Hè Edamame Keto-Friendly?
Cuntenutu
- Mantene a chetosi nantu à a dieta ceto
- Edamame hè un legume unicu
- Micca tutti i preparativi sò ceto-friendly
- Perchè duvete cunsiderà
- U fondu
A dieta ceto segue un schema di manghjà assai bassu in carboidrati, ad alto contenutu di grassi destinatu à ottene a perdita di pesu o altri benefici per a salute ().
Tipicamente, e versioni strette di a dieta pruibenu i legumi datu u so cuntenutu generalmente più altu di carboidrati.
Mentre chì i fasgioli edamame sò legumi, u so prufilu nutrizionale unicu vi pò fà dumandassi s'elli sò ceto-friendly.
Questu articulu esplora se edamame pò entrà in a vostra dieta ceto.
Mantene a chetosi nantu à a dieta ceto
A dieta cetogenica hè assai bassa in carbuidrati, alta in grassu, è muderata in proteine.
Stu mudellu alimentariu face chì u vostru corpu cambiessi in cetosi, un statu metabolicu induve u vostru corpu brucia grassu - invece di carboidrati - per fà corpi chetoni è adupralli cum'è carburante (,).
Per fà quessa, a dieta chetogenica limita tipicamente i carboidrati à micca più di 5-10% di a vostra assunzione di calorie ogni ghjornu, o à un massimu di circa 50 grammi à ghjornu ().
Per u cuntestu, 1/2 tazza (86 grammi) di fasgioli neri cotti hà 20 grammi di carboidrati. Datu chì i legumi cum'è i fasgioli neri sò un alimentu riccu in carboidrati, ùn sò micca cunsiderati ceto-friendly ().
Averete bisognu di sustene sta bassa assunzione di carboidrati per mantene a cetosi. Uttene troppu carbuidrati in a vostra dieta ritorna u vostru corpu in modu di combustione di carb.
Quelli chì seguitanu a dieta sò attratti da a so capacità di causà una rapida perdita di pesu, è dinò da a so associazione cù altri benefici per a salute, cume un miglioramentu di u cuntrollu di u zuccherinu in sangue è una riduzione di crisi trà quelli chì anu epilessia (,,)
Tuttavia, più ricerca hè necessaria nantu à l'effetti à longu andà di a dieta nantu à a salute generale.
riassuntuA dieta ceto hè assai bassa in carboidrati è ricca di grassi. Trasforma u vostru corpu in cetosa, chì hè mantenuta cù un assunzione di carboidrati di micca più di 5-10% di a vostra assunzione di calorie ogni ghjornu. A dieta hè stata ligata à parechji benefici per a salute.
Edamame hè un legume unicu
I fasgioli Edamame sò soie immature chì sò tipicamente cotte à vapore o bollite in a so conchiglia verde ().
Sò cunsiderate una leguminosa, una categuria chì include ancu fasgioli, lenticchie è ceci. I legumi, cumpresi l'alimenti à base di soia, sò generalmente pensati per esse troppu ricchi di carboidrati per esse parte di una dieta ceto.
Tuttavia, i fasgioli edamame sò unichi. Anu una quantità larga di fibre dietetiche - chì aiuta à cumpensà u so cuntenutu generale di carboidrati ().
Questu hè perchè a fibra dietetica hè un tipu di carb chì u vostru corpu ùn digerisce. Invece, si move longu u vostru trattu digestivu è aghjusta quantità à e vostre feci.
Una porzione di 1/2 tazza (75 grammi) di edamame sbuchjatu hà 9 grammi di carboidrati. Eppuru, quandu si sottrae i so 4 grammi di fibra dietetica, rende solu 5 grammi di carboidrati netti ().
U terminu carbuidrati netti si riferisce à i carbuidrati chì fermanu dopu a sottrazione di a fibra dietetica da i carbuidrati totali.
Mentre edamame pò esse aghjuntu à a vostra dieta ceto, mantene a dimensione di a porzione à una modesta quantità di 1/2 tazza (75 grammi) per aiutà à sustene a cetosi.
riassuntuI fasgioli Edamame sò legumi, chì sò generalmente esclusi da a dieta ceto. Tuttavia, sò ricchi di fibre dietetiche, chì aiuta à cumpensà alcuni di i carboidrati. E porzioni mudeste di sti fasgioli sò boni nantu à una dieta ceto.
