Vola cù un Zitellu? Eccu Ciò chì avete bisognu di sapè
Cuntenutu
- 1. Sè pussibule, aspettate chì u vostru zitellu abbia 3 mesi
- 2. Vola cù un criaturu in ghjira per evità di pagà una tarifa per zitelli
- Lattanti è a FAA
- 3. Cunnosce a pulitica di a vostra aerolinea per i bagaglii registrati, i carrughji è i sedi di l'auto
- Pro tip: Verificate u sedile di a vittura à a porta
- 4. Fate un cambiamentu rapidu di pannolinu prima di imbarcà in aereo
- 5. Sceglite i tempi di volu chì currispondenu à u mudellu di sonnu di u to babbu
- 6. Verificate cù u pediatricu di viaghjà cù un criaturu malatu
- 7. Purtate cuffie à cancellazione di rumore
- 8. Sè pussibule, alimentate u tempu per u decollamentu è l'atterrissimu
- 9. Purtate una prova di età
- 10. Viaghjate cù un altru adultu sè avete più di un zitellu
- 11. Sceglite un postu di navata
- 12. Affitta l'attrezzatura per i zitelli in a vostra destinazione
- 13. Arrive à a porta prima
- 14. Purtate più forniture per zitelli allora avete bisognu
- 15. Veste u to criaturu in strati
- 16. Riservate un volu senza scalu
- 17. Oppure, sceglite un volu cù un scalu più longu
- U takeaway
Includemu prudutti chì pensemu utili per i nostri lettori. Se cumprate per mezu di ligami nantu à sta pagina, pudemu guadagnà una piccula cumissione. Eccu u nostru prucessu.
U viaghju in aria hè unu di i modi più veloci per andà da u puntu A à u puntu B, è se viaghjate cù u vostru più chjucu, puderia esse u vostru modu di trasportu preferitu. Perchè tene u zitellu in un sedile di vittura per ore quandu pudete volà è ghjunghje à a vostra destinazione in una frazione di u tempu?
Ma mentre vola cù un criaturu hè più veloce di cunduce, ùn hè micca sempre più faciule. Duvete preoccupatevi di scali, cambiamenti di pannolini, alimentazioni, confinimentu, è di sicuru, u temutu zitellu urlante. (Cunsigliu prufessiunale: Ùn vi ne fate micca o vargugnatevi. I zitelli urlanu. Ùn significa micca chì sì un cattivu parente - micca in u minimu).
Hè nurmale d'esse un pocu nervosu nanzu à un volu, ma a verità hè chì volà cù un criaturu diventa più faciule quandu si sà ciò chì si deve fà. Eccu uni pochi di cunsiglii per fà volà cù un zitellu più lisciu - per tramindui.
1. Sè pussibule, aspettate chì u vostru zitellu abbia 3 mesi
L'aviò sò un terrenu di ripruduzzione per i germi, dunque ùn hè forse micca una bona idea di vulà pocu dopu a nascita postu chì i neonati anu un sistema immunitariu più debule. In listessu tempu, però, una compagnia aerea ùn hà micca da pruibisce à un neonatu di vola.
American Airlines permette à i zitelli appena 2 ghjorni, è Southwest Airlines permette à i zitelli appena 14 ghjorni. Ma u sistema immunitariu di un criaturu hè più sviluppatu da 3 mesi di età, chì li rende menu suscettibili à e malatie. (Bonus di viaghjà cusì prestu: I zitelli tendenu sempre à dorme assai à st'età, è ùn sò micca cusì mobili / muvriti / inquieti cum'è i zitelli di pochi mesi in sù).
Sì avete bisognu di vola cù un zitellu più chjucu, ùn vi preoccupate micca. Assicuratevi di lavà e mani spessu o di usà un disinfettante per e mani per prutege u zitellu da i germi, è tene una distanza sicura trà i vostri zitelli è altri viaghjatori.
