Sarah Jessica Parker Parla Contro EpiPen Hike Price
Cuntenutu
A recente è drastica alza di i prezzi di a medicina allergica iniettabile salvavita, EpiPen, ùn hà causatu nunda di menu di una tempesta di focu contr'à u fabricatore di a droga, Mylan, sta settimana. Dapoi ch'elli anu cuminciatu a fabricazione di EpiPen, u prezzu hè cresciutu di quasi 550 per centu, un marcatu stupente da u $ 57 chì hà iniziatu quandu a cumpagnia hà acquistatu per prima volta i diritti di vende a medicazione in 2007. Avà, quella stessa droga vi costarà più di $ 600. .È avè l'assicuranza ùn aiuta micca assai, cù Bloomberg chì informa chì ancu dopu à deduzioni di l'assicuranza dui EpiPens vi costaranu circa $ 415. Quandu ci sò tante persone (assai di i quali sò zitelli di scola) chì anu allergii severi, l'acquistu di EpiPens hè una necessità indipendentemente da u prezzu, allora ùn hè micca sorprendente chì questu piccu di u costu mandessi persone-celebrità incluse-in un tumultu .
Una stella chì hè particularmente appaciata: Sarah Jessica Parker. In una recente publicazione in Instagram, SJP hà annunziatu ch'ella averia da finisce u so partenariatu cù Mylan, cù quale hà travagliatu in una campagna di prumuzione di sensibilizazione annantu à l'anafilassi, una reazione allergica chì mette in periculu a vita. A quistione tocca particularmente vicinu à casa per Parker, chì u so figliolu James Wilkie hà una allergie à l'arachide severa è si basa sempre in un EpiPen cun ellu. Ella hà spiegatu a so decisione, assicurendu di esse chjaru cristallinu per quessa ch'ella si spicca cù u fabricatore di droghe.
"Sò lasciata delusa, trista è profondamente preoccupata per l'azzioni di Mylan", hà scrittu. "Ùn accunsentu micca sta decisione è aghju finitu a mo rilazione cù Mylan in u risultatu direttu di questu. Spergu chì anu da cunsiderà seriu u sburdamentu di e voce di quelli milioni di persone chì sò dipendenti da u dispositivu, è piglianu una azzione rapida per calà u costu ".
Parker ùn era micca solu l'unicu battitore à parlà. USA Oghje riferisce chì a Casa Bianca è Hillary Clinton anu ancu cundannatu l'azzioni di Mylan, è nutendu ch'ella pone qualchì quistione murale nantu à a cumpagnia. Dopu a reazzione, Mylan hà publicatu una dichjarazione annunziendu chì copriranu finu à 300 $ di u costu di a tasca per a droga in farmacia, riducendu efficacemente a carica finanziaria per i pazienti à metà. A cumpagnia dice chì hà da allargà ancu u so prugramma di assistenza à i pazienti, chì aiuterà quelli chì ùn sò micca assicurati o sottu assicurati. Sta decisione costarà à Mylan circa 10 per centu di i so rivenuti totali previsti per a droga, rapporti U Wall Street Journal.
Mentre sta misura di copertura di i costi hè sicuramente un passu in a direzione ghjusta, à un costu da qualunque parte da $ 115- $ 300 riempendu una prescrizione EpiPen ùn hè ancu micca bonu - è ùn riempie micca u Rx ùn hè micca solu una opzione per quelli chì disperatamente ne hà bisognu. Speremu chì Mylan è altri pruduttori di medicazione in tuttu u paese sentinu i lamenti di i pazienti, di i genitori, è di i pulitichi, è ricordate chì ùn sustineremu micca queste alzate di prezzi in silenziu.