Khloé Kardashian Dice ch'ella hè stata vergugnosa da a so famiglia
Cuntenutu
Khloé Kardashian ùn hè micca strangeru à a vergogna di u corpu. U Mantene cù i Kardashians A stella hè stata criticata per u so pesu dapoi anni - è ancu dopu chì ella abbia famosamente perdutu 35 libbre in 2015, a ghjente ùn la hà ancu tagliatu. In tuttu, però, Khloé hà sempre scunfittu à l'odi è ferma un mudellu di rolu pusitivu per u corpu, spessu aprendu perchè ama a so forma cum'è hè. (Scuprite alcune di e nostre celebrità femine preferite chì anu datu u dettu mediu à i vergugnosi).
Trattamentu di a vergogna di u corpu stranieri hè una cosa, ma riceve sti tippi di cummenti duri da a famiglia hè una bestia interamente diversa. In un novu episodiu di u so show Corpu di Vendetta, Khloé hà rivelatu chì, in più di tutte e scherzature negative da i tabloids è di e persone nantu à i social media, ella famiglia vulia ancu chì ella perdessi pesu perchè dannighjava a so maghjina, US Weekly raporti. (Smh)
Mentre parlava cun unu di i cuncurrenti di u spettaculu, hà ricurdatu a dumanda ferita di a so famiglia. "Khloé, duvete perdiri pesu perchè fate veramente male à a marca", dice chì l'anu detta. "Aghju capitu chì vinia da a mo gestione di a mo famiglia, ma hè male", hà dettu Khloé, secondu u mag. "Sò un grande credente chì ùn hè micca ciò chì dite, hè cumu si dite". (Relazionatu: Eru Fat-Shamed da u mo duttore Avà ùn aghju esitatu à vultà)
A vergogna di u corpu di ogni tipu pò causà à e persone gravi danni mentali è fisichi di lunga durata. Senza cuntà chì ùn face assolutamente nunda per aiutà a persona in quistione à perde pesu o à esse più sana. Sapete chì faci travagliu? Amore.
Avè un forte sistema di supportu di a famiglia è l'amichi pò aiutà à mette in perspettiva Geneviève Dubois, nutrizionista certificata è autore di GiGi Eats Celebrities, ci hà dettu prima in The Science of Fat Shaming. Dubois incuragisce ancu a ghjente à truvà passatempi è manere di eserciziu chì custruiscenu u so sensu di sè stessu è di piacè invece di fucalizza nantu à a perdita di pisu.
Mentre i cumenti di a famiglia di Khloé parenu sicuramente duri è estremi, ella stessa pare più felice è sana chì mai. Hè ufficialmente incinta di sei mesi è pare incredibile, in più hà travagliatu per stà forte per nimu, ma per ella stessu. Allora continuate à fà tè, Khloé. Vi ammiremu per questu.