7 Cunsiglii per manghjà bè nantu à un budgetu Se avete a malattia di Crohn
Cuntenutu
- 1. Mantene un ghjurnale alimentariu
- 2. Pianificate i vostri pranzi
- 3. Cumprate marche generiche
- 4. Scaricate una app per risparmià soldi
- 5. Cumprate staghjunali
- 6. Guardà i prudutti bè
- 7. Idrata cù l'acqua
- Purtà si
Quandu avete a malattia di Crohn, l'alimenti chì manghjate ponu avè un impattu significativu nantu à quantu vi sentite. Dopu una dieta sana hè a chjave per gestisce i vostri sintomi è migliurà u vostru benessere generale. Tuttavia, i cibi nutrittivi venenu tipicamente cun un prezzu elevatu.
Fortunatamente, cù un pocu di pianificazione è uni pochi di cunsiglii simplici per cumprà, puderete gode di pasti regulari è nutritivi senza rompi a banca o infiammà u vostru Crohn.
1. Mantene un ghjurnale alimentariu
U mantenimentu di un ghjurnale alimentariu hè un modu utile per capisce è evità i trigger di Crohn. Scrivite u cuntenutu di tutti i vostri pranzi, è ancu qualsiasi sintomi chì sperimentate dopu avè manghjatu (se ci hè). Questu pò aiutà à vede i mudelli è identificà i cibi chì vi causanu prublemi digestivi.
U vostru ghjurnale alimentariu pò esse un strumentu utili per risparmià soldi ancu in u vostru prossimu viaghju di shopping. Prendendu note nantu à ciò chì manghjate, vi aiuterà à ricurdà per evità l'articuli chì disturbanu u vostru trattu GI. Ùn cumprarete micca elementi inutili o troppu di qualcosa particulare.
2. Pianificate i vostri pranzi
Pianificà i vostri pranzi a settimana prima di andà à fà a spesa pò aiutà vi à dà a priorità à l'alimenti sani, amichevuli di Crohn chì ùn aggraveranu micca i vostri sintomi.
Verificate in ligna o in u ghjurnale per i flyers chì presentanu e specialità settimanali di u vostru supermercatu lucale. Pruvate à pianificà uni pochi di i vostri pasti intornu à ciò chì hè in vendita sia chì sia carne magra, cereali sani, o prudutti freschi.
Avè un pianu di pastu chjaru per a settimana vi incuraghjerà micca à cumprà più cibu di quantu averete bisognu, è vi impedirà di radduppià l'ingredienti chì sò dighjà in u vostru armadiu. Vi dissuaderà ancu di fà compra d'impulsi una volta ghjunti in u magazinu.
3. Cumprate marche generiche
Un altru modu intelligente per risparmià soldi mentre manghjate sana hè di cumprà marche generiche quandu hè pussibule.
A maiò parte di i negozii alimentari vendenu una varietà di articuli sottu a so propria etichetta generica à un prezzu assai più bassu di l'articuli di marca. Queste opzioni più economiche anu tipicamente a stessa qualità di ingredienti è valore nutrizionale cum'è e marche principali.
4. Scaricate una app per risparmià soldi
Un modu simplice per risparmià nantu à a compra alimentaria hè di scaricà una app per risparmià soldi. Ci hè una mansa specificamente per a buttrega di alimentari chì portanu per voi vendite in catene principali è mercati lucali.
Alcuni da pruvà sò:
- Alimentari Pal
- Flipp - Shopping settimanale
- Vendite di alimentari Favado
5. Cumprate staghjunali
I frutti è ligumi sò una parte essenziale di una dieta sana, è parechji prudutti di produttu sò menu costosi quand'elli sò à u mumentu di crescita.
I frutti è ligumi sò ancu più freschi è più nutrittivi quandu sò in stagione. È, sò tipicamente derivati da splutazioni vicine chì aiuta à sustene a vostra ecunumia lucale.
Siti Web cum'è a Guida Stagionale di l'Alimentazione ponu aiutà à scopre chì frutti è ligumi sò attualmente in stagione in u vostru statu.
6. Guardà i prudutti bè
Assicuratevi chì i vostri prudutti sò immagazzinati currettamente pruteggerà i nutrienti di u vostru alimentu è prevene u spoilage, chì pò aiutà à risparmià soldi.
Guardate i pumati è l'agliu à temperatura ambienti, è tenite cose cum'è cipolle, patate, ignami è zucca in un locu frescu è bughju. A maiò parte di l'altri verdura deve esse guardata in sacchetti di plastica in u vostru frigorifero.
Lasciate i vostri legumi freschi senza lavà in u frigorifero. Lavalli appena prima di manghjalli. Pruvate à tene i frutti è e verdure cullucate in cassetti separati di u vostru frigorifero, postu chì i frutti producenu gasu chì farà chì e verdure si guastinu.
7. Idrata cù l'acqua
Unu di i sintomi più cumuni di Crohn hè a diarrea. Vulerete beie assai liquidi per aiutà à tene vi idratatu. Ma micca tutti i fluidi sò creati uguali.
Alluntanatevi da e bevande caffeinate è zuccherate durante un flare-up perchè ponu aggravà a diarrea. Sodas è suchji di frutti costanu più cà l'acqua da u to rubinettu (o acqua in bottiglia) in ogni casu, dunque annullà i tippi di bevande da a vostra lista di alimentariu duverebbe ancu risparmià soldi.
Purtà si
Una dieta equilibrata hè una grande parte di a gestione di a malatia di Crohn è di riduce a gravità di i vostri sintomi.
Ancu se l'alimentu nutritivu pò esse qualchì volta più caru cà l'alternative menu sane, ci sò manere di riduce i costi è di mantene a vostra fattura di alimentariu gestibile.