Prutesi di u pene: chì hè, cumu funziona è rischi possibili
Cuntenutu
A protesi di u pene hè un impianto chì hè piazzatu in u pene per pruduce un'erezione è, dunque, pò esse adupratu per trattà impotenza sessuale in l'omi, in casi di disfunzione erettile, paraplegia o quadriplegia, per esempiu.
Ci hè dui tippi principali di protesi:
- Semi-rigidu: fattu cù materiale chì mantene u pene sempre erettu, pudendu esse piazzatu in 3 pusizioni chì permettenu un cuntattu intimu è u cunfortu di l'omu durante a so vita d'ogni ghjornu;
- Gonfiabile: hè fattu cù 2 cilindri flessibili à l'internu di u pene, chì ponu esse riempiti di salina per facilità l'erezione, permettendu di esse sgonfiatu dopu u cuntattu intimu.
A protesi di u pene hè di solitu un trattamentu di fine linea, vale à dì, hè cunsigliatu solu per l'omi chì ùn ponu micca uttene risultati soddisfacenti cù l'usu di droghe o altri trattamenti, chì a chirurgia hè irreversibile.
Vede chì opzioni di trattamentu sò dispunibili per impotenza sessuale.
Cumu hè fatta a cirurgia
A cirurgia di protesi di u pene hè realizata da un chirurgu è dura circa 45 minuti, essendu effettuata sottu anestesia generale è dunque u sughjornu in ospedale hè di circa 1 à 2 ghjorni.
A recuperazione da a chirurgia hè relativamente longa, è pò durà finu à 6 settimane, dopu à chì l'omu puderà inizià un cuntattu intimu, secondu l'istruzzioni di u duttore. Durante questu periodu, alcune precauzioni impurtanti includenu:
- Mantene u pene giratu quassù per impedisce ch'ellu guarisca ripiegatu;
- Evite una intensa attività fisica o impattu sportu durante i primi 2 mesi;
- Fate l'igiene adatta di a regione intima.
Tuttavia, tutte e cure devenu esse informate da u duttore, chì ponu variare secondu u tippu di protesi o chirurgia.
Cumu hè u rapportu cù a prutesi
L'esperienza di avè rapporti sessuali cù a protesi di u pene varieghja da l'omu à l'omu, tuttavia, hè impurtante tene à mente chì a rigidità di a testa di u pene ùn cambierà micca durante l'erezione, rimanendu dolce. Inoltre, u stimulu naturale di erezione sparisce di solitu cumpletamente, è hè sempre necessariu aduprà a protesi per uttene una erezione.
In quantu à a sensibilità, nunda ùn hè cambiatu è l'omu cuntinueghja à pudè avè un'eiaculazione, senza compromettere a capacità di avè figlioli.
Possibili rischi di piazzamentu di l'implant
Ancu se hè una cirurgia di più in più aduprata, u piazzamentu di un impianti pò ancu avè qualchì risicu cum'è:
- Infezzione;
- U rigettu di a protesi;
- Adhesione di a protesi à i tessuti in u pene.
Perchè ci sò risichi, l'omu deve esse cusciente di sintomi chì ponu indicà complicazioni, cum'è gonfiore di u pene, dolore severu, rossi o ancu a liberazione di pus attraversu u pene, per esempiu.
Sì qualchissia di sti sintomi si presentanu, hè impurtante di vultà ind'è l'urologu o andà in l'uspidale per identificà a complicazione è inizià u trattamentu adattatu.