). Pò dinò calà u dolore è l'infiammu (infiammazione). U resveratrol puderia riduce i livelli di zuccheru (glucosiu) in u sangue è aiutà u corpu à luttà contr'à e malatie. Puderia ancu impedisce chì e proteine in u cervellu si appicchinu inseme per aiutà à prevene malatie cum'è a malatia d'Alzheimer.
Quandu hè presu per bocca: U resveratrol hè PUBBLICAMENTE SAFE quandu s'utilice in e quantità truvate in l'alimenti. Quandu si piglia in dosi finu à 1500 mg ogni ghjornu finu à 3 mesi, u resveratrol hè POSSIBILE SALVU. Dose più alte di 2000-3000 mg à ghjornu sò state aduprate in modu sicuru per 2-6 mesi. Tuttavia, queste dosi più alte di resveratrol sò più propensi à causà prublemi di stomacu.
Quandu si applica à a pelle: U resveratrol hè POSSIBILE SALVU quandu si applica à a pelle finu à 30 ghjorni.
Precauzioni speciali è avvertenze:
Gravidanza è allattamentu: U resveratrol hè PUBBLICAMENTE SAFE quandu s'utilice in quantità truvate in certi alimenti. Tuttavia, durante a gravidanza è l'allattamentu, a fonte di resveratrol hè impurtante. U Resveratrol si trova in bucce d'uva, suchju d'uva, vinu è altre fonti alimentarie. U vinu ùn deve esse adupratu cum'è fonte di resveratrol durante a gravidanza è l'allattamentu.I zitelli: U resveratrol hè POSSIBILE SALVU in i zitelli quandu spruzzati in e narici finu à 2 mesi.
Disturbi di sangu: Resveratrol puderia rallentà a coagulazione di u sangue è aumentà u risicu di sanguinamentu in e persone cun disordini di sangu.
Cundizione sensibile à l'ormoni cum'è u cancheru di u senu, u cancheru uterinu, u cancheru ovariu, l'endometriosi, o i fibromi uterini: U resveratrol puderia agisce cum'è estrogenu. Sì avete qualchì situazione chì pò esse aggravata da l'esposizione à l'estrogeni, ùn aduprate micca resveratrol.
Chirurgia: Resveratrol puderia aumentà u risicu di sangu durante è dopu a chirurgia. Smetta di aduprà resveratrol almenu 2 settimane prima di una chirurgia pianificata.
- Moderatu
- Esse prudenti cù sta cumbinazione.
- Medicazione cambiata da u fegatu (sustrati di u Cytochrome P450 1A1 (CYP1A1))
- Alcuni medicamenti sò cambiati è ripartiti da u fegatu. Resveratrol puderia diminuisce a rapidità in cui u fegatu scumparte alcuni medicinali. In teoria, piglià resveratrol cù alcuni medicinali chì sò ripartiti da u fegatu pò aumentà l'effetti è l'effetti secondari di alcuni medicinali.
Alcuni medicamenti cambiati da u fegatu includenu chlorzoxazone, teofilina è bufuralol. - Medicazione cambiata da u fegatu (sustrati di u Cytochrome P450 1A2 (CYP1A2))
- Alcuni medicamenti sò cambiati è ripartiti da u fegatu. Resveratrol puderia diminuisce a rapidità in cui u fegatu scumparte alcuni medicinali. In teoria, piglià resveratrol cù alcuni medicinali chì sò ripartiti da u fegatu pò aumentà l'effetti è l'effetti secondari di alcuni medicinali.
Alcuni medicamenti cambiati da u fegatu includenu clozapina (Clozaril), ciclobenzaprina (Flexeril), fluvoxamina (Luvox), haloperidol (Haldol), imipramina (Tofranil), mexiletina (Mexitil), olanzapina (Zyprexa), pentazocina (Talwin), propranolol (Inderal) ), tacrine (Cognex), zileuton (Zyflo), zolmitriptan (Zomig), è altri. - Medicazione cambiata da u fegatu (sustrati di u Cytochrome P450 1B1 (CYP1B1))
- Alcuni medicamenti sò cambiati è ripartiti da u fegatu. Resveratrol puderia diminuisce a rapidità in cui u fegatu scumparte alcuni medicinali. In teoria, piglià resveratrol cù certi medicinali chì sò ripartiti da u fegatu pò aumentà l'effetti è l'effetti secondari di alcuni medicinali.
Alcuni medicamenti cambiati da u fegatu includenu teofilina, omeprazole, clozapina, progesterone, lansoprazole, flutamide, oxaliplatino, erlotinib è caffeina. - Medicazione cambiata da u fegatu (sustrati di u Cytochrome P450 2C19 (CYP2C19))
- Alcuni medicamenti sò cambiati è ripartiti da u fegatu. Resveratrol puderia diminuisce a rapidità in cui u fegatu scumparte alcuni medicinali. In teoria, piglià resveratrol cù certi medicinali chì sò ripartiti da u fegatu pò aumentà l'effetti è l'effetti secondari di alcuni medicinali.
Alcuni medicamenti cambiati da u fegatu includenu amitriptilina (Elavil), carisoprodol (Soma), citalopram (Celexa), diazepam (Valium), lansoprazole (Prevacid), omeprazole (Prilosec), fenitoina (Dilantin), warfarin, è assai altri. - Medicazione cambiata da u fegatu (sustrati di u Cytochrome P450 2E1 (CYP2E1))
- Alcuni medicamenti sò cambiati è ripartiti da u fegatu. Resveratrol puderia diminuisce a rapidità in cui u fegatu scumparte alcuni medicinali. In teoria, piglià resveratrol cù alcuni medicinali chì sò ripartiti da u fegatu pò aumentà l'effetti è l'effetti secondari di alcuni medicinali.
Alcuni medicamenti cambiati da u fegatu includenu acetaminofene, chlorzoxazone (Parafon Forte), etanolu, teofilina, è anestetici cum'è enflurane (Ethrane), alothane (Fluothane), isoflurane (Forane), metoxyflurane (Penthrane). - Medicazione cambiata da u fegatu (sustrati di u Cytochrome P450 3A4 (CYP3A4))
- Alcuni medicamenti sò cambiati è ripartiti da u fegatu. Resveratrol puderia diminuisce a rapidità in cui u fegatu scumparte alcuni medicinali. In teoria, piglià resveratrol cù alcuni medicinali chì sò ripartiti da u fegatu pò aumentà l'effetti è l'effetti secondari di alcuni medicinali. Tuttavia, alcune ricerche iniziali mostranu risultati cuntrastanti.
Alcuni medicamenti cambiati da u fegatu includenu alcuni bloccanti di i canali di calciu (diltiazem, nicardipina, verapamil), agenti chemioterapici (etoposide, paclitaxel, vinblastina, vincristina, vindesina), antifungici (ketoconazole, itraconazole), glucocorticoidi, alfentanil (Alfenta) ), fentanyl (Sublimaze), lidocaine (Xylocaine), losartan (Cozaar), fexofenadine (Allegra), midazolam (Versed), è altri. - Farmaci chì rallentanu a coagulazione di u sangue (Anticoagulanti / Antiplatelet)
- Resveratrol puderia rallentà a coagulazione di u sangue. Assumendu resveratrol cun medicazione chì rallenta ancu a coagulazione puderia aumentà a probabilità di contusioni è sangu.
Alcuni farmaci chì rallentanu a coagulazione di u sangue includenu aspirina, clopidogrel (Plavix), diclofenac (Voltaren, Cataflam, altri), ibuprofen (Advil, Motrin, altri), naproxen (Anaprox, Naprosyn, altri), dalteparin (Fragmin), enoxaparin (Lovenox) , eparina, warfarina (Coumadin), è altri.
- Erbe è supplementi chì ponu rallentà a coagulazione di u sangue (Anticoagulanti / Antiplatelet erbe è supplementi)
- Resveratrol puderia rallentà a coagulazione di u sangue. U so usu cun altre erbe o supplementi chì puderebbenu rallentà a coagulazione di u sangue puderia aumentà u risicu di sanguinamentu o di contusioni in alcune persone. Queste erbe includenu angelica, chioda di garofano, danshen, matricale, agliu, zenzeru, ginkgo, ginseng Panax, castagna equina, trifogliu rossu, curcuma, è altri.
- Grassi è alimenti chì cuntenenu grassu
- Pigliate resveratrol cun un pastu chì hè riccu in grassu pò riduce a quantità di resveratrol chì hè assorbita da u corpu.
ADULTI
DA BOCCA:
- Per allergie stagionali (febbre da fenu): Dui spray di un spray nasale di 0,1% di resveratrol in ogni narice trè volte / ghjornu finu à 4 settimane.
- Per l'obesità: 500 mg o menu di resveratrol ogni ghjornu per 3 mesi o più.
Per amparà di più nantu à cume hè statu scrittu questu articulu, per piacè vedi u Base di dati cumpleta di Medicini naturali metodulugia.
- Zhang N, Liang T, Jin Q, Shen C, Zhang Y, Jing P. Yam cinese (Dioscorea opposita Thunb.) Alleva a diarrea associata à l'antibiotici, modifica u microbiota intestinale è aumenta u livellu di l'acidi grassi à catena corta in i topi. Alimentazione Int. 2019; 122: 191-198. Vede astrattu.
