Belladonna
Autore:
Virginia Floyd
Data Di Creazione:
12 Aostu 2021
Aghjurnamentu Di Data:
11 Maghju 2025

Cuntenutu
A Belladonna hè una pianta. A foglia è a radica sò aduprate per fà a medicina.U nome "belladonna" significa "bella donna", è hè statu sceltu per via di una pratica risicata in Italia. U suchju di bacca di belladonna hè statu utilizatu storicamente in Italia per ingrandà i pupi di e donne, denduli un apparenza impressiunante. Questa ùn era micca una bona idea, perchè a belladonna pò esse velenosa.
Dapoi u 2010, a FDA riprende e compresse è i gel di denti per i zitelli omeopatichi. Questi prudutti ponu cuntene dosi imprecise di belladonna. Effetti secundarii gravi cumpresi attacchi, prublemi di respirazione, stanchezza, stinzia, difficultà à urinà, è agitazione sò stati ripurtati in i zitelli chì piglianu sti prudutti.
Benchè largamente cunsiderata cum'è periculosa, a belladonna hè presa per bocca cum'è sedativu, per piantà i spasmi bronchiali in l'asma è a tosse convulsa, è cum'è un rimediu per a febbre è u fenu. Hè ancu adupratu per a malattia di Parkinson, i còlichi, a malatia infiammatoria di l'intestini, a malatia di u muvimentu, è cum'è analgesicu.
A Belladonna hè aduprata in unguenti chì sò applicati à a pelle per u dolore articulare, u dolore longu u nervu sciaticu, è u dolore generale di u nervu. A Belladonna hè aduprata ancu in i stucchi (gasa piena di medicina applicata à a pelle) per i disordini mentali, incapacità di cuntrullà i muvimenti musculari, sudazione eccessiva è asma.
A Belladonna hè ancu usata cum'è suppositori per l'hemorroids.
Base di dati cumpleta di Medicini naturali valutà l'efficacità basata annantu à evidenza scientifica secondu a scala seguente: Efficace, Probabilmente Efficace, Possibilmente Efficace, Possibilmente Inefficace, Probabilmente Inefficace, Inefficace, è Prove Insuffisenti da Valutare.
E valutazioni di efficacia per BELLADONNA sò i seguenti:
Pruvenza insufficiente per valutà l'efficacità per ...
- Sindrome di l'intestione irritabile (IBS). Piglia a belladonna per bocca cù a droga fenobarbital ùn migliora i sintomi di sta cundizione.
- Dolore cum'è l'artrite.
- Astma.
- Friddi.
- Febru di Fenu.
- Emorroidi.
- Malatia di u muvimentu.
- Prublemi nervosi.
- Malatia di Parkinson.
- Spasmi è dolore cum'è coliche in u stomacu è i canali biliari.
- Tussula.
- Altre cundizioni.
A Belladonna hà chimichi chì ponu bluccà e funzioni di u sistema nervosu di u corpu. Alcune di e funzioni di u corpu regulate da u sistema nervosu includenu salivazione, sudazione, dimensione di a pupilla, urinazione, funzioni digestive, è altri. A Belladonna pò ancu causà una frequenza cardiaca aumentata è una pressione sanguigna.
A Belladonna hè PROVU UNSAFE quandu hè presu per bocca in adulti è zitelli. Contene sustanzi chimichi chì ponu esse tossichi.
L'effetti secundarii di a belladonna risultanu da i so effetti nantu à u sistema nervosu di u corpu. I sintomi includenu bocca secca, pupille allargate, visione sfocata, pelle secca rossa, febbre, battiti cardiaci veloci, incapacità di urinare o sudà, allucinazioni, spasmi, prublemi mentali, convulsioni, coma, è altri.
