10 Cambiamenti menstruali cumuni
Cuntenutu
- 1. A menstruazione ritardata
- 2. Menstruazione scura
- 3. Menstruazione irregulare
- 4. Menstruazione in piccule quantità
- 5. Menstruazione abbundante
- 6. Menstruazione assai corta
- 7. Menstruazione dulurosa
- 8. Menstruazione cù pezzi
- 9. Perdita di sangue trà i periodi
- 10. Menstruazione prolungata
I cambiamenti cumuni in a menstruazione ponu esse ligati à a frequenza, a durata o a quantità di sanguinamentu chì si verifica durante a menstruazione.
Normalmente, a menstruazione discende una volta à u mese, cù una durata media di 4 à 7 ghjorni ghjorni è apparisce in l'adolescenza, finendu à u principiu di a menopausa.
Tuttavia, alcuni cambiamenti ponu emergere, è alcuni di i più cumuni includenu:
1. A menstruazione ritardata
A menstruazione ritardata si verifica quandu in un periodu menstruale regulare, di solitu 28 ghjorni, a menstruazione ùn cade micca u ghjornu previstu è pò indicà chì u metudu contraceptivu ùn funziona micca cum'è previstu o in certi casi, pò indicà a gravidanza. Leghjite di più à: Mestruazione ritardata.
2. Menstruazione scura
A menstruazione scura hè di solitu a perdita di sangue simile à i fondi di caffè è hè in poche quantità. In a maiò parte di i casi, ùn indica micca alcun prublema, apparisce à u principiu è à a fine di u ciclu menstruale in e donne chì anu una menstruazione regulare.
Tuttavia, in certi casi pò sorgere quandu a donna cambia a pillula contraccettiva per un'altra, hà pigliatu a pillula u ghjornu dopu o hè u risultatu di u stress. Scopri di più à: Quandu a menstruazione scura hè un segnu d'avvertimentu.
3. Menstruazione irregulare
A menstruazione irregulare hè carattarizata da cicli menstruali chì ponu varià da mese à mese trà 21 à 40 ghjorni, rendendu più difficiule di calculà u periodu fertile è di sapè quandu a menstruazione casca.
Quandu a zitella menstrua per a prima volta hè normale chì durante i primi mesi a menstruazione sia irregulare. Scopri di più cause chì ponu purtà à una menstruazione irregulare.
4. Menstruazione in piccule quantità
A menstruazione chjuca hè normale per e donne chì piglianu contraccettivi è in a maiò parte di i casi ùn indica micca prublemi ginecologichi. Tuttavia, se a donna ùn hà micca menstruazione, cunnisciuta cum'è amenorrea, deve andà à u ginecologu perchè pò esse indicativu di un prublema o segnu di gravidanza.
Vede chì sò e cause principali di a menstruazione bassa è chì fà in ogni casu.
5. Menstruazione abbundante
A menstruazione pesante hè quandu una donna hà una alta perdita di sangue, aduprendu più di 4 medicazioni à u ghjornu in 24 ore. In questi casi, hè impurtante andà à u ginecologu, chì a perdita eccessiva di sangue pò purtà à l'anemia, causendu sintomi cum'è fatica è stanchezza. Amparate à trattà à: Sanguinamentu menstruale.
6. Menstruazione assai corta
A menstruazione dura circa 4 ghjorni, ma pò esse solu 2 ghjorni o persiste finu à una settimana, secondu u corpu di a donna. Di solitu, se persiste per più di 8 ghjorni, duvete andà à u ginecologu, soprattuttu se a perdita di sangue hè pesante.
7. Menstruazione dulurosa
A menstruazione pò causà qualchì dulore in l'addome, cunnisciutu scientificamente cum'è dismenorrea, ma quandu hè assai intensa pò indicà prublemi cum'è endometriosi o ovaie polichistiche, per esempiu, è in questi casi hè impurtante andà à u ginecologu.
8. Menstruazione cù pezzi
A menstruazione pò calà cun pezzi, chì sò coaguli di sangue, ma sta situazione hè di solitu normale è ùn hà micca bisognu di trattamentu, perchè si pone per via di un sbilanciu in l'ormoni di a donna. Tuttavia, in certi casi, pò esse indicativu di prublemi cum'è anemia o endometriosi. Per altre cause leghjite di più à: Perchè a menstruazione hè venuta in pezzi?.
9. Perdita di sangue trà i periodi
Sanguinamentu trà i periodi, cunnisciutu cum'è metrorragia, pò accade quandu una donna spessu si dimentica di piglià a pillula contraccettiva, disturbendu u ciclu mestruale. Tuttavia, hè impurtante andà à u ginecologu per valutà u casu.
10. Menstruazione prolungata
A menstruazione prolungata, chì dura più di 10 ghjorni, pò esse causata da malatie cum'è endometriosi o mioma è pò causà anemia chì porta à vertigini è debulezza è dunque deve esse trattata cù i medicamenti indicati da u ginecologu.
Tutti i cambiamenti ponu esse nurmali o indicativi di prublemi cum'è cambiamenti ormonali, pubertà nurmale, causati solu da u stress o da e malatie di tiroide chì alteranu l'equilibriu di l'ormoni o ancu da prublemi specifici di u sistema riproduttivu femminile, cum'è malformazioni o endometriosi.
Per quessa, hè assai impurtante chì in presenza di sti cambiamenti, a donna cunsulti sempre un ginecologu per ellu per valutà a causa è, se ne necessariu, principià u megliu trattamentu adattatu.
Scuprite quandu duvete andà à u duttore à: 5 segni chì duvete andà à u ginecologu.