Autore: Morris Wright
Data Di Creazione: 2 Aprile 2021
Aghjurnamentu Di Data: 1 Lugliu 2025
Anonim
Cateterizazione cerebrale: ciò chì hè è rischi possibili - Salute
Cateterizazione cerebrale: ciò chì hè è rischi possibili - Salute

Cuntenutu

A cateterisazione cerebrale hè una opzione di trattamentu per l'ictu, chì currisponde à l'interruzzione di u flussu di sangue in alcune regioni di u cervellu per via di a presenza di coaguli, per esempiu, in alcuni vasi. Cusì, a cateterizazione cerebrale hà per scopu di rimuovere u coagulu è ripristinà u flussu di sangue in u cervellu, evitendu cusì e sequenze relative à l'ictu. Scuprite ciò chì provoca un colpu è cumu evitallu.

Questa prucedura hè realizata sottu anestesia generale è in mancanza di complicazioni, u paziente hè liberatu da l'ospedale 48 ore dopu a procedura.

Cumu hè fattu

A cateterizazione cerebrale hè fatta piazzendu un tubu flessibile, u cateteru, chì va da l'arteria situata in l'inguine à u vascellu in u cervellu chì hè ostruitu per chì u coagulu sia eliminatu. A rimuzione di coaguli per cateterizazione pò esse aiutata da l'amministrazione di anticoagulanti, chì aumenta ancu l'efficacità di stu trattamentu.


Questa prucedura ùn hè micca assai invasiva, fatta da un picculu tagliu in l'inguine, è hè realizata sottu anestesia generale. Se ùn ci hè micca complicazioni, a persona pò esse liberata da l'ospedale 48 ore dopu a procedura.

U cervellu ùn pò sustene a mancanza di sangue è ossigenu per un bellu pezzu, dunque hè impurtante chì a cateterizazione sia fatta u più prestu pussibule per evità danni maiò. Cusì, u successu di u trattamentu dipende da a misura è u tempu chì l'ostruzzione di a nave hè stata.

A cateterizazione cerebrale hè indicata 24 ore dopu à l'iniziu di i sintomi di colpu è hè raccomandata per e persone chì anu una ostruzione maiò in alcune arterie cerebrali o in e persone chì u trattamentu per l'amministrazione di farmaci anticoagulanti direttamente in a vena ùn hè micca efficace. Vede altre manere di trattà l'ictus.

Possibili risichi

Cum'è qualsiasi altra prucedura chirurgica, a cateterizazione cerebrale pò avè alcuni rischi, cume sanguinamentu in u cervellu o induve u catetere hè statu inseritu. Tuttavia, malgradu questu, sta prucedura hè cunsiderata sicura è abbastanza efficiente, pudendu evità e sequenze di colpu, chì pò esse abbastanza seria è debilitante. Scuprite ciò chì pò accade dopu avè avutu un colpu.


Guadagnà A Popularità

Esattamente Cumu lavà i vostri capelli per impedisce a rottura

Esattamente Cumu lavà i vostri capelli per impedisce a rottura

e u vo tru pruce u di hopping di prudutti di capelli implica a camminata in a farmacia à a ceca, l'acqui tu di ogni hampoo chì ri ponde à u vo tru prezzu è e vo tre preferenze...
Cumu Guarisce i Tacchi Cracked Una volta per tutte

Cumu Guarisce i Tacchi Cracked Una volta per tutte

I tacchi crackati ponu apparentemente puntà da nulla, è oprattuttu ucchianu durante l'e tiu quandu ò empre e po ti in andali. È una volta chì i formanu, barrazza i di elli...