- Akbari M, Tamtaji OR, Lankarani KB, et al. L'effetti di a supplementazione di resveratrol nantu à a funzione endoteliale è a pressione sanguigna in i pazienti cun sindrome metabolicu è disordini cunnessi: una revisione sistematica è metanàlisi di provi controllati randomizati. High Blood Press Cardiovasc Prev 2019; 26: 305-19. Vede astrattu.
- Köbe T, Witte AV, Schnelle A, et al. Impattu di u resveratrol nantu à u cuntrollu di u glucosiu, a struttura è a connettività di l'ippocampu, è e prestazioni di memoria in i pazienti cun compromissione cognitiva lieve. Front Neurosci 2017; 11: 105. Vede astrattu.
- Witte AV, Kerti L, Margulies DS, Flöel A. Effetti di resveratrol nantu à e prestazioni di memoria, connettività funzionale ippocampale è metabolismu di u glucosiu in adulti anziani sani. J Neurosci 2014; 34: 7862-70. Vede astrattu.
- Mousavi SM, Milajerdi A, Sheikhi A, et al. A supplementazione di Resveratrol influenza significativamente e misure di l'obesità: una rivista sistematica è metanàlisi di risposta à a dosa di prucessi cuntrullati randomizati. Obes Rev 2019; 20: 487-98. Vede astrattu.
- Sattarinezhad A, Roozbeh J, Shirazi Yeganeh B, Omrani GR, Shams M. Resveratrol riduce l'albuminuria in nefropatia diabetica: un prucessu clinicu randomized double-blind blindatu placebo. Diabetes Metab 2019; 45: 53-9. Vede astrattu.
- Zhang C, Yuan W, Fang J, Wang W, He P, Lei J, Wang C. Efficacità di u Resveratrol Supplementazione contra a Malattia Fegata Grassa Non Alcolica: Una Meta-Analisi di Pruvenzi Clinichi Controllati da Placebo. PLoS Unu. 2016 Aug 25; 11: e0161792. Vede astrattu.
- Poulsen MK, Nellemann B, Bibby BM, et al. Nisun effettu di resveratrol nantu à a cinetica VLDL-TG è a sensibilità à l'insulina in l'omi obesi cun malatie di fegatu grassu non alcolicu. Diabetes Obes Metab. 2018; 20: 2504-2509. Vede astrattu.
- Hussain SA, Marouf BH, Ali ZS, Ahmmad RS. Efficacità è sicurezza di a co-amministrazione di resveratrol cù meloxicam in pazienti cun osteoartrite di u ghjinochju: un studiu pilotu d'intervenzione. Clin Interv Aging. 2018; 13: 1621-1630. Vede astrattu.
- Huhn S, Beyer F, Zhang R, et al. Effetti di u resveratrol nantu à e prestazioni di memoria, a cunnessione di l'ippocampu è a microstruttura in adulti anziani - Un prucessu cuntrullatu randomizatu. Neuroimagine. 2018; 174: 177-190. Vede astrattu.
- Haghpanah S, Zarei T, Eshghi P, et al. Efficacità è sicurità di resveratrol, un agente orale di aumentu di l'emoglobina F, in pazienti cun beta-talassemia intermedia. Ann Hematol. 2018; 97: 1919-1924. Vede astrattu.
- Anton SD, Ebner N, Dzierzewski JM, et al. Effiani di 90 Ghjorni di Supplementazione di Resveratrol nantu à a Funzione Cognitiva in Anziani: Un Studiu Pilotu. J Altern Complement Med. 2018; 24: 725-732. Vede astratti.
- Lv C, Zhang Y, Shen L. Valutazione preliminare di l'effettu clinicu di resveratrol in adulti cù rinite allergica. Int Arch Allergy Immunol 2018; 175: 231-6. Vede astrattu.
- Zortea K, Franco VC, Francesconi LP, Cereser KM, Lobato MI, Belmonte-de-Abreu PS. Supplementazione di Resveratrol in i Pacienti Schizophrenia: Una Prova Clinica Randomizata chì Valuta u Glucosiu Sericu è i Fattori di Risicu Cardiovascolari. Nutrienti. 2016; 8: 73. Vede astrattu.
- Wightman EL, Haskell-Ramsay CF, Reay JL, et al. L'effetti di a supplementazione cronica di trans-resveratrol nantu à aspetti di funzione cognitiva, umore, sonnu, salute è flussu di sangue cerebrale in umani sani è giovani. Fr J Nutr. 2015; 114: 1427-37. Vede astrattu.
- Turner RS, Thomas RG, Craft S, et al. Un studiu randomizatu, doppiu cecu, controllatu da placebo di resveratrol per a malattia di Alzheimer. Neurologia. 2015; 85: 1383-91. Vede astrattu.
- Timmers S, de Ligt M, Phielix E, et al. Resveratrol cum'è Terapia Add-on in Sughjetti cù Diabete di Tipo 2 Cuntrollatu Ben: Un Pruvenzu Cuntrollatu Randomizatu. Cura di u Diabete. 2016; 39: 2211-2217. Vede astrattu.
- Samsami-Kor M, Daryani NE, Asl PR, Hekmatdoost A. Effetti Antiinflamatori di Resveratrol in Pazienti cù Colite Ulcerativa: Un Studiu Pilotu Randomizatu, Doppiu Cecu, Controllatu Placebo. Arch Med Res. 2015; 46: 280-5. Vede astrattu.
- Lin CT, Sun XY, Lin AX. A supplementazione cù trans-resveratrol à dosi elevate migliora l'ultrafiltrazione in i pazienti di dialisi peritoneale: un studiu prospettivu, randomizatu, in doppiu orbu. Ren Fail. 2016; 38: 214-21. Vede astrattu.
- Kjaer TN, Ornstrup MJ, Poulsen MM, et al. U resveratrol riduce i livelli di precursori androgeni in circulazione ma ùn hà alcun effettu nant'à, testosterone, diidrotestosterona, livelli di PSA o volume di prostata. Un prucessu randomizatu di 4 mesi in omi di mezza età. Prostata. 2015; 75: 1255-63. Vede astrattu.
- Evans HM, Howe PR, Wong RH. Effetti di Resveratrol nantu à Rendimentu Cognitivo, Umore è Funzione Cerebrovascolare in Donne Post-Ménopause; Un 14-Week Randomized Placebo-Controlled Intervention Trial. Nutrienti. 2017; 9. Vede astrattu.
- Elgebaly A, Radwan IA, AboElnas MM, et al. Supplementazione di Resveratrol in Pazienti cù Malattia Fegata Grassa Non Alcolica: Revisione Sistematica è Meta-analisi. J Gastrointestin Liver Dis. 2017; 26: 59-67.Vede astrattu.
- Bo S, Ponzo V, Ciccone G, et al. Sei mesi di supplementazione di resveratrol ùn anu alcun effettu misurabile in i pazienti diabetichi di tippu 2. Un prucessu randomizatu, doppiu cecu, controllatu da placebo. Pharmacol Res. 2016; 111: 896-905. Vede astrattu.
- Bedada SK, Neerati P. U pretrattamentu di Resveratrol Affetta CYP2E1 Attività di Chlorzoxazone in Voluntarii Umani Sani. Phytother Res. 2016; 30: 463-8. Vede astrattu.
- Banaszewska B, Wrotynska-Barczynska J, Spaczynski RZ, Pawelczyk L, Duleba AJ. Effetti di u Resveratrol nantu à a Sindrome di l'Ovariu Polististicu: Un Pruebu Doppiu Cecu, Randomizatu, Controllatu Placebo. J Clin Endocrinol Metab. 2016; 101: 4322-4328. Vede astrattu.
- Khojah HM, Ahmed S, Abdel-Rahman MS, Elhakeim EH. Resveratrol cum'è una terapia efficace adiuvante in a gestione di l'artrite reumatoide: un studiu clinicu. Clin Rheumatol. 2018; [Epub prima di stampa]. Vede astrattu.
- Shishodia S, Aggarwal BB. Resveratrol: un polifenolu per tutte e stagioni. Resveratrol in salute è malatie. Boca Raton, FL: CRC Press, 2005.
- Creasy LL, Coffee M. Potenziale di produzzione di Fitoalexina di frutti di uva. J Am Soc Hortic Sci. 1988; 113: 230-234.
- Langcake P, McCarthy W. A relazione di a produzzione di resveratrol à l'infezzione di foglie di vigna da Botrytis cinerea. Vitis. 1979; 18: 244-253.
- Prezzo NL, Gomes AP, Ling AJ, Duarte FV, Martin-Montalvo A, North BJ, Agarwal B, Ye L, Ramadori G, Teodoro JS, Hubbard BP, Varela AT, Davis JG, Varamini B, Hafner A, Moaddel R, Rolo AP, Coppari R, Palmeira CM, de Cabo R, Baur JA, Sinclair DA. SIRT1 hè necessariu per l'attivazione AMPK è l'effetti benifichi di resveratrol nantu à a funzione mitocondria. Cellula Metab. 2012 2 di Maghju; 15: 675-90. Vede astrattu.
- Wang S, Moustaid-Moussa N, Chen L, Mo H, Shastri A, Su R, Bapat P, Kwun I, Shen CL. Novi insights di polifenoli dietetichi è obesità. J Nutr Biochem. 2014 Jan; 25: 1-18. Vede astrattu.
- Palamara AT, Nencioni L, Aquilano K, De Chiara G, Hernandez L, Cozzolino F, Ciriolo MR, Garaci E. Inibizione di a replica di u virus influenza A da resveratrol. J Infect Dis. 2005 15 di Maghju; 191: 1719-29. Vede astrattu.
