Ciò chì l'Oftalmologu tratta è quandu cunsultà
Cuntenutu
L'oftalmulogu, cunnisciutu popularmente cum'è otticu, hè u duttore specializatu in a valutazione è u trattamentu di e malatie relative à a visione, chì implicanu l'ochji è i so attaccamenti, cum'è u canna lacrimale è e palpebre. Alcune di e malatie più trattate da stu spezialistu sò miopia, astigmatismu, iperopia, strabismu, cataratta o glaucoma, per esempiu.
L'oftalmulogicu faci cunsultazioni, chì ponu esse private o per mezu di SUS, in cui si face l'esame oculare, test di visione, in più di pudè esse guidatu da esami, l'usu di l'occhiali è di i medicinali per trattà a visione, è l'ideale hè chì si face una visita annuale per valutà a salute di l'ochji. Vede cumu si face l'esame oculare è chì testi ponu esse effettuati.
Quandu andà à l'ochistu
L'oftalmologu deve esse contattatu ogni volta chì ci hè un cambiamentu di capacità visuale o sintomi in l'ochji. Tuttavia, ancu senza sintomi, un monitoru regulare hè necessariu per a rilevazione precoce è u trattamentu di cambiamenti chì di solitu apparisce in a visione per tutta a vita.
1. Zitelli
U primu test di visione hè u test di l'ochju, chì pò esse fattu da u pediatra per rilevà e malatie di a visione precoce in u zitellu, cum'è cataratta congenita, tumori, glaucoma o strabismu, è, se sò rilevati cambiamenti, hè necessariu di inizià un monitoru oftalmologicu .
Tuttavia, se ùn ci sò cambiamenti in u test di l'ochji, a prima visita à l'oftalmulogicu duveria esse fatta trà trè è quattru anni, quandu hè pussibule esaminà megliu è u zitellu pò sprime megliu difficultà visuale.
Da quì in avanti, ancu se ùn si rilevanu cambiamenti à l'esame oculare, ponu esse fatte cunsultazioni à intervalli di 1 à 2 anni, per seguità u sviluppu visuale di u zitellu, è l'apparizione di cambiamenti cum'è miopia, astigmatismu è iperopia, per esempiu. , chì pò impedisce l'apprendimentu è a prestazione à a scola.
2. Adulescenti
In questu stadiu, u sistema visuale si sviluppa rapidamente, è cambiamenti cum'è miopia è cheratoconu ponu apparì, eccu perchè esigenze di visione regulare sò necessarie, circa una volta à l'annu, o ogni volta chì ci sò cambiamenti visivi o difficoltà per ghjunghje à e classi à a scola, per via di sintomi cum'è stanchezza oculare, visione sfocata, mal di testa.
Inoltre, in questu periodu hè cumunu aduprà trucchi è lenti di cuntattu, chì ponu causà allergie à l'ochji, o cuntattu cù agenti infettivi, chì ponu causà cungiuntivite è stivali.
Hè ancu cumunu per l'adulescenti esse assai esposti sia à a radiazione UV da u sole, senza a prutezzione curretta cù occhiali da sole di qualità, sia à u schermu di l'urdinatore è di u tablet, chì ponu esse dannosi per a visione. Scuprite ciò chì hè u sindromu di a visione urdinatore è chì fà per evità lu.
3. Adulti
Dapoi l'età di 20 anni, e malatie chì compromettenu a retina ponu cumincià à cumparisce, ciò chì pò accade per via di prublemi circulatori o degenerativi, soprattuttu s'ellu ci sò abitudini malsane, cum'è fumà è trattamentu irregulare di malatie cum'è u diabete è l'alta pressione sanguigna.
Cusì, sì i sintomi cum'è a visione sfocata, a perdita di a visione centrale o lucalizata in un'altra regione, o a difficultà à vede di notte apparisce, hè impurtante cercà l'assistenza da l'oftalmologu per valutazioni specifiche.
À l'età adulta hè ancu pussibule di fà qualchì chirurgia estetica o di rifrazione, cum'è LASIK o PRK, chì aiutanu à curregge i cambiamenti visivi è à riduce a necessità d'occhiali da vista.
Inoltre, dopu à l'età di 40 anni, hè impurtante di cuntinuà à visità l'oftalmulogicu annu, postu chì durante stu periodu altri cambiamenti ponu accade per via di l'età avanzata, cum'è a presbiopia, cunnisciuta cum'è ochji stanchi è glaucoma. Verificate u risicu di sviluppà u glaucoma è cumu identificallu prestu.
4. Anziani
Dopu à l'età di 50 anni, è sopratuttu dopu à l'età di 60 anni, hè pussibule chì e difficultà à vede ponu aggravassi è pudessinu apparisce cambiamenti degenerativi in l'ochji, cum'è a cataratta è a degenerazione maculare, chì devenu esse trattate currettamente per evità a cecità. Scuprite ciò chì hè a degenerazione maculare legata à l'età è cumu si prutegge.
Cusì, hè impurtante tene a cunsultazione annuale cù l'oftalmologu, affinchì ste malatie sianu rilevate u più prestu pussibule, permettendu un trattamentu efficace. Inoltre, hè impurtante chì a visione sia curretta bè in l'anziani, chì i cambiamenti, ancu chjuchi, ponu purtà à un sintimu di sbilanciu è risicu di cadute.