8 ancore TV egiziane sò state cacciate da l'aria finu à ch'elli perdenu pesu
Cuntenutu
L'ultime in nutizie ridicule di vergogna di u corpu ùn vene micca da Instagram o Facebook o Hollywood, ma l'altra parte di u globu; u Sindicatu Egizianu di Radio è Televisione (ERTU) hà urdinatu à ottu ancre TV fora di l'aria per un mese per perde u pesu è vultà cù un "aspettu adattatu", secondu a BBC, chì hà ricevutu a nutizia da un situ web egizianu.
Sti cumandamenti venenu da Safaa Hegazy, u direttore di a radiu è di a televisione egiziane di dirittu statale, chì era stata ella stessa anziana presentatrice di TV. Mentre questu pare un casu dirittu di vergogna di u corpu, questu merita un pocu di più cuntestu. Apparentemente, u telespettatore di a televisione statale (chì parechji egiziani consideranu una fonte di nutizie preghjudiziu), hè cascatu significativamente dopu à a rivolta di u 2011 chì hà cacciatu u presidente Hosni Mubarak da u putere, secondu u New York Times. Alcuni commentatori accolgenu u cambiamentu in i presentatori cum'è un modu per migliurà i rating di TV statali. Altri, cum'è Mostafa Shawky, un avvucatu di stampa libera cù l'Associazione per a Libertà di Pensu è Spressione, dicenu chì a bassa audizione ùn hà nunda à fà cù l'aspettu: "Ùn capiscenu micca chì a ghjente ùn li guarda micca perchè ùn anu micca. credibilità, cumpetenze o qualità ", disse à u Times. "Ma và à mustrà chì l'abilità attuale ùn hè micca qualcosa chì li importa". U cummentariu di e rete suciale hè spartutu, cù certe donne chì sustenenu i presentatori di TV, è alcune si uniscenu à a vergogna di u corpu, riporta a BBC.
Unu di i presentatori TV suspesi, Khadija Khattab, un animatore di a Canale 2 di l'Egittu, adopra una pusizione contr'à a sospensione; vole chì u publicu fessi qualchì parte di e so apparizioni più recenti per ghjudicà per sè stessu è decide se merita veramente di esse impedita di travaglià, secondu a BBC.
Ma prima di scartà questu cum'è solu prublema in Egittu, ùn ne scurdemu di u mumentu chì sta meteorologa di New York hè stata vergugnosa per u so presuntu "grassu di tette di l'ascella" è di l'abbigliamento. Speremu solu chì un ghjornu e donne seranu capace di segnalà e nutizie senza preoccupassi di u so pesu, di e so bracce, o di i so panni à u statale o micca.