5 dubbi più cumuni nantu à a sudazione durante l'attività fisica
Cuntenutu
- 1. Più grande hè a quantità di sudore, più grande hè a perdita di grassu?
- 2. Mi sò pisatu dopu l'eserciziu è u mo pesu hè calatu: aghju persu?
- 3. L'eserciziu cù vestiti caldi o plasticu vi aiuta à perde u pesu?
- 4. A sudazione detoxifica u corpu?
- 5. Cumu rimpiazzà i minerali persi dopu una intensa attività fisica?
Parechje persone credenu chì per avè a sensazione chì l'attività fisica hà avutu veramente un effettu, duvete sudà. Spessu a sensazione di benessere dopu a furmazione hè duvuta à u sudore. Ma ciò chì pochi sanu hè chì u sudore ùn hè sinonimu di spesa calorica, perdita di grassu o perdita di pesu.
Malgradu chì ùn sia micca un parametru per indicà a perdita di pesu, u sudore pò esse adupratu cum'è strumentu per valutà se l'attività fisica hè praticata intensamente o micca, postu chì a pratica di eserciziu intensu accelera u metabolismu è aumenta a temperatura di u corpu, resultendu in sudore. Tuttavia, alcune persone ponu sudà più di l'altri, ancu cù picculi stimuli, hè impurtante aduprà un altru parametru per valutà l'intensità di l'eserciziu.
1. Più grande hè a quantità di sudore, più grande hè a perdita di grassu?
U sudore ùn raprisenta micca a perdita di grassu è, dunque, ùn pò micca esse adupratu cum'è parametru per a perdita di pesu.
U sudore hè un tentativu di u corpu di equilibrà a temperatura di u corpu: quandu u corpu ghjunghje à una temperatura assai alta, cume durante l'attività fisica o quandu u clima hè assai caldu, e ghiandole sudoripare liberanu u sudore, chì hè cumpostu da acqua è minerali, in per prevene i danni à e funzioni vitali di l'organisimu. Cusì, u sudore ùn raprisenta micca a perdita di grassu, ma di liquidi, eccu perchè hè impurtante chì a persona sia idratata durante l'attività fisiche.
Hè nurmale chì ci sia più pruduzzione di sudore durante l'esercizii fisichi assai intensi, hè impurtante per a persona di furnisce una idratazione adeguata durante l'attività fisica, ma alcune persone sudanu ancu stendu ferme è in ogni situazione, sta cundizione essendu cunnisciuta cum'è iperidrosi. Capite ciò chì hè l'iperidrosi è cumu trattallu.
2. Mi sò pisatu dopu l'eserciziu è u mo pesu hè calatu: aghju persu?
A perdita di pesu dopu l'eserciziu pò esse cumuna, ma ùn indica micca a perdita di pesu, ma a perdita d'acqua, è hè impurtante chì a persona beva acqua per rimpiazzà a quantità d'acqua persa.
Se u pesu dopu l'eserciziu hè diminuitu di più di 2% in relazione à u pesu iniziale, pò esse indicativu di disidratazione. Vede ciò chì sò i sintomi è cumu luttà contr'à a disidratazione.
Per perde u pesu, ùn avete micca da sudà, ma piuttostu spende più calorie di quella chì cunsumate ogni ghjornu, avete una dieta equilibrata è praticate attività fisiche di modu regulare, di preferenza à a prima matina o à a fine di u dopu meziornu, luntanu da l'ore più calde di u ghjornu. Vede cumu avè una dieta sana per perde u pesu.
3. L'eserciziu cù vestiti caldi o plasticu vi aiuta à perde u pesu?
A pratica di esercizii cù vestiti caldi o plastica ùn aiuta micca à perde u pesu, solleva a temperatura di u corpu, stimulendu e ghiandole sudoripare à pruduce è liberà più sudore in un tentativu di regulà a temperatura di u corpu.
I più boni esercizii per quelli chì volenu perde u pesu sò quelli chì prumove un cunsumu d'energia più grande in menu tempu di attività, cum'è a corsa è a natazione, per esempiu. Vede quale sò i migliori esercizii per perde u pesu.
4. A sudazione detoxifica u corpu?
A sudazione ùn significa micca chì l'impurità è e tossine di u corpu sianu eliminate, à u cuntrariu, u sudore riprisenta a perdita d'acqua è di minerali essenziali per u funziunamentu di u corpu. I reni sò l'organi incaricati di filtrà è eliminà e sostanze tossiche da u corpu per via di l'urina. Sapete quandu è cumu per disintossicà u corpu.
5. Cumu rimpiazzà i minerali persi dopu una intensa attività fisica?
U megliu modu per rifornisce i minerali dopu una furmazione intensa hè di beie l'acqua durante è dopu l'attività fisica. Un'altra opzione hè di beie bevande isotoniche, chì sò di solitu più cunsumate da e persone chì a so attività ùn hè micca solu intensa ma vasta. Queste isotoniche devenu esse cunsumate durante l'eserciziu in piccule quantità è sò contraindicate in e persone chì anu prublemi di rene.
Scuprite cumu fà una isotonica naturale chì, in più di prevene a perdita eccessiva di minerali durante l'eserciziu, migliurà e prestazioni durante l'allenamentu: