Autore: Lewis Jackson
Data Di Creazione: 9 Maghju 2021
Aghjurnamentu Di Data: 17 Nuvembre 2024
Anonim
Corsa una Maratona cù Stage 4 COPD - Salute
Corsa una Maratona cù Stage 4 COPD - Salute

Cuntenutu

Russell Winwood era attivu è in forma di 45 anni quandu era statu diagnosticatu cun malattia pulmonare ostruttiva cronica in fase 4, o BPCO. Ma solu ottu mesi dopu à sta fatidica visita à l'uffiziu di u duttore in u 2011, hà compiu u so primu evenimentu Ironman.

Malgradu u 22 à u 30 per centu di capacità pulmonare, è avè subitu un colpu guasi 10 anni prima, Winwood hà rifiutatu di lascià chì u diagnosticu li impedissi di fà ciò ch'ellu ama. L'amatori australianu di fitness hà finitu una manata di maratoni è triathloni dapoi, cumprese a Maratona di New York.

U 1u di nuvembre di u 2015, s'hè unitu à 55.000 altri in un parcorsu di 26,2 chilometri attraversu a Big Apple. Mentre ùn era certamente micca solu, Winwood hè diventatu a prima persona cù a tappa 4 BPCO à fà. Russell hà finitu a corsa è hà raccoltu 10 000 $ per l'Associazione Americana di u Pulmone.


Avemu pigliatu cun Winwood ghjorni prima di a corsa per parlà di a so furmazione, di i so scopi, è di ciò chì hè d'esse in forma fisica quandu avete a BPCO di a fase finale.

Chì hè stata a sfida più grande per voi dapoi chì hè statu diagnosticatu cù BPCO?

Idee normali sfidanti nantu à ciò chì un paziente di a BPCO in fase 4 pò fà. Un saccu di ghjente hè scettica nantu à cumu possu fà ciò chì facciu, cum'è e persone cù u mo stadiu di malattia ùn facenu micca eventi Ironman o corse maratoni. Ma a verità hè chì un modu di vita sanu chì include assai eserciziu vi darà una qualità di vita megliu.

Chì hè stata a prima grande corsa à a quale avete participatu dopu à u vostru diagnosticu?

Ironman australianu in Port Macquarie hè statu u mo primu avvenimentu dopu à u mo diagnosticu. Aviu digià intrutu in l'eventu cinque mesi prima ch'e fussi diagnosticatu. Era statu un sognu di compie una di ste corse, chì comporta una nuotata di 2,4 chilometri, un ciclu di 112 chilometri, è finisce cù una maratona. U mo spezialistu respiratoriu m'hà dettu ch'ùn a finisceria micca, ma quessa mi hà fattu più decisu à compie l'evenimentu.


Chì corsa finu à avà hè stata a più sfida, è perchè?

Questa corsa hè stata a più sfida, per un paru di ragioni. Prima, aghju avutu à furmà altrimente: sessioni di furmazione lente, lunghe, di bassa intensità cun focus nantu à custruisce gradualmente a mo capacità d'eserciziu. Dopu, u tempu chì devu allenammi prima di a corsa era limitatu, allora aghju sempre sapiutu chì seraghju in garezza sottopreparata. Hè stata assai soddisfacente finisce a corsa 10 minuti prima di u cutoff, ma hè stata assai dura per mè fisicamente è emotivamente per a mancanza di preparazione.

A vostra moglia è u vostru figliolu anu participatu tramindui à e listesse razze. Hè qualcosa chì anu sempre participatu, o avete participatu aiutu à motivalli?

U mo figliolu era rispunsevule per mè di cumincià a bissicletta, chì hà evolutu in triathloni. Era un ciclistu avidu chì facia u triathlon occasionale. A mo moglia, Leanne, ama esse attiva è per via di l'impegnu di tempu di questi eventi hà decisu di fà li cun mè, allora pudemu [pudemu passà] più tempu inseme. I nostri amichi a chjamanu "l'enabler"! Alcuni di i mo amici è di a mo famiglia anu pigliatu triatloni è maratoni dopu à esse venuti à fighjà mi corre.


Una maratona hè intimurente, ancu per i corridori sperimentati chì ùn anu micca BPCO. Chì hè a vostra forza motrice?

