Cosa hè dacryocystitis, cause, sintomi è trattamentu

Cuntenutu
Dacryocystitis hè l'infiammazione di u saccu lacrimale, chì hè u canale chì porta à lacrime da e ghiandole in cui sò prodotte finu à u canale lacrimale, in modo da esse liberate. Di solitu questa infiammazione hè in relazione cù u bloccu di u canna lacrimale, cunnisciuta cum'è dacryostenosi, chì pò accade per via di a presenza di corpi stranieri o per via di malatie.
A dacriocistite pò esse classificata cum'è acuta o cronica secondu i sintomi presentati da a persona è u trattamentu deve esse indicatu da l'oftalmologu, chì di solitu indica l'usu di gocce d'ochji specifiche à a situazione.

Cause di dacryocystitis
A causa principale di dacryocystitis hè l'ostruzzione di u canna lacrimale, cunnisciuta cum'è dacryostenosis, chì pò favurisce a proliferazione di batteri cum'è Staphylococcus aureus, Staphylococcus epidermidis, Streptococcus sp., Pneumococcu è Haemophilus influenzae, per esempiu, resultendu in i sintomi di dacryocystitis.
Questa ostruzzione pò esse congenita, vale à dì, u zitellu pò esse digià natu cun un conduttu lacrimale ostruitu, è u trattamentu serà effettuatu in i primi mesi di vita, o serà acquistatu, vale à dì, pò nasce in cunsequenza di malatie cume lupus, malattia di Crohn, lebbra è linfoma, per esempiu. Inoltre, pò accade per via di un traumu, cum'è in u casu di a rinoplastia è di e fratture di u nasu. Amparate più nantu à u bloccu di i condotti lacrimali
Principali sintomi
I sintomi di dacryocystitis pò varià secondu u stadiu di a malattia, vale à dì, sì currisponde à dacryocystitis acuta o cronica. I sintomi principali ligati à a dacriocistite acuta sò:
- Aumentazione di a temperatura in u locu;
- Rossu;
- A frebba, in certi casi;
- Gonfiore;
- Ache;
- Lacrime.
D'altra parte, in casu di dacriocistite cronica, l'infiammazione ùn deriva micca in una crescita di a temperatura lucale è ùn ci hè dolore, tuttavia si pò osservà una cumulazione di secrezione vicinu à u conduttu lacrimale ostruitu, in più d'esse assuciata ancu à cungiuntivite .
U diagnosticu di dacriocistite hè fattu da l'oftalmologu valutendu i sintomi presentati da a persona. In certi casi, u duttore pò raccoglie a secrezione oculare in modo chì sia inviata à u laburatoriu è, cusì, u batteriu sia identificatu, è l'usu di una goccia d'ochji antibiotica specifica pò esse indicatu.
Cumu hè fattu u trattamentu
U trattamentu per a dacryocystitis deve esse raccomandatu da l'oftalmologu è di solitu hè fattu cù l'usu di gocce per l'occhi, tuttavia, a seconda di a gravità di a dacryocystitis, a chirurgia pò esse necessaria per sbloccà u canna lacrimale. U duttore pò raccomandà l'usu di gocce anti-infiammatorie, per alleviare i sintomi, è di gocce d'ochji antibiotici, se necessariu, per luttà contr'à u microorganisimu prisente. Sapete i tippi di gocce d'ochji chì ponu esse raccomandati da u duttore.
Inoltre, in casu di dacriocistite acuta, pò esse raccomandatu di fà una compressa fredda nantu à l'ochju affettu, chì aiuta à riduce u gonfiore è allevia i sintomi. Hè ancu impurtante di mantene una bona igiene di l'ochji, pulenduli cù salina, in più di evità di mette u ditu è di grattassi.