Autore: Christy White
Data Di Creazione: 9 Maghju 2021
Aghjurnamentu Di Data: 16 Nuvembre 2024
Anonim
Bajra Dosa Batter For Weight Loss - No Rice / No Urad Dal - 1 Millet Dosa Batter - 4 Days Breakfast
Video: Bajra Dosa Batter For Weight Loss - No Rice / No Urad Dal - 1 Millet Dosa Batter - 4 Days Breakfast

Cuntenutu

U megliu modu naturale è casanu per cuntrullà a diabetica è regulà i livelli di zuccheru in sangue hè a perdita di pesu, chì face u corpu menu grassu, chì migliora u funziunamentu di u fegatu è di u pancreas, è migliora a sensibilità à l'insulina, facendu u vostru travagliu più faciule. Per pudè perde u pesu hè assai impurtante di manghjà una dieta equilibrata, è ancu di praticà un eserciziu fisicu regulare.

Tuttavia, cù a perdita di pesu, ci sò ancu alcune piante chì ponu esse aduprate per arricchisce l'effettu di l'insulina è aiutà à cuntrullà i livelli di zuccheru in sangue, in particulare in e persone cun pre-diabete. Queste piante devenu esse aduprate solu dopu avè cunsultatu u duttore chì guida u trattamentu, chì alcune piante ponu interferisce cù l'effettu di alcuni medicinali aduprati per a diabete è ponu causà cumplicazioni gravi, cum'è l'ipoglicemia.

Qualchidia di e piante prisentate quì sottu pò ancu esse cunsumata in forma di supplementu alimentariu, vendutu in butteghe di alimenti sani cum'è capsule. In questi casi, u so usu deve esse fattu secondu u fabbricante o secondu a guida di un nutrizziunista o erborista.


Alcune di e piante chì anu evidenze scientifiche per regulà u glucosiu in sangue includenu:

1. Fenu

Fenugreek, cunnisciutu scientificamente cum'è Trigonella foenum-graecum hè una pianta medicinale assai versatile, chì pò esse aduprata per trattà vari prublemi di salute, ma avendu un forte effettu nantu à u cuntrollu di i livelli di zuccheru in sangue.

Hè perchè sta pianta hà, in i so graneddi, una sustanza attiva, cunnisciuta cum'è 4-idrossi leucina, chì, secondu parechji studii, sembra aumentà a produzzione d'insulina in u pancreas, diminuendu l'alti livelli di glucosiu, cumuni in u diabete.

Inoltre, u fenugrecu sembra ancu ritardà u svuotamentu di u stomacu, diminuisce l'assorbimentu di carboidrati è prumove l'usu di u glucosiu da u corpu, abbassendu u glucosiu in sangue.

Ingredienti


  • 1 tazza d'acqua;
  • 2 cucchiaini di semi di fenu.

Cumu aduprà

Pone l'acqua è e foglie in una padella è bollite per 1 minutu, poi spegne u focu è lasciate riposà per altri 5 minuti. Infine, cacciate e sementi è beie u tè dopu caldu. Stu tè pò esse adupratu dopu à i pasti per aiutà à regulà i livelli di glucosiu, tuttavia, ùn deve micca esse adupratu se si usanu medicinali per u diabete, perchè pò causà ipoglicemia, soprattuttu s'ellu ùn ci hè cunniscenza di u duttore.

L'usu di u fenugrecu pò avè qualchì effetti secundariu in i zitelli, e donne incinte o e donne chì stanu allattendu è, dunque, deve esse evitata in questi casi.

2. Ginseng asiaticu

Ginseng asiaticu, cunnisciutu ancu cum'è Panax ginseng, hè una radica medicinale ampiamente aduprata in u mondu sanu per i scopi i più diversi, in particulare per migliurà a circulazione cerebrale di sangue è migliurà e prestazioni. Tuttavia, sta radice aiuta ancu à aumentà a produzzione di insulina da u pancreas, in più di migliurà a sensibilità à quella insulina.


Cusì, u ginseng pò esse una bella opzione per e persone cun diabete di tip 2, aiutendu à regulà megliu a quantità di zuccheru in u sangue.

Ingredienti

  • 1 tazza d'acqua;
  • 1 cucchiaia di radice di ginseng.

Cumu aduprà

Mettite l'acqua è u ginseng à ebullizione per 5 minuti è poi fermate per altri 5 minuti. Infine, filtrate, lasciate scaldà è beie 2 à 3 volte à ghjornu.

U cunsumu regulare di stu tè pò causà effetti collaterali in alcune persone, i più cumuni di i quali includenu sentimentu nervosu, mal di testa o insonnia, per esempiu. Inoltre, e donne incinte ùn devenu micca aduprà stu tè senza a supervisione da l'ostetricu.

3. Dente di leone

U Dente di Lione hè un'altra pianta chì pare avè un forte effettu nantu à u diabete, chì e so foglie è e so radiche sò capaci di regulà i livelli di zuccheru in sangue. In realtà, a radice di tarassaco hà ancu una sostanza, cunnisciuta cum'è inulina, chì pò aumentà a produzzione d'insulina, postu chì hè un tipu di zuccheru chì ùn hè micca metabolizatu, vale à dì chì ùn porta micca à un aumentu di u nivellu di zuccheru in sangue.

U Dente di Lione pò dunque esse adupratu cum'è una bona opzione naturale per e persone pre-diabetiche.

Ingredienti

  • 1 tazza d'acqua;
  • 1 cucchiaia di radice di tarassaco.

Cumu aduprà

Lascià l'acqua è e radiche bollire in una padella per 5 minuti, poi caccià da u focu è lascia riposà per altri 5 minuti. Strain and drink after warm. Stu tè si pò beie finu à 3 volte à ghjornu.

4. Camomilla

A camomilla hè un'altra pianta ampiamente aduprata in medicina medica, cume hè cunnisciuta cum'è tranquillante naturale, tuttavia, sta pianta hà ancu un effettu nantu à u nivellu di zuccheru in sangue, aiutendu à mantene lu sottu cuntrollu. Inoltre, pare ancu prutegge contra e cumplicazioni di e malatie, cum'è i danni à i vini sanguini.

Alcuni di i cumpunenti chì parenu esse responsabili di questi effetti includenu sostanze cum'è umbeliferone, esculina, luteolina è quercetina.

Ingredienti

  • 1 cucchiaia di camomilla;
  • 1 tazza d'acqua bullente.

Cumu aduprà

Aghjunghjite a camomile à l'acqua bollente è lasciate riposà per 5 à 10 minuti. Poi filtrà, lasciate scaldà è beie 2 à 3 volte à ghjornu.

Ci sò alcuni studii chì indicanu chì a camomilla ùn deve micca esse ingerita durante a gravidanza, per questa ragione, e donne incinte devenu cunsultà l'ostetricu prima di aduprà stu tè.

5. Cannella

A cannella, in più di esse una spezia aromatica eccellente, aiuta ancu à cuntrullà i livelli di zuccheru in u sangue postu chì cuntene un cumpunente, cunnisciutu cum'è hydroxy-methyl-chalcone, chì pare imità l'effettu di l'insulina nantu à u corpu, chì aiuta in u metabolismu di glucose.

Per questu, a cannella pò esse aghjunta à l'alimentu o ingerita in forma di acqua di cannella, per esempiu.

Ingredienti

  • 1 à 2 bastoncini di cannella;
  • 1 litru d'acqua.

Cumu aduprà

Aghjunghjite i bastoncini di cannella à l'acqua è lasciate riposà in a frigorifera per a notte. Poi caccià i bastoncini di cannella è andà à beie per tutta a ghjurnata.

Ci sò qualchi studii chì indicanu chì a cannella ùn deve micca esse ingerita durante a gravidanza, dunque hè consigliabile chì e donne incinte consultinu l'ostetricu prima di aduprà stu tè.

Fighjate stu video per scopre ciò chì pudete fà per cuntrullà a diabete più facilmente:

Avemu Cunsigliatu

Avvanzi di u bulgur è cumu fà

Avvanzi di u bulgur è cumu fà

U Bulgur, ancu chjamatu granu, hè un granu anu imile à a quinoa è u ri u brunu, riccu in vitamine B, fibre, proteine ​​è minerali, è hè dunque cun ideratu un alimentu a a...
Prolapse rectale infantile: cause principali è trattamentu

Prolapse rectale infantile: cause principali è trattamentu

U prolap u rectale infantile i produce quandu u rectu e ce da l'anu è pò e e vi tu cum'è un te utu ro u, umitu, in forma di tubu. ta ituazione hè più cumuna in i zitel...