Micca tutti i preparativi sò ceto-friendly
Diversi fattori ponu influenzà a designazione di edamame cum'è ceto-friendly. Per esempiu, a preparazione hè qualcosa da cunsiderà.
Edamame pò esse cottu à vapore, bollitu o frittu - in o fora di a so baccala. Mentre u so baccellu esternu sfocatu ùn hè manghjatu, i so fasgioli verdi brillanti sò spessu sbuchjulati è manghjati da soli.
Puderanu ancu esse purificati o incorporati sani in una varietà di alimenti, cum'è insalate è ciotole di granu, chì ponu o ùn ponu micca esse ceto-friendly.
Tenite à mente chì ciò chì manghjate à fiancu à u vostru edamame contribuirà à u numeru di carboidrati chì ricevi in quellu pastu. Tenendu questu in contu, aiuterà i vostri sforzi per mantene a cetosi.
E conchiglie di edamame sò spessu cundite di sale, mischje stagionate, o smalti. Queste preparazioni, in particulare quelle chì incorporanu zuccheru o farina, ponu aghjunghje à u conte generale di carboidrati.
SUmmaryMicca tutte e preparazioni di edamame sò ceto-friendly. Sti fasgioli ponu esse aghjunti à i piatti chì vi portanu sopra u vostru limitu di ceto carb o ponu esse ricoperti di ingredienti ricchi di carboidrati.
Perchè duvete cunsiderà
Ci hè parechji benefici per includere edamame in a vostra dieta ceto.
I fasgioli Edamame anu un indice glicemicu bassu, chì significa chì ùn spizzanu micca u zuccherinu in sangue cum'è qualchì altru carbuidru puderia. Questu hè dovutu à i so alti contenuti di fibre è proteine (,).
Una 1/2 tazza (75 grammi) di edamame impacca 8 grammi di proteine, un nutriente chì hè impurtante per a riparazione di tissuti è parechje altre funzioni vitali (,,,).
In più, edamame furnisce altri nutrienti impurtanti, cumpresi u ferru, u folatu, e vitamine K è C, è u potassiu, alcuni di i quali ponu mancà in una dieta ceto ().
Mentre u folatu hè impurtante per a furmazione di globuli rossi, a vitamina K aiuta a coagulazione curretta. A vitamina C hè ancu cruciale per a salute, specificamente per u so rolu in a funzione immune è a riparazione di ferite (,,).
Pò esse difficiule d'ottene abbastanza micronutrienti nantu à una dieta stretta di ceto, perchè una tale dieta taglia alcuni legumi, è ancu parechji frutti è cereali. In porzioni modeste, edamame pò esse un ottimu aghjuntu à a vostra dieta ceto.
riassuntuIn porzioni modeste, edamame pò tene vi in cetosa purghjendu nutrienti essenziali, cume fibre, ferru, proteine, folati, è vitamine C è K.
U fondu
A dieta ceto hè alta in grassu è assai bassa in carboidrati. Trasforma u vostru metabolismu in cetosa, un statu in u quale u vostru corpu brucia grassu invece di carboidrati per carburante.
Per mantene a cetosi, u vostru assunzione di carboidrati deve rimanere assai bassa - spessu 50 grammi di carboidrati o menu per ghjornu.
Tipicamente, i legumi sò troppu ricchi di carboidrati per esse inclusi in a dieta ceto. Mentre l'edamame hè un legume, u so prufilu nutrizionale unicu u mette in una zona grisa ceto.
Mentre chì i dietisti cheto stretti ponu truvà u so contenutu di carboidrati troppu altu, altri ponu truvà chì pò esse occasionalmente inclusu in a so dieta ceto in porzioni modeste.
Tenite à mente chì ci sò parechje ragioni per include i fagioli edamame in una dieta ceto, cum'è u so altu contenutu di fibre è proteine. Imballanu ancu vitamine è minerali impurtanti chì ottimisanu a vostra salute generale.