Precauzioni speciali è avvertenze:
Gravidanza è allattamentu: Belladonna hè PROVU UNSAFE quandu hè presu per bocca durante a gravidanza. A Belladonna cuntene sustanze chimiche putenzialmente tossiche è hè stata liata à e segnalazioni di gravi effetti collaterali. A belladonna hè ancu PROVU UNSAFE durante l'allattamentu. Pò riduce a pruduzzione di latte è passa ancu in u latte maternu.Fallimentu cardiacu congestivu (CHF): A Belladonna pò causà battiti cardiaci rapidi (tachicardia) è puderebbe peghju u CHF.
Custipazione: A Belladonna pò aggravà a stinzia.
Sindrome di Down: E persone cù u sindrome di Down ponu esse extra-sensibili à i chimichi potenzialmente tossici in a belladonna è i so effetti dannosi.
Reflux esofageu: A Belladonna pò aggravà u reflux esofageu.
Frebba: A Belladonna puderia aumentà u risicu di surriscaldamentu in e persone cun febbre.
Ulceri di stomacu: A Belladonna pò aggravà l'ulcere di stomacu.
Infezzioni di e vie gastrointestinali (GI): A Belladonna puderia rallentà u svuotamentu di l'intestinu, pruvucendu a ritenzione di batteri è virus chì ponu causà infezioni.
Bloccu di e vie gastrointestinali (GI): A Belladonna pò aggravà e malatie ostruttive di e vie gastrointestinali (cumpresi l'atonia, l'ileu paraliticu è a stenosi).
Ernia Hiatale: A Belladonna pò aggravà l'ernia hiatale.
Pressione sanguigna alta: Prendendu grandi quantità di belladonna pò aumentà a pressione sanguigna. Questu puderia fà chì a pressione sanguigna diventi troppu alta in e persone cun pressione alta.
Glaucoma à angulu strettu: A Belladonna pò aggravà u glaucoma à angulu strettu.
Disturbi psichiatrici. Pigliate una grande quantità di belladonna pò aggravà i disordini psichiatrici.
Battiti cardiaci rapidi (tachicardia): A Belladonna pò aggravà i battiti cardiaci rapidi.
Colitis ulcerativa: A Belladonna puderia prumove cumplicazioni di colite ulcerosa, cumpresu megacolon tossicu.
Difficultà à urinate (ritenzione urinaria): A Belladonna pò aggravà sta ritenzione urinaria.
- Moderatu
- Esse prudenti cù sta cumbinazione.
- Cisapride (Propulside)
- A Belladonna cuntene iosciamina (atropina). Iosciamina (atropina) pò riduce l'effetti di cisapride. Piglià a belladonna cù cisapride pò riduce l'effetti di cisapride.
- Medicazioni per l'asciugatura (Farmaci Anticolinergichi)
- A Belladonna cuntene sustanzi chimichi chì causanu un effettu di siccatura. Affetta ancu u cervellu è u core. I medicamenti secchi chjamati anticholinergici ponu ancu causà questi effetti. Prendere a belladonna è asciugà i medicinali inseme pò causà effetti collaterali cumprese pelle secca, vertigini, pressione sanguigna bassa, battiti cardiaci veloci, è altri effetti collaterali gravi.
Alcuni di sti medicamenti di asciugamentu includenu atropina, scopolamina, è alcuni medicinali aduprati per allergie (antistaminici), è per a depressione (antidepressivi).
- Ùn ci sò micca interazioni cunnisciute cù erbe è supplementi.
- Ùn ci sò micca interazioni cunnisciute cù l'alimenti.
Atropa belladonna, Atropa acuminata, Baccifère, Belladona, Belladone, Belle-Dame, Belle-Galante, Bouton Noir, Cerise du Diable, Cerise Enragée, Cerise d'Espagne, Deadly Nightshade, Devil's Cherries, Devil's Herb, Divale, Dwale, Dwayberry, Grande Morelle, Great Morel, Guigne de la Côte, Herbe à la Mort, Herbe du Diable, Indian Belladonna, Morelle Furieuse, Naughty Man's Cherries, Poison Black Cherries, Suchi.
