Autore: Robert Simon
Data Di Creazione: 23 Ghjugnu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 16 Nuvembre 2024
Anonim
Tutto lasciato indietro! - Incredibile villa vittoriana ABBANDONATA in Belgio
Video: Tutto lasciato indietro! - Incredibile villa vittoriana ABBANDONATA in Belgio

Cuntenutu

I gruppi è i conti in linea ponu offre un aiutu utile, ma ponu ancu creà aspettative irrealistiche nantu à ciò chì hè a gravidanza o a crianza.

Illustrazione di Alyssa Kiefer

Ah, Social media. L'usemu tutti - o almenu a maiò parte di noi a femu.

I nostri feed sò pieni di i posti di i nostri amichi, meme, video, nutizie, publicità è influenzatori. Ogni algoritmu di social media prova à travaglià a so magia per mostrarci ciò chì pensanu chì vulemu. E certe volte u capiscenu bè. Altre volte, però, ùn anu micca.

A bobina di messa in risaltu senza fine

Per i genitori chì aspettanu, i social media ponu esse una spada à doppiu tagliu. Pò esse una risorsa stupefacente per unisce à i gruppi di genitori o seguità i conti cù informazioni relative à a gravidanza, ma pò ancu creà attese irrealistiche nantu à ciò chì hè a gravidanza o a crianza.


"Pensu chì sia super tossicu" dice Molly Miller, * una millenaria futura mamma. "Pensu chì quandu site nantu à e rete suciale tuttu u tempu vi basta à esse tantu ossessionatu da ciò chì a ghjente face è paragunendu sè stessu è hè troppu".

Sentimu tutti què. Avemu intesu a parolla chì e rete suciale ùn sò chè una bobina di primura, mostrendu solu i mumenti perfettamente artigianali chì a ghjente vole chì vedemu. Ùn mostra micca u quadru cumpletu di a vita - chì ci pò dà un sensu deformatu di ciò chì sò e vite di l'altri populi.

Quandu si tratta di gravidanza è genitori, i media suciali ponu aghjunghje un altru stratu d'ansietà quandu i genitori cercanu di navigà cumu si curanu megliu per elli è i so figlioli. Vede senza fine immagini perfette di foto di novi genitori è di i so zitelli ponu fà sente chì ci hè qualchì ideale chì ùn site micca ghjunghje, quandu ùn hè micca veramente u casu.

«Ùn pensu micca chì sia realistu. Parechje volte sò celebrità chì publicanu nantu à e so gravidanze. Ùn aghju micca un furmatore persunale, ùn aghju micca un chef in casa chì mi faci tutti sti pasti nutritivi ", dice Miller.


Questi ideali irrealisti sò stati ancu studiati da circadori in u Regnu Unitu.Joanne Mayoh, PhD, maestru di cunferenza in attività fisica sportiva è salute à l'Università di Bournemouth, hà publicatu pocu fà ricerche di immersione in cume i media sociali cumunicanu queste aspettative irrealistiche per e donne incinte.

«Instagram riproduce imagini assai omogenee, in particulare di corpi. ... Hè un tipu di corpu, hè una donna bianca magra nantu à una spiaggia chì faci yoga, beie un smoothie ", dice Mayoh.

In a so ricerca, Mayoh hà trovu chì parechji posti cercanu di presentà u
"Gravidanza perfetta" mettendu in mostra prudutti di lussu è foto filtrate di e so pance incinte. A so ricerca hà rimarcatu chì i posti mancavanu spessu di diversità, lascendu fora e voce di e persone di culore è di i membri di a cumunità LGBTQIA +.

Per aspettà mamme cum'è Miller, sti scuperti ùn sò micca cusì sorprendenti. Hè abbastanza faciule di truvà sti temi in u vostru propiu feed, chì pò causà molta ansietà per i novi parenti.

"Mi sentu cum'è parechje volte in Instagram chì e persone tratteranu i so criaturi cum'è un accessoriu piuttostu cà un veru umanu ch'elli devenu curà", dice Miller.


