Cumu St'artista Cambia u Modu in u quale Vedemu i Seni, Un Post di Instagram à a volta

Cuntenutu
Un prughjettu di surghjente di folla in Instagram furnisce un spaziu sicuru per e donne per parlà di i so seni.
Ogni ghjornu, quandu l'artistu Indu Harikumar, basatu in Mumbai, apre Instagram o u so email, trova una piena di storie persunali, dettagli intimi di a vita di e persone, è nudi.
Ùn sò micca dumandati, quantunque. Hè diventata a norma per Harikumar dopu ch'ella hà principiatu Identitty, un prughjettu d'arte visuale di surghjente di folla chì invita e donne à sparte e so storie è i so sentimenti annantu à i so seni.
Cum'è qualchissia chì hà regolarmente discussioni in linea nantu à u sessu, l'identità è u corpu, Harikumar hà assai prughjetti di crowd-sourced.
U so primu, # 100IndianTinderTales, presenta e so illustrazioni chì riprisentanu l'esperienze di l'Indiani cù l'app di appuntamentu Tinder. Hà iniziatu ancu un prughjettu chjamatu #BodyofStories chì si hè focalizatu nantu à e cunversazioni nantu à a vergogna di u corpu è a pusitività di u corpu.
Ùn hè micca una surpresa chì Identitty sia venuta da una tale cunversazione. Un amicu hà dettu à Harikumar chì u so grande bustu hà avutu troppu attenzione indesiderata è cumu si sentia per e reazzione di e persone è i cummenti indesiderati. Era sempre a "ragazza cù grandi tette". Eranu una cosa di vergogna; ancu a so mamma li hà dettu chì nisun omu ùn vuleria stà cun ella postu chì e so tette eranu troppu grandi è afflitte.
Harikumar, à u so tornu, hà spartutu a so propria sperienza di cresce à pettu pianu, cuntendu e burle è i cummenti ch'ella abitava à riceve da l'altri. "Eramu da parechji lati di u spettru [in termini di taglia]. E nostre storie eranu cusì diverse è ancu simule ", dice Harikumar.
A storia di sta amica hè diventata una bella pezza d'arte, chì Harikumar hà spartutu in Instagram, cù a storia di a so amica in e so parolle in a legenda. Cù Identitty, Harikumar hà per scopu di esplorà e relazioni di e donne cù i so seni in tutte e diverse fasi di a vita.
Ognunu hà una storia di pettu
E storie riflettenu una serie di emozioni: vergogna è umiliazione nantu à a dimensione di u pettu; accettazione di "" leghji "; cunniscenza è putenza à amparà nantu à i seni; l'influenza ch'elli puderianu avè in a camara; è a gioia di ostentà li cum'è beni.
I Bras sò un altru sughjettu attuale. Una donna parla di truvà a misura perfetta à 30. Un'altra conta chì hà trovu chì i reggiseni imbottiti senza fili l'aiutanu à amparà cumu si sentia esse "stiratu pianu".
E perchè Instagram? A piattaforma suciale di cumunicazione furnisce un spaziu chì hè intimu è ancu permette à Harikumar di mantene una distanza quandu e cose diventanu schiaccianti. Hè capace di aduprà a funzione di dumanda di sticker nantu à e storie di Instagram per inizià un dialogu. Dopu sceglie quale missaghji da leghje è da risponde, postu chì ella riceve assai.
Durante a so chjama à e storie, Harikumar dumanda à a ghjente di sottumette un ritrattu in culore di u so bustu è cumu vulete chì i so seni sianu disegnati.
Parechje donne dumandanu à esse disegnate cum'è a dea Afrodite; cum'è sughjettu di l'artista indianu Raja Ravi Varma; à mezu à i fiori; in lingerie; in celu; o ancu nudi, cù Oreos chì copre i so capezzoli (da a sottumissione "perchè tuttu di mè hè una merendella, tette incluse").
Harikumar passa circa dui ghjorni trasfurmendu ogni sottumissione è storia di foto in un pezzu d'arte, pruvendu à stà u più veru pussibule à a foto di a persona mentre cerca e so proprie ispirazioni da diversi artisti.
In queste conversazioni nantu à i so seni è i so corpi, parechje donne discutenu ancu di a lotta per conformà o "sprimere" i so seni in e scatule di desiderabilità chì sò state definite da a cultura pupulare, è cumu si volenu alluntanà da a pressione per guardà cum'è Victoria I mudelli secreti.
Una persona strana non binaria parla di vulè una mastectomia perchè "a presenza di i mo seni mi dà fastidiu".
Ci sò donne chì anu sopravvissutu à l'abusi sessuale, qualchì volta inflitti da una persona in a so famiglia. Ci sò e donne chì si sò recuperate da a chirurgia. Ci sò mamme è amanti.
U prugettu hà iniziatu senza agenda, ma Identitty si hè trasformatu in un spaziu di empatia, per avè conversazioni, è celebrà a pusitività di u corpu.
E storie spartite nantu à Identitty provengono da donne di sfarenti sfondi, età, demografia, è livelli variabili di esperienza sessuale. A maiò parte di elle si tratta di donne chì cercanu di trasfurmà anni di patriarcatu, trascuranza, vergogna è oppressione per accettà è recuperà i so corpi.
Gran parte di questu hà da fà cù a sucietà attuale è a cultura di u silenziu chì impregna i corpi di e donne in India.
"E donne scrivenu dicendu:" Eccu cumu esattamente cumu mi sentu "o" Mi hà fattu sentu menu solu. "Ci hè tanta vergogna, è ùn ne parlate micca perchè pensate chì tutti l'altri anu questu ordinatu. Certe volte duvete vede e cose articulate da qualcunu altru per capiscia chì hè cusì chì vi sentite ancu ", dice Harikumar.
Ella riceve ancu missaghji da l'omi chì dicenu chì e storie l'aiutanu à capisce megliu e donne è e so relazioni cù i so seni.
Ùn hè micca faciule fà cresce cum'è donna in India
I corpi di e donne in India sò spessu cuntrullati, cuntrullati, è peghju - abusati. Si parla più di ciò chì e donne ùn devenu micca purtà o ùn devenu micca fà chè u fattu chì a robba ùn porti micca à stupru. E scollature sò tenute alte è e gonne basse per piattà u corpu di una donna è aderiscenu à principii di "mudestia" di longa durata.
Dunque, hè putente di vede Identitty aiutà à cambià a manera chì e donne vedenu u so senu è u corpu. Cum'è una di e donne (una ballerina Odissi) dice à Harikumar, «U corpu hè una bella cosa. E so linee, curve è cuntorni sò da ammirà, gode, campà, curà, micca da ghjudicà ".
Pigliate u casu di Sunetra *. Hè cresciuta cù picculi seni è hà avutu da esse sottumessi à parechje chirurgie per rimuovere i grumi in elli. Quandu inizialmente ùn pudia micca allattà u so primu figliolu - per 10 ghjorni dopu ch'ellu era statu liberatu, ùn era micca capace di chjappà - hè stata inundata di negatività è di dubbitu di sè.
Dopu un ghjornu, magicamente, si fermò, è Sunetra hà riesciutu à nutrisce lu, ghjornu è notte, per 14 mesi. Ella dice chì era dolorosa è stancu, ma era fieru d'ella stessa è avia novu rispettu per i so seni per nutrì i so figlioli.
Per l'illustrazione di Sunetra, Harikumar hà adupratu "A Grande Onda" di Hokusai riflessa in u corpu di Sunetra cum'è per mostrà a forza cuntenuta in i so seni.
"Amu e mo tette minuscule per via di ciò ch'elli anu fattu à i mo picculi zitelli", mi scrive Sunetra. «Identitty dà à a ghjente a pussibilità per elli di lampà e so inibizioni è di parlà di cose chì altrimenti ùn farianu micca. Per via di a portata, hè pussibule chì trovanu qualchissia chì s'identificheghja cù a so storia ".
Sunetra hà vulsutu sparte a so storia per dì à altre donne chì ancu se e cose ponu esse dure avà, à longu andà tuttu serà megliu.
È hè ancu ciò chì mi hà fattu participà à Identitty: a pussibilità di cuntà cose à e donne pò è vole migliurà si.
Ancu eiu, sò crisciutu cridendu d'avè da copre u mo corpu. Cum'è una donna indiana, aghju amparatu prestu chì i petti sò sacri quant'è a virginità, è u corpu di una donna serà cuntrullatu. Cresce cù grandi seni significava chì devu tene li u più pianu pussibule è assicurà chì a robba ùn li porti micca l'attenzione.
Quandu aghju invechjatu, aghju cuminciatu à piglià più cuntrollu nantu à u mo propriu corpu, liberendu mi da e limitazioni societali. Aghju cuminciatu à purtà reggiseni adatti. Esse feminista m'hà aiutatu à cambià i mo penseri nantu à cume e donne devenu vestesi è comportassi.
Avà mi sentu liberatu è putente quandu portu cime o vestiti chì mostranu e mo curve. Dunque, aghju dumandatu per mè di esse disegnata cum'è super donna, mostrendu i so seni solu perchè hè a so scelta di mostralli à u mondu. (L'arte ùn hè ancu stata publicata.)
E donne utilizanu l'illustrazioni è i posti di Harikumar per offre empatia, simpatia è sustegnu à quelli chì sparte e so storie. Parechji spartenu e so propie storie in a sezione di cumenti, cume Identitty pò furnisce un spaziu sicuru quandu parlà cù l'amichi o a famiglia ùn hè micca una pussibilità.
In quantu à Harikumar, hà pigliatu una pausa tempurale da Identitty per fighjà nantu à u travagliu chì porta soldi. Ùn accetta micca novi storii ma intende cumplettà ciò chì hè in a so casella di ricezione. Identitty pò diventà una mostra in Bengaluru in Agostu.
* U nome hè statu cambiatu per a privacy.
Joanna Lobo hè una giurnalista indipendente in India chì scrive nantu à e cose chì rendenu a so vita degna di pena - manghjà sanu, viaghji, u so patrimoniu, è donne forti, indipendenti. Truvate u so travagliu quì.