Autore: Monica Porter
Data Di Creazione: 14 Marzu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 22 Nuvembre 2024
Anonim
Hè sicuru di piglià ibuprofene (Advil, Motrin) Mentre Amamanta? - Salute
Hè sicuru di piglià ibuprofene (Advil, Motrin) Mentre Amamanta? - Salute

Cuntenutu

Panoramica

Idealmentu, ùn duverebbe micca piglià alcunu medicamentu in gravidanza è mentre allattate. Quandu u dolore, l'infiammazione, o a gestione di a febbre hè necessaria, l'ibuprofene hè cunsideratu sicuru per e mamme chì allattanu è i zitelli.

Cum'è cù parechje medicine, e tracce di u analgesicu senza ricetta (OTC) ponu esse trasferite à u vostru zitellu per mezu di u latte maternu. Tuttavia, mustrate chì a quantità passata hè assai bassa, è a medicina pone assai pocu risicu per i zitelli.

Leghjite puru per amparà di più nantu à l'ibuprofene è l'allattamentu è cumu mantene u vostru latte maternu sicuru per u vostru zitellu.

Dose

E donne chì allattanu ponu piglià ibuprofene finu à a dose massima quotidiana senza alcun impattu negativu nantu à elle o i so figlioli. Un anzianu di u 1984 hà trovu chì e mamme chì anu pigliatu 400 milligrammi (mg) di ibuprofene ogni sei ore passavanu menu di 1 mg di a medicina per u so latte maternu. Per paragone, una dosa di ibuprofene di forza infantile hè di 50 mg.

Se u vostru zitellu piglia ancu ibuprofenu, ùn duverebbe micca duvè aghjustà a so dosa. Per esse sicuru, parlate cù u duttore di u criaturu o un farmacistu nantu à a dosa prima di dà.


Ancu se ibuprofene hè sicuru per piglià mentre allatta, ùn duverebbe piglià più cà a dosa massima. Limite i medicinali, supplementi, è erbe chì mette in u vostru corpu per riduce a possibilità di effetti collaterali per voi è u vostru zitellu. Aduprate invece pacchetti freddi o caldi nantu à e ferite o i dolori.

Ùn pigliate micca ibuprofene sè avete un ulceru pepticu. Questa medicina per u dolore pò causà sanguinamentu gastricu.

Sè avete l'asma, evite l'ibuprofene perchè pò causà bronchospasmi.

Analgesichi è allattamentu

Parechji analgesici, in particulare varietà OTC, passanu in u latte maternu à livelli estremamente bassi. E mamme chì allattanu ponu aduprà:

  • acetaminofene (Tylenol)
  • ibuprofene (Advil, Motrin, Proprinal)
  • naproxen (Aleve, Midol, Flanax), solu per usu à cortu andà

Se allattate, pudete piglià acetaminofene o ibuprofene finu à a dosa massima di u ghjornu. Tuttavia, se pudete piglià menu, hè raccomandatu.

Pudete ancu piglià naproxen à a dosa massima di u ghjornu, ma questu medicamentu deve esse pigliatu solu per un breve periodu di tempu.


Per a salute è a sicurezza di u vostru zitellu, e mamme chì allattanu ùn devenu mai piglià l'aspirina. L'esposizione à l'aspirina aumenta u risicu di un criaturu per u sindrome di Reye, una cundizione rara ma grave chì provoca gonfiore è infiammazione in u cervellu è in u fegatu.

In listessu modu, e mamme chì allattanu ùn devenu micca piglià codeina, un medicamentu per u dolore oppiaceu, a menu chì sia prescrittu da u vostru duttore. Se pigliate codeina mentre allattate, cercate l'assistenza medica se u vostru zitellu principia à mustrà segni di effetti collaterali. Questi segni includenu:

  • aumentu sonnolenza
  • prublemi di respirazione
  • cambiamenti in l'alimentazione o difficultà à alimentà
  • zappatura di u corpu

Medicazione è latte maternu

Quandu si piglia un medicamentu, a droga principia à rompersi, o à metabolizassi, appena l'ingolle. Quandu si rompe, a droga si trasferisce in u vostru sangue. Una volta in u sangue, una piccula percentuale di a medicina pò passà à u latte maternu.