Per amparà di più nantu à cume hè statu scrittu questu articulu, per piacè vedi u Base di dati cumpleta di Medicini naturali metodulugia.
- Abbasi J. À mezu à Rapporti di Morti Infanti, FTC Crack Down on Homeopathy Mentre a FDA investiga. JAMA. 2017; 317: 793-795. Vede astrattu.
- Berdai MA, Labib S, Chetouani K, Harandou M. Atropa intossicazione belladonna: un rapportu di casu. Pan Afr Med J 2012; 11: 72. Vede astrattu.
- Lee MR. Solanaceae IV: Atropa belladonna, solanace mortale. J R Coll Medici Edinb 2007; 37: 77-84. Vede astrattu.
- Certi Prudutti Omeopatichi di Denti: Avvertenza FDA- Livelli Elevati Cunfirmati di Belladonna. Alerti di Sicurezza FDA per i Prodotti Medici Umani, 27 di ghjennaghju 2017. Disponibile à: http://www.fda.gov/Safety/MedWatch/SafetyInformation/SafetyAlertsforHumanMedicalProducts/ucm538687.htm. [Accessu à 22 di marzu, 2016]
- Golwalla A. Multipli extrasistole: una manifestazione insolita di avvelenamentu da belladonna. Dis Chest 1965; 48: 83-84.
- Hamilton M è Sclare AB. Avvelenamentu da Belladonna. Br Med J 1947; 611-612.
- Cummins BM, Obetz SW, Wilson MR, et al. L'avvelenamentu da Belladonna cum'è aspettu di a psicodelia. Jama 1968; 204: 153.
- Sims SR. Avvelenamentu per via di intonaci di belladonna. Br Med J 1954; 1531.
- Firth D è Bentley JR. Avvelenamentu da Belladonna da manghjà cunigliulu. Lancet 1921; 2: 901.
- Bergmans M, Merkus J, Corbey R, et al. Effettu di Bellergal Retard nantu à e lagnanze climateriche: un studiu in doppiu orbu, cuntrullatu da placebo. Maturitas 1987; 9: 227-234.
- Lichstein, J. è Mayer, J. D. Terapia farmacologica in l'intestinu instabile (colon irritabile). Un studiu clinicu à doppia ceca di 15 mesi in 75 casi di risposta à una miscela alcalone-fenobarbital di Belladonna à azzione prolungata o placebo. J.Chron.Dis. 1959; 9: 394-404.
- Steele CH. L'usu di Bellergal in u trattamentu profilatticu di certi tipi di mal di testa. Ann Allergy 1954; 42-46.
- Myers, J. H., Moro-Sutherland, D., è Shook, J. E. Avvelenamentu anticolinergicu in i zitelli colicky trattati cù ioscyamine sulfate. Am J Emerg.Med 1997; 15: 532-535. Vede astrattu.
- Whitmarsh, T. E., Coleston-Shields, D. M., è Steiner, T. J. Doppiu-cecu studiu randomizatu cuntrullatu da placebo di profilassi omeopatica di migraine. Cefalarchia 1997; 17: 600-604. Vede astrattu.
- Friese KH, Kruse S, Ludtke R, et al. U trattamentu omeopaticu di otite media in i zitelli - paragoni cù a terapia convenzionale. Int J Clin Pharmacol Ther 1997; 35: 296-301. Vede astrattu.
- Ceha LJ, Presperin C, Young E, et al. Tossicità anticolinergica da l'avvelenamentu di e bacche di a notte chì risponde à a fisostigmina. U Journal of Emergency Medicine 1997; 15: 65-69. Vede astrattu.
- Schneider, F., Lutun, P., Kintz, P., Astruc, D., Flesch, F., e Tempe, J. D. Concentrazioni di plasma è urina di atropina dopu à l'ingestione di frutti di notte mortali cotti. J Toxicol Clin Toxicol 1996; 34: 113-117. Vede astrattu.
