Autore: Randy Alexander
Data Di Creazione: 3 Aprile 2021
Aghjurnamentu Di Data: 4 Maghju 2024
Anonim
I take the thinnest lard and that’s what I get! Delicious snack instead of sausage
Video: I take the thinnest lard and that’s what I get! Delicious snack instead of sausage

Cuntenutu

Ci hè una bona furtuna di vede una scatula di sale iodatu in ogni dispensa di cucina.

Mentre hè un alimentu di basa in parechje famiglie, ci hè molta cunfusione nantu à ciò chì hè in realtà u sale iodatu è sì hè o micca una parte necessaria di a dieta.

Questu articulu esplora cume u sale iodatu pò influenzà a vostra salute è se duverete aduprà o micca.

U Iodiu hè un Minerale Importante

U iodiu hè una traccia minerale cumunemente truvata in frutti di mare, latticini, cereali è ova.

In parechji paesi, hè ancu cumbinatu cù u sale da tavula per aiutà à prevene a carenza di iodu.

A to glàndula tiroidea utilizza iodu per pruduce ormoni tiroidiali, chì aiutanu à a riparazione di i tessuti, regulanu u metabolismu è prumove una crescita è un sviluppu adatti (,).

L'ormoni tiroidali anu ancu un rolu direttu in u cuntrollu di a temperatura di u corpu, di a pressione sanguigna è di a frequenza cardiaca ().


In più di u so rolu essenziale in a salute di a tiroide, u iodiu pò ghjucà un rolu centrale in parechji altri aspetti di a vostra salute.

Per esempiu, i test-tube è l'animali suggerenu chì pò influenzà direttamente a funzione di u vostru sistema immune (,).

Intantu, altri studii anu trovu chì u iodiu pò aiutà à trattà a malattia fibrocistica di u senu, una situazione in a quale si formanu grumi non cancerosi in u senu (,).

Riassuntu

A vostra glàndula tiroidea utilizza iodu per pruduce ormoni tiroidiali, chì anu un rolu in a riparazione di i tessuti, u metabolismu è a crescita è u sviluppu. U iodiu pò ancu influenzà a salute immune è aiutà à trattà a malattia fibrocistica di u senu.

Parechje Persone sò à Risicu di Carenza di Iodu

Sfurtunatamente, parechje persone in u mondu sanu sò in un risicu aumentatu di carenza di iodu.

Hè cunsideratu un prublema di salute publica in 118 paesi, è si crede chì più di 1,5 miliardi di persone sianu in periculu ().

E carenze in micronutrienti cum'è iodiu sò sempre più prevalenti in certe zone, in particulare in regioni induve u sale iodatu hè pocu cumunu o chì ci sò bassi livelli di iodiu in u terrenu.


In fatti, si stima chì circa un terzu di a pupulazione in u Mediu Oriente hè in periculu di carenza di iodu ().

Sta cundizione si trova ancu cumunemente in e zone cum'è l'Africa, l'Asia, l'America Latina è parte di l'Europa ().

Inoltre, certi gruppi di persone sò più propensi à esse carenti in iodu. Per esempiu, e donne chì sò incinte o chì allattanu sò in un risicu più altu di carenza perchè necessitanu più iodu.

I vegani è i vegetariani sò ancu in un risicu più grande. Un studiu hà studiatu e diete di 81 adulti è hà trovu chì u 25% di i vegetariani è l'80% di i vegani avianu carenza di iodu, paragunatu à solu u 9% di quelli cù diete miste ().

Riassuntu

A carenza di iodu hè un prublema maiò in u mondu. E donne chì sò incinte o chì stanu allattendu, quelle chì seguenu una dieta vegana o vegetariana è chì stanu in certe zone di u mondu sò in un risicu più grande di carenza.

A Carenza di Iodiu Pò Cause Sintomi Gravi

Una carenza di iodu pò causà un longu elencu di sintomi chì vanu da un pocu scomodu à severu à ancu periculosu.


Trà i sintomi i più cumuni ci hè un tipu di gonfiore in u collu cunnisciutu cum'è guiteru.

A to glàndula tiroidea adopra iodu per pruduce ormoni tiroidiali. Tuttavia, quandu u vostru corpu ùn ne hà micca abbastanza, a to glàndula tiroidea hè furzata à andà in overdrive per pruvà à cumpensà è fà più ormoni.

Questu face chì e cellule di a vostra tiroide si multiplichinu rapidamente è crescenu, resultendu in un bocciu ().

Una diminuzione di l'ormoni tiroidiali pò ancu purtà à altri effetti avversi, cume a perdita di capelli, a fatica, l'aumento di pesu, a pelle seca è una sensibilità aumentata à u fretu ().

A carenza di iodu pò causà gravi prublemi ancu in i zitelli è in e donne incinte. Bassi livelli di iodu ponu causà danni cerebrali è prublemi gravi cù u sviluppu mentale in i zitelli ().

In più, pò ancu esse assuciatu cù un risicu più altu di aborti spurtivi è di mortinatalità ().

Riassuntu

A carenza di iodu pò compromettà a produzzione di ormoni tiroidiali, risultendu in sintomi cum'è gonfiore in u collu, fatica è aumento di pesu. Pò ancu causà prublemi in i zitelli è e donne incinte.

U Salt Iodatu Pò Impedisce a Carenza di Iodiu

In u 1917, u duttore David Marine hà iniziatu à fà esperimenti dimustrendu chì l'assunzione di supplementi di iodu era efficace per riduce l'incidenza di bocci.

Subitu dopu in 1920, parechji paesi di u globu cumincianu à furtificà u sale da tavula cun iodu in un sforzu per prevene a carenza di iodu.

L'introduzione di sale iodatu hè stata incredibilmente efficace per eliminà a carenza in parechje parti di u mondu. Nanzu à l'anni 1920, finu à u 70% di i zitelli in certe zone di i Stati Uniti avianu bocci.

In cuntrastu, oghje u 90% di a pupulazione di i Stati Uniti hà accessu à u sale iodatu, è a pupulazione hè cunsiderata in generale abbastanza iodata ().

Basta un mezu cucchiainu (3 grammi) di sale iodatu per ghjornu hè abbastanza per soddisfà u vostru esigenza di iodu ogni ghjornu (15).

Questu face l'usu di u sali iodatu unu di i modi più faciuli per prevene a carenza di iodu senza avè da fà altre modifiche maiò à a vostra dieta.

Riassuntu

In l'anni 1920, l'autorità sanitarie anu cuminciatu à aghjunghje iodiu à u sale da tavula in un sforzu per prevene a carenza di iodu. Solu una meza cucchiaina (3 grammi) di sale iodatu pò risponde à e vostre necessità cutidiane di stu minerale.

U Salt Iodatu hè Sicuru di Cunsumà

I studii mostranu chì l'assunzione di iodu sopra u valore raccomandatu ogni ghjornu hè generalmente ben tollerata.

In fattu, u limitu massimu di iodu hè 1.100 microgrammi, chì hè l'equivalente à 6 cucchiaini (24 grammi) di sale iodatu quandu ogni cucchiaina cuntene 4 grammi di sale (15).

Tuttavia, l'ingestione eccessiva di sale, iodata o micca, ùn hè micca cunsigliata. L'Organizazione Mondiale di a Salute (OMS) ricumanda menu di 5 grammi di sale à ghjornu per l'adulti ().

Dunque, supererete u livellu sicuru di assunzione di sale assai prima di superà a vostra dosa quotidiana raccomandata di iodu.

Una alta assunzione di iodiu pò fà cresce u risicu di disfunzione tiroidea in certi gruppi di persone, cumpresi fetus, neonati, anziani è quelli cun malattia tiroidea preesistente.

Un eccessu di assunzione di iodu pò esse u risultatu di fonti dietetiche, vitamine è medicinali chì cuntenenu iodu è piglià supplementi di iodu ().

Dice questu, parechji studii anu segnalatu chì u sale iodatu hè sicuru cun risicu minimu di effetti collaterali avversi per a populazione generale, ancu à dosi quasi sette volte u valore raccomandatu ogni ghjornu (,,).

Riassuntu

I studii mostranu chì u sale iodatu hè sicuru da cunsumà cun risicu minimu di effetti collaterali. U limitu supranu sicuru di iodu hè guasi 4 cucchiaini (23 grammi) di sale iodatu à ghjornu. Certi pupulazioni devenu esse attenti à moderà a so ingestione.

U Iodiu Si Trove In Altri Alimenti

Ancu se u sale iodatu hè un modu cunveniente è faciule per aumentà a vostra assunzione di iodu, ùn hè micca l'unica fonte di questu.

In fatti, hè interamente pussibule di risponde à i vostri bisogni di iodu senza cunsumà sale iodatu.

Altre boni fonti includenu frutti di mare, latticini, cereali è ova.

Eccu alcuni esempii di alimenti chì sò ricchi in iodu:

  • Alga: 1 fogliu seccu cuntene 11-1989% di u RDI
  • Baccalà: 3 once (85 grammi) cuntene 66% di u RDI
  • Yogurt: 1 tazza (245 grammi) cuntene 50% di u RDI
  • Latte: 1 tazza (237 ml) cuntene 37% di u RDI
  • Gamberi: 3 once (85 grammi) cuntene 23% di u RDI
  • Macaroni: 1 tazza (200 grammi) bollita cuntene u 18% di u RDI
  • Ovu: 1 ovu maiò cuntene u 16% di u RDI
  • Conserve di tonnu: 3 once (85 grammi) cuntene 11% di u RDI
  • Prugne secche: 5 prugne cuntenenu 9% di u RDI

Hè cunsigliatu chì l'adulti ricevenu almenu 150 microgrammi di iodu per ghjornu. Per e donne chì sò incinte o chì allattanu, stu numeru salta à 220 è 290 microgrammi per ghjornu, rispettivamente (15).

Cunsumendu solu uni pochi di porzioni di cibi ricchi in iodiu ogni ghjornu, pudete uttene facilmente abbastanza iodu cù a vostra dieta, cù o senza l'usu di sale iodatu.

Riassuntu

U iodiu si trova ancu in frutti di mare, latticini, cereali è ova. Manghjà uni pochi di porzioni di cibi ricchi in iodiu per ghjornu pò aiutà à risponde à i vostri bisogni, ancu senza sale iodatu.

Duvete Usà Salt Iodatu?

Sè vo cunsumate una dieta equilibrata chì include altre fonti di iodu, cum'è frutti di mare o latticini, puderete uttene abbastanza iodu in a vostra dieta solu cù e fonti alimentari.

Tuttavia, se credi chì site in un risicu più elevatu di carenza di iodu, puderete pensà à aduprà sale iodatu.

Inoltre, sè ùn avete micca ottenutu almenu uni pochi di porzioni di alimenti ricchi in iodiu ogni ghjornu, u sale iodatu pò esse una soluzione simplice per assicurassi chì soddisfatti i vostri bisogni quotidiani.

Pensate à aduprà in cumbinazione cù una dieta nutritiva è variata per assicurà chì risponde à i vostri bisogni di iodu è altri nutrienti impurtanti.

Avemu Cunsigliatu

Peritonite

Peritonite

A peritonite hè una inflammazione (irritazione) di u peritoneu. Que tu hè u te ulu finu chì allinea u muru internu di l'abdomen è copre a maiò parte di l'organi addomi...
Insulazione Aspart (Origine rDNA) Iniezione

Insulazione Aspart (Origine rDNA) Iniezione

L'in ulina a part hè aduprata per trattà u diabete di tipu 1 (cundizione in chì u corpu ùn produce micca in ulina è dunque ùn pò micca cuntrullà a quantit&#...