A sensibilizazione à a BPCO, l'asma, è altre malatie respiratorie hè a ragione principale per a quale competu in a Maratona di New York. Hè assai più da fà per aiutà e persone cun queste malatie à campà una migliore qualità di vita, è educà a ghjente nantu à cume prevene sviluppà una malattia respiratoria. U mo scopu secundariu hè di corre, micca di marchjà, una maratona in menu di sei ore. Questu ùn hè mai statu fattu da qualcunu cù a mo tappa di BPCO.

Chì cunsiderazioni in più qualchissia cù a vostra situazione deve piglià prima, durante, è dopu una corsa cusì?

Per fà sta corsa pone sfide chì ùn aghju micca trattatu prima, in particulare corsa in un ambiente chì hè fretu è chì hà inquinamentu. Mentre aghju statu allenatu à u fretu per chì u mo corpu si possa adattà, hè difficiule di furmassi per a pulluzione. Altri fattori impurtanti da cunsiderà sò a frequenza cardiaca, a pressione sanguigna è i livelli di ossigenu. Monitoraghju regolarmente tutti questi durante a furmazione. U tempu di recuperu trà e sessioni di furmazione hè impurtante, postu chì a furmazione di resistenza pò ghjucà à u disturbu cù u vostru sistema immune.

Cum'è un paziente di a BPCO, sò assai cusciente di mantene u mo sistema immunitariu forte per ùn esse malatu. A settimana di corsa hè tutta di riposu è di rinfrescà i musculi prima di u ghjornu di a corsa. U riposu dopu questi avvenimenti hè impurtante per a stessa ragione. Piglia assai da voi, è hè impurtante micca solu di curà u vostru corpu, ma di ascultallu.

Cumu a vostra squadra medica hà rispostu à u vostru modu di vita attivu?

A mo squadra medica hè andata da i prufessori à i studienti. Perchè i pazienti COPD ùn facenu micca ciò chì facciu, hè stata una sperienza di apprendimentu per tutti noi. Ma l'eserciziu per e persone cun malatie respiratorie hè assai fattibile è assai necessariu se volenu una migliore qualità di vita. Hè tuttu di custruisce a vostra capacità d'eserciziu gradualmente è cunzistenti.

Cumu hè chì l'allenamentu per a Maratona di New York hè statu differente da e corse passate?

A furmazione hè stata assai diversa da l'avvenimenti precedenti. Sta volta, u mo allenatore, Doug Belford, hà messu in opera sessioni di furmazione à alta intensità in u mo prugramma, chì m'hà spintu più forte chè mai. Hè statu assai sfarente di a furmazione Ironman, è i risultati seranu scuperti u 1 di nuvembre.

Chì ghjè u vostru scopu di finisce u tempu?

Mi piacerebbe corre sottu à sei ore è stabilisce un tempu di scopu di cinque ore, 45 minuti. Tuttu viaghja bè, sò sicuru chì seraghju vicinu à questu tempu.

Fate un documentariu nantu à a gestione di a Maratona di New York. Chì ti hà fattu decide di falla?

L'addestratore Doug hà l'idea di filmà un documentariu nantu à stu viaghju. Datu chì ciò chì cercu di ottene serà un primu mondu per qualchissia cù a mo situazione, avemu pensatu chì a ghjente pò esse interessata. U messagiu chì vulemu chì e persone piglianu da u filmu hè ciò chì hè pussibule per i pazienti cun malatie respiratorie, è speremu chì li motivanu à esse attivi.

Fighjate u messagiu di Russell per u ghjornu mundiale di a COPD quì sottu:

Pudete leghje più nantu à Russell Winwood nantu à u so situ web, Atleta COPD, o ritruvà cun ellu in Twitter @ russwinn66.

Selezzione Di U Situ

I Clienti Amazon amanu questu Pulitore Idratante di $ 12

I Clienti Amazon amanu questu Pulitore Idratante di $ 12

Quandu un pruduttu hè pupulare trà e cumunità Amazon è Reddit, apete chì hè un veru vincitore, è Cerave Hydrating Facial Clean er hè unu di que ti unicorni cura...
Food Chinese Low Calorie: Stà Trim

Food Chinese Low Calorie: Stà Trim

Ri po ta:Ié, ma duvete e e attenti quandu ceglite alimenti ani. Eccu alcuni cun iglii è intuizioni di dieta ba a in gra u:A maiò parte di i platti chine i cuntenenu veggie è protei...