Autore: Louise Ward
Data Di Creazione: 12 Febbraiu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 27 Ghjugnu 2024
Anonim
Ùn Pudete micca Dolci à u vostru modu in u diabete - Salute
Ùn Pudete micca Dolci à u vostru modu in u diabete - Salute

Cuntenutu

Ci hè assai più fattori in ghjocu - {textend} tutti più cumplicati di "Aghju avutu un cupcake à pranzu".

Cumu vedemu chì u mondu forma quale sceglimu di esse - {textend} è di sparte sperienze cunvincibili pò inquadrà u modu in cui ci trattemu, per u megliu. Questa hè una prospettiva putente.

"Aghju ghjustu manghjatu tanti cupcakes, aghju avutu diabete", scherzava un cumpagnu di travagliu attraversu u muru di u cubiculu. Un altru gruppu di cullaburatori hà eruttatu in risa.

Mentre u scherzu pò sembrà innocu per elli, aghju sbulicatu in u disagiu.

Dicenu chì u megliu tippu d'umuri ùn face micca un colpu - {textend} ma cum'è una persona chì campa cun diabete di tippu 2 chì deve interagisce cù questu gruppu d'individui guasgi ogni ghjornu, ùn puderia micca aiutà ma mi sentu sventratu da stu so- chjamatu punchline.


Perchè, gestisce a diabete ùn hè micca una burla. Hè una realità d'ogni ghjornu d'amparà l'alimentu adattativu, di piglià pillole, di pichjassi cun aghi, o d'injectà insulina.

Hè una malattia assai influenzata da a genetica, una chì site improbabile di esse u primu in a vostra famiglia à acquistà - {textend} eppuru, u stigmatu persistente ferma: u vostru modu di manghjà causa u diabete.

Ma simplificendu troppu sta malattia cumplessa, perpetuemu l'idea chì u diabete hè qualcosa di qualcunu merita.

Più di trè anni fà, sò andatu ind'è u mo duttore per piglià patch di malatia di u muvimentu per una crociera. Aviu un fisicu cumpletu per chì a mo assicuranza coprisse a visita, è per a mo sorpresa, u mo duttore m'hà chjamatu torna un ghjornu prima chì a mo crociera sia partita.

Hè quandu mi hà dettu chì avia diabete. Aghju dumandatu parechje dumande chì cumincianu cù "Site sicuru?" seguitatu da "Chì hà causatu questu?"

Quandu a mo linea di interrogazione si trasformò rapidamente in u ghjocu di autoculazione, u mo duttore hà dettu qualcosa chì hà cambiatu a mo visione di u mo diagnosticu.

Ellu disse: «Per voi, ùn era micca un affare di si avaristi diabete, era una questione di quandu.”


Ci