Quantu prestu pigliate un medicamentu prima di allattà o di pompà pò influenzà quantu di u medicamentu pò esse presente in u latte maternu chì u vostru zitellu cunsuma. Ibuprofene ghjunghje in generale à u so livellu massimu à circa una o duie ore dopu esse pigliatu per via orale. Ibuprofene ùn deve esse pigliatu più di ogni 6 ore.


Sè vo site inchietu di passà a medicina à u vostru criaturu, pruvate à cronometrà a vostra dosi dopu allattà perchè più tempu passa prima di a prossima alimentazione di u to figliolu. Pudete ancu alimentà u latte maternu di u zitellu chì avete espressu prima di piglià a vostra medicazione, se dispunibule, o formula.

Cunsiglii per prevene è trattà i mal di testa mentre allatta

Ibuprofen hè efficace per u dolore o infiammazione lieve à moderata. Hè un trattamentu OTC populari per i mal di testa. Un modu per riduce a frequenza di piglià ibuprofene hè di prevene i mal di testa.

Eccu quattru cunsiglii per aiutà à riduce o prevene i mal di testa.

1. Idrata bè è manghja regularmente

Hè faciule di scurdassi di manghjà è di stà idratatu quandu si cura un zitellu chjucu. U vostru mal di testa pò esse u risultatu di a disidratazione è di a fame, tuttavia.

Mantene una buttiglia d'acqua è un saccu di stuzzichini à a manu in u viveru, in vittura, o in ogni locu induve allattate. Sip è manghja quandu u vostru zitellu hè allattante. Stà idratatu è alimentatu aiuta ancu à sustene a produzzione di latte maternu.

2. Dormi un pocu

Hè più faciule à dì chè à fà per un novu parente, ma hè imperativu. Sì avete un mal di testa o si sentenu stanchi, dorme quandu u zitellu dorme. A lavanderia pò aspettà. Megliu, dumandate à un amicu di vene à piglià u zitellu per una spassighjata mentre ripusate. L'autocura pò aiutà vi à curà megliu u vostru zitellu, allora ùn lu cunsiderate micca cum'è un lussu.

3. Eserciziu

Fate u tempu di movesi. Strap your baby in un traspurtadore o passeggiu è vai per una caminata. Un pocu di sudore equità pò aumentà a vostra produzzione di endorfine è serotonina, duie sostanze chimiche chì ponu aiutà à distrae vi da u vostru corpu stancu è da cresce a lista di cose da fà.

4. Ghiaccialu

A tensione in u collu pò purtà à un mal di testa, allora applica un pacchettu di ghiacciu à u fondu di u collu mentre site riposu o allattendu. Questu pò aiutà à riduce l'infiammazione è alleviare un mal di testa.

Purtà si

Ibuprofene è qualchì altru medicamentu per u dolore OTC sò sicuri da piglià mentre allattate. In ogni casu, sè site preoccupatu, parlate cù u vostru duttore di salute per qualsiasi dumande chì avete.

Evite ancu di piglià qualsiasi medicinali chì ùn sò micca necessarii mentre allattate. Queste riduce u risicu di effetti collaterali o cumplicazioni.

Sè avete principiatu una nova medicina, assicuratevi chì u vostru duttore è u duttore di u to babbu ne sappianu.

Infine, ùn site micca in dulore per paura di trasferisce a medicina à u vostru zitellu. Parechji medicinali si trasferenu in u latte maternu in dosi assai basse chì sò sicuri per u vostru zitellu. U vostru duttore pò aiutà à truvà a medicina ghjusta per i vostri sintomi è pò assicurà nantu à a salute è a sicurità di u to babbu.

Articuli Per Voi

Disordini Piastrinichi

Disordini Piastrinichi

E pia trine, cunni ciute ancu cume trombociti, ò cellule anguine. i formanu in a vo tra midula o ea, un te utu imile à una pugna in e vo tre o a. E pia trine anu un rolu maiò in a coagu...
Prevenzione di u jet lag

Prevenzione di u jet lag

Jet lag hè un di ordine di u onnu cau atu da viaghjà attraver u diver i fu i orarii. U jet lag i produce quandu l'ora biologica di u vo tru corpu ùn hè micca impo tata cù ...