- Mastromarino P, Capobianco D, Cannata F, Nardis C, Mattia E, De Leo A, Restignoli R, Francioso A, Mosca L. Resveratrol inibisce a replica di rinovirus è l'espressione di mediatori infiammatori in epiteli nasali. Antivirali Res. 2015 Nov; 123: 15-21. Vede astrattu.
- Crowell JA, Korytko PJ, Morrissey RL, Booth TD, Levine BS. Tossicità renale assuciata à u resveratrol. Toxicol Sci. 2004 Dic; 82: 614-9. Vede astrattu.
- Semba RD, Ferrucci L, Bartali B, Urpí-Sarda M, Zamora-Ros R, Sun K, Cherubini A, Bandinelli S, Andres-Lacueva C. Livelli di resveratrol è mortalità per tutte e cause in adulti anziani abitati in a comunità. JAMA Intern Med. 2014 Lug; 174: 1077-84. Vede astrattu.
- Sahebkar A. Effetti di supplementazione di resveratrol nantu à i lipidi in plasma: una rivista sistematica è metanàlisi di prucessi cuntrullati randomizati. Nutr Rev.2013 Dic; 71: 822-35. Vede astrattu.
- Miraglia Del Giudice M, Maiello N, Capristo C, Alterio E, Capasso M, Perrone L, Ciprandi G. Resveratrol plus carboximetil-ß-glucan riduce i sintomi nasali in i zitelli cun rinite allergica indotta da u polline. Curr Med Res Opin. 2014 d'ottobre; 30: 1931-5. Vede astrattu.
- Méndez-del Villar M, González-Ortiz M, Martínez-Abundis E, Pérez-Rubio KG, Lizárraga-Valdez R. Effettu di l'amministrazione di resveratrol nantu à u sindrome metabolicu, a sensibilità à l'insulina è a secrezione di insulina. Disordiu Metab Syndr Relat. 2014 Dic; 12: 497-501. Vede astrattu.
- Magyar K, Halmosi R, Palfi A, Feher G, Czopf L, Fulop A, Battyany I, Sumegi B, Toth K, Szabados E. Cardioprotection by resveratrol: A human clinical trial in patients with stable coronary artery disease. Clin Hemorheol Microcirc. 2012; 50: 179-87. Vede astrattu.
- Liu K, Zhou R, Wang B, Mi MT. Effettu di u resveratrolu annantu à u cuntrollu di u glucosiu è a sensibilità à l'insulina: una metanàlisi di 11 prucessi cuntrullati randomizati. Am J Clin Nutr. 2014 di ghjugnu; 99: 1510-9. Vede astrattu.
- Faghihzadeh F, Adibi P, Rafiei R, Hekmatdoost A. A supplementazione di Resveratrol migliora i biomarcatori infiammatori in pazienti cù malattie di fegatu grassu non alcoliche. Nutr Res. 2014 d'ottobre; 34: 837-43. Vede astrattu.
- Chachay VS, Macdonald GA, Martin JH, Whitehead JP, O'Moore-Sullivan TM, Lee P, Franklin M, Klein K, Taylor PJ, Ferguson M, Coombes JS, Thomas GP, Cowin GJ, Kirkpatrick CM, Prins JB, Hickman IJ. Resveratrol ùn benefica micca i pazienti cun malatie di fegatu grassu non alcolicu. Clin Gastroenterol Hepatol. 2014 Dic; 12: 2092-103.e1-6. Vede astrattu.
- Hudson, GM, Shelmadine, B., Cooke, M., Genovese, J., Greenwood, M., è Willoughby, DS Resveratrol Supplementazione è Cambiamenti In Glucosiu, Insulina, è mRNA Espressione Dopu Eserciziu in Femine in Sovrappesu: 2467. Medicina è Scienza in Sport & Eserciziu 2011; 43
- Guarnieri, R., Pappacoda, A., and Solitro, S. [A resveratrol containing compound reduce oxidative stress and ameliorates clinic sintomi in COPD soggetti] Un composto a base di resveratrolo riduce lo stress ossidativu è migliora a sintomatologia clinica in soggetti cun BPCO . Cochrane Registru Centrale di Pruvenzi Cuntrollati 2009;
- Yoon, SJ, Cho, KS, Lee, YH, Kim, DS, and Hong, SJ RESVERATROL INHIBITS CXCR4 MEDIATED TUMOR GROWTH AND MIGRATION OF HUMAN KIDNEY CANCER CELLER IN VITRO AND IN VIVO: 428. Journal of Urology 2009; 181: 153- 154.
- Klink, JC, Poulton, S., Antonelli, J., Potter, MQ, Jayachandran, J., Tewari, AK, Febbo, PG, Pizzo, SV, and Freedland, S. RESVERATROL ALTERA CANCER DI PROSTATA CANCER XENOGRAFT GROWTH: 724. Journal di Urulugia 2009; 181
- Seely, K. A. Cannabinoide receptor agonists inversi cum'è novi agenti terapèuti. "Scienze è Ingegneria. Scienze è Ingegneria 2009; 70 (4-B)
- Pregliasco, F. et Cogo, R. [Les composés antioxydants et immunomodulants chez les personnes âgées soumises à la vaccination contre l'influenza saisonnière améliorent la réponse sérologique et réduisent les épisodes respiratoires des voies] L'uso di sostanze antiossidanti ed immunomodulanti in una popolazione anziana so. Cochrane Registru Centrale di Pruvenzi Cuntrollati 2010;
- Steigerwald, M. D., Fisk, M. Z., Smoliga, J. M., è Rundell, K. W. Effetti di Resveratrol annantu à u Stressu Ossidativu è a Funzione Vascolare Dopu Eserciziu In Inquinamentu Aria Simulatu: 2645. Medicina è Scienza in Sport è Eserciziu 2011;
- Bost, J., Smoliga, JM, Bost, KM, è Maroon, JC Supplementazione Orale di Trè Mesi di una Miscela Unica di Polifenoli Migliora Indicatori di Prestazione Fisica è Neurocognitiva in Adulti Sedentarii: 2205. Medicina è Scienza in Sport & Eserciziu 2008; 40: S246 .
- Grujic Milanovic, J., Mihailovic-Stanojevic, N., Miloradovic, Z., Jacevic, V., Milosavljevic, I., Milanovic, S., Ivanov, M., e Jovovic, DJ RESVERATROL RIDUCE A PRESSIONE DI SANGUE, CAMBIAMENTI DI ANTIOXIDANTE ATTIVITÀ ENZIMA E PARAMETRI ISTOLOGICI IN MODELLU SPERIMENTALE D'IPERTENSIONE MALIGNA PP.29.171. Journal of Hypertension 2010; 28
- Pendurthi, U. R., Williams, J. T., è Rao, L. V. Resveratrol, un compostu polifenolicu truvatu in u vinu, inibisce l'espressione di u fattore tissutale in e cellule vascolari: Un meccanismu pussibule per i benefici cardiovascolari associati à un cunsumu moderatu di vinu. Arterioscler.Thromb.Vasc.Biol 1999; 19: 419-426. Vede astrattu.
- Rotondo, S., Rajtar, G., Manarini, S., Celardo, A., Rotillo, D., de Gaetano, G., Evangelista, V., and Cerletti, C. Effect of trans-resveratrol, a natural polyphenolic cumpostu, nantu à a funzione di leucociti polimorfonucleari umani. Fr. J. Pharmacol. 1998; 123: 1691-1699. Vede astrattu.
- Bhatt, J. K., Thomas, S., è Nanjan, M. J. A supplementazione di Resveratrol migliora u cuntrollu glicemicu in u diabete mellitus di tip 2. Nutr.Res. 2012; 32: 537-541. Vede astrattu.
- Hector, K. L., Lagisz, M., è Nakagawa, S. L'effettu di resveratrol nantu à a longevità in tutte e spezie: una meta-analisi. Biol.Lett. 23-10-2012; 8: 790-793. Vede astrattu.
- Roehr, B. L'investigatore cardiovasculare hà fabricatu dati in studii di vinu rossu BMJ 2012; 344: e406. Vede astrattu.
- Crandall, J. P., Oram, V., Trandafirescu, G., Reid, M., Kishore, P., Hawkins, M., Cohen, H. W., è Barzilai, N. Studiu pilotu di resveratrolu in adulti anziani cù alterazione di a tolleranza à u glucosiu. J.Gerontol.A Biol.Sci.Med.Sci. 2012; 67: 1307-1312. Vede astrattu.
- Fujitaka, K., Otani, H., Jo, F., Jo, H., Nomura, E., Iwasaki, M., Nishikawa, M., Iwasaka, T., e Das, DK Resveratrol modificatu Longevinex migliora a funzione endoteliale in adulti cù sindrome metabolicu chì ricevenu trattamentu standard. Nutr.Res 2011; 31: 842-847. Vede astrattu.
- Timmers, S., Konings, E., Bilet, L., Houtkooper, RH, van de Weijer, T., Goossens, GH, Hoeks, J., van der Krieken, S., Ryu, D., Kersten, S ., Moonen-Kornips, E., Hesselink, MK, Kunz, I., Schrauwen-Hinderling, VB, Blaak, EE, Auwerx, J., è Schrauwen, P. Effetti simili à a restrizione calurica di 30 ghjorni di supplementazione di resveratrol nantu à metabolismu energeticu è prufilu metabolicu in umani obesi. Cell Metab 11-2-2011; 14: 612-622. Vede astrattu.
