8 rimedii di casa chì salvaranu a vostra pelle questu invernu
Cuntenutu
- Per Mani Cracked: Aduprate Oliu di Cocco
- Per i tacchi incrinati: Aduprate Oliu di Sesame
- Per i Fiocchi Face: Fate un Scrub di Zuccaru
- Per una faccia screpolata: datevi un visu à vapore
- Per una faccia chjappata: fate una maschera bianca d'ovu
- Per un tuttu screpolatu: Immergete in l'oliu
- Per a Pelle Acne-Prone: Fate una Maschera di Latte è Miele
- Per un sollievu à longu andà: Pigliate un supplementu di lino
- Rivista per
Guai hè u regime invernale di cura di a pelle chì richiede di cumprà prudutti extra caru (chì saranu aduprati solu qualchì volta, quantunque). Prima di sbulicà i soldi per quelli prudutti di bellezza pisanti, leghjite puru per scopre uni pochi di rimedii casani chì vale a pena pruvà. (Parechji venenu direttamente da u vostru armadiu di a cucina.)
Per Mani Cracked: Aduprate Oliu di Cocco
A vostra fiducia tina di oliu di coccu (seriamente chì ùn pò micca hè?) Hè u megliu moisturizer naturale in tutta a vostra cucina dang. A notte, alliscia liberamente in tutte e mani (dà un amore in più à e unghie è e cuticule), poi cappiallu cù guanti di cuttone è chjappà u fenu.
Per i tacchi incrinati: Aduprate Oliu di Sesame
L'avemu dettu prima è a diceremu di novu: massaggiate l'oliu di sésamo in i vostri pedi hè l'ultima scusa per hibernate. Solu aghjunghje calzini è un focu tostu. È dite addiu à i calli testardi.
Per i Fiocchi Face: Fate un Scrub di Zuccaru
Ùn importa micca u vostru tipu di pelle, l'esfoliazione deve esse una parte di a vostra rutina regulare. Éliminez les cellules mortes qui ternissent le teint en combinant à parts égales le sucre, le sel marin et l'huile de coco, plus quelques gouttes d'huile de lavande apaisante pour la peau. Abbastanza dolce per a faccia è u collu, è ancu efficace per dappertutto.
Per una faccia screpolata: datevi un visu à vapore
Sapete digià chì sipping una tazza di tè di camomilla aiuta à calmà l'ansietà. Ma a ricerca suggerisce ancu di fumà a vostra faccia cun ella pò aiutà à calmà l'eczema. Aghjunghjite dui sacchetti di tè di camomilla (o foglie fugliale) in una ciotola d'acqua bullente è lasciate ripide per pochi minuti. Allora passa a to faccia nantu à a tazza è copre a testa cù una spugna (cum'è una tenda) per cinque à deci minuti. Prufittate di a pelle rinfrescata è disintossicata.
Per una faccia chjappata: fate una maschera bianca d'ovu
Un'altra idea per strappà a pelle secca d'invernu in u bud: Mettite una frittata in faccia. (D'accord, micca propiu ...) Ciò chì tù fà fà hè batte un biancu d'ovu, schiuma nantu à a vostra faccia è lasciate seccu per 30 minuti. Risciacquate cù acqua tiepida. (Nunda troppu caldu.) Ciò chì face: u collagenu è e proteine in l'ovu crea una barriera temporanea per prutegge contra i duri venti invernali. (Pruvate solu una piccula zona prima per prevene e reazioni di a pelle sensibile.)
Per un tuttu screpolatu: Immergete in l'oliu
L'olii essenziali cum'è l'amandula dolce è a jojoba ùn solu calmanu a prurigazione di a pelle d'invernu, ma l'aroma hè super-calmante per una mente stanca. Aghjunghjite alcune gocce à u vostru bagnu di notte è sciuglite u ghjornu.
Per a Pelle Acne-Prone: Fate una Maschera di Latte è Miele
Quelli chì sò propensi à sbluccà ottenenu spessu a fine corta di u bastone quandu si tratta di cura di a pelle invernale. (Vulete umidità, ma, fiducia, ùn avete micca bisognu di più oliu.) Per calmà e eruzioni cutanee invernali puru luttendu ancu contru i batteri: Mescolate 6 cucchiai di latte è 2 cucchiai di miele è applica a pasta à e zone cumbinate di a vostra faccia . Lasciate a pasta à pusà per 20 minuti, poi risciacquate delicatamente (torna, cù acqua tiepida).
Per un sollievu à longu andà: Pigliate un supplementu di lino
Grazie à i so acidi grassi vitali è e so proprietà anti-infiammatorie, ingerendu oliu di lino (o piglialu in forma di supplementu, se u gustu vi ingrossa) pò veramente migliurà a luminosità generale di a vostra pelle. Simile à u nostru cunsigliu preferitu per manghjà tuttu u salmone, pensatelu cum'è idratante da l'internu fora.
Questu articulu hè apparsu in PureWow.