Autore: Morris Wright
Data Di Creazione: 24 Aprile 2021
Aghjurnamentu Di Data: 16 Maghju 2024
Anonim
Allergia à u nickel: cibi è utensili chì ùn duvete micca aduprà - Salute
Allergia à u nickel: cibi è utensili chì ùn duvete micca aduprà - Salute

Cuntenutu

E persone chì anu allergie à u nichel (sulfatu di nichel), chì hè un minerale chì face parte di a cumpusizione di ghjuvelli è accessori, devenu evità l'usu di questu metallu in orecchini, collane è braccialetti o orologi, è ancu u cunsumu eccessivu di alimenti cum'è banane, arachidi è cicculata, in più di evità l'usu di stuviglii di cucina in metallo chì cuntenenu nichel.

L'allergia à u nickel provoca sintomi cum'è pruritu è ​​rossu di a pelle, è si pone soprattuttu in e donne in l'adolescenza o in prima età adulta. Vede altre cause di prurito di a pelle.

Alimenti ricchi in nichel

L'alimenti cun un cuntenutu più altu di nichel è chì devenu esse manghjati cù moderazione è evitati in tempi di crisa di malatie sò:

  • Bevande è supplementi di vitamina Nickel, cum'è tè è caffè;
  • Conserve;
  • Frutti cum'è banane, mele è agrumi;
  • Pesci cù una alta cuncintrazione di nichel, cum'è u tonu, l'aringa, frutti di mare, salmone è u scombro;
  • Verdura cum'è cipolle, agliu è verdura à foglia verde. E foglie giovani sò preferibili à e foglie più vechje, perchè cuntenenu un cuntenutu più bassu di nichel;
  • Altri alimenti cù un altu cuntenutu di nickel, cum'è cacao, cicculata, soia, avena, noci è amandule.

Sti cibi devenu esse evitati o cunsumati cun prudenza, fendu casu à l'aspettu di qualsiasi sintumu chì pò esce.


Durante a preparazione di l'alimentu, l'utensili cun nickel ùn devenu micca esse usati è devenu esse rimpiazzati. Inoltre, l'alimenti acidi ùn devenu micca esse cucinati in utensili in acciaio inox, chì l'acidi ponu purtà à a dissociazione di u nickel da l'utensili è aumentà u cuntenutu di nickel di l'alimenti.

E persone chì bevanu acqua di u rubinettu devenu rifiutà u flussu iniziale di l'acqua di u rubinetto a mattina, chì ùn deve micca esse betu o adupratu per cucinà, chì u nichel pò esse liberatu da u rubinettu durante a notte.

Oggetti ricchi di nichel

Ughjetti cù u nickel in a so cumpusizione ponu causà irritazione è prurito in a pelle è, dunque, devenu esse evitati u più pussibule. Alcuni esempi sò:

  • Accessori metallichi, cum'è braccialetti di bracciu è di vestitu, buttoni di metallu, molle, bretelle, ganci, fibbie è orologi di sandali, anelli, orecchini, braccialetti, braccialetti, fili, midaglie è fermaglioli di collana;
  • Ughjetti per usu persunale, cume accendini, cornici metallici per occhiali, chiavi è portachiavi, penne metalliche, ditali, aghi, spilli, forbici;
  • Mobili metallichi, cume maniglie di porte è cassetti;
  • Forniture d'uffiziu, cum'è macchine da scrivere, clip di carta, cucitrici, penne metalliche;
  • Cusmetichi, cum'è ombretti turchini o verdi, vernici è alcuni detergenti;
  • Alcuni stuviglii di cucina.

Hè impurtante di esse cuscenti di l'apparizione di qualsiasi sintumu nantu à a pelle è, se ne necessariu, di cessà l'usu di sti oggetti.


Sintomi d'allergia à u nickel

In generale, l'allergia à u nichel causa sintomi cum'è irritazione di a pelle, prurite è piaghe, in particulare in e palpebre, u collu, pieghje di braccia è dite, palme, inguine, cosce interne, pieghi in i ghjinochji è nantu à a pianta di i pedi.

Per cunfirmà s'ellu hè veramente allergia à u nickel, hè necessariu avè un test d'allergia prescrittu è accumpagnatu da un allergistu o dermatologu, chì serà ancu in gradu di pruvà altre sostanze è alimenti per valutà s'ellu ci sò più cause di dermatite. Vede cumu si face u test di l'allergia.

Vi Cunsigliemu Di Leghje

Iniezione Ofatumumab

Iniezione Ofatumumab

Puderete dighjà e e infettatu da l'epatite B (un viru chì infetta u fegatu è pò cau à gravi danni à u fegatu) ma ùn avè alcun intumu di a malatia. In que tu...
Iniezione Denosumab

Iniezione Denosumab

per trattà l'o teoporo i (una cundizione in cui l'o e diventanu magre è debuli è i rompenu facilmente) in donne chì anu ubitu a ménopau e ("cambiamentu di vita;&q...