U Superherone di a Vita Reale Chris Pratt Visita i zitelli in l'uspidale
Cuntenutu
Cum'è se avessimu bisognu di un'altra ragione per amà a stella più, Chris Pratt hà visitatu recentemente u Seattle Children's Hospital è hà spartutu parechje foto ispiratrici da a so visita cù i ghjovani fan. Per Pratt, chì hè babbu di figliolu Jack cù a moglia Anna Faris, a visita hà toccu una nota persunale. In u 2012, u so figliolu hè natu nove settimane premature - è l'attore hà dettu Ghjente chì u mese difficiule chì a famiglia hà passatu in l'unità di cure intensive avia "ristabilitu a so fede in Diu". Avà, vole à pagà in avanti incuraghjendu l'altri in situazioni simili à ùn rinunzià mai.
Lunedì, u Munnu Jurassic a stella hà publicatu una seria di foto nant'à Instagram da u so più recente viaghju à u Seattle Children's Hospital. Un postu l'hà dimustratu flettendu e so pistole à fiancu à Madisen, un ghjovanu paziente chì si batta cun u cancer. "Chì zitellu bellu cù un bellu surrisu", hà scrittu. "Hè un amante di l'arte è di a moda, è si ne và in i lochi".
Un'altra stampa l'hà mustratu accantu à Rowan, un ghjovanu paziente chì s'era vestutu per Halloween cum'è Groot - un persunagiu di u filmu di Pratt, Guardiani di a Galassia. "Avete in a mo preghiera sta notte, omu omu. Stà forte ", u Star Lord di a vita reale hà sottumessu a foto.
A so ultima foto hà documentatu a so visita à a NICU induve hà fattu una visita à i gemelli prematuri Coen è Zion. Eppuru chì i criaturi ùn pesavanu cà una libbra è mezu quandu sò nati, l'attore hà dettu chì i dui zitelli "stanu bè, ancu se mancanu tramindui a so grande siss".
Cum'è se avessi bisognu di più ragioni per innamuramoci di stu supereroe di a vita vera.