Autore: Eric Farmer
Data Di Creazione: 12 Marzu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 20 Nuvembre 2024
Anonim
Vai! Vai! Sports Dolls proclamanu "Atleta" per esse a nova "Principessa" - Vita Di Vita
Vai! Vai! Sports Dolls proclamanu "Atleta" per esse a nova "Principessa" - Vita Di Vita

Cuntenutu

Cum'è l'adulti, a maiò parte di noi piace l'uppurtunità per u nostru maquillaje per curriri è a nostra robba puzza per via di un grande sudore (sempre chì ci hè l'uppurtunità di cambià prima di vultà in u travagliu). Ma ricordate chì era esse 12 anni è longu d'avè un vestitu bellu cum'è e vostre bambole? Ebbè, l'imprenditore è mamma di trè Jodi Norgaards cerca di cambià ciò cù a so linea di Go! Vai! Sports Girls, una linea di pupi sportivi chì volenu dimustrà e ragazze di tutte l'età chì l'atleti sò e novi principesse.

U so slogan dice tuttu: "Pigliate un pocu di terra nantu à a vostra gonna". "Hè stupente chì e ragazze volenu portà un vestitu di fantasia, ma vogliu dì à elli:" Pudete scintillanti. è pudete esse feroce ", dice Norgaards.


È hè esattamente ciò chì facenu e bambole di peluche - e belle ragazze sò tematiche intornu à diversi sporti, mentre ghjucanu à u calciu, u basket, a ginnastica, u golf, u tennis, u softball è a natazione. Ci hè ancu una bambola chì corre, Ella, chì hè discritta cum'è qualchissia chì mette sempre u filtru solare è si stende, beve assai acqua, è li piace à manghjà banane dopu una corsa (chjaramente un Forma ragazza in preparazione!). Ogni bambola vene cù l'attrezzatura di peoper per u so sportu è hà un mottu secretu stitched on their stomachs to inspire girls; Ella's leghje "Dream big, run fast!"

Norgaards hè stata inspirata per fà i pupi dopu chì hà purtatu a so figliola di nove anni, Grace, à a tenda di ghjoculi dopu à u football è a megliu bambola chì pudianu truvà era un peluche di peluche chjamatu "Lovely Lola". Fighjendu a pupa - chì portava una minigonna, un crop top, tacchi alti è tunnellate di maquillaje - è dopu à a so figliola in u so uniforme dolce è sudatu, Norgaards hà pensatu: "Puderaghju fà megliu cà questu. avè per fà megliu cà questu ".


"Ogni volta chì 'sexy' vene in mente quandu si vede un ghjoculu per i zitelli, deve esse fora di i scaffali", dice. "Pensu chì simu tutti stanchi di vede e zitelle sessualizate".

Per cumbatte l'imaghjini iper-sessuali di e donne è di e donne in a nostra sucietà Go! Vai! Sports Girls ùn solu ghjucanu una larga gamma di sport, ma mostranu a diversità di u corpu cù una varietà di culori di pelle, tipi di corpu è stili di capelli.

Ma Norgaards dice chì a so parte preferita di u prucessu era di cunnessione cù l'autore Kara Thom, una mamma di quattru figlioli, chì hà offertu di scrive un libru per accumpagnà ogni pupa. Piuttostu cà una storia sensazionale o super-star, Thom si cuncintra nantu à "boni, sani, prublemi di ogni ghjornu di e ragazze" chì e donne ghjovani è vechji ponu esse in relazione.

"Aghju sempre amatu u sport. Ùn sò mai statu grande ma mi sò piaciuti", dice Norgaard. "Vogliu solu incuragisce e ragazze à aduprà u so corpu in una manera sana".

È u so missaghju si difende definitivamente. A Tennis Girl hè stata a prima bambola à vende fora à u US Open in u 2008 è a linea hè stata ripresa da Wal-Mart è da altri punti di vendita, guadagnendu assai premii di ghjoculi longu a strada è rinfurzendu à e ragazze in ogni locu chì ùn ci hè micca un accessoriu megliu cà sudore.


Rivista per

Publicità

Selezzione Di U Situ

Idee facili per u pranzu per a perdita di pisu chì ùn anu micca gustu cum'è l'alimentariu di dieta

Idee facili per u pranzu per a perdita di pisu chì ùn anu micca gustu cum'è l'alimentariu di dieta

Tri te ma vera: Un numeru orprendente di in alate di ri torante cuntene più calori cà un Big Mac. Eppuru, ùn avete micca bi ognu di mori di fame tuttu u ghjornu o di ricurdà à...
Risulta, esse incinta pò superalimentà i vostri allenamenti

Risulta, esse incinta pò superalimentà i vostri allenamenti

i ente pe u parlà di i lati negativi di a malatia di gravidanza-mattina! caviglie gonfie! backache !-chì ponu fà chì a pru pettiva di attaccà à l'e erciziu pare cum&...