Papaia
Autore:
Virginia Floyd
Data Di Creazione:
9 Aostu 2021
Aghjurnamentu Di Data:
8 Febbraiu 2025
![Minions - Papaia // Free download on Soundcloud](https://i.ytimg.com/vi/yJtADhrtWpQ/hqdefault.jpg)
Cuntenutu
A papaia hè una pianta. Varie parti di a pianta, cum'è e foglie, u fruttu, a semente, u fiore è a radica, sò aduprate per fà a medicina.A papaia hè presa per bocca per u cancheru, u diabete, una infezione virale chjamata virus papilloma umanu (HPV), febbre dengue, è altre condizioni. Ma ci hè poca evidenza scientifica per sustene u so usu.
A papaia cuntene una sostanza chimica chjamata papaina, chì hè cumunemente aduprata cum'è affettatore di carne.
Base di dati cumpleta di Medicini naturali valutà l'efficacità basata annantu à evidenza scientifica secondu a scala seguente: Efficace, Probabilmente Efficace, Possibilmente Efficace, Possibilmente Inefficace, Probabilmente Inefficace, Inefficace, è Prove Insuffisenti da Valutare.
E valutazioni di efficacia per PAPAYA sò i seguenti:
Pruvenza insufficiente per valutà l'efficacità per ...
- Cancer. E ricerche di a pupulazione anu trovu chì manghjà a papaia puderia prevene i cànceri di a cistifellea è di u colonettale in alcune persone.
- Una malattia dolorosa trasmessa da zanzare (febbre dengue). E prime ricerche mostranu chì piglià un estrattu di foglia di papaia pò aiutà e persone cun febbre dengue à lascià l'ospedale più rapidamente. Sembra ancu aiutà i livelli di piastrine à turnà à a normalità più veloce. Ma ùn hè micca chjaru se a foglia di papaia aiuta cù altri sintomi di febbre dengue.
- Diabetes. E prime ricerche suggerenu chì u cunsumu di frutti di papaia fermentati pò riduce i livelli di zuccheru in sangue prima è dopu i pasti in e persone cun diabete di tip 2.
- Una forma leve di malatia di gomma (gingivitis). E prime ricerche mostranu chì lavà i denti duie volte à ghjornu cù un dentifriciu chì cuntene estrattu di foglia di papaia, cù o senza l'usu di un collutore chì cuntene estrattu di foglia di papaia, pare migliurà u sanguinamentu di e gengive.
- Una infezzione di trasmissione sessuale chì pò purtà à verruche genitali o à u cancheru (papillomavirus umanu o HPV). E ricerche di a pupulazione anu trovu chì manghjà frutti di papaia almenu una volta à a settimana puderia riduce a probabilità di cuntene una infezione persistente da HPV paragunatu à ùn manghjà mai frutti di papaia.
- Una seria infezzione di gomme (parodontite). E prime ricerche mostranu chì l'applicazione di un gel chì cuntene papaia fermentata in spazi intornu à i denti chjamati sacchetti parodontali pò riduce u sanguinamentu di a gomma, a placca è l'infiammazione di a gomma in e persone cù infezioni serii di gomme.
- Guarimentu di ferite. E prime ricerche mostranu chì l'applicazione di un medicamentu chì cuntene frutti di papaia à i bordi di una ferita chirurgica riaperta riduce u tempu di guarigione è a durata di l'uspitalisazione paragunatu à u trattamentu di a ferita riaperta cù un medicamentu perossidu d'idrogenu.
- Invechjendu a pelle.
- Febbre Dengue.
- Infezzione di l'intestini da i parassiti.
- Problemi di stomacu è di intestinu.
- Altre cundizioni.
A papaia cuntene un chimicu chjamatu papain. A papaina scompone e proteine, i carboidrati è i grassi. Hè per quessa chì funziona cum'è un ternitore di carne. Tuttavia, a papaina hè cambiata da i succhi digestivi, dunque ci hè una quistione nantu à se puderia esse efficace cum'è una medicina quandu hè presa per bocca.
A papaia cuntene ancu un chimicu chjamatu carpain. Carpain pare esse capace di tumbà certi parassiti, è puderia influenzà u sistema nervosu centrale.
A papaia pare ancu avè effetti antibatterici, antifungali, antivirali, antiinflamatori, antiossidanti, è stimulanti immune.