2. Vola cù un criaturu in ghjira per evità di pagà una tarifa per zitelli
Un benefiziu di vola cù un criaturu hè chì ùn avete micca avè per riservà un postu separatu per elli, ancu chì genitore ùn puderia micca aduprà u spaziu in più? Hè per quessa chì e compagnie aeree offrenu duie opzioni di pusatoghja per i zitelli: Pudete cumprà un bigliettu o un postu separatu per elli è aduprà un seggiolu di vittura appruvatu da l'Amministrazione Federale di l'Aviazione (FAA), o pudete tene u zitellu in giru durante u volu.
I zitelli in giru ùn anu micca da pagà per i voli naziunali, ma averete sempre bisognu di riservà un bigliettu per elli. Tenite à mente chì i criaturi in giru paganu per vulà nantu à voli internaziunali, ma questu ùn hè micca a tarifa cumpleta. Serà o una tarifa fissa o una percentuale di a tarifa per adulti, secondu a compagnia aerea.
Lattanti è a FAA
Innota chì a FAA "vi urge fermamente" per assicurà u vostru zitellu in a so propria sede aerea è in un seggiolu di vittura appruvatu da a FAA o un dispositivu cum'è l'arnese CARES (quandu u vostru zitellu hè più vechju, pesa almenu 22 libbre).
A preoccupazione hè chì in una turbulenza inaspettata, severa, pudete micca esse capace di tene u vostru zitellu in modu sicuru in i vostri bracci.
Dittu chistu, sappiate chì viaghjà cù un criaturu hè in fine à voi - vulemu solu aiutà vi à fà una scelta informata, è micca una basata solu nantu à un fattore.
3. Cunnosce a pulitica di a vostra aerolinea per i bagaglii registrati, i carrughji è i sedi di l'auto
Sarete felici di sapè chì a maiò parte di e linee aeree permettenu à ogni passageru bigliettu di verificà gratuitamente un passeggiu è un seggiolu di vittura in u bancone, è sia un passeggiu sia un seggiolu di vittura à a porta (ma micca i dui). Questu hè indipendentemente da se viaghjate cù un criaturu in giru o pagatu una tarifa per criaturu. Hurra!
Se verificate un passeggiu o un seggiolu di vittura à a porta, ùn vi scurdate di dumandà un tag di cuntrollu di a porta à u bancone di a porta prima di imbarcà in aereo.
Oltri a chistu, e pulitiche di bagagli dipendenu da se u vostru zitellu hà un postu pagatu o micca.
E pulitiche di e compagnie aeree varianu, ma tipicamente un criaturu in giru ùn riceve micca a listessa franchigia di bagagliu cum'è un criaturu cun sede. Allora se verificate un saccu separatu per un criaturu in giru, questu saccu cunterà per u vostru franchigia di bagaglii. E linee aeree permettenu un saccu di pannoliu à manu per ogni infante senza costi addiziunali (in più di u vostru bagnu personale).
Pro tip: Verificate u sedile di a vittura à a porta
Sè avete da cuntrollà un seggiolu di vittura per un criaturu in giru, hè intelligente di fà la à a porta piuttostu chè à u bancone standard di check-in di i bagaglii.
Se u volu ùn hè micca pienu o s'ellu ci hè un postu vacante accantu à voi, puderete esse permessu di mette u vostru giru infante senza costi addiziunali. Verificate à u bancone di a porta prima di imbarcà per dumandà a dispunibilità.
4. Fate un cambiamentu rapidu di pannolinu prima di imbarcà in aereo
E tavule cambianti sò dispunibuli à bordu in i bagni, ma u spaziu hè strettu. Fate un cambiamentu rapidu di pannolinu prima di imbarcà - vi garantimu chì averete più spaziu per spustassi in i bagni di l'aeroportu!
Se avete un volu cortu, u vostru zitellu puderia micca bisognu di un altru cambiamentu finu dopu u volu. Almenu, un cambiamentu di pannolinu prima riduce u numeru di volte chì duverete cambià u vostru zitellu à bordu.
5. Sceglite i tempi di volu chì currispondenu à u mudellu di sonnu di u to babbu
Sè pussibule, sceglite un tempu di partenza chì currisponde strettu cù u mudellu di sonnu di u to zitellu. Questu pò cumprende a scelta di un volu à a mità di a ghjurnata quandu u vostru zitellu dorme o un volu più tardi a sera vicinu à a so ora di dorme.