Mamme dicenu reale storie nantu à e rete suciale

Mentre facia a so ricerca, Mayoh hà scupertu un muvimentu di donne chì cercanu di cambià a narrativa di e social media intornu à a gravidanza.

"Era guasgi cum'è una reazione - e donne chì utilizavanu Instagram cum'è spaziu per ripruduce è ripruduce l'ideulugia duminante per mustrà immagini veramente esplicite è evidenti di a gravidanza è di u partu. [Vuliu] sfidà l'idea chì [a gravidanza hè una] sperienza lucente, luccicante, perfetta ", dice Mayoh.


Benintesa simu tutti eccitati à sente parlà di donne forti chì si riuniscenu per nurmalizà reale mumenti di gravidanza - ma alcune persone credenu chì e donne publicanu questi mumenti crudi solu per aumentà i so profili sociali è guadagnà popolarità in linea.

"Sò davveru postu per aiutà l'altri populi o publicanu per gusti è fama?" dumanda Miller.

Ebbè, secondu Mayoh, ancu sì donne postu per gusti è fama, ùn hè micca veramente un grande affare. "Ùn importa micca perchè sò spartuti. Avemu bisognu di parlà di depressione postnatal, è di parlà di aborto spontaneu, è di parlà di nascita traumatica, è di tuttu ciò chì incuragisce e donne à parlà di quessa hè una cosa veramente positiva è a normalizeghja ", dice.

Cunsiglii per mantene una relazione sana cù i social media

Ancu se puderia esse più faciule à dì ch'è à fà, Mayoh dice chì u truccu per aduprà i media suciali in modu sanu hè di assicurà chì curate i vostri feed per includere cuntenutu chì vi faci sentite bè per voi è a vostra gravidanza.


Eccu alcuni consiglii, in parte da l'Alianza Naziunale per a Malattia Mentale, per curà u vostru alimentu è mantene una relazione più sana cù i social media:

  • Fate un passu in daretu è fighjate i conti chì seguitate è cumu si sentenu.
  • Evite di riempie i vostri alimenti interamente cù posti di gravidanza "perfetti" è posti parenti.
  • Pruvate di includere conti chì mostranu ciò chì sò a gravidanza è a parentela veramente piace. (Cunsigliu: Ci piace @hlparenthood).
  • Sentitevi abilitati à ùn seguità o mute conti chì ùn funzionanu micca per voi avà.
  • Pensate à riduce u vostru tempu passatu nantu à e piattaforme di social media o ancu fà una pausa da elli cumpletamente.

Purtà si

I media suciali sò noti per fà ci paragunà cun l'altri. Per i genitori novi è in attesa, questu pò esse una fonte di stress aghjuntu inutile durante un tempu già stressante.

Sè avete cuminciatu à sente chì i media suciali stanu imbulighjendu cù a vostra autoestima o a felicità generale, puderia esse una bona idea di fà un passu in daretu è di fà alcuni cambiamenti in i vostri alimenti suciali o abitudini.


Puderia esse schiacciante à u principiu, ma fà i cambiamenti ghjusti pò aiutà à truvà un pocu di sollievu è cumincià à sviluppà una relazione più sana cù i social media è - più importantemente - voi stessi.

* U nome hà cambiatu à dumanda di l'anonimatu

Articuli Populari

Misurazione riduce u travagliu di gel?

Misurazione riduce u travagliu di gel?

U gel riduttore hè un pruduttu cu meticu ampiamente adupratu per riduce e mi ure, tuttavia que tu pruduttu hè olu in gradu di aiutà à riduce e mi ure quandu hè a uciatu à...
Cume trattà a candidiasi recurrente (cronica)

Cume trattà a candidiasi recurrente (cronica)

A candidia i cronica hè caratterizata da l'occurrenza di 4 o più epi odi di infezioni per e pezie di Candida p. In u te u annu. Generalmente, a candidia i diventa cronica quandu a o cau ...