Quandu hè presu per bocca: U fruttu di papaia hè PUBBLICAMENTE SAFE per a maiò parte di e persone quandu sò presi in quantità cumunimenti truvati in l'alimenti. L'estrattu di foglia di papaia hè POSSIBILE SALVU quandu hè pigliatu cum'è medicina finu à 5 ghjorni. Nausea è vomitu sò accaduti raramente.
U fruttu immaturi hè POSSIBILMENTE INSAFE quandu hè pigliatu da a bocca. U fruttu di papaia immatura cuntene lattice di papaia, chì cuntene un enzima chjamatu papain. Pigliate una grande quantità di papaina per bocca pò dannà l'esofago.
Quandu si applica à a pelle: U lattice di papaia hè POSSIBILE SALVU quandu si applica à a pelle o à e gengive finu à 10 ghjorni. L'applicazione di frutti di papaia immaturi à a pelle hè POSSIBILMENTE INSAFE. U fruttu di papaia immatura cuntene lattice di papaia. Questa pò causà irritazione severa è reazzioni allergii in certi persone.
Precauzioni speciali è avvertenze:
Gravidanza: U fruttu di papaia matura hè PUBBLICAMENTE SAFE quandu si manghja in quantità normali di alimenti. U fruttu di papaia micca maturu hè POSSIBILMENTE INSAFE quandu hè presu per bocca durante a gravidanza. Ci hè parechje evidenze chì a papaina non trasformata, una di e sostanze chimiche trovate in i frutti di papaia immaturi, pò avvelenà u fetu o causà difetti di nascita.Allattamentu: U fruttu di papaia matura hè PUBBLICAMENTE SAFE quandu si manghja in quantità normali di alimenti. Ùn ci hè micca abbastanza infurmazione affidabile per sapè se a papaia hè sicura da aduprà cum'è medicina quandu allatta. Stà nantu à u latu sicuru è evite e quantità più grande di quelli chì normalment si trovanu in l'alimentu.
Diabetes: A papaia chì hè stata fermentata pò calà u zuccherinu in sangue. E persone cun diabete chì piglianu medicinali per abbassà u zuccherinu in sangue devenu prestà molta attenzione à u so zuccherinu in sangue perchè puderebbenu esse necessarii aggiustamenti à i medicinali.
Pocu zuccheru in sangue: A papaia chì hè stata fermentata pò calà u zuccherinu in sangue. Piglià sta forma di papaia pò fà chì u zuccherinu in sangue sia troppu bassu in e persone chì anu dighjà un zuccherinu in sangue.
Tiroide underactive (ipotiroidisimu): Ci hè preoccupazione chì manghjà una grande quantità di papaia puderia peggiu sta cundizione.
Allergia à u lattice: Sì sì allergicu à u lattice, ci hè una bona probabilità chì siate allergicu à a papaia. Sì avete una allergia à u lattice, evite manghjà a papaia o piglià prudutti chì cuntenenu papaia.
Allergia à a Papain: A papaia cuntene papain. Sì sì allergicu à a papaia, evite manghjà a papaia o piglià prudutti chì cuntenenu papaia.
Chirurgia: A papaia chì hè stata fermentata pò calà u zuccherinu in sangue. In teoria, sta forma di papaia puderia influenzà u zuccherinu in sangue durante è dopu a chirurgia. Se pigliate a papaia, duvete fermà 2 settimane prima di a chirurgia.
- Moderatu
- Esse prudenti cù sta cumbinazione.
- Amiodarone (Cordarone)
- Assumendu parechje dosi di estrattu di papaia per bocca cù amiodarone (Cordarone, Nexterone, Pacerone) puderia aumentà a quantità di amiodarone à quale u corpu hè espostu. Questa puderia aumentà l'effetti è l'effetti avversi di amiodarone. Tuttavia, piglià una sola dose di estratto di papaia cun amiodarone ùn pare micca avè un effettu.
- Levotiroxina (Synthroid, altri)
- A levotiroxina hè aduprata per a bassa funzione tiroidea. Manghjà una grande quantità di papaia pare diminuisce a tiroide. L'usu eccessivu di papaia cù a levotiroxina puderia diminuisce l'effetti di a levotiroxina.
Alcune marche chì cuntenenu levothyroxine includenu Armor Thyroid, Eltroxin, Estre, Euthyrox, Levo-T, Levothroid, Levoxyl, Synthroid, Unithroid, è altri. - Medicazioni per u diabete (Farmaci Antidiabetici)
- A papaia chì hè stata fermentata puderia diminuisce u zuccherinu in sangue in e persone cun diabete di tip 2. I medicazione per u diabete sò ancu usati per abbassà u zuccherinu in sangue. Pigliate a papaia fermentata cù i medicazione per a diabetes pò causà u zuccherinu in sangue troppu bassu. Fighjate bè u zuccherinu in sangue. A dosa di a vostra medicazione per a diabete puderia esse necessariamente cambiata.
