Cosa da circà in un Vinu Rinfrescante d'estate (Oltre à u Culore Rosa)
Cuntenutu
Sè vo beie esclusivamente rosé trà i mesi di ghjugnu è d'aostu, vi mancate parechji vini solidi di l'estiu. In più, à questu puntu, #roseallday hè quasi cum'è esageratu cum'è publicà una foto di spiaggia cù a didascalia "fora di l'uffiziu".
Ùn dicemu nunda di queste cose sò male-dicemu solu chì hè ora di mischjà lu. Ci sò assai bianchi croccanti è rossi rinfrescanti degni di a vostra prossima festa in piscina. (Amemu ancu queste ricette di frose chì portanu a vostra ghjurnata à u prossimu livellu.)
Eccu ciò chì duvete circà in un vinu d'estate, in più di una bella ombra di rosa.
Rossi Pudete Chill
Bona nutizia: A pulizza di i sommelier ùn ti mette micca fine per avè fretu una buttiglia di rossu. In fattu, hè esattamente ciò chì Ashley Santoro, sommelier è direttore di bevande per The Standard Hotels, face quandu massima nantu à u rosatu à a mità di ghjugnu. "A chjave hè di calà i rossi più chjari (cum'è u pinot noir), micca di più varietà tanniche cum'è u cabernet è u syrah", dice ella. (More quì: Tuttu u vostru bisognu à sapè nantu à u vinu rossu di rinfrescamentu)
Vinu da pruvà: U più recente go-to di Santoro hè stata Foradori Lezèr da Trentino, Italia. "Hè chjaru à mediu cù frutti scuri è note salate", dice ella. ("Lezèr" vene da u termine regiunale per "leggeru") "Amu ancu u Château Tire Pé," Diem "2016 di Bordeaux, chì hè un'altra opzione fresca ideale per l'estate."
Vini senza ammantà
"I botti di quercia creanu vini più caldi è più pesanti, chì, ancu s'ellu sò diliziosi, ùn sò micca cusì grandi per l'estate", dice José Alfredo Morales, sommelier à La Malbequeria wine bar in Buenos Aires. Mentre chì i rossi sò tipicamenti più tempu invechjate in una botte, certi bianchi (cum'è chardonnay) sò ancu invechjati in botti, facendu più adattati per a cena di Thanksgiving cà per un ghjornu di beie in u sole. Hè perciò ch'ellu prupone vini micca bagnati chì anu un gustu più leggeru è più frescu. I bianchi cum'è torrontés o sauvignon blanc sò generalmente risparmiati u trattamentu di quercia.
Vinu da pruvà: "Sò ossessionatu da u Château Peybonhomme Les Tours Blanc da Côtes de Blaye (Bordeaux) perchè hè frescu è minerale cunduttu cù una bella struttura è acidezza", dice Santoro.
Bianchi à Alta Altitudine
"I bianchi di e regioni d'altitudine tendenu à esse più forti in acidità, ciò chì face un vinu rinfrescante perfettu per una ghjurnata calda", dice Morales. Alcune regioni cumuni di alta altitudine da circà: Salta, Argentina; Alto Adige, Italia; è Rueda, Spagna.
Vinu da pruvà: "Verdejo-cultivatu in Rueda, circa duie ore à u nordu di Madrid è 2.300 à 3.300 piedi sopra u livellu di u mare - hè u vinu biancu numeru cunsumatu in Spagna", dice Sarah Howard, Ambasciatore di a Marca di i Stati Uniti per e regioni di Ribera del Duero è Rueda in Spagna. "Hè croccante, rinfrescante, è pienu di sapori brillanti, cum'è limone, calce è frutti tropicali." Howard suggerisce Menade Verdejo per a vostra prossima festa o picnic. "Hè seccu è equilibratu, perfettu per feste in spiaggia".