Cosa hè l'hemorroidi esterni, e cause principali è u trattamentu
Cuntenutu
L'emorroidi esterne sò caratterizate da l'apparizione di u dolore anale, soprattuttu quandu si evacuanu, è da a presenza di prurito anale è di picculi noduli chì esce per l'anu.
In a maiò parte di i casi, l'emorroidi esterne spariscenu in solu 2 ghjorni cù misure simplici cum'è bagni di sitz, l'usu di unguenti, è misure cume evità di stà per un bellu pezzu, è aumentà u cunsumu di fibra è acqua, per ammorbidisce e feci. Tuttavia, quandu queste misure ùn sò micca abbastanza, a chirurgia pò esse raccomandata per rimuovere emorroidi permanentemente.
Scuprite i migliori rimedii casani per migliurà l'hemorroids rapidamente in u video sottu:
Cumu identificà
L'emorroidi esterne sò vene allargate chì esce da l'anu di solitu per via di un intensu sforzu durante i muvimenti intestinali, o per stinzia cronica, chì causanu sintomi cum'è:
- Dolore acutu in a zona anale chì s'aggrava quandu si evacua è si stà;
- Pruritu in l'anu per via di mucus è di piccule particelle di feci;
- Palpazione di unu o più noduli o pallein l'anu;
- Pocu sanguinamentu dopu sforzu per evacuà.
A maiò parte di u tempu, l'emorroidi esterne sanguinanu ancu per via di un traumu in a vena, durante u passaghju di e feci o quandu si pulisce a zona cù carta igienica. In questu casu, u megliu da fà hè di lavà a zona ogni volta chì evacuate, cù sapone è acqua, per riduce i sintomi è cusì uttene migliurà più rapidamente.
Cumu trattà
U trattamentu per emorroidi esterne hè generalmente fattu cù un bagnu di sitz caldu, allevendu u dolore lucale. Se a "palla" hà lasciatu l'anu, pudete inserisce dinò cù un ditu pulitu, per evità altre complicazioni. U bagnu di sitz sferrerà a zona è l'annullerà, facilitendu u prucessu di introduzione manuale.
Tuttavia, altre misure sò ancu impurtanti è facenu parte di u trattamentu iniziale, cume evità l'usu di carta igienica, preferendu salviette umide o lavà u locu cù acqua è sapone. Evite di piglià pesi, evite micca troppu forza per evacuà, manghjà più fibre, beie molta acqua, fà attività fisica è evità di stà o stà sedutu per parechje ore.
In i casi i più gravi, quandu ùn hè micca pussibule di truvà sollievu da i sintomi cù queste misure, a chirurgia pò esse indicata per rimuovere definitivamente l'emorroidi. Vede cumu si face a cirurgia per caccià l'emorroidi senza tagli.
Cause principali
L'emorroide sò in relazione cù:
- Stile di vita sedentariu;
- Inflammazione di a regione anale;
- Obesità;
- Stinimentu crònicu;
- Travaglià longhe ore à pedi;
- Invechjamentu è rilassamentu di e fibre chì sustenenu u sfintere anale;
- Gravidanza;
- U cunsumu eccessivu di bevande alcoliche;
- Dieta bassa in fibra.
A malatia emorroidale affetta circa a metà di a pupulazione adulta, ma micca tutti anu sintomi per un bellu pezzu. U più cumunu hè chì a persona abbia sintomi di emorroidi una o duie volte in a so vita, à volte cum'è a gravidanza o durante una fase d'alimentazione diversa da a so abitudine, per esempiu. Tuttavia, quandu una persona hà una crisi una volta, sò più propensi à sviluppà una nova crisa di emorroidi dopu.
Quandu andà à u duttore
Una valutazione medica hè raccomandata quandu i sintomi di emorroidi sò stati presenti da più di 48 ore è interferiscenu cù i compiti quotidiani. Quandu ùn hè micca pussibule di truvà sollievu da i sintomi cù l'usu di droghe, unguenti è cambiamenti di modu di vita, in solu 2 ghjorni di trattamentu, u medicu generale pò raccomandà un appuntamentu cù un proctologu per valutà a necessità di chirurgia è cusì uttene una cura . difinitivu.