Per i voli più longhi, puderete ancu cunsiderà un ochju rossu postu chì u vostru zitellu puderà dorme tuttu u volu - ancu se duvete cunsiderà sì puderete ancu.
6. Verificate cù u pediatricu di viaghjà cù un criaturu malatu
Un cambiamentu di a pressione di l'aria durante u decollamentu è l'atterrissimu pò fà ferisce l'arechje di un criaturu, soprattuttu s'ellu si tratta di un fretu, allergie o congestione nasale.
Prima di u vostru volu, parlate cù u vostru pediatricu per vede s'ellu hè sicuru per u to babbu di viaghjà mentre hè malatu. Sì cusì, dumandate ciò chì pudete esse capace di dà à u vostru zitellu per qualsiasi dolore à l'arechja cunnessu.
7. Purtate cuffie à cancellazione di rumore
U rumu forte di u mutore di un aeroplanu è di e chjachjarate di l'altri passageri ponu rende difficile per u vostru zitellu dorme, ciò chì pò cunduce à un zitellu troppu stancu è esigente. Per fà u sonnu più faciule, pensate à cumprà per piccule cuffie à cancellazione di rumore per mute i soni circundanti.
8. Sè pussibule, alimentate u tempu per u decollamentu è l'atterrissimu
Sapemu chì questu ùn hè micca sempre pussibule. Ma in un mondu ideale, u vostru chjucu manghjerà quelli cambiamenti d'altitudine. L'azzione di succhia da l'alimentazione pò apre e trombe d'Eustachiu di u to zitellu è equalizà a pressione in e so orecchie, allentendu u dolore è u pienghje.
Dunque, se hè pussibule, tenite à manghjà u vostru zitellu finu à u decollamentu o l'atterrissimu. Pudete dà li una buttiglia o allattà, chì hè perfettamente bè.
Related: Allattamentu à u pettu in publicu
9. Purtate una prova di età
Siate pronti à mustrà qualchì tippu di ducumentazione quandu viaghjate cù un criaturu, ch'elli sianu un criaturu in giru o averanu u so propiu postu. I requisiti di documentazione varienu secondu a compagnia aerea, allora cuntattate a vostra compagnia aerea in anticipu per ùn avè micca un prublema di imbarcu in aereo.
Per esempiu, u situ web di American Airlines nota: "Pudete esse dumandatu di presentà una prova di età (cum'è un certificatu di nascita) per tutti i zitelli sottu à l'età di 18 anni." Per avè e vostre basi cuparti, ùn importa in quale compagnia aerea viaghjate, portate una copia di u certificatu di nascita di u to zitellu.
American Airlines nota ancu chì, se vulete cù un zitellu di menu di 7 ghjorni, duverete furnisce una forma medica cumpletata da u vostru pediatricu dichjarendu chì hè sicuru per u vostru zitellu per vola. A cumpagnia aerea pò mandà u modulu direttamente à u vostru duttore.
Quandu viaghjate à l'internaziunale, ùn vi scurdate chì tutti i zitelli anu bisognu di passaporti richiesti è / o visa di viaghju. È se un zitellu lascia u paese senza i dui genitori, i genitori chì ùn viaghjanu devenu firmà una Lettera di Consentimentu dendu permessu.
Se u vostru figliolu viaghja à l'internaziunale cù un genitore, ma micca l'altru, u genitore chì viaghja pò ancu esse tenutu à mustrà a prova di a so relazione, chì ghjè induve vene una copia di u certificatu di nascita di u to figliolu.
10. Viaghjate cù un altru adultu sè avete più di un zitellu
Siate cuscenti chì ogni adultu è persona di più di 16 anni pò tene solu un criaturu in grembu.
Allora se viaghjate cù gimelli o dui zitelli solu, pudete tene unu nantu à u vostru fiancu, ma duverete acquistà una tarifa infantile per l'altru.
È tipicamente, e compagnie aeree permettenu solu un giru infante per fila. Allora se avete gimelli è viaghjate cù u to cumpagnu, ùn sarete micca pusatu in a listessa fila - ancu se a compagnia aerea pruvarà à pusà vi vicinu à l'altri.