- Xuzhu, G., Komai-Koma, M., Leung, B. P., Howe, H. S., McSharry, C., McInnes, I. B., e Xu, D. Resveratrol modula l'artrite murina indotta da u collagene inibendu a funzione Th17 è B-cell. Ann.Rheum.Dis 2012; 71: 129-135. Vede astrattu.
- Knight, CM, Gutierrez-Juarez, R., Lam, TK, Arrieta-Cruz, I., Huang, L., Schwartz, G., Barzilai, N., e Rossetti, L. SIRT1 hypothalamic Mediobasal hè essenziale per l'effetti di resveratrol nantu à l'azzione insulina in topi. Diabetes 2011; 60: 2691-2700. Vede astrattu.
- Howells, LM, Berry, DP, Elliott, PJ, Jacobson, EW, Hoffmann, E., Hegarty, B., Brown, K., Steward, WP, è Gescher, AJ Phase I randomized, studiu pilotu doppiu-cecu di micronized resveratrol (SRT501) in pazienti cun metastasi epatiche - sicurezza, farmacocinetica è farmacodinamica. Cancer Prev.Res (Phila) 2011; 4: 1419-1425. Vede astrattu.
- Wuertz, K., Quero, L., Sekiguchi, M., Klawitter, M., Nerlich, A., Konno, S., Kikuchi, S., e Boos, N. U vinu russu polifenolo resveratrol mostra un potenziale promettente per u trattamentu di u dulore mediate da nucleus pulposus in vitro è in vivo. Spine (Phila Pa 1976.) 10-1-2011; 36: E1373-E1384. Vede astrattu.
- Brasnyo, P., Molnar, GA, Mohas, M., Marko, L., Laczy, B., Cseh, J., Mikolas, E., Szijarto, IA, Merei, A., Halmai, R., Meszaros, LG, Sumegi, B., è Wittmann, I. Resveratrol migliora a sensibilità à l'insulina, riduce u stress ossidativu è attiva a via Akt in i pazienti diabetichi di tip 2. Fr J Nutr. 2011; 106: 383-389. Vede astrattu.
- Fabbrocini, G., Staibano, S., De, Rosa G., Battimiello, V., Fardella, N., Ilardi, G., La Rotonda, MI, Longobardi, A., Mazzella, M., Siano, M. , Pastore, F., De, Vita, V, Vecchione, ML, è Ayala, F. Gel contenente resveratrol per u trattamentu di l'acne vulgaris: un studiu pilotu monoceccu, cuntrullatu da veiculi. Am J Clin. Dermatol 4-1-2011; 12: 133-141. Vede astrattu.
- Kitada, M., Kume, S., Imaizumi, N., è Koya, D. Resveratrol migliora u stress ossidativu è prutegge contra a nefropatia diabetica per mezu di a normalizazione di a disfunzione Mn-SOD in a via indipendente AMPK / SIRT1. Diabetes 2011; 60: 634-643. Vede astrattu.
- Shindler, K. S., Ventura, E., Dutt, M., Elliott, P., Fitzgerald, D. C., è Rostami, A. U resveratrol orale riduce i danni neuronali in un mudellu di sclerosi multipla. J Neurooftalmolu. 2010; 30: 328-339. Vede astrattu.
- Brown, VA, Patel, KR, Viskaduraki, M., Crowell, JA, Perloff, M., Booth, TD, Vasilinin, G., Sen, A., Schinas, AM, Piccirilli, G., Brown, K., Steward, WP, Gescher, AJ, è Brenner, DE Ripetite u studiu di dosi di l'agentu chemopreventivu di u cancer resveratrol in vuluntarii sani: sicurezza, farmacocinetica, è effettu nantu à l'assi di fattore di crescita insuline-like. Cancer Res 11-15-2010; 70: 9003-9011. Vede astrattu.
- Patel, KR, Brown, VA, Jones, DJ, Britton, RG, Hemingway, D., Miller, AS, West, KP, Booth, TD, Perloff, M., Crowell, JA, Brenner, DE, Steward, WP, Gescher, AJ, è Brown, K. Farmacologia clinica di resveratrol è i so metaboliti in i pazienti cun cancru culettale. Cancer Res 10-1-2010; 70: 7392-7399. Vede astrattu.
- Knobloch, J., Sibbing, B., Jungck, D., Lin, Y., Urban, K., Stoelben, E., Strauch, J., e Koch, A. Resveratrol pregiudica a liberazione di citochine infiammatorie resistenti à steroidi. da e cellule musculari lisce di e vie aeree umane in malatie pulmonari ostruttive croniche. J Pharmacol. Exp.Ther 2010; 335: 788-798. Vede astrattu.
- Chow, HH, Garland, LL, Hsu, CH, Vining, DR, Chew, WM, Miller, JA, Perloff, M., Crowell, JA, è Alberts, DS Resveratrol modula enzimi metabolizanti di droghe è carcinogeni in un vuluntariu sanu studiu. Cancer Prev.Res (Phila) 2010; 3: 1168-1175. Vede astrattu.
- Wong, R. H., Howe, P. R., Buckley, J. D., Coates, A. M., Kunz, I., è Berry, N. M. A supplementazione acuta di resveratrol migliora a dilatazione mediata da u flussu in individui in sovrappeso / obesi cun pressione sanguigna leggermente elevata. Nutr.Metab Cardiovasc.Dis 2011; 21: 851-856. Vede astrattu.
- la, Porte C., Voduc, N., Zhang, G., Seguin, I., Tardiff, D., Singhal, N., e Cameron, DW Farmacocinetica di Statu Statu è tollerabilità di trans-resveratrol 2000 mg duie volte à ghjornu cù cibu, quercetina è alcolu (etanolu) in sughjetti umani sani. Clin.Pharmacokinet. 2010; 49: 449-454. Vede astrattu.
- Le Couteur, D. G. è Sinclair, D. A. Un pianu per sviluppà approcci terapeutici chì aumentanu a salute è ritardanu a morte. J Gerontol.A Biol.Sci.Med Sci. 2010; 65: 693-694. Vede astrattu.
- Kennedy, DO, Wightman, EL, Reay, JL, Lietz, G., Okello, EJ, Wilde, A. è Haskell, CF Effetti di resveratrolu nantu à e variabili di flussu di sangue cerebrale è e prestazioni cognitive in l'omu: un placebo doppiu cieco -inchiesta cuntrullata, crossover. Am J Clin.Nutr. 2010; 91: 1590-1597. Vede astrattu.
- Daffner, K. R. Prumove l'invecchiamento cognitivo di successu: una revisione cumpleta. J Alzheimers.Dis 2010; 19: 1101-1122. Vede astrattu.
- Yu, H. P., Hwang, T. L., Hwang, T. L., Yen, C. H., è Lau, Y. T. Resveratrol impedisce a disfunzione endoteliale è a produzzione di superossidu aorticu dopu l'emorragia traumatica per via di a via ememeossigenasi-1 dipendente da u receptore di l'estrogeni. Crit Care Med 2010; 38: 1147-1154. Vede astrattu.
- Albani, D., Polito, L., è Forloni, G. Sirtuins cum'è novi obiettivi per a malatia di Alzheimer è altri disordini neurodegenerativi: evidenza sperimentale è genetica. J Alzheimers.Dis 2010; 19: 11-26. Vede astrattu.
- Guo, J. P., Yu, S., è McGeer, P. L. Assai simplici in vitro per identificà imblocatori di aggregazione amiloide-beta per a terapia di a malatia di Alzheimer. J Alzheimers. Dis. 2010; 19: 1359-1370. Vede astrattu.
- Jha, R. K., Ma, Q., Sha, H., è Palikhe, M. Effettu protettivu di resveratrol in ferita cerebrale indotta da pancreatite acuta severa. Pancreas 2009; 38: 947-953. Vede astrattu.
- Zhang, H., Zhang, J., Ungvari, Z., è Zhang, C. Resveratrol migliora a funzione endoteliale: rolu di TNF {alfa} è stress ossidativu vascolare. Arterioscler.Thromb.Vasc.Biol. 2009; 29: 1164-1171. Vede astrattu.
- Bournival, J., Quessy, P. è Martinoli, M. G. Effetti protettivi di resveratrol è quercetina contr'à u stress ossidativu induttu da MPP + agiscenu modulendu marcatori di morte apoptotica in neuroni dopaminergici. Cellula Mol.Neurobiol. 2009; 29: 1169-1180. Vede astrattu.
- Almeida, L., Vaz-da-Silva, M., Falcao, A., Soares, E., Costa, R., Loureiro, AI, Fernandes-Lopes, C., Rocha, JF, Nunes, T., Wright , L., è Soares-da-Silva, P. Profil farmacocineticu è di sicurezza di trans-resveratrol in un studiu crescente di dosi multipli in volontarii sani. Mol.Nutr.Food Res 2009; 53 Suppl 1: S7-15. Vede astrattu.
- Vingtdeux, V., Dreses-Werringloer, U., Zhao, H., Davies, P., è Marambaud, P. Potenziale terapeuticu di resveratrol in a malatia di Alzheimer. BMC.Neurosci. 2008; 9 Suppl 2: S6. Vede astrattu.