Alcuni farmaci usati per u diabete includenu glimepiride (Amaryl), glyburide (DiaBeta, Glynase PresTab, Micronase), insulina, pioglitazone (Actos), rosiglitazone (Avandia), chlorpropamide (Diabinese), glipizide (Glucotrol), tolbutamide (Orinase), è altri . - Warfarina (Coumadin)
- A warfarina (Coumadin) hè aduprata per rallentà a coagulazione di u sangue. A papaia puderia aumentà l'effetti di warfarina (Coumadin) è aumentà a probabilità di contusioni è sangu. Assicuratevi di avè u sangue verificatu regularmente. A dosa di a vostra warfarina (Coumadin) puderia esse necessariu cambià.
- Erbe è supplementi chì puderanu abbassà u zuccherinu in sangue
- A papaia chì hè stata fermentata pò abbassà u zuccherinu in sangue. Aduprà a papaia fermentata cù altre erbe è supplementi chì anu u listessu effettu puderebbenu fà calà u zuccherinu in sangue troppu bassu in certe persone. Alcuni di sti prudutti includenu u griffu di u diavulu, u fienu grecu, a gomma guar, u ginseng Panax, u ginseng siberianu, è altri.
- Papain
- A papaia cuntene papain. L'utilizazione di papain (per esempiu in tenderizer di carne) cù a papaia puderia aumentà a vostra probabilità di avè effetti collaterali indesiderati di papain.
- Ùn ci sò micca interazioni cunnisciute cù l'alimenti.
Banane de Prairie, Caricae Papayae Folium, Carica papaya, Carica peltata, Carica posoposa, Chirbhita, Erandachirbhita, Erand Karkati, Green Papaya, Mamaerie, Melonenbaumblaetter, Melon Tree, Papaw, Papaya Fruit, Papayas, Papaye, Papaye Verte, Papayer, Papita Paw Paw, Pawpaw.
Per amparà di più nantu à cume hè statu scrittu questu articulu, per piacè vedi u Base di dati cumpleta di Medicini naturali metodulugia.
- Agada R, Usman WA, Shehu S, Thagariki D. In vitro è in vivo effetti inibitori di e sementi di papaia Carica nantu à l'enzimi α-amilasi è α-glucosidasi. Heliyon. 2020; 6: e03618. Vede astrattu.
- Alkhouli M, Laflouf M, Alhaddad M. Efficacità di l'usu di Aloe-vera per a prevenzione di mucosite orale indotta da chimioterapia in i zitelli cun leucemia linfoblastica acuta: Un studiu clinicu cuntrullatu randomizatu. Compr Child Adolesc Nurs. 2020: 1-14. Vede astrattu.
- Sathyapalan DT, Padmanabhan A, Moni M, et al. Efficacità è sicurità di Carica papaya leaf extract (CPLE) in trombocitopenia severa (≤30,000 / μl) in dengue adultu - Risultati di un studiu pilotu. PLoS Unu. 2020; 15: e0228699. Vede astrattu.
- Rajapakse S, de Silva NL, Weeratunga P, Rodrigo C, Sigera C, Fernando SD. Strattu di papaia Carica in dengue: una rivista sistematica è metanàlisi. Cumplementu BMC Altern Med. 2019; 19: 265. Vede astrattu.
- Monti R, Basilio CA, Trevisan HC, Contiero J. Purificazione di papaina da lattice frescu di Carica papaia. Archivi Brasiliani di Biologia è Tecnulugia. 2000; 43: 501-7.
- Sharma N, Mishra KP, Chanda S, et al. Valutazione di l'attività anti-dengue di l'estratto di foglia acquosa di Carica papaia è u so rolu in l'aumentazione di piastrine. Arch Virol 2019; 164: 1095-110. Vede astrattu.
- Saliasi I, Llodra JC, Bravo M, et al. Effettu di un dentifriciu / collutivu chì cuntene estrattu di foglia di papaia Carica nantu à u sanguinamentu gingivale interdentale: un prucessu cuntrullatu randomizatu. Int J Environ Res Public Health 2018; 15. pii: E2660. Vede astrattu.
- Rodrigues M, Alves G, Francisco J, Fortuna A, Falcão A. Interazione farmacocinetica di erbe-droga trà estratto di papaia Carica è amiodarone in ratti. J Pharm Pharm Sci 2014; 17: 302-15. Vede astrattu.
- Nguyen TT, Parat MO, Shaw PN, Hewavitharana AK, Hodson MP. A preparazione aborigena tradiziunale altera u prufilu chimicu di e foglie di papaia Carica è impatta nantu à a citotossicità versu u carcinoma di cellule squamose umane. PLoS One 2016; 11: e0147956. Vede astrattu.
- Murthy MB, Murthy BK, Bhave S. Comparazione di a sicurità è l'efficacità di a papaia cù una suluzione di perossidu d'idrogenu nantu à a preparazione di u lettu di ferita in i pazienti cù ferita gape. Indian J Pharmacol 2012; 44: 784-7. Vede astrattu.
- Kharaeva ZF, Zhanimova LR, Mustafaev MSh, et al. Effetti di u gelu di papaia fermentatu standardizatu nantu à i sintomi clinichi, citochine infiammatorie è metaboliti di ossidu nitricu in i pazienti cun periodontite cronica: un studiu clinicu randomizatu apertu. Mediatori Inflamm 2016; 2016: 9379840. Vede astrattu.
- Kana-Sop MM, Gouado I, Achu MB, et al. L'influenza di u supplementu di ferru è zincu nantu à a biodisponibilità di carotenoidi di provitamina A da a papaia dopu à u cunsumu di una dieta carente di vitamina A. J Nutr Sci Vitaminol (Tokyo) 2015; 61: 205-14. Vede astrattu.
- Ismail Z, Halim SZ, Abdullah NR, et al. Valutazione di sicurezza di a tossicità orale di Carica papaia Linn. foglie: un studiu di tossicità subcronica in topi sprague dawley. Cumplementu Evid Basatu Alternat Med 2014; 2014: 741470. Vede astrattu.
- Deiana L, Marini S, Mariotti S. Ingestione di grandi quantità di frutti di papaia è compromissione di l'efficacia di a terapia di levotiroxina. Pratica Endocr 2012; 18: 98-100. Vede astrattu.
- de Azeredo EL, Monteiro RQ, de-Oliveira Pinto LM. Trombocitopenia in dengue: interrelazione trà virus è u squilibriu trà coagulazione è fibrinolisi è mediatori infiammatori. Mediatori Inflamm 2015; 2015: 313842. Vede astrattu.
- Aziz J, Abu Kassim NL, Abu Kasim NH, Haque N, Rahman MT. A papaia Carica induce secrezione in vitro di citochine trombopoietiche da cellule staminali mesenchimali e cellule ematopoietiche. BMC Complement Altern Med 2015; 15: 215. Vede astrattu.
- Asghar N, Naqvi SA, Hussain Z, et al. Differenza di cumpusizione in attività antioxidante è antibatterica di tutte e parti di a papaia Carica aduprendu diversi solventi. Chem Cent J 2016; 10: 5. Vede astrattu.
- Andersen HA, Bernatz PE, Grindlay JH. Perforazione di l'esofago dopu l'usu di un agente digestivu: rapportu di casu è studiu sperimentale. Ann Otol Rhinol Laryngol 1959; 68: 890-6. Vede astrattu.
- Iliev, D. è Elsner, P. Reazione generalizata à a droga per via di u suchju di papaia in i pastigli di gola. Dermatologia 1997; 194: 364-366. Vede astrattu.
- Lohsoonthorn, P. è Danvivat, D. Fattori di risicu di u cancheru culurale: un studiu di cuntrollu di casu in Bangkok. Asia Pac.J Public Health 1995; 8: 118-122. Vede astrattu.
- Odani S. Eur.J Biochem. 10-1-1996; 241: 77-82. Vede astrattu.
- Potischman, N. è Brinton, L. A. Nutrizione è neoplasia cervica. Cuntrollu di Cause di Cancer 1996; 7: 113-126. Vede astrattu.
- Giordani, R., Cardenas, M. L., Moulin-Traffort, J., è Regli, P. Attività fungicida di lattice sap da Carica papaia è effetti antifungini di D (+) - glucosamina nantu à a crescita di Candida albicans. Micose 1996; 39 (3-4): 103-110. Vede astrattu.
- Osato, J. A., Korkina, L. G., Santiago, L. A., e Afanas'ev, I. B. Effetti di u bio-normalizatore (una supplementazione alimentaria) nantu à a produzzione di radicali liberi da neutrofili di sangue umanu, eritrociti è macrofagi peritoneali di ratti. Nutrizione 1995; 11 (5 Suppl): 568-572. Vede astrattu.
- Kato, S., Bowman, E. D., Harrington, A. M., Blomeke, B., è Shields, P. G. Carcinogenu pulmonare umanu-Livelli adduttati di DNA mediati da polimorfismi genetici in vivo. J Natl.Cancer Inst. 6-21-1995; 87: 902-907. Vede astrattu.
- Jayarajan, P., Reddy, V., è Mohanram, M. Effettu di u grassu dieteticu nantu à l'assorbimentu di beta carotene da i vegetali à foglia verde in i zitelli. Indian J Med Res 1980; 71: 53-56. Vede astrattu.
- Wimalawansa, S. J. Papaya in u trattamentu di ulceri crunichi infettati. Ceylon Med J 1981; 26: 129-132. Vede astrattu.
- Costanza, D. J. Carotenemia assuciata à l'ingestione di papaia. Calif. Med 1968; 109: 319-320. Vede astrattu.
- Vallis, C. P. è Lund, M. H. Effettu di u trattamentu cù Carica papaia nantu à a risoluzione di edema è ecchimosi dopu a rinoplastia. Curr.Ther.Res.Clin.Exp. 1969; 11: 356-359. Vede astrattu.
- Ballot, D., Baynes, R. D., Bothwell, T. H., Gillooly, M., MacFarlane, B. J., MacPhail, A. P., Lyons, G., Derman, D. P., Bezwoda, W. R., Torrance, J. D., and. L'effetti di i suchji è di i frutti nantu à l'assorbimentu di u ferru da un pastu di risu. Br J Nutr 1987; 57: 331-343. Vede astrattu.
- Otsuki, N., Dang, N. H., Kumagai, E., Kondo, A., Iwata, S., e Morimoto, C. L'estratto acquoso di foglie di papaia Carica presenta attività antitumorale è effetti immunomodulatori. J Ethnopharmacol. 17-2-2010; 127: 760-767. Vede astrattu.
- Chota, A., Sikasunge, C. S., Phiri, A. M., Musukwa, M. N., Haazele, F., è Phiri, I. K. Un studiu comparativu di l'efficacità di piperazina è Carica papaia per u cuntrollu di i parassiti di l'helmintu in i pollastri di u paese in Zambia. Trop.Anim Salute Prod. 2010; 42: 315-318. Vede astrattu.
- Owoyele, B. V., Adebukola, O. M., Funmilayo, A. A., è Soladoye, A. O. Attività anti-infiammatorie di strattu etanolicu di foglie Carica papaia. Inflammofarmacologia. 2008; 16: 168-173. Vede astrattu.
- Marotta, F., Yoshida, C., Barreto, R., Naito, Y., è Packer, L. Dannu ossidativu-infiammatoriu in cirrhosi: effettu di a vitamina E è una preparazione di papaia fermentata. J Gastroenterol.Epatol. 2007; 22: 697-703. Vede astrattu.
- Miyoshi, N., Uchida, K., Osawa, T., è Nakamura, Y. Citotossicità selettiva di benzyl isothiocyanate in e cellule fibroblastoidi proliferanti. Int J Cancer 2-1-2007; 120: 484-492. Vede astrattu.
- Zhang, J., Mori, A., Chen, Q., è Zhao, B. A preparazione di papaia fermentata attenuate a proteina precursore beta-amiloide: neurotossicità di rame mediata da beta-amiloide in proteina precursore beta-amiloide è proteina precursore beta-amiloide Svedese mutazione chì sovraesprime e cellule SH-SY5Y. Neuroscienze 11-17-2006; 143: 63-72. Vede astrattu.
- Danese, C., Esposito, D., D'Alfonso, V., Cirene, M., Ambrosino, M., è Colotto, M. U nivellu di glucosiu in plasma diminuisce cum'è effettu collaterale di l'usu di preparazione di papaia fermentata. Clin Ter. 2006; 157: 195-198. Vede astrattu.
- Aruoma, OI, Colognato, R., Fontana, I., Gartlon, J., Migliore, L., Koike, K., Coecke, S., Lamy, E., Mersch-Sundermann, V., Laurenza, I. , Benzi, L., Yoshino, F., Kobayashi, K., e Lee, MC Effetti moleculari di a preparazione di papaia fermentata nantu à i danni ossidativi, attivazione MAP Kinase è modulazione di a genotossicità mediata da benzo [a] pirene. Biofattori 2006; 26: 147-159. Vede astrattu.
