Tè permessu di perde u pesu in u periodu postpartum
Cuntenutu
- I migliori tè per a mamma chì allatta
- I migliori tè per una mamma chì ùn allatta micca
- Dieta di perdita di pisu postpartu
U tè in u periodu postpartum hè un ottimu modu per perde u pesu perchè aumenta a produzzione di latte maternu è cusì a spesa calorica di u corpu di a mamma chì cunsuma u grassu accumulatu durante i 9 mesi di gravidanza cum'è fonte d'energia. Inoltre, beie assai tè in u periodu postpartum prumove ancu a circulazione è aiuta à sbuffassi, soprattuttu dopu a cesariana.
Ma micca tutti i tè ponu esse aduprati in l'allattamentu perchè ponu alterà u gustu di u latte o causà disconfort o crampi in u zitellu. Scuprite quelli chì ùn devenu micca esse utilizati cliccendu quì.
I migliori tè per a mamma chì allatta
Cusì, i tè più adatti per perde u pesu dopu à a nascita, ma chì ùn danneghjanu micca l'allattamentu è nè u zitellu sò:
- Cardu marianu:
Unu di i migliori tes indicati per a perdita di pesu dopu à u partitu perchè hà una sostanza chjamata silimarina chì aumenta a produzzione di latte maternu. U cardu marinu pò ancu esse adupratu cum'è supplementu in forma di polvere per aumentà a produzzione di latte maternu, è pò esse truvatu in farmacie.
Per fà u tè di cardo basta à mette un cucchiainu di semi di cardo per ogni tazza d'acqua bollente, lascia riposà per 15 minuti, filtrà è beie 30 minuti prima di i pasti principali, pranzu è cena.
- Citronella:
Grande perchè migliora a digestione è lotta cù i gasi, chì ponu esse una di e cause di u ventre gonfiu in questu stadiu. Pudete piglià 2 o 3 volte à ghjornu, trà i vostri pranzi principali o 30 minuti prima di pranzu è cena, preferibile senza zuccheru.
Per appruntà, basta à mette un sacchettu di melissa in una tazza d'acqua calda è lasciallu riposà per 3 minuti, cupertu bè. Pigliate caldu.
- Camomilla:
Ti mantene calmu è u zitellu ancu, assicurendu una migliore recuperazione in u periodu postpartum. Pò esse utile per calmà u stomacu è rende più serenu, è cume hè secretu da u latte, rende ancu u zitellu più rilassatu. Pò esse utile di piglià 1 ora prima di allattà, vicinu à u tempu di u zitellu per dorme.
Stu tè vi aiuta à perde u pesu perchè dorme bè, hè più faciule di ripusassi è di fà e migliori scelte alimentarie, preferendu menu alimenti calurichi.
I migliori tè per una mamma chì ùn allatta micca
Per aumentà a velocità di perdita di pesu dopu a consegna quandu a mamma ùn allatta micca, pò esse adupratu:
- Tè cù caffeina, cum'è u tè neru, u tè verde o u tè mate, chì aiutanu à accelerà u metabolismu è brusgià u grassu.
- Tè diureticu, cum'è u tè à u rosmarinu, l'arenaria, u sgombro o u finocchiu, chì aiutanu à sbuffassi.
Questi tes ùn ponu esse presi quandu una donna allatta perchè a caffeina passa in u latte maternu è pò causà insonnia in u zitellu è i tè diureticu ponu causà disidratazione è diminuisce a produzzione di latte.
Fighjate a video è vedi altri cunsiglii per perde u pesu dopu à avè parturitu:
Dieta di perdita di pisu postpartu
A dieta di perdita di pesu postpartu deve esse equilibrata, ricca in alimenti naturali, cum'è frutti, ligumi, cereali integrali è pesci. In questa dieta hè ancu impurtante evità l'alimenti grassi è ricchi di zuccheru, cum'è cibi fritti, salsicce, dolci è bibite, per esempiu.
Tuttavia, i cambiamenti in u corpu di a mamma si producenu durante 9 mesi di gravidanza è si deve aspettà almenu quellu tempu per ripiglià u pesu prima di stà incinta. Tuttavia, se dopu à 6 mesi a donna ùn si sente micca bè cù u so pesu, duverebbe cunsultà un nutrizziunistu per fà una dieta adatta senza dannà a produzzione di latte.
Se vulete sapè di più nantu à quante libbre è quantu tempu per perde u pesu dopu avè lettu u zitellu: Perda di pesu in u periodu postpartum.
A dieta deve esse ben equilibrata, cuntenendu una bona quantità di ferru, proteine, zincu è vitamina A per prevene è cumbatte a perdita di capelli chì accade dopu a nascita di u zitellu. Scuprite altre strategie simplici ma efficace per mantene i vostri capelli belli è setosi à: 5 strategie per cumbatte a perdita di capelli in u periodu postpartum.