- Fan, E., Zhang, L., Jiang, S., è Bai, Y. Effetti benifichi di resveratrol nantu à l'aterosclerosi. J Med Food 2008; 11: 610-614. Vede astrattu.
- Vaz-da-Silva, M., Loureiro, AI, Falcao, A., Nunes, T., Rocha, JF, Fernandes-Lopes, C., Soares, E., Wright, L., Almeida, L., and Soares-da-Silva, P. Effettu di l'alimentu nantu à u prufilu farmacocineticu di trans-resveratrol. Int.J Clin.Pharmacol.Ther 2008; 46: 564-570. Vede astrattu.
- Dudley, J. I., Lekli, I., Mukherjee, S., Das, M., Bertelli, A. A., è Das, D. K. U vinu biancu hè qualificatu per u paradossu francese? Paragone di l'effetti cardioprotettori di i vini rossi è bianchi è di i so cumpunenti: resveratrolu, tirosolu è idrossitirosolu. J Agric. Chem Chem. 22-10-2008; 56: 9362-9373. Vede astrattu.
- Orallo, F. Trans-resveratrol: un elisir magicu di a giuventù eterna? Curr.Med Chem. 2008; 15: 1887-1898. Vede astrattu.
- Rocha-Gonzalez, H. I., Ambriz-Tututi, M., è Granados-Soto, V. Resveratrol: un compostu naturale cun potenziale farmacologicu in malatie neurodegenerative. CNS.Neurosci.Ther 2008; 14: 234-247. Vede astrattu.
- Calabrese, V., Cornelius, C., Mancuso, C., Pennisi, G., Calafato, S., Bellia, F., Bates, TE, Giuffrida Stella, AM, Schapira, T., Dinkova Kostova, AT, and Rizzarelli, E. Risposta di u stress cellulare: un novu scopu per a chemoprevenzione è a neuroprotezzione nutrizionale in l'anzianu, disordini neurodegenerativi è longevità. Neurochem. Res 2008; 33: 2444-2471. Vede astrattu.
- Pearson, KJ, Baur, JA, Lewis, KN, Peshkin, L., Price, NL, Labinskyy, N., Swindell, WR, Kamara, D., Minor, RK, Perez, E., Jamieson, HA, Zhang, Y., Dunn, SR, Sharma, K., Pleshko, N., Woollett, LA, Csiszar, A., Ikeno, Y., Le Couteur, D., Elliott, PJ, Becker, KG, Navas, P., Ingram, DK, Wolf, NS, Ungvari, Z., Sinclair, DA, è de Cabo, R. Resveratrol ritarda u deterioramentu ligatu à l'età è imita aspetti trascrizionali di restrizione dietetica senza allargà a durata di a vita. Cell Metab 2008; 8: 157-168. Vede astrattu.
- Dong, W., Li, N., Gao, D., Zhen, H., Zhang, X., e Li, F. Resveratrol attenuates lesions ischémiques du cerveau dans la phase retardée après l'ictus et induit RNA messager et protéine express pour angiogéniques fattori. J Vasc Surg. 2008; 48: 709-714. Vede astrattu.
- Yu, H. P., Hsu, J. C., Hwang, T. L., Yen, C. H., è Lau, Y. T. Resveratrol attenuates lesion epatica dopu trauma-hemorrhage via via di u receptore di l'estrogenu. Shock 2008; 30: 324-328. Vede astrattu.
- Bass, T. M., Weinkove, D., Houthoofd, K., Gems, D., and Partridge, L. Effects of resveratrol on lifespan in Drosophila melanogaster and Caenorhabditis elegans. Mech.Ageing Dev 2007; 128: 546-552. Vede astrattu.
- Gruber, J., Tang, S. Y., è Halliwell, B.Evidenza per un scambiu trà survival è fitness causatu da u trattamentu di resveratrol di Caenorhabditis elegans. Ann N Y. Acad Sci 2007; 1100: 530-542. Vede astrattu.
- Baur, J. A. è Sinclair, D. A. Potenziale terapeuticu di resveratrol: l'evidenza in vivo. Nat Rev Drug Discov. 2006; 5: 493-506. Vede astrattu.
- Valenzano, D. R., Terzibasi, E., Genade, T., Cattaneo, A., Domenici, L., et Cellerino, A. Resveratrol prolonge la durée de vie et retarde l'apparition des marqueurs liés à l'âge dans un vertébré de courte durée. Curr Biol 2-7-2006; 16: 296-300. Vede astrattu.
- Rakici, O., Kiziltepe, U., Coskun, B., Aslamaci, S., è Akar, F. Effetti di resveratrol nantu à u tonu vasculari è a funzione endoteliale di a vena safena umana è di l'arteria mammaria interna. Int.J Cardiol 11-2-2005; 105: 209-215. Vede astrattu.
- Ma, Z. H. è Ma, Q. Y. Resveratrol: una droga medica per a pancreatite acuta. Mondu J Gastroenterol. 6-7-2005; 11: 3171-3174. Vede astrattu.
- Molnar, V. è Garai, J. I composti antiinflamatori derivati da e piante influenzanu l'attività tautomerase di MIF. Int. Immunopharmacol. 2005; 5: 849-856. Vede astrattu.
- Provinciali, M., Re, F., Donnini, A., Orlando, F., Bartozzi, B., Di Stasio, G., and Smorlesi, A. Effect of resveratrol on the development of spontaneous mammary tumors in HER-2 / neu topi transgenichi. Int.J Cancer 5-20-2005; 115: 36-45. Vede astrattu.
- Aggarwal, B. B., Bhardwaj, A., Aggarwal, R. S., Seeram, N. P., Shishodia, S., e Takada, Y. Role di resveratrol in prevenzione è terapia di u cancer: studi preclinichi è clinichi. Anticancer Res. 2004; 24 (5A): 2783-2840. Vede astrattu.
- Walle, T., Hsieh, F., DeLegge, M. H., Oatis, J. E., Jr., è Walle, U. K. Assorbimentu elevatu ma bassissima biodisponibilità di resveratrolo orale in l'omu. Droga Metab Dispos. 2004; 32: 1377-1382. Vede astrattu.
- Jannin, B., Menzel, M., Berlot, J. P., Delmas, D., Lancon, A., e Latruffe, N. Trasportu di resveratrolu, un agente chemopreventivu di u cancheru, à obiettivi cellulari: legame di proteine plasmatiche è assorbimentu cellulare. Biochem.Pharmacol. 15-09-2004; 68: 1113-1118. Vede astrattu.
- Evers, D. L., Wang, X., Huong, S. M., Huang, D. Y., è Huang, E. S. 3,4 ', 5-Trihydroxy-trans-stilbene (resveratrol) inibisce a replica di citomegalovirus umanu è a segnalazione cellulare indotta da virus. Antivirali Res. 2004; 63: 85-95. Vede astrattu.
- Piver, B., Fer, M., Vitrac, X., Merillon, JM, Dreano, Y., Berthou, F., è Lucas, D. Involvement of citochrome P450 1A2 in a biotransformazione di trans-resveratrol in microsomi di u fegatu umanu . Biochem.Pharmacol. 15-08-2004; 68: 773-782. Vede astrattu.
- Wood, J. G., Rogina, B., Lavu, S., Howitz, K., Helfand, S. L., Tatar, M., è Sinclair, D. L'attivatori di Sirtuin imitanu a restrizione calurica è ritardanu l'invecchiamento in metazoans. Natura 8-5-2004; 430: 686-689. Vede astrattu.
- Olas, B., Wachowicz, B., Bald, E., è Glowacki, R. L'effetti protettivi di u resveratrolu contr'à i cambiamenti in i tiol di platelet di sangue indotti da i cumposti di platinu. J.Physiol Pharmacol. 2004; 55: 467-476. Vede astrattu.
- Cavallaro, A., Ainis, T., Bottari, C., è Fimiani, V. Effettu di resveratrol nantu à alcune attività di neutrofili umani isolati è in sangue sanu. Physiol Res. 2003; 52: 555-562. Vede astrattu.
- Kim, YA, Lee, WH, Choi, TH, Rhee, SH, Park, KY, è Choi, YH Participazione di p21WAF1 / CIP1, pRB, Bax è NF-kappaB in induzione di arrestu di crescita è apoptosi da resveratrol in carcinoma umanu di pulmone Cellule A549. Int.J. Oncol. 2003; 23: 1143-1149. Vede astrattu.
- Howitz, KT, Bitterman, KJ, Cohen, HY, Lamming, DW, Lavu, S., Wood, JG, Zipkin, RE, Chung, P., Kisielewski, A., Zhang, LL, Scherer, B. è Sinclair , DA L'attivatori di piccule molecule di sirtuine allarganu a vita di Saccharomyces cerevisiae. Natura 9-11-2003; 425: 191-196. Vede astrattu.
- Delmas, D., Rebe, C., Lacour, S., Filomenko, R., Athias, A., Gambert, P., Cherkaoui-Malki, M., Jannin, B., Dubrez-Daloz, L., Latruffe , N., è Solary, E. L'apoptosi indotta da resveratrol hè assuciata à a ridistribuzione di Fas in e zattera è a furmazione di un cumplessu di segnalazione inducente per a morte in e cellule di u cancer di colon. J.Biol.Chem. 17-10-2003; 278: 41482-41490. Vede astrattu.