11. Sceglite un postu di navata
I biglietti di basa per l'ecunumia sò i più economici. Ma u prublema hè per alcune linee aeree chì ùn puderete micca sceglie u vostru propiu postu - chì pò esse un prublema maiò quandu viaghjate cù un zitellu.
A linea aerea assigna u vostru postu à u check-in, è questu pò esse un sediu di navata, un sediu mediu, o un sedile di finestra.
Se viaghjate cù un criaturu, pensate à riservà una tarifa chì permette una selezzione avanzata di sedi. In questu modu, almenu avete a pussibilità di coglie un sedile chì vi permette di cullà è di calà più liberamente.
Dittu chistu, credemu ancu in a buntà di a maiò parte di a ghjente, è se a scelta di u sediu ùn pò micca esse accunciata, pudete truvà probabilmente qualchissia chì cambierà cun voi.
12. Affitta l'attrezzatura per i zitelli in a vostra destinazione
Questu hè un pocu secretu scunnisciutu, ma pudete in realtà affittà attrezzature per bimbi à a vostra destinazione - cumpresi seggioloni, culle, parcelle di ghjocu è culle.
In questu modu, ùn avete micca da trasportà questi articuli à l'aeroportu è pagà tasse di bagaglii cuntrullati in più. E cumpagnie di locazione ponu furnisce equipaggiamenti in u vostru hotel, resort, o casa di parente.
13. Arrive à a porta prima
Un vantaghju tamantu di viaghjà cù un criaturu hè chì e linee aeree vi permettenu di imbarcà è di stallassi in u vostru postu davanti à l'altri passeggeri. Questu pò rende più faciule per voi è per l'altri.
Ma per prufittà di u pre-imbarcu, duvete esse à a porta quandu l'imbarcu principia, allora ghjunghjite prestu - almenu 30 minuti prima di imbarcà.
14. Purtate più forniture per zitelli allora avete bisognu
In un sforzu per imballà a luce, puderete portà solu ciò chì u vostru zitellu hà bisognu per u volu. Eppuru, i ritardi di u volu puderanu allargà a durata di u vostru viaghju di parechje ore.
Assicuratevi dunque di portà più alimenti per i zitelli, stuzzichini, formule o latte maternu pompatu, pannolini, è altri forniture di ciò chì avete bisognu per evità un criaturu affamatu è esigente.
15. Veste u to criaturu in strati
Un criaturu fretu o caldu pò ancu diventà cumbugliu è irritabile. Per evità un colpu, vestite u vostru criaturu in strati è staccate a robba s'elli diventanu troppu caldi, è portate una manta in casu di avè u fretu.
Inoltre, imballate un paru di vestiti in più, per casu. (Sè site statu parente dapoi più di qualchì ghjornu, sapemu chì ùn vi preoccuparete micca di dumandà: "In casu di chì?" Ma certe volte avemu tutti bisognu di un ricordu.)
16. Riservate un volu senza scalu
Pruvate à riservà un itinerariu cù un volu senza scalu. Puderete pagà di più per sti voli, ma u vantaghju hè chì passerai solu per u prucessu d'imbarcu una volta, è avete solu à trattà cun un volu.
17. Oppure, sceglite un volu cù un scalu più longu
Se un volu senza scalu ùn hè micca pussibule, sceglite un itinerariu cù una scala più longa trà i voli. In questu modu, ùn avete micca bisognu di sprintà da una porta à l'altru cù un zitellu in trappula - u vostru zitellu puderia truvà quellu eccitante, ma dubitemu chì l'avessi.
In più, più tempu avete trà i voli, più tempu dispunibile per i cambiamenti di pannolinu è per allungà e gambe.
U takeaway
Ùn vi lasciate micca intimurisce da l'idea di vulà cù un criaturu. Parechje compagnie aeree sò amichevuli per a famiglia è vanu à u migliu in più per fà l'esperienza piacevule per voi è u vostru picculu. Cù un pocu di previsione è di preparazione, u volu diventerà assai più faciule, è forse unu di i vostri modi preferiti per viaghjà.