- Trabattoni G, Visintini D, Terzano GM, et al. Avvelenamentu accidentale cù bacche di notte di notte: un raportu di casu. Toxicol umanu. 1984; 3: 513-516. Vede astrattu.
- Eichner ER, Gunsolus JM, è Powers JF. Avvelenamentu "Belladonna" cunfusu cù u botulisimu. Jama 8-28-1967; 201: 695-696. Vede astrattu.
- Goldsmith SR, Frank I è Ungerleider JT. Avvelenamentu da l'ingestione di un mischju di stramoniu-belladonna: a putenza di u fiore hè diventata amara. J.A.M.A 4-8-1968; 204: 169-170. Vede astrattu.
- Gabel MC. Ingestione intenzionale di belladonna per effetti allucinatori. J.Pediatr. 1968; 72: 864-866. Vede astrattu.
- Lance, J. W., Curran, D. A., è Anthony, M. Investigazioni nantu à u meccanisimu è u trattamentu di u mal di testa crònica. Med.J. August. 27-11-1965; 2: 909-914. Vede astrattu.
- Dobrescu DI. Propranolol in u trattamentu di disturbi di u sistema nervosu autonomicu. Curr.Ther.Res Clin Exp 1971; 13: 69-73. Vede astrattu.
- King, J. C. Anisotropine methylbromide per u sollievu di spasm gastrointestinali: studiu di paragone crossover doppiu-cecu cù alcaloidi di belladonna è fenobarbital. Curr.Ther Res Clin.Exp 1966; 8: 535-541. Vede astrattu.
- Shader RI è Greenblatt DJ. Usi è tossicità di alcaloidi di belladonna è anticolinergici sintetici. Seminarii in Psichiatria 1971; 3: 449-476. Vede astrattu.
- Rhodes, J. B., Abrams, J. H., è Manning, R. T. Prova clinica cuntrullata di droghe sedative-anticolinergiche in pazienti cù u sindrome di l'intestinu irritabile. J.Clin.Pharmacol. 1978; 18: 340-345. Vede astrattu.
- Robinson, K., Huntington, K. M., è Wallace, M. G. Trattamentu di u sindrome premenstruale. Fr. J. Obstet.Gynaecol. 1977; 84: 784-788. Vede astrattu.
- Stieg, R. L. Studiu in doppiu orbu di a belladonna-ergotamina-fenobarbital per u trattamentu intervalu di u mal di testa palpitante ricorrente. Cefalea 1977; 17: 120-124. Vede astrattu.
- Ritchie, J. A. è Truelove, S. C. Trattamentu di u sindromu di l'intestione irritabile cù lorazepam, hyoscine butylbromide è ispaghula husk. Br Med J 2-10-1979; 1: 376-378. Vede astrattu.
- Williams HC è du Vivier A. Belladonna gesso - micca cusì bella cum'è pare. Cuntattate Dermatite 1990; 23: 119-120. Vede astrattu.
- Kahn A., Rebuffat E, Sottiaux M, et al. Prevenzione di l'ostruzzioni di e vie aeree durante u sonnu in i zitelli cun incantesimi chì trattenenu u respiru per mezu di a belladonna orale: una valutazione prospettica di crossover in doppiu orbu. Dormi 1991; 14: 432-438. Vede astrattu.
- Davidov, M. I. [Fattori predisposti à a ritenzione di urina acuta in i pazienti cù adenoma prostaticu]. Urologiia. 2007;: 25-31. Vede astrattu.
- Tsiskarishvili, N. V. è Tsiskarishvili, TsI. [Determinazione colorimetrica di e cundizione funzionale di e ghiandole sudcrifere eccrine in casu d'iperidrosi è a so currezzione da a belladonna]. Georgian.Med News 2006;: 47-50. Vede astrattu.