- Liang, Y. C., Tsai, S. H., Chen, L., Lin-Shiau, S. Y., è Lin, J. K. Arrestu G2 induttu da resveratrol per l'inibizione di CDK7 è p34CDC2 kinases in colon carcinoma HT29 cellule. Biochem.Pharmacol. 4-1-2003; 65: 1053-1060. Vede astrattu.
- Klinge, C. M., Risinger, K. E., Watts, M. B., Beck, V., Eder, R., è Jungbauer, A. Attività estrogenica in estratti di vinu biancu è rossu. J Agric. Food Chem 3-26-2003; 51: 1850-1857. Vede astrattu.
- Vitrac, X., Desmouliere, A., Brouillaud, B., Krisa, S., Deffieux, G., Barthe, N., Rosenbaum, J., e Merillon, JM Distribution of [14C] -trans-resveratrol, a polifenolu chemopreventivu di u cancheru, in i tessuti di u topu dopu l'amministrazione orale. Life Sci 4-4-2003; 72: 2219-2233. Vede astrattu.
- Levenson, AS, Gehm, BD, Pearce, ST, Horiguchi, J., Simons, LA, Ward, JE, III, Jameson, JL è Jordan, VC Resveratrol agisce cum'è un recettore di l'estrogeni (ER) agonistu in e cellule di u cancheru di u senu stabilmente trasfettatu cù ER alfa. Int.J. Cancer 5-1-2003; 104: 587-596. Vede astrattu.
- Yu, C., Shin, Y. G., Kosmeder, J. W., Pezzuto, J. M., è van Breemen, R. B. Liquid chromatography / tandem determinazione spettrometrica di massa di inibizione di citochrome umanu P450 isozymes da resveratrol è resveratrol-3-sulfate. Rapidu Commun.Mass Spectrom. 2003; 17: 307-313. Vede astrattu.
- Olas, B., Wachowicz, B., Saluk-Juszczak, J., è Zielinski, T. Effettu di resveratrol, un compostu polifenolicu naturale, nantu à l'attivazione di piastrine indotta da endotossina o trombina. Thromb.Res 8-15-2002; 107 (3-4): 141-145. Vede astrattu.
- Wallerath, T., Deckert, G., Ternes, T., Anderson, H., Li, H., Witte, K., e Forstermann, U. Resveratrol, una fitoalexina polifenolica presente in u vinu rossu, migliora l'espressione è l'attività di ossidu nitricu endoteliale sintasi. Circulazione 9-24-2002; 106: 1652-1658. Vede astrattu.
- Sharma, M. è Gupta, Y. K. U trattamentu crònicu cù trans resveratrol impedisce intracerebroventricular streptozotocin indotta indebolimentu cognitivo è stress ossidativu in ratti. Life Sci 10-11-2002; 71: 2489-2498. Vede astrattu.
- Holian, O., Wahid, S., Atten, M. J., è Attar, B. M. Inibizione di a proliferazione di cellule di cancru gastricu da u resveratrolu: rolu di l'ossidu nitricu. Am.J.Physiol Gastrointest. Liver Physiol 2002; 282: G809-G816. Vede astrattu.
- Potter, GA, Patterson, LH, Wanogho, E., Perry, PJ, Butler, PC, Ijaz, T., Ruparelia, KC, Lamb, JH, Farmer, PB, Stanley, LA, è Burke, MD L'agente preventivu di u cancheru u resveratrol hè cunvertitu in l'agente anticanceru piceatannol da u citocromu P450 enzima CYP1B1. BrJ J. Cancer 3-4-2002; 86: 774-778. Vede astrattu.
- Falchetti, R., Fuggetta, M. P., Lanzilli, G., Tricarico, M., and Ravagnan, G. Effects of resveratrol on human immune cell function. Life Sci. 21-11-2001; 70: 81-96. Vede astrattu.
- Bhavnani, BR, Cecutti, A., Gerulath, A., Woolever, AC, è Berco, M. Comparazione di l'effetti antioxidanti di l'estrogeni equini, cumpunenti di vinu russu, vitamina E è probucol nantu à l'ossidazione di lipoproteine à bassa densità in donne in postmenopausa. . Ménopause. 2001; 8: 408-419. Vede astrattu.
- Bhat, K. P., Lantvit, D., Christov, K., Mehta, R. G., Moon, R. C., è Pezzuto, J. M. Proprietà estrogeniche è antiestrogeniche di u resveratrolu in mudelli di tumori mammari. Cancer Res. 15-10-2001; 61: 7456-7463. Vede astrattu.
- Lee, J. E. è Safe, S. Participazione di un meccanismu post-trascrizzionale in l'inibizione di l'espressione CYP1A1 da u resveratrolu in e cellule di u cancheru di u senu. Biochem.Pharmacol. 15-10-2001; 62: 1113-1124. Vede astrattu.
- Bhat, K. P. è Pezzuto, J. M. Resveratrol presenta proprietà citostatiche è antiestrogeniche cù cellule di adenocarcinoma endometriale umanu (Ishikawa). Cancer Res. 15-08-2001; 61: 6137-6144. Vede astrattu.
- Nicolini, G., Rigolio, R., Miloso, M., Bertelli, A. A., è Tredici, G. Effettu anti-apoptoticu di trans-resveratrol nantu à l'apoptosi indotta da paclitaxel in a linea cellulare di neuroblastoma umanu SH-SY5Y. Neurosci. 13-04-2001; 302: 41-44. Vede astrattu.
- Giovannini, L., Migliori, M., Longoni, BM, Das, DK, Bertelli, AA, Panichi, V., Filippi, C. et Bertelli, A. Resveratrol, un polyphénol trouvé dans le vin, réduit les blessures par reperfusion ischémique dans reni di topu. J Cardiovasc.Pharmacol. 2001; 37: 262-270. Vede astrattu.
- Chan, W. K. è Delucchi, A. B. Resveratrol, un constituente di vinu russu, hè un inattivatore basatu nantu à u meccanisimu di u citocromu P450 3A4. Life Sci 11-10-2000; 67: 3103-3112. Vede astrattu.
- Wang, M. J., Huang, H. M., Hsieh, S. J., Jeng, K. C., è Kuo, J. S. Resveratrol inibisce a produzzione interleukin-6 in cellule gliali miste corticali sottu ipossia / ipoglicemia seguita da rioxigenazione. J Neuroimmunol. 1-1-2001; 112 (1-2): 28-34. Vede astrattu.
- Chang, T. K., Lee, W. B., è Ko, H. H. Trans-resveratrol modula l'attività catalitica è l'espressione mRNA di u citocromu umanu attivatore procarcinogenu P450 1B1. Can.J.Physiol Pharmacol. 2000; 78: 874-881. Vede astrattu.
- Burkitt, M. J. è Duncan, J. Effetti di u trans-resveratrol nantu à a formazione di radicali idrossil-dipendenti di u ramu è danni à l'ADN: evidenza di scavenging radicali hydroxyl è un novu meccanismu d'azione chì risparmia glutathione. Arch.Biochem.Biophys. 15-15-2000; 381: 253-263. Vede astrattu.
- Zbikowska, H. M. è Olas, B. Antiossidanti cù attività carcinostatica (resveratrol, vitamina E è seleniu) in a modulazione di l'aderenza di e piastrine in sangue. J Physiol Pharmacol. 2000; 51: 513-520. Vede astrattu.
- Kirk, R. I., Deitch, J. A., Wu, J. M., è Lerea, K. M. Resveratrol diminuisce i primi eventi di segnalazione in piastrine lavate ma hà pocu effetti nantu à u platalet in tuttu u cibu. Cellule sanguigne Mol.Dis. 2000; 26: 144-150. Vede astrattu.
- Bagchi, D., Bagchi, M., Stohs, S. J., Das, D. K., Ray, S. D., Kuszynski, C. A., Joshi, S. S., è Pruess, H. G. Radicali liberi è estrattu di proantocianidina di uva: impurtanza in a salute umana è a prevenzione di e malatie. Tossiculugia 8-7-2000; 148 (2-3): 187-197. Vede astrattu.
- Bradamante, S., Piccinini, F., Barenghi, L., Bertelli, A. A., De Jonge, R., Beemster, P., e De Jong, J. W. U resveratrol induce un precondizionamentu farmaculogicu? Int.J Tissue React. 2000; 22: 1-4. Vede astrattu.
- Naderali, E. K., Doyle, P. J., è Williams, G. Resveratrol induce a vasorelaxazione di l'arterie mesenteriche è uterine da cavie femminili. Clin Sci (Lond) 2000; 98: 537-543. Vede astrattu.
- Klabunde, T., Petrassi, H. M., Oza, V. B., Raman, P., Kelly, J. W., è Sacchettini, J. C. Disignu raziunale di potenti inibitori di malattia amiloidica transtiretinina umana. Nat Struct.Biol. 2000; 7: 312-321. Vede astrattu.
- Martinez, J. è Moreno, J. J. Effettu di resveratrolu, un compostu polifenolicu naturale, nantu à e spezie reattive di ossigenu è a produzzione di prostaglandine. Biochem.Pharmacol 4-1-2000; 59: 865-870. Vede astrattu.
- Subbaramaiah, K., Michaluart, P., Chung, W. J., Tanabe, T., Telang, N., e Dannenberg, A. J. Resveratrol inibisce a trascrizione di cicloossigenasi-2 in cellule epiteliali mammarie umane. Ann.N.Y.Acad.Sci. 1999; 889: 214-223. Vede astrattu.
