E celebrità spartenu à quale #StayHomeFor per prevene a diffusione di u Coronavirus
Cuntenutu
S'ellu ci hè un puntu luminosu da truvà in a pandemia di coronavirus in corsu, hè u cuntenutu di e celebrità. Lizzo hà accoltu una meditazione in diretta in Instagram per e persone chì si sentenu ansiose; ancu Ochju QueerAntoni Porowski hà spartutu qualchì lezioni di cucina in quarantena A +.
Ma e celebrità ùn utilizanu micca solu e so piattaforme per tene sani è divertiti. Anu ancu sparghje a parolla nantu à l'impurtanza di misure cum'è a distanza sociale in a prutezzione di e persone da COVID-19.
U marcuri, Kevin Bacon hà pigliatu à Instagram per inizià a sfida #IStayHomeFor. À un livellu, u muvimentu incuragisce i cumpagni famosi è e persone regulare per seguità i cunsiglii di i Centri per u Cuntrollu è a Prevenzione di e Malatie (CDC) per stà in casa è mantene a distanza trà elli è l'altri u più pussibule.
Ma à un altru livellu, a sfida vi dumanda di cunsiderà chì in a vostra vita vi sentite appassiunatu di prutegge da a pandemia di coronavirus-aka per quale site "stà in casa".
In un missaghju video da a so propria quarantena, u Footloose A stella hà scherzatu per esse sempre "à sei gradi di voi" - un ghjocu nantu à cume si crede da tantu tempu chì Bacon hè cunnessu di sei gradi à tutti l'altri attori di Hollywood per via di a so vasta filmografia. Avà, però, questi sei gradi duveranu parè più à sei piedi, altrimente a distanza raccomandata da CDC da tene trà voi è altri in mezu à a pandemia COVID-19, spiega Bacon."U cuntattu chì fate cù qualcunu, chì face cuntattu cù qualcunu altru, pò esse ciò chì rende a mamma, u missiavu o a moglia di qualcunu malatu", disse l'attore in u so video. "Ognunu di noi hà qualchissia chì vale a pena stà in casa".
Tenendu un cartellu chì dice "#IStayHomeFor Kyra Sedgwick", Bacon hà spartutu chì stà in casa per prutege a so moglia di 31 anni. Dopu hà marcatu sei di i so amichi famosi - Elton John, David Beckham, Jimmy Fallon, Kevin Hart, Demi Lovato è Brandi Carlile - dumandendu li di participà à u divertimentu in quarantena spartendu quale sò stà in casa per, è tagghendu sei di i soi amichi per mantene a sfida.
"Più sò impegnati, più belli - simu tutti cunnessi da vari gradi (fidati di mè, a sò!)", Hà scrittu Bacon. (Relativu: Cumu aiutà à quelli affettati da u Coronavirus, da a donazione di soldi à a verificazione di i vicini)
Un saccu di visi famosi accettanu a sfida di Bacon, cumpresu Lovato. "Ci hè parechje cose in u nostru mondu avà, ma s'ellu ci hè una cosa chì importa hè sparghje l'amore", hà scrittu in u so post #IStayHomeFor. "#StayHomePer i mo genitori, i mo vicini è a mo salute".
Eva Longoria hà ancu participatu à l'azzione, spartendu un video spieghendu perchè stà in casa è si mette in quarantena. Ella hà dettu ch'ella sperava micca solu di prutege u so maritu José "Pepe" Bastón è u so figliolu Santi di un annu, ma ancu i travagliadori sanitarii chì sò in prima linea per gestisce u numeru chì cresce in furia di casi di coronavirus in u globu. (Assuciatu: Pruvenzi di Coronavirus in Casa sò in Opere)
Stranger Things a stella Millie Bobby Brown hà dettu chì stà in casa per a so famiglia, cumpresa a so minnanna (alias Nan), è ancu "i vulnerabili è anziani".
"[Nan] m'hà prutettu tutta a mo vita. Avà hè ora per mè di prutegela", hà scrittu Brown. (Assuciatu: Tuttu u vostru bisognu à sapè annantu à u coronavirus è e carenze immunitarie)
In fondu: a distanza sociale ùn hè micca solu per prutegge sè stessu è i vostri amati da u coronavirus. Si tratta ancu di cunghjuntà cù un scopu cumunu di prutezzione tutti da sta pandemia in corsu.