Migliori rimedii casani per curà l'insonnia
Cuntenutu
I rimedii casani per l'insonnia sò un eccellente modu naturale per stimulà u sonnu, senza u risicu di sviluppà l'effetti cumuni cumuni di i medicazione, cum'è a dipendenza à longu andà o l'aggravamentu di l'insonnia, per esempiu.
Benchì u so effettu ùn sia micca immediatu quant'è i farmaci, a so azzione hè più naturale per u corpu è ùn causa alcuna dipendenza. Inoltre, quandu sò usati regolarmente, i rimedii casani aiutanu à regulà i cicli di sonnu, permettendu l'effettu di diventà sempre più veloce.
Cù l'usu di rimedi casalinghi hè ancu cunsigliatu di piglià altre misure chì facilitanu u sonnu, cume evità di avè luci blu in stanza è evità attività stimulanti in i 30 minuti prima di dorme. Vede questi è altri suggerimenti per aiutà à dorme megliu.
1. Melatonina
Questu hè un tipu d'hormone chì hè pruduttu naturale da u corpu è, dunque, ùn hè micca popularmente inclusu in a categuria di "rimedii casani". Tuttavia, a melatonina hè u principale rispunsevule di u sonnu, avendu effetti marcatamente pruvati contr'à l'insonnia in parechji studii.
Hè pussibule aumentà a produzzione di melatonina in modu naturale. Per questu, hè cunsigliatu di evità situazioni stressanti à a fine di a ghjurnata, di riduce l'esposizione à e luci blu, cum'è u schermu di u telefuninu, di dà preferenza à l'illuminazione indiretta è gialla in casa, è d'investisce in u cunsumu di alimenti riccu in triptofanu, cum'è arachidi, ovu o carne di pullastru. Vede un elencu più cumpletu di cibi triptofani.
E persone cù un modu di vita assai freneticu o chì anu pruvatu à aumentà di modu naturale i livelli di melatonina, ma ùn anu avutu boni risultati per migliurà u sonnu, ponu ancu sceglie di utilizà u supplementu di melatonina, chì pò esse acquistatu in farmacia è in certi magazini di prudutti naturali. In questu casu, a supplementazione deve sempre esse guidata da un duttore o farmacista.
Verificate altri rimedii chì ponu esse indicati per u trattamentu di l'insomnia.
2. Valeriana
U tè di a radica di valeriana hà dimustratu in parechji studii un'azzione putente contr'à l'insonnia lieve à moderata, postu chì hà pruprietà ansiolitiche è sedative chì vi aiutanu à addurmintassi più faciule.
A differenza di i rimedi sedativi in farmacia, a valeriana ùn causa alcuna dipendenza è, dunque, pò esse usata in modu sicuru. Tuttavia, u so effettu pò piglià finu à 4 settimane per esse rimarcatu, chì e sostanze di a pianta formanu pianu pianu u cicculu di u sonnu.
Ingredienti
- 3 g di radice secca di valeriana;
- 300 ml d'acqua.
Modu di preparazione
Mettite l'acqua è a radice di valeriana à bollire à focu mediu per 10 à 15 minuti è poi cacciate da u focu è filtrate. Lasciate scaldà è beie 1 tazza circa 30 minuti prima di andà à dorme.
Oltre à u tè, a valeriana pò ancu esse cunsumata cum'è supplementu, è deve esse ingerita à una dose di 300 à 900 mg di u 0,8% di estrattu. Questa dosa pò esse necessariamente adattata da un erboristu o un duttore, secondu a gravità di l'insonnia è altre caratteristiche di a persona.
A valeriana deve esse usata cun prudenza in e donne incinte è in i pazienti cun qualchì tipu di prublema di fegatu.
3. Luppulu
U Luppulu hè a listessa pianta chì hè aduprata in a pruduzzione di biera, ma in a forma di tè hà mostratu un effettu pusitivu contr'à l'insonnia. A so azzione hè stata liata à a so capacità di prevene a degradazione di GABA, una sustanza chì aiuta à rilassà u sistema nervosu, in più di sembra migliurà l'azzione di i recettori di melatonina, potenzia l'effettu di l'hormone principale rispunsevule di u sonnu.
Ingredienti
- 1 cucharadita di lupulu;
- 1 tazza d'acqua bullente.
Modu di preparazione
Aghjunghjite u lupu à l'acqua bollente è lasciate riposà per circa 10 minuti. Poi strain è poi pigliate da 30 à 60 minuti prima di dorme.
Stu tè ùn deve esse adupratu in gravidanza senza a supervisione di un duttore o di un erborista.
4. Citronella
E foglie di melissa sò state aduprate dapoi parechji seculi per trattà i casi d'insomnia è, in studii recenti, a so azzione hè stata ghjustificata da a capacità di prevene a distruzzione di GABA, un tippu di neurotrasmettitore chì aiuta à calmà u sistema nervosu è à facilità u sonnu. .
Ingredienti
- 2 cucchiaini di foglie di melissa;
- 500 ml d'acqua bullente.
Modu di preparazione
Mette u melissa in una teiera è copre cù acqua bullente. Copre, lascia scaldà, stende à beie dopu, preferibilmente da 30 à 60 minuti prima di andà à dorme.
U balsamu di limone pò ancu esse cunsumatu in forma di capsule, cù dosi trà 300 à 500 mg per ghjornu, o gocce. In questi casi, a dosa deve esse sempre adattata da un duttore o erborista. U balsamu di limone ùn deve esse adupratu durante a gravidanza o l'allattamentu senza a guida di u duttore.
5. Passiflora
A Passionflower hè a pianta di u fruttu di a passione è, cum'è u melissa, sta pianta medicinale hè stata aduprata dapoi parechji anni per aiutà à curà l'insonnia. Ancu s'ellu ci sò ancu pochi studii nantu à l'usu di sta pianta per l'insomnia, assai di e so sostanze anu un gran putenziale per aiutà cù u trattamentu.
Per esempiu, a crisina, chì hè u flavonoide principale di a passiflora, hà dimustratu una forte azzione nantu à i recettori benzodiazepinichi, chì sò i stessi ricettori aduprati da e droghe ansiolitiche in farmacia, chì causanu relaxazione è vi aiutanu à dorme. Inoltre, in e ricerche fatte nantu à i topi, l'estratti di passiflora anu aiutatu assai à allungà u tempu di u sonnu.
Ingredienti
- 6 g di passiflora;
- 1 tazza d'acqua bullente.
Modu di preparazione
Aghjunghjite l'acqua cù u fiore di passione è lasciate riposà per 5 à 10 minuti. Dopu lasciate rinfriscà, colate è beie circa 30 minuti prima di dorme. Passionflower pò spessu esse aghjuntu à u tè di valeriana, per esempiu, per un effettu più forte.
Stu tè si deve evità in e donne incinte.
Quandu andà à u duttore
Mentre i rimedii casani ponu aiutà à trattà parechji casi di insonnia, ci sò ancu parechji casi induve ùn sò micca abbastanza, soprattuttu quandu ci sò altre cause. Cusì, hè cunsigliatu d'andà à u duttore quandu ùn ci hè nisuna migliuranza in l'insonnia dopu à 4 settimane di trattamentu cù un rimediu casanu o quandu l'insonnia interferisce cù a qualità di vita, postu chì pò esse necessariu identificà a causa curretta è cumincià u più trattamentu adattatu.
Fighjate dinò u video seguente è vedi chì cunsiglii pudete aduttà per dorme megliu: