Kombucha ùn hè micca ghjustu bè per u vostru intestu-Hè ancu grande per a vostra pelle, troppu
Cuntenutu
Sò un grande fan di e tendenze di benessere. Adaptogeni? Aghju tunnellate di elli in vasetti, sacchetti, è tinture. Patch di resaca? Aghju parlatu di elli per a parte più bona di un annu avà. È kombucha, bè, aghju bevutu a bevanda probiotica-pesante per un tempu in a speranza sempre di migliurà a mo salute.
U tè fermentatu hè riccu di probiotici, è e ricerche anu trovu chì cunsumà probiotici ponu aiutà à alleviare i prublemi digestivi cumpresi diarrea, IBD è IBS.
Ma si scopre chì kombucha ùn hè micca solu bonu per u vostru intestinu: Recentemente, ci hè statu un piccu in i prudutti di cura di a pelle carchi di kombucha. Simuli à cumu i probiotici migliuranu a salute intestinale, ponu ancu migliurà a salute di a pelle equilibrendu i batteri più dannosi è ripristinendu a funzione barriera, spiega Shasa Hu, MD, dermatologu è cofundatore di BIA Life. "Studii multipli sustenenu i benefizii di i probiotici in e cundizione infiammatorie di a pelle cum'è eczema è acne", dice u duttore Hu. (Assuciatu: 5 Incredibili Benefici per a Salute di i Probiotici)
In particulare, alcune ricerche di laboratori iniziali suggerenu chì i probiotici, quandu sò applicati topicamente, ponu aiutà à regulà u microbioma di a pelle, chì puderia aiutà à a pelle pare più idratata, dice Hadley King, MD, dermatologu basatu in New York City.
"In teoria, i probiotici topichi aiutanu à rinfurzà a capacità naturale di a pelle di difende si formendu un tipu di scudu protettivu nantu à a superficia di a pelle, chì a so volta rende a pelle più resistente à i danni da i fattori di stress ambientali, aiuta à mantene l'umidità, è aiuta ancu à luttà Dannu UV ", dice Dr King.
È u kombucha hà più di probiotici per nutrisce a to faccia. "U Kombucha hà ancu e vitamine B1, B6, B12 è vitamina C", dice Hu. "E Vitamine B è C sò antioxidanti vitali chì sustenenu a funzione cellulare è a riparazione di i dannu ossidativu, aiutendu à mantene l'elasticità di a pelle è a funzione barriera". (Assuciatu: Eccu Tuttu ciò chì avete bisognu di sapè nantu à a cura di a pelle di vitamina C)
Di sicuru, ùn deve micca applicà kombucha in a so forma potabile direttamente à a vostra faccia. "In a so forma regulare, u kombucha hè un acidu debule - u so pH intornu à 3 - allora questu pò esse irritante per a pelle se ùn hè micca diluitu", dice Dr. King, chì nota chì a pelle mantene a so barriera megliu à un pH di circa 5.5. (Assuciatu: 4 Cose Sneaky chì ghjittanu a vostra pelle Off Balance)
Invece, ghjunghje à i prudutti specificamente formulati per a pelle, ma fatti cù u tè fermentatu. Per esempiu, a marca surella di Glow Recipe, Sweet Chef, hà appena lanciatu a so Ginger Kombucha + Vitamina D Chill Mist (Cumprate, $ 17, target.com). D'appressu à Christine Chang, cofundatrice è co-CEO di GR, a nebbia visuale hè "un ottimu modu per rinfrescà a pelle è furtificà a barriera cutanea per tutta a ghjurnata".
A notte, pruvate Ghjuventù à u Populu Kombucha + 11% AHA Toner di Esfoliazione (Cumprate, $ 38, sephora.com). Quì, dui esfolianti chimichi - acidu latticu è acidu glicolicu - travaglianu per raffinà a dimensione è a struttura di i pori mentre u kombucha aiuta à mantene a barriera altrimente delicata di a pelle. Tè Neru Fresco Kombucha Essenza Antiossidante (Buy It, $ 68, sephora.com) furnisce ancu una capa protettiva di vitamini matina o notte.
È s'ellu ùn hè nunda di più, seguite à beie u vostru mischju di kombucha preferitu.