4 Ricette per curà l'anemia
Cuntenutu
- 1. Succu d'ananas cun prezzemolo contr'à l'anemia
- 2. Succu d'aranciu cù crescione contr'à l'anemia
- 3. Fagioli neri cù betula contr'à l'anemia
- 4. Tè per l'anemia
E ricette di l'anemia devenu cuntene cibi ricchi di ferru è vitamina C, cum'è suchji d'agrumi cù ligumi verdi scuri, è carni rosse chì devenu esse prisenti in i pasti di u ghjornu.
Un ottimu suggerimentu per superà l'anemia da carenza di ferru hè di ingerisce più ferru per tutta a ghjurnata, distribuitu cù ogni pastu, perchè ancu in piccule porzioni à a volta, aiuta à migliurà u benessere è cumbatte i sintomi chì includenu pallore, vertigini è debolezza.
Vede esempi di alimenti ricchi di ferru per mette in opera un menu contr'à l'anemia.
1. Succu d'ananas cun prezzemolo contr'à l'anemia
U suchju d'ananas è di prezzemolo hè una grande fonte di ferru è vitamina C, chì hè impurtante per l'assorbimentu di ferru, è pò esse presu à ogni mumentu di a ghjurnata.
Ingredienti
- 4 fette d'ananas;
- 1 manata di prezzemolo frescu.
Cumu preparalli
Battite l'ingredienti in un frullatore è bevi subitu dopu a so preparazione.
Altri agrumi cum'è e fragole, l'aranci è i limoni ponu esse aduprati per rimpiazzà l'ananas, varianu u gustu.
2. Succu d'aranciu cù crescione contr'à l'anemia
Stu suchju d'aranciu cù u crescione hè gustosu è riccu di ferru, chì ne face una bona opzione per a colazione o una merendella.
Ingredienti
- 3 laranci larghi;
- 1 manata di foglie è steli di crescione.
Modu di preparazione
Stringhje l'arance è poi batte l'ingredienti in un frullatore è dopu beie.
Vede ancu una ricetta di suchju verde per l'anemia.
3. Fagioli neri cù betula contr'à l'anemia
Questa ricetta di fagioli neri hè rapida à fà è assai nutritiva, chì face una grande opzione per dà à i zitelli ogni ghjornu.
Ingredienti
- 500 g di fasgioli neri;
- 1 biga grande;
- 100 g di foglie di spinach.
Modu di preparazione
Lasciate i fasgioli à macerà per 2 ore è poi mettiteli in una pentola à pressione cun abbastanza acqua per copreli è lasciate nantu à u focu per circa 20 minuti o finu à chì i fasgioli sò guasgi pronti. Aprite bè a pentola à pressione è aghjustate e barbabietole rotte in 4 pezzi è e foglie di spinaci, lascendu ripiglià a pressione. Se necessariu, aghjunghje più acqua. Lasciate e fasgiole à focu mediu per altri 10 minuti, o finu à chì e barbabietole sianu ben cotte.
Dopu chì i fasgioli è e barbabietole sianu ben cotte, staghjunate nurmale è quandu serve à i zitelli, pudete offre solu i fasgioli, senza e barbabietole o solu u «brodu» di i fasgioli perchè averà ancu a farra di a barbabietola è di i spinaci.
4. Tè per l'anemia
Alcuni boni esempi di tè per l'anemia sò quelli di salvia è quellu di Pariri. In questu casu, basta à aghjunghje 2 cucchiai in 1 litru d'acqua bollente, lasciate riposà, colate è beie quandu hè caldu. Stu tè deve esse cunsumatu 3 à 4 volte à ghjornu. Scuprite altri cunsiglii per curà l'anemia.