Alimenti ricchi in proline
Cuntenutu
L'alimenti ricchi in prolina sò principalmente gelatina è ova, per esempiu, chì sò l'alimenti più ricchi in proteine. Tuttavia, ùn ci hè micca Raccomandazione Raccomandata Quotidiana (RDA) per u cunsumu di prolina perchè hè un aminoacidu non essenziale.
A Proline hè un aminòcidu chì serve per aiutà à a furmazione di collagene, chì hè impurtante per u funziunamentu currettu di e articulazione, vene, tendini è musculu di u core.
Inoltre, u collagenu hè ancu rispunsevule di a fermezza è di l'elasticità di a pelle, evitendu u flussu. Per amparà di più nantu à u collagenu vedi: Collagene.
Alimenti ricchi in prolineAltri cibi ricchi in prolinaElencu di cibi ricchi in prolina
L'alimenti principali ricchi in prolina sò carne, pesce, ovu, latte, furmagliu, yogurt è gelatina. Altri alimenti chì anu ancu prolina ponu esse:
- Anacardi, noce di Brasile, amandule, arachidi, noci, nocciole;
- Fagioli, piselli, granu;
- Segale, orzu;
- Agliu, cipolla rossa, melanzana, barbabietola, carotta, zucca, rapa, funghi.
Ancu s'ellu esiste in l'alimentu, u corpu hè capace di prudutallu è, dunque, a prolina hè chjamata amminuàcidu non essenziale, chì significa chì ancu s'ellu ùn ci hè micca ingestimentu di alimenti ricchi in prolina, u corpu produce questu aminoacidu per aiutà mantene a fermezza è a salute di a pelle è di i musculi.