Autore: Tamara Smith
Data Di Creazione: 20 Ghjinnaghju 2021
Aghjurnamentu Di Data: 2 Dicembre 2024
Anonim
9 rimedii casani per u grassu di u fegatu - Salute
9 rimedii casani per u grassu di u fegatu - Salute

Cuntenutu

Alcuni rimedii casani cum'è tè verde, tè di carciofu o melone è suchju di menta ponu aiutà à trattà u grassu in u fegatu, perchè aiutanu à calà u nivellu di colesterolu cattivu è di trigliceridi in u sangue, o perchè pruteggenu è rigeneranu e cellule di u sangue. sana.

Inoltre, questi rimedii casani quandu sò usati regolarmente aiutanu à alleviare i sintomi tipichi di u fegatu grassu cum'è nausea, vomitu o una sensazione di panza gonfia. Vede altri sintomi di u fegatu grassu.

Hè impurtante di ricurdà chì i rimedii casani devenu esse aduprati solu per cumplementà u trattamentu indicatu da u duttore, chì di solitu include l'usu di medicazione, una dieta equilibrata cù pocu o micca grassu, è eserciziu regulare.

1. Tè verde

Alcuni studii mostranu chì u tè verde, scientificamente cunnisciutu cum'è Camellia sinensis, hà cumposti fenolichi in a so cumpusizione, cum'è l'epigallocatechina, chì hà pruprietà antioxidanti, aiutendu à diminuisce u colesterolu male è i trigliceridi, chì si ponu accumulà in u fegatu, causendu o peghju u gradu di fegatu grassu.


Inoltre, u cunsumu di tè verde pò aiutà à riduce l'enzimi liveri, ALT è AST, chì sò generalmente aumentati quandu ci hè grassu in u fegatu.

U tè verde pò esse adupratu in forma di tè, infusioni o estrattu naturale, è deve esse adupratu cun cunsiglii medichi chì l'usu eccessivu pò causà l'effettu oppostu è dannà u fegatu.

Ingredienti

  • 1 cucchiainu di foglie di tè verde o 1 sachet di tè verde;
  • 1 tazza d'acqua bullente.

Modu di preparazione

Aghjunghjite e foglie o sachet di tè verde à a tazza cù acqua bullente è lasciate riposà per 10 minuti. Strain o caccià u sachet è dopu beie. Stu tè si pò cunsumà 3 à 4 volte à ghjornu, o secondu cunsiglii medichi.

U tè verde ùn deve micca esse cunsumatu da i zitelli, e donne incinte o chì allattanu, da e persone chì anu insonnia, ipertiroidismu, gastrite o pressione alta. Inoltre, perchè cuntene caffeina in a so composizione, si deve evità di piglià stu tè à a fine di a ghjurnata o in una quantità superiore à quella raccomandata perchè pò causà effetti collaterali cume insonnia, irritazione, sensazione di brusgiu in u stomacu, stanchezza o palpitazioni di u core.


2. Tè carciofu

U tè di Carciofu hè riccu in antioxidanti, cum'è a cannella è a silimarina, chì aiutanu à prutege u fegatu da i danni radicali liberi, è dinò à stimulà a crescita di e nuove cellule sane in u fegatu, chì ponu aiutà à cumbatte l'accumulazione di grassu in u fegatu.

Ingredienti

  • 15 g di foglie secche di carciofu;
  • 500 mL d'acqua bullente.

Modu di preparazione

Aghjunghjite e foglie di carciofu à l'acqua bollente è lasciate riposà per 10 minuti. Strain and drink finu à 3 tazzi di tè à ghjornu, 15 à 20 minuti prima di pranzi.

3. Tè di cardo

Tè di cardo marianu, cunnisciutu scientificamente cum'è Silybum marianum, hà una sustanza attiva, a silimarina, chì hà un putente effettu antioxidante è pò aiutà à prumove a rigenerazione di e cellule di u fegatu, à riduce l'infiammazione è à benefiziu di quelli chì anu malatie di u fegatu, è pò esse adupratu per aiutà à u trattamentu di u grassu di u fegatu.


Inoltre, stu tè cuntene prupietà astringenti, facilitanti di a digestione è stimulanti di l'appetitu, chì allevanu alcuni di i sintomi di grassu in u fegatu cum'è a perdita di l'appetitu, u sintimu malatu è u vomitu.