- Nakamura, Y. è Miyoshi, N. Induzione di morte cellulare da isotiocianati è i so meccanismi moleculari sottostanti. Biofattori 2006; 26: 123-134. Vede astrattu.
- Marotta, F., Weksler, M., Naito, Y., Yoshida, C., Yoshioka, M., e Marandola, P. Supplementazione nutraceutica: effettu di una preparazione di papaia fermentata nantu à u statutu redox è dannu di DNA in individui anziani sani è relazione cù u genotipu GSTM1: un studiu randomizatu, cuntrullatu da placebo, cross-over. Ann.N.Y.Acad.Sci 2006; 1067: 400-407. Vede astrattu.
- Marotta, F., Pavasuthipaisit, K., Yoshida, C., Albergati, F., è Marandola, P. Relazione trà u vechju è a suscettibilità di l'eritrociti à u dannu ossidativu: in vista di intervenzioni nutraceutiche. Ringiovanimentu. Res 2006; 9: 227-230. Vede astrattu.
- Lohiya, N. K., Manivannan, B., Bhande, S. S., Panneerdoss, S., e Garg, S. Perspettive di scelte contraceptive per l'omi. Indian J Exp. Biol 2005; 43: 1042-1047. Vede astrattu.
- Mourvaki, E., Gizzi, S., Rossi, R., è Rufini, S. Passionflower fruit-una "nova" fonte di licopenu? J Med Food 2005; 8: 104-106. Vede astrattu.
- Menon, V., Ram, M., Dorn, J., Armstrong, D., Muti, P., Freudenheim, JL, Browne, R., Schunemann, H., e Trevisan, M. Stress ossidativu è livelli di glucosiu in un campione basatu annantu à a pupulazione. Diabet.Med 2004; 21: 1346-1352. Vede astrattu.
- Marotta, F., Barreto, R., Tajiri, H., Bertuccelli, J., Safran, P., Yoshida, C., and Fesce, E. The aging / precancerous gastric mucosa: a pilot nutraceutical trial. Ann.N.Y.Acad.Sci 2004; 1019: 195-199. Vede astrattu.
- Datla, KP, Bennett, RD, Zbarsky, V., Ke, B., Liang, YF, Higa, T., Bahorun, T., Aruoma, OI, e Dexter, DT L'antioxidante beie un microorganismu efficace-X (EM- X) u pre-trattamentu attenuisce a perdita di neuroni dopaminergici nigrostriatali in u mudellu di ratti 6-hydroxydopamine-lesion di a malattia di Parkinson. J Pharm Pharmacol 2004; 56: 649-654. Vede astrattu.
- Dawkins, G., Hewitt, H., Wint, Y., Obiefuna, P. C., è Wint, B. Effetti antibatterici di u fruttu di papaia Carica nantu à l'organisimi cumuni di ferita. Med Indianu Occidentale 2003; 52: 290-292. Vede astrattu.
- Mojica-Henshaw, M. P., Francisco, A. D., De, Guzman F., e Tigno, X. T. Possibili azioni immunomodulatorie di estratto di sementi di papaia Carica. Clin Hemorheol.Microcirc. 2003; 29 (3-4): 219-229. Vede astrattu.
- Giuliano, AR, Siegel, EM, Roe, DJ, Ferreira, S., Baggio, ML, Galan, L., Duarte-Franco, E., Villa, LL, Rohan, TE, Marshall, JR, e Franco, EL Dietary ingestione è risicu d'infezzione persistenti di u papillomavirus umanu (HPV): u Studiu di Storia Naturale di l'HPV Ludwig-McGill. J Infect.Dis. 15-11-2003; 188: 1508-1516. Vede astrattu.
- Alam, M. G., Snow, E. T., è Tanaka, A. Arsenicu è metalli pesanti Cuntaminazione di ligumi cultivati in Samta village, Bangladesh. Sci Total Environ 6-1-2003; 308 (1-3): 83-96. Vede astrattu.
- Rimbach, G., Park, YC, Guo, Q., Moini, H., Qureshi, N., Saliou, C., Takayama, K., Virgili, F., è Packer, L. Sintesi d'ossidu nitru è TNF- secrezione alfa in macrofagi RAW 264.7: modu d'azione di una preparazione di papaia fermentata. Life Sci 6-30-2000; 67: 679-694. Vede astrattu.
- Scontru fruttuosu trà u Papa è Montagnier. Natura 9-12-2002; 419: 104. Vede astrattu.
- Deiana, M., Dessi, MA, Ke, B., Liang, YF, Higa, T., Gilmour, PS, Jen, LS, Rahman, I., è Aruoma, OI U cocktail antioxidante microorganismu efficace X (EM-X ) Inibisce a liberazione di interleuchina-8 indotta da l'ossidante è a perossidazione di fosfolipidi in vitro.Biochem.Biophys.Res Commun. 6-6-2002; 296: 1148-1151. Vede astrattu.
- Pandey, M. è Shukla, V. K. Dieta è cancru di cistifellea: un studiu di casu-cuntrollu. Eur.J Cancer Prec 2002; 11: 365-368. Vede astrattu.
- Oderinde, O., Noronha, C., Oremosu, A., Kusemiju, T., è Okanlawon, O. A. Proprietà abortive di estrattu acquoso di semi Carica papaia (Linn) nantu à i topi Sprague-Dawley femini. Niger.Postgrad.Med J 2002; 9: 95-98. Vede astrattu.
- Sachs, M., von Eichel, J., è Asskali, F. [Gestione di a ferita cù l'oliu di coccu in a medicina populare indonesiana]. Chirurg 2002; 73: 387-392. Vede astrattu.
- Wilson, R. K., Kwan, T. K., Kwan, C. Y., è Sorger, G. J. Effetti di l'estratti di sementi di papaia è l'isotiocianatu di benzile nantu à a cuntrazione vascolare. Life Sci 6-21-2002; 71: 497-507. Vede astrattu.
- Bhat, G. P. è Surolia, N. Attività antimalaria in vitro di estratti di trè piante aduprate in a medicina tradiziunale di l'India. Am.J.Trop.Med.Hyg. 2001; 65: 304-308. Vede astrattu.
- Marotta, F., Safran, P., Tajiri, H., Princess, G., Anzulovic, H., Ideo, GM, Rouge, A., Seal, MG, e Ideo, G. Miglioramentu di l'anormalità emoreologiche in alcolichi da un antioxidante orale. Hepatogastroenterologia 2001; 48: 511-517. Vede astrattu.
- Ncube, T. N., Greiner, T., Malaba, L. C., è Gebre-Medhin, M. Supplementà e donne chì allattanu cù papaia pureata è carote grattate anu miglioratu u statutu di vitamina A in un prucessu controllatu da placebo. J Nutr 2001; 131: 1497-1502. Vede astrattu.
- Lohiya, N. K., Kothari, L. K., Manivannan, B., Mishra, P. K., è Pathak, N. Effettu di immobilizazione di sperma umanu di estratti di sementi di papaia Carica: un studiu in vitro. Asian J Androl 2000; 2: 103-109. Vede astrattu.
- Rimbach, G., Guo, Q., Akiyama, T., Matsugo, S., Moini, H., Virgili, F., and Packer, L. Ferru nitrilotriacetate induce DNA è dannu di proteine: effetti inibitori di una preparazione di papaia fermentata . Anticancer Res 2000; 20 (5A): 2907-2914. Vede astrattu.
- Marotta, F., Tajiri, H., Barreto, R., Brasca, P., Ideo, GM, Mondazzi, L., Safran, P., Bobadilla, J., e Ideo, G. L'anormalità di assorbimentu di cianocobalamina in alcolici è migliuratu da a supplementazione orale cù un antioxidante fermentatu derivatu da a papaia. Hepatogastroenterologia 2000; 47: 1189-1194. Vede astrattu.
- Rakhimov, M. R. [Studiu farmacologicu di a papain da a pianta di papaia cultivata in Uzbekistan]. Eksp.Klin.Farmakol. 2000; 63: 55-57. Vede astrattu.
- Hewitt, H., Whittle, S., Lopez, S., Bailey, E., è Weaver, S. Usu topicu di papaia in a terapia cronica di ulceru di a pelle in Giamaica. Med.J. Indianu Occidentale 2000; 49: 32-33. Vede astrattu.
- Matinian, L. A., Nagapetian, KhO, Amirian, S. S., Mkrtchian, S. R., Mirzoian, V. S., e Voskanian, R. M. [Fonoforesi di Papain in u trattamentu di ferite suppurative è prucessi infjammatori]. Khirurgiia (Mosk) 1990;: 74-76. Vede astrattu.
- Starley, I. F., Mohammed, P., Schneider, G., è Bickler, S. W. U trattamentu di brusgii pediatrici cù papaia topica. Burns 1999; 25: 636-639. Vede astrattu.