- Dobrydneva, Y., Williams, R. L., è Blackmore, P. F. trans-Resveratrol inibisce l'afflusso di calciu in piastrine umane stimulate da trombina. Fr. J. Pharmacol. 1999; 128: 149-157. Vede astrattu.
- Ciolino, H. P. è Yeh, G. C. Inibizione di l'attività di l'enzima citocromu P-450 1A1 indotta da aril idrocarburi è espressione CYP1A1 da resveratrol. Mol.Pharmacol. 1999; 56: 760-767. Vede astrattu.
- Lin, J. K. è Tsai, S. H. Chemoprevention of cancer and cardiovascular cardiovascular by resveratrol. Proc.Natl.Sci.Counc.Repub.China B 1999; 23: 99-106. Vede astrattu.
- Zou, J. G., Huang, Y. Z., Chen, Q., Wei, E. H., Hsieh, T. C., è Wu, J. M. Resveratrol inibisce a modificazione ossidativa di lipoproteina umana à bassa densità indotta da ioni di rame è azo-iniziata. Biochem.Mol.Biol.Int. 1999; 47: 1089-1096. Vede astrattu.
- Rahman, I. Avanzamenti terapeutici antiossidanti in BPCO. Ther.Adv.Respir.Dis. 2008; 2: 351-374. Vede astrattu.
- Kimura, Y., Okuda, H., è Kubo, M. Effetti di stilbeni isolati da e piante medicinali nantu à u metabolismu arachidonatu è a degranulazione in leucociti polimorfonucleari umani. J Ethnopharmacol. 1995; 45: 131-139. Vede astrattu.
- Tome-Carneiro, J., Gonzalvez, M., Larrosa, M., Garcia-Almagro, FJ, Aviles-Plaza, F., Parra, S., Yanez-Gascon, MJ, Ruiz-Ros, JA, Garcia-Conesa , MT, Tomas-Barberan, FA, è Espin, JC U cunsumu di un supplementu di estrattu di uva chì cuntene resveratrol diminuisce LDL ossidatu è ApoB in pazienti sottoposti à prevenzione primaria di malatie cardiovascolari: un triplu cecu, seguitu di 6 mesi, cuntrullatu da placebo , prucessu randomized. Mol.Nutr Food Res 2012; 56: 810-821. Vede astrattu.
- Tome-Carneiro, J., Gonzalvez, M., Larrosa, M., Yanez-Gascon, MJ, Garcia-Almagro, FJ, Ruiz-Ros, JA, Garcia-Conesa, MT, Tomas-Barberan, FA, è Espin, JC U cunsumu di un annu di un nutraceuticu di uva chì cuntene resveratrol migliora u statu infiammatorio è fibrinoliticu di i pazienti in prevenzione primaria di malatie cardiovascolari. Am J Cardiol. 8-1-2012; 110: 356-363. Vede astrattu.
- Zern, TL, Wood, RJ, Greene, C., West, KL, Liu, Y., Aggarwal, D., Shachter, NS, è Fernandez, ML I polifenoli di uva esercitanu un effettu cardioprotettore in donne pre è postmenopausali abbassendu u plasma lipidi è riduzzione di u stress ossidativu. J Nutr. 2005; 135: 1911-1917. Vede astrattu.
- Piver, B., Berthou, F., Dreano, Y., è Lucas, D. Inibizione differenziale di enzimi citocromi P450 umani da epsilon-viniferina, u dimeru di resveratrol: paragone cù resveratrol è polifenoli da bevande alcolizzate. Life Sci. 18-7-2003; 73: 1199-1213. Vede astrattu.
- de, Santi C., Pietrabissa, A., Mosca, F., e Pacifici, G. M. Glucuronidazione di resveratrol, un pruduttu naturale prisente in uva è in vinu, in u fegatu umanu. Xenobiotica 2000; 30: 1047-1054. Vede astrattu.
- Rosa, F. T., Zulet, M. A., Marchini, J. S., è Martinez, J. A. Composti bioattivi cù effetti nantu à i marcatori di inflammazioni in l'omu. Int J Food Sci Nutr 2012; 63: 749-765. Vede astrattu.
- Chang, T. K., Chen, J., è Lee, W. B. Inibizione differenziale è inattivazione di l'enzimi CYP1 umani da trans-resveratrol: evidenza per l'inattivazione basata in u meccanisimu di CYP1A2. J.Pharmacol.Exp.Ther. 2001; 299: 874-882. Vede astrattu.
- Basly, J. P., Marre-Fournier, F., Le Bail, J. C., Habrioux, G., e Chulia, A. J. Estrogenic / antiestrogenic and scavenging properties of (E) - and (Z) -resveratrol. Life Sci. 1-21-2000; 66: 769-777. Vede astrattu.
- Mueller SO, Simon S, Chae K, et al. I Fitoestrogeni è i so metaboliti umani mostranu proprietà agonistiche è antagoniste distinte nantu à u receptore di estrogeni alfa (ERalpha) è ERbeta in cellule umane. Toxicol Sci 2004; 80: 14-25. Vede astrattu.
- Boocock DJ, Faust GE, Patel KR, et al. Fase I studiu farmacocineticu di scalazione di dosi in vuluntarii sani di resveratrol, un putenziale agente chemopreventivu di u cancheru. Cancer Epidemiol Biomarkers Prec 2007; 16: 1246-52. Vede astrattu.
- Lyons MM, Yu C, Toma RB, et al. Resveratrol in mirtilli crudi è cotti è mirtilli. J Agric Food Chem 2003; 51: 5867-70. Vede astrattu.
- Trincheri NF, Nicotra G, Follo C, et al. U resveratrol induce a morte di e cellule in e cellule di u cancheru culettale per una nova via chì implica cathepsina lisosomale D. Carcinogenesi 2007; 28: 922-31. Vede astrattu.
- Scarlatti F, Sala G, Somenzi G, et al. U resveratrol induce inibizione di crescita è apoptosi in cellule di cancru di senu metastaticu per via di segnalazione di ceramide di novo. FASEB J 2003; 17: 2339-41. Vede astrattu.
- Wang Q, Li H, Wang XW, et al. Resveratrol prumove a differenziazione è induce l'apoptosi indipendente da Fas di cellule di medulloblastoma umanu. Neurosci Lett 2003; 351: 83-6. Vede astrattu.
- Culpitt SV, Rogers DF, Fenwick PS, et al. Inibizione da l'estrazzioni di vinu russu, resveratrol, di liberazione di citochine da macrofagi alveolari in BPCO. Torace 2003; 58: 942-6. Vede astrattu.
- Pervaiz S. Resveratrol: da viti à biologia di mammiferi. FASEB J 2003; 17: 1975-85. Vede astrattu.
- Savaskan E, Olivieri G, Meier F, et al. L'ingrediente di u vinu russu resveratrol prutege da a neurotossicità beta-amiloide. Gerontologia 2003; 49: 380-3. Vede astrattu.
- Gao X, Deeb D, Media J, et al. Attività immunomodulatrice di resveratrol: effetti immunologichi in vitro è in vivo discrepanti. Biochem Pharmacol 2003; 66: 2427-35. Vede astrattu.
- Schriever C, Pendland SL, Mahady GB. Vinu russu, resveratrol, Chlamydia pneumoniae è a cunnessione francese. Aterosclerosi 2003; 171: 379-80. Vede astrattu.
- Ziegler CC, Rainwater L, Whelan J, McEntee MF. U resveratrolu dieteticu ùn affetta micca a tumorigenesi intestinale in topi Apc (Min / +). J Nutr 2004; 134: 5-10. Vede astrattu.
- Kim YA, Choi BT, Lee YT, et al. U resveratrol inibisce a proliferazione cellulare è induce l'apoptosi di e cellule MCF-7 di u carcinoma umanu di u senu. Oncol Rep 2004; 11: 441-6. Vede astrattu.
- Zhang Y, Jayaprakasam B, Seeram NP, et al. Secrezione di insulina è inibizione di l'enzima cicloossigenasi da cumposti di pelle d'uva cabernet sauvignon. J Agric Food Chem 2004; 52: 228-33. Vede astrattu.
- Opipari AW Jr, Tan L, Boitano AE, et al. Autofagocitosi indotta da resveratrol in cellule di u cancer di l'ovariu. Cancer Res 2004; 64: 696-703. Vede astrattu.
- Abou-Zeid LA, El-Mowafy AM. Ricunniscenza differenziale di isomeri di resveratrol da u recettore alfa di l'estrogeni umani: evidenze di dinamica moleculare per u ligame stereoselettivu. Chiralità 2004; 16: 190-5. Vede astrattu.
- Meng X, Maliakal P, Lu H, et al. Livelli urinarii è plasmatichi di resveratrolu è quercetina in l'omu, i topi è i topi dopu l'ingestione di cumposti puri è di suchju d'uva. J Agric Food Chem 2004; 52: 935-42. Vede astrattu.
- Hascalik S, Celik O, Turkoz Y, et al. U resveratrolu, un polifenolu custituente di vinu russu, prutege da i danni di ischemia-riperfusione di l'ovari. Gynecol Obstet Invest 2004; 57: 218-23. Vede astrattu.
- Ahmad KA, Clement MV, Hanif IM, Pervaiz S. Resveratrol inibisce l'apoptosi indotta da droghe in cellule di leucemia umana creendu un ambiente intracellulare non permissivu per l'esecuzione di morte. Cancer Res 2004; 64: 1452-9. Vede astrattu.