Ingredienti

  • 1 cucchiaina di frutti di cardo;
  • 1 tazza d'acqua bullente.

Modu di preparazione

Aghjunghjite i frutti di u cardu in a tazza d'acqua bullente. Lasciatelu ripusà per 15 minuti, stinzate è beie 3 à 4 tazze à ghjornu, 30 minuti prima di pranzi.

4. Tè à l'agliu cù limonu

L'agliu hà allicina in a so cumpusizione chì hà azzione antioxidante è aiuta à riduce i livelli di colesterolu male è trigliceridi, riducendu cusì u risicu di accumulà grassu in u fegatu.

Ingredienti

  • 3 denti d'agliu, sbuchjati è tagliati à a mità;
  • 1/2 tazza di suchju di limonu;
  • 3 tazze d'acqua;
  • Miele da addulcisce (facultativu).

Modu di preparazione

Bulite l'acqua cù l'agliu. Cacciate da u focu è aghjunghjite u suchju di limonu è u mele. Eliminate l'agliu è serve dopu. L'agliu hà un gustu forte, cusì pudete aghjunghje una meza cucchiaina di zenzero in polvere o 1 cm di radice di zenzero à a preparazione di u tè. U Ginger pò rinfurzà l'effettu di u tè à l'agliu, perchè aiuta ancu à riduce u colesterolu male. Tuttavia, ùn deve micca esse cunsumatu da e persone chì utilizanu anticoagulanti.

5. Tè di zenzeru, cacao è cannella

Stu tè hà pruprietà antiossidanti è antiinflamatorie chì aiutanu à riduce i danni causati da i radicali liberi in e cellule di u fegatu, in più di migliurà i livelli di l'enzimi epatici ALT è AST, a resistenza à l'insulina è riduce l'accumulazione di grassu in u fegatu.

Ingredienti

  • 1 cm di a radice di zenzeru tagliata in fette o grattugliata;
  • 1 pizzicu di cannella in polvere;
  • 1 pizzicu di cacao in polvere;
  • 1 litru d'acqua bullente.

Modu di preparazione

Mettite l'acqua à foglia è aghjunghjite u zenzeru. Bollire da 5 à 10 minuti. Cacciate u zenzeru da a tazza è beie u tè in 3 à 4 dosi divise per tuttu u ghjornu. Un'altra opzione per fà u tè hè di rimpiazzà a radice cù 1 cucchiaina di zenzero in polvere.

Stu tè ùn deve esse adupratu da e persone chì utilizanu farmaci antiipertensivi, anticoagulanti o anti-diabetichi, perchè pò aumentà u risicu di effetti collaterali di sti farmaci o sanguinamenti.

6. Tè di basilicu cù rosmarinu

U tè di basilicu cù u rosmarinu hè riccu in acidu ursolicu è acidu carnosicu chì anu pruprietà antioxidanti, antiinflamatorie è anti-adipogene, riducendu l'accumulazione di grassu in u fegatu.

Inoltre, stu tè migliora a digestione è aiuta à riduce a nausea, chì hè un sintomu chì pò nasce in quelli chì anu grassu in u fegatu.

Ingredienti

  • 10 foglie di basilicu;
  • 1 cucharadita di rosmarinu;
  • 1 litru d'acqua bullente.

Modu di preparazione

Aghjunghjite e foglie di basilicu è u rosmarinu à l'acqua bullente. Copre è lascia riposà per 10 minuti. Strain and drink finu à 3 tazzi à u ghjornu.

Stu tè ùn deve esse pigliatu durante a gravidanza, da e donne in fase di lattazione è da i zitelli sottu à 12 anni.

7. Tè di girasole

U tè di girasole, ancu cunnisciutu cum'è fienu grecu, cuntene un aminòcidu, cunnisciutu cum'è 4-idrossi-isoleucina, chì permette di abbassà i valori di glucosiu, colesterolu gattivu è trigliceridi, chì permette di prevene l'accumulazione di più grassu in u fegatu.

Ingredienti

  • 25 g di semi di girasole.