- Le Marchand, L., Hankin, J. H., Kolonel, L. N., è Wilkens, L. R. U cunsumu di verdura è di frutta in relazione à u risicu di u cancheru di a prutata in Hawaii: una rivalutazione di l'effettu di u beta-carotene dieteticu. Sò J Epidemiol. 2-1-1991; 133: 215-219. Vede astrattu.
- Castillo, R., Delgado, J., Quiralte, J., Blanco, C. è Carrillo, T. Ipersensibilità à l'alimentu trà i pazienti adulti: aspetti epidemiologichi è clinichi. Allergol. Immunopathol. (Madr.) 1996; 24: 93-97. Vede astrattu.
- Hemmer, W., Focke, M., Gotz, M. è Jarisch, R. Sensibilizazione à Ficus benjamina: relazione cù l'allergia di lattice di gomma naturale è identificazione di l'alimenti implicati in u sindromu Ficus-fruit. Clin.Exp.Allergy 2004; 34: 1251-1258. Vede astrattu.
- Izzo, A. A., Di Carlo, G., Borrelli, F., è Ernst, E. Farmacoterapia cardiovascolare è medicinali à base di erbe: u risicu di l'interazione di droghe. Int J Cardiol. 2005; 98: 1-14. Vede astrattu.
- Salleh, M. N., Runnie, I., Roach, P. D., Mohamed, S., è Abeywardena, M. Y. Inibizione di l'ossidazione di lipoproteine à bassa densità è a regolazione superiore di u recettore di lipoproteine à bassa densità in cellule HepG2 da estratti di piante tropicali. J Agric. Chem Chem. 19-06-2002; 50: 3693-3697. Vede astrattu.
- Roychowdhury, T., Uchino, T., Tokunaga, H., è Ando, M. Indagine di l'arsenicu in cumposti alimentarii da una zona affettata da l'arsenicu di u Bengala Occidentale, India. Food Chem Toxicol 2002; 40: 1611-1621. Vede astrattu.
- Ebo, D. G., Bridts, C. H., Hagendorens, M. M., De Clerck, L. S., è Stevens, W. J. A prevalenza è u valore diagnosticu di anticorpi IgE specifici à l'alimentu inalante, animali è vegetali, è ficus allergeni in pazienti cù allergie à u lattice di gomma naturale. Acta Clin Belg. 2003; 58: 183-189. Vede astrattu.
- Brehler, R., Theissen, U., Mohr, C., è Luger, T. "Sindrome di lattice-fruttu": frequenza di anticorpi IgE à reazione croce. Allergia 1997; 52: 404-410. Vede astrattu.
- Diaz-Perales A, Collada C, Blanco C, et al. Reazzioni incrociate in u sindromu di u fruttu di u lattice: Un rolu pertinente di chitinasi ma micca di glicani cumplessi ligati à l'asparagina. J Allergy Clin Immunol 1999; 104: 681-7. Vede astrattu.
- Blanco C, Diaz-Perales A, Collada C, et al. Chitinasi di Classe I cum'è panallergeni putenziali implicati in u sindrome di u fruttu di u lattice. J Allergy Clin Immunol 1999; 103 (3 Pt 1): 507-13.
- Heck AM, DeWitt BA, Lukes AL. Interazzione potenziale trà terapie alternative è warfarina. Am J Health Syst Pharm 2000; 57: 1221-7. Vede astrattu.
- Fabricante: Walgreens. Deerfield, IL, Stati Uniti
- Codice Elettronicu di Regolamenti Federali. Titulu 21. Parte 182 - Sostanze Generale Ricanusciute Cum'è Sicure. Disponibile à: https://www.accessdata.fda.gov/scripts/cdrh/cfdocs/cfcfr/CFRSearch.cfm?CFRPart=182
- Duchi JA. Manuale CRC di Erbe Medicinali. prima ed. Boca Raton, FL: CRC Press, Inc., 1985.
- Shaw D, Leon C, Kolev S, Murray V. Rimedi tradiziunali è supplementi alimentari: un studiu tossicologicu di 5 anni (1991-1995). Drug Saf 1997; 17: 342-56. Vede astrattu.
- Foster S, Tyler VE. Tyler’s Honest Herbal, 4a ed., Binghamton, NY: Haworth Herbal Press, 1999.
- Leung AY, Foster S. Enciclopedia di Ingredienti Naturali Comuni Usati in Alimentazione, Droghe è Cosmetichi. 2a ed. New York, NY: John Wiley & Sons, 1996.
- A Revista di i Prodotti Naturali da Fatti è Comparazioni. St. Louis, MO: Wolters Kluwer Co., 1999.