- Li W, Seifert M, Xu Y, Hock B. Studiu comparativu di e putenze estrogeniche di estradiol, tamoxifen, bisphenol-A è resveratrol cù dui bioanalisi in vitro. Environ Int 2004; 30: 329-35. Vede astrattu.
- Martin AR, Villegas I, La Casa C, de la Lastra CA. Resveratrol, un polifenolu truvatu in uva, suprime i danni ossidativi è stimula l'apoptosi durante l'infiammazione colonica precoce in ratti. Biochem Pharmacol 2004; 67: 1399-410. Vede astrattu.
- Szewczuk LM, Forti L, Stivala LA, Penning TM.U Resveratrol hè un inattivatore mediato da perossidasa di COX-1 ma micca COX-2: Un approcciu meccanisticu à a cuncezzione di l'agenti selettivi COX-1. J Biol Chem 2004; 279: 22727-37. Vede astrattu.
- Wang Z, Huang Y, Zou J, et al. Effetti di u vinu russu è di u polifenolu resveratrolu nantu à l'agregazione di piastrine in vivo è in vitro. Int J Mol Med 2002; 9: 77-9. Vede astrattu.
- Mokni M, Limam F, Elkahoui S, et al. Effettu cardioprotettore forte di u resveratrolu, un polifenolu di vinu rossu, nantu à i cori di topi isolati dopu à una ferita ischemia / riperfusione. Arch Biochem Biophys 2007; 457: 1-6. Vede astrattu.
- Elmali N, Baysal O, Harma A, et al. Effetti di resveratrol in l'artrite infiammatoria. Inflammazione 2007; 30: 1-6. Vede astrattu.
- Bujanda L, Garcia-Barcina M, Gutierrez-de Juan V, et al. Effettu di u resveratrol nantu à a mortalità indotta da alcolu è e lesioni epatiche in topi. BMC Gastroenterol 2006; 6:35. Vede astrattu.
- Baur JA, Pearson KJ, Prezzo NL, et al. U resveratrol migliora a salute è a sopravvivenza di i topi cù una dieta ricca di calorie. Natura 2006; 444: 337-42. Vede astrattu.
- Murias M, Handler N, Erker T, et al. Analogi di Resveratrol cum'è inibitori selettivi di cicloossigenasi-2: sintesi è relazione struttura-attività. Bioorg Med Chem 2004; 12: 5571-8. Vede astrattu.
- Hwang D, Fischer NH, Jang BC, et al. Inibizione di l'espressione di cicloossigenasi inducibili è citochine proinflamatorie da lattoni sesquiterpene in macrofagi currelate cù l'inibizione di MAP chinasi. Biochem Biophys Res Commun 1996; 226: 810-8 .. Vede astrattu.
- Takada Y, Bhardwaj A, Potdar P, Aggarwal BB. L'agenti antiinfiammatori non steroidali differenu in a so capacità di suppressione l'attivazione NF-kappaB, inibizione di espressione di cicloossigenasi-2 è ciclina D1, è abrogazione di a proliferazione di cellule tumorali. Oncogene 2004; 23: 9247-58. Vede astrattu.
- Goldberg DM, Yan J, Soleas GJ. Assorbimentu di trè polifenoli ligati à u vinu in trè matrici sfarenti da sughjetti sani. Clin Biochem 2003; 36: 79-87 .. Vede astrattu.
- Docherty JJ, Fu MM, Stiffler BS, et al. Inibizione di resveratrol di a replica di u virus herpes simplex. Antivirali Res 1999; 43: 145-55. Vede astrattu.
- Bowers JL, Tyulmenkov VV, Jernigan SC, Klinge CM. U resveratrol agisce cum'è agonistu / antagonistu mischju per i recettori alfa è beta di l'estrogeni. Endocrinologia 2000; 141: 3657-67.
- Piver B, Berthou F, Dreano Y, Lucas D. Inibizione di l'attività CYP3A, CYP1A è CYP2E1 da u resveratrolu è altri cumpunenti di vini rossi non volatili. Toxicol Lett 2001; 125: 83-91. Vede astrattu.
- Laden BP, Porter TD. U resveratrol inibisce a squalene monoossigenasi umana. Nutr Res 2001; 21: 747-53.
- Kozuki Y, Miura Y, Yagasaki K. Resveratrol suprime l'invasione di cellule di epatoma indipendentemente da a so azzione anti-proliferativa. Cancer Lett 2001; 167: 151-6. Vede astrattu.
- Schneider Y, Vincent F, Duranton B, et al. Effettu anti-proliferativu di u resveratrolu, una cumpunente naturale di l'uva è di u vinu, nantu à e cellule di u cancheru di u colonicu umanu. Cancer Lett 2000; 158: 85-91.
- Jacobson JS, Troxel AB, Evans J, et al. Pruvenza aleatoria di cohosh negru per u trattamentu di vampate trà e donne cù una storia di cancheru di u senu. J Clin Oncol 2001; 19: 2739-45. Vede astrattu.
- Holmes-McNary M, Baldwin AS, Jr. E pruprietà chemopreventive di u trans-resveratrol sò assuciate à l'inibizione di l'attivazione di a kinase IkappaB. Cancer Res 2000; 60: 3477-83. Vede astrattu.
- Bertelli AA, Giovannini L, Giannessi D, et al. Attività antipiastrinica di resveratrolu sinteticu è naturale in u vinu rossu. Reazione Tissue Int J 1995; 17: 1-3. Vede astrattu.
- Gehm BD, McAndrews JM, Chien PY, Jameson JL. Resveratrol, un compostu polifenolicu truvatu in uva è u vinu, hè un agonistu per u receptore di l'estrogeni. Proc Natl Acad Sci U S A 1997; 94: 14138-43. Vede astrattu.
- Carbo N, Costelli P, Baccino FM, et al. U resveratrolu, un pruduttu naturale prisente in u vinu, diminuisce a crescita di u tumore in un mudellu di tumore di topu. Biochem Biophys Res Commun 1999; 254: 739-43. Vede astrattu.
- Huang C, Ma WY, Goranson A, Dong Z. Resveratrol suprime a trasfurmazione cellulare è induce l'apoptosi attraversu una via dipendente da p53. Carcinogenesi 1999; 20: 237-42. Vede astrattu.
- Davy BM, Melby CL, Beske SD, et al. U cunsumu d'avena ùn influenza micca a pressione sanguigna arteriale 24-h in riposu casuale è ambulatoriu in l'omi cù pressione sanguigna alta normale in ipertensione in stadiu I. J Nutr 2002; 132: 394-8 .. Vede astrattu.
- Chen CK, Pace-Asciak CR. Attività Vasorelaxing di resveratrol è quercetin in aorta isolata di rat. Gen Pharmacol 1996; 27: 363-6. Vede astrattu.
- Bertelli A, Bertelli AA, Gozzini A, Giovannini L. Concentrazioni di plasma è tissutu di resveratrol è attività farmacologica. Drugs Exp Clin Res 1998; 24: 133-8. Vede astrattu.
- Pace-Asciak CR, Hahn S, Diamandis EP, et al. I fenolici di u vinu rossu trans-resveratrol è a quercetina bloccanu l'aggregazione di piastrine umane è a sintesi eicosanoide: implicazioni per a prutezzione contr'à e malatie coronarie. Clin Chim Acta 1995; 235: 207-19. Vede astrattu.
- Bertelli AA, Giovannini L, Bernini W, et al. Attività antipiastrinica di cis-resveratrol. Drugs Exp Clin Res 1996; 22: 61-3. Vede astrattu.
- Pace-Asciak CR, Rounova O, Hahn SE, et al. Vini è suchji d'uva cum'è modulatori di l'agregazione di piastrine in sughjetti umani sani. Clin Chim Acta 1996; 246: 163-82. Vede astrattu.
- Jang M, Cai L, Udeani GO, et al. Attività chemopreventiva di u cancheru di u resveratrolu, un pruduttu naturale derivatu da l'uva. Scienza 1997; 275: 218-20. Vede astrattu.
- Soleas GJ, Diamandis EP, Goldberg DM. Resveratrol: una molecula chì u tempu hè ghjuntu? È andatu? Clin Biochem 1997; 30: 91-113. Vede astrattu.
- Agri Res Svc: Basi di dati fitochimichi è etnobotanichi di u Duttore Duke. www.ars-grin.gov/duke (Accessu u 3 di nuvembre 1999).
- A Revista di i Prodotti Naturali da Fatti è Comparazioni. St. Louis, MO: Wolters Kluwer Co., 1999.
- Foster S, Tyler VE. Tyler's Honest Herbal: Una Guida Sensible à l'Utilizazione di Erbe è Rimedi Correlati. 3a ed., Binghamton, NY: Haworth Herbal Press, 1993.
- Newall CA, Anderson LA, Philpson JD. Erboristeria: Una Guida per i Prufessiunali Sanitari. Londra, Regnu Unitu: The Pharmaceutical Press, 1996.
- Tyler VE. Erbe di Scelta. Binghamton, NY: Prudutti di Prudutti Farmaceutichi, 1994.
- Blumenthal M, ed. A Cummissione Tedesca E Monografie E: Guida Terapeutica à i Medicinali à base di Erbe. Trans. S. Klein. Boston, MA: Cunsigliu Botanicu Americanu, 1998.
- Monografie nantu à l'usi medicinali di e droghe vegetali. Exeter, UK: European Scientific Co-op Phytother, 1997.