Massaggio Shantala: chì hè, cumu fà è benefici per u zitellu
Cuntenutu
- Cumu fà u massaggio Shantala
- Cunsiglii per un bonu massaggio
- Principali vantaghji di u massaggio Shantala
- Vede ancu cumu impedisce u pienghje di u to zitellu à: 6 manere di impedisce u vostru zitellu di pienghje.
U massaggio Shantala hè un tippu di massaggio indianu, eccellente per calmà u zitellu, rendendulu più cusciente di u so corpu è chì aumenta u ligame emotivu trà a mamma / u babbu è u zitellu. Per questu hè necessariu l'aspettu attentu è tenneru di a mamma o di u babbu à u zitellu durante tuttu u massaghju, chì pò esse realizatu subitu dopu à u bagnu, ogni ghjornu, sempre cù u zitellu nudu, ma cumpletamente cunfortu.
Stu massaggio genera stimuli tattili, cerebrali è motori in u zitellu, chì ponu migliurà a so salute digestiva, respiratoria è circulatoria, in più di permette una interazione più grande trà u caregiver è u zitellu. Stu massaghju pò esse fattu da u 1u mese di vita, fintantu chì u zitellu sia ricettivu, vale à dì, ùn hà micca fame, sporcu o scumudu. Pudete sceglie u tempu chì truverete u più cunveniente per fà stu massaggio è hè impurtante chì durante u massaghju sanu sia presente à 100%, ùn guardate micca a TV o nant'à u vostru telefuninu.
Cumu fà u massaggio Shantala
Prima di inizià u massaggio, mette un pocu d'oliu di massaggio nantu à e palme, chì ponu esse amanduli dolci o sementi d'uva, è strufinatelu in e mani per riscaldallu leggermente è seguità i seguenti passi:
- Faccia: Pone u zitellu davanti à voi è tracciate piccule linee orizontali cù i pollici nantu à a faccia, massate e guance è fate movimenti circulari vicinu à l'angulu di l'ochji.
- Pettu: Trascinate e mani da mezu à u pettu di u criaturu versu l'ascelle.
- Stem: Cù un toccu dolce, trascinate e mani da u ventre versu e spalle, furmendu una X sopra l'abdomen di u zitellu.
- Armi: Trascinate e mani da mezu à u pettu di u criaturu versu l'ascelle. Massà un bracciu à a volta.
- Mani: Strofinate i vostri pollici da a palma di u zitellu à i vostri ditti. Unu ad unu, cun dulcezza, pruvendu à fà u muvimentu custante.
- Stomacu: Usendu u latu di e vostre mani, trascinate e mani nantu à l'abdomen di u zitellu, da a fine di e coste, attraversu l'ombelicu finu à i genitali.
- Gambe: Cù a manu in forma di bracciale, trascinate a manu da a coscia à i pedi è dopu, cù e duie mani, fate un muvimentu di rotazione, avanti è avanti, da l'inguine à a caviglia. Fate una perna à a volta.
- Piedi: Fate falà i vostri pulgari nantu à a sola di u pede, fendu un massaghju dolce nantu à ogni picculu ditu à a fine.
- Torna è culo: Turnate u zitellu annantu à u stomacu è trascinate e mani da u fondu à u fondu.
- Stende: Incruciate e bracce di u zitellu annantu à a panza è dopu aprite e so bracce, poi incruciate e ghjambe di u zitellu annantu à l'addome è allungate e gambe.
Ogni muvimentu deve esse ripetutu circa 3 à 4 volte.
Cunsiglii per un bonu massaggio
Quandu fate stu massaggio pruvate sempre à guardà in l'ochji di u zitellu è andate à parlà cun ellu in ogni mumentu è gode ogni mumentu. Stu massaghju dura una media di 10 minuti è pò esse fattu ogni ghjornu, risultati megliu sò osservati quandu si face subitu dopu à u bagnu.
Ùn hè micca necessariu aduprà una grande quantità d'oliu durante u massaggio, solu ciò chì hè necessariu per e mani per scorrere, ma se fate una dose eccessiva à un certu puntu, pudete caccià l'oliu in eccessu da u corpu di u zitellu cù un asciugamanu o carta. asciugamanu chì duveria esse adupratu cù una leggera pressione annantu à a regione, senza strufinà a pelle.
Alcuni genitori preferiscenu fà prima u massaggio, è bagnà u zitellu dopu, è in questu casu, u bagnu d'immersione in a vasca tenendu solu a testa di u zitellu fora di l'acqua, hè un modu rilassante per finisce stu mumentu.
Principali vantaghji di u massaggio Shantala
U massaggio Shantala riesce à mantene u zitellu più calmu in a so vita d'ogni ghjornu, migliora a circulazione sanguigna, face i genitori è u zitellu più vicinu, rinfurzendu u ligame di fiducia trà di elli. Cù stu tipu di stimolazione, u zitellu impara à esse più cusciente di u so corpu stessu, è ci sò ancu altri benefici cum'è:
- Migliora a digestione, chì aiuta à luttà contr'à u reflux è i crampi intestinali;
- A respirazione migliurata;
- U zitellu hè più tranquillu quandu vede chì hà attenzione ogni ghjornu;
- Prumove u benessere;
- Migliora u sonnu, u rende più pacificu è cù menu svegli di notte.
Shantala hè ancu cunsideratu un arte, di dà è riceve l'amore, è pò esse fattu da u primu mese di vita finu à quandu i genitori è u zitellu volenu, ma ùn deve esse realizatu se u zitellu hà una febbre, pienghje o sembra irritatu.