- Pan, S. Y. è Han, Y. F. Comparazione di l'efficacità inibitoria di quattru droghe belladonna nantu à u muvimentu gastrointestinale è a funzione cognitiva in topi privi di alimenti. Farmacologia 2004; 72: 177-183. Vede astrattu.
- Bettermann, H., Cysarz, D., Portsteffen, A., è Kummell, H. C. Effettu bimodale dipendente da a dose nantu à u cuntrollu cardiacu autonomicu dopu l'amministrazione orale di Atropa belladonna. Auton.Neurosci. 20-7-2001; 90 (1-2): 132-137. Vede astrattu.
- Walach, H., Koster, H., Hennig, T., è Haag, G. L'effetti di a belladonna omeopatica 30CH in volontarii sani - un esperimentu randomizatu, doppia cecu. J.Psychosom.Res. 2001; 50: 155-160. Vede astrattu.
- Heindl, S., Binder, C., Desel, H., Matthies, U., Lojewski, I., Bandelow, B., Kahl, GF, e Chemnitius, JM [Etiologia di cunfusione inizialmente inspiegabile di eccitabilità in avvelenamento mortale cun intenzione suicida. Sintomi, diagnosi differenziale, tossicologia è terapia fisostigmina di u sindrome anticolinergicu]. Dtsch Med Wochenschr 11-10-2000; 125: 1361-1365. Vede astrattu.
- Southgate, H. J., Egerton, M., è Dauncey, E. A. Lezioni da amparà: un approcciu di studiu di casu. Avvelenamentu severu senza staghjoni di dui adulti da notte mortale (Atropa belladonna). Journal of the Royal Society of Health 2000; 120: 127-130. Vede astrattu.
- Balzarini, A., Felisi, E., Martini, A., è De Conno, F. Efficacità di u trattamentu omeopaticu di e reazzione di a pelle durante a radioterapia per u cancheru di u senu: un studiu clinicu randomizatu, in doppiu cecu. Br Omeopata J 2000; 89: 8-12. Vede astrattu.
- Corazziari, E., Bontempo, I., è Anzini, F. Effects of cisapride on distal esophageal motility in humans. Dig Dis Sci 1989; 34: 1600-1605. Vede astrattu.
- Compresse di Dentizione di Hyland: Rammentu - Risicu di Dannu per i zitelli. Comunicatu stampa FDA, 23 d'ottobre di u 2010.Disponibile à: http://www.fda.gov/Safety/MedWatch/SafetyInformation/SafetyAlertsforHumanMedicalProducts/ucm230764.htm (Accessu u 26 d'ottobre 2010).
- Alster TS, TB Ovest. Effettu di a vitamina C d'attualità nantu à u laser di diossidu di carbonu postoperatoriu chì resurfaccia l'eritema. Dermatol Surg 1998; 24: 331-4. Vede astrattu.
- Jaspersen-Schib R, Theus L, Guirguis-Oeschger M, et al. [Gravi avvelenamenti vegetali in Svizzera 1966-1994. Analisi di casi da u Centru Svizzeru d'Infurmazioni Tossicologichi]. Schweiz Med Wochenschr 1996; 126: 1085-98. Vede astrattu.
- McEvoy GK, ed. AHFS Infurmazione nantu à a Droga. Bethesda, MD: Società Americana di Farmacisti di u Sistema di Salute, 1998.
- McGuffin M, Hobbs C, Upton R, Goldberg A, eds. Manuale di Sicurezza Botanica di l'Associazione Americana di Prudutti à Erbe. Boca Raton, FL: CRC Press, LLC 1997.
- Leung AY, Foster S. Enciclopedia di Ingredienti Naturali Comuni Usati in Alimentazione, Droghe è Cosmetichi. 2a ed. New York, NY: John Wiley & Sons, 1996.
- Blumenthal M, ed. A Cummissione Tedesca E Monografie E: Guida Terapeutica à i Medicinali à base di Erbe. Trans. S. Klein. Boston, MA: Cunsigliu Botanicu Americanu, 1998.