Modu di preparazione

Battite e sementi in un frullatore finu à chì si trasformanu in una polvere o cumprà a polvere di sementi pronta. Dopu aghjunghje in suchji, zuppe o insalate per tuttu u ghjornu.

Sta pianta ùn deve esse aduprata da e donne incinte o da e donne chì allattanu.

8. Tè Ispagula

U tè Ispagula hà pruprietà chì abbassanu i livelli di colesterolu in u sangue è cuntrolanu a quantità di grassu in u corpu. Cusì, evita l'aumentu di grassu in u fegatu, soprattuttu quandu hè assuciatu à una dieta equilibrata è a pratica di l'eserciziu fisicu.

Ingredienti

  • 10 g di corteccia ispagula;
  • 1 tazza d'acqua bullente.

Modu di preparazione

Aghjunghjite a buccia d'ispagula à a tazza d'acqua bullente è lasciate riposà per circa 10 minuti. Strain and drink finu à 2 volte à ghjornu. Stu tè deve esse scansatu da quelli chì soffrenu di stinzia o chì anu un prublema infiammatorio di l'intestini, cum'è diverticulite o a malattia di Crohn, per esempiu.

9. Melone è suchju di menta

A menta hè una pianta medicinale ampiamente usata per vari prublemi, ma hè eccellente per trattà i prublemi digestivi. Hà e sostanze amare chì aiutanu à rivitalizà a salute di u fegatu è di a cistifellea, allevendu i sintomi cum'è nausea è una sensazione di panza gonfia.

Inoltre, quandu hè aghjuntu à u melone, risulta in un suchju assai rinfrescante è gustosu.

Ingredienti

  • ¼ melone;
  • 1 manata di menta.

Modu di preparazione

Battite l'ingredienti in un frullatore finu à ottene una mistura omogenea. Se necessariu, aghjunghje un pocu acqua per fà u suchju più liquidu. Bei u suchju appena u prepari.

Test di cunniscenza

Valuta a vostra cunniscenza di cume curà currettamente u fegatu grassu rispondendu à queste dumande rapide:

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Fegatu grassu: mette à prova a vostra cunniscenza!

Principià a prova Immagine illustrativa di u questionariuUna dieta più sana per u fegatu significa:
  • Manghjate assai risu o pane biancu, è crackers ripieni.
  • Manghjate principalmente ligumi è frutti freschi perchè sò ricchi di fibre è pochi di grassi, riducendu u cunsumu di alimenti trasfurmati.
Si pò dì chì u fegatu migliora quandu:
  • U colesterolu, i trigliceridi, a pressione sanguigna è u pesu diminuiscenu;
  • Ùn ci hè micca anemia.
  • A pelle diventa più bella.
U cunsumu di birra, vinu o qualsiasi bevanda alcolica hè:
  • Permessu, ma solu i ghjorni di festa.
  • Pruibitu. U cunsumu d'alcol deve esse cumpletamente evitatu in casu di fegatu grassu.
Unu di i migliori modi per aiutà u fegatu à recuperà hè:
  • Manghjà una dieta bassa in grassu per perde u pesu abbasserà ancu u colesterolu, i trigliceridi è a resistenza à l'insulina.
  • Uttenite testi di sangue è ultrasuoni regularmente.
  • Bei assai acqua frizzante.
L'alimenti chì ùn devenu micca esse manghjati per aiutà u fegatu à recuperà sò:
  • Alimenti ricchi in grassu cum'è salciccia, salsiccia, salse, butiru, carni grasse, casgi assai gialli è cibi trasfurmati.
  • Agrumi o buccia rossa.
  • Insalate è minestre.
Precedente Seguente

Circà

Perchè aghju un nasu fretu?

Perchè aghju un nasu fretu?

Uttene un na u fretuÙn hè micca raru chì a ghjente perimenti pedi freti, mani frette, o ancu arechje fredde. Puderete ancu avè perimentatu avè un na u fretu.Ci hè parech...
Alimentazione Limitata in Tempu: Una Guida per Principianti

Alimentazione Limitata in Tempu: Una Guida per Principianti

U digiunu intermittente hè attualmente unu di i prugrammi nutrizionali più famo i in u circondu.A differenza di e diete chì vi dicenu chì da manghjà, u dighjunu intermittenti ...