10 diuretici naturali per luttà contr'à u gonfiore è a ritenzione di fluidi

Cuntenutu
Alcuni diuretici cun ingredienti attivi naturali ponu esse truvati in capsule, cume Centella asiatica o coda di cavallu chì serve per cumbatte a ritenzione di fluidi aiutendu à sbuffassi è, dunque, sò ancu cunnisciuti per aiutà in u prucessu di perdita di pesu.
Tuttavia, ancu se i diuretici favuriscenu l'eliminazione di l'urina, luttendu contr'à u gonfiore, ùn brusgianu micca grassu, ma cume l'acqua pesa ancu, hè normale avè una riduzione di pesu nantu à a scala è i vestiti ponu diventà più liberi perchè u vulume di u corpu diminuisce.
Quandu si pò piglià diuretici
I rimedii diuretici, ancu se naturali, devenu esse aduprati solu sottu a guida di u duttore o nutrizionistu, è ponu esse aduprati per:
- Eliminate i fluidi in eccessu da u corpu, durante a PMS, dopu un ghjornu di troppu manghjatu cum'è un ghjornu dopu à andà à un barbecue, per esempiu;
- Regula a pressione sanguigna perchè riduce l'eccessu d'acqua, facilitendu u passaghju di sangue attraversu l'arterie;
- Lotta à a cellulite perchè unu di i fattori di a so permanenza hè a ritenzione d'acqua;
- Per a prevenzione è u trattamentu di l'infezzione di e vie urinarie perchè più urina fate, più batteri in l'uretra seranu eliminati;
- Cumbattà u gonfiu di e gambe è a sensazione di gambe stanche o pesanti, per via di e varicesi;
- Lotta à u linfedema, chì hè u gonfiore chì vene dopu avè statu operatu.
Normalmente, i diuretici agiscenu direttamente nantu à i reni, impedendu à l'acqua di esse riassorbita da u corpu è eliminata per l'urina. Un ottimu modu per arricchisce l'azzione di u diureticu per praticà almenu 40 minuti d'attività fisica subitu dopu à u so cunsumu, perchè a cuntrazione musculare stimula a circulazione sanguigna, purtendu più acqua à i reni è favurendu a so eliminazione.
Quandu ùn hè micca cunsigliatu
I rimedii diuretici, ancu se naturali, ùn sò micca raccomandati per e persone chì anu ipertensione è chì piglianu dighjà medicinali per cuntrullà a pressione sanguigna, è per e persone chì anu disordini cardiaci o renali, perchè in questi casi pò esse dannosu per a salute. I diuretici sò ancu contraindicati in gravidanza è durante l'allattamentu.
Quandu si piglianu diuretici, ancu s'elli sò naturali, ponu cumparisce sintomi cum'è mancanza di putassiu in u sangue, bassa concentrazione di sodiu, mal di testa, sete, vertigini, crampi, diarrea è aumentu di colesterolu. Questi effetti ponu sorgere quandu si prende quantità eccessive di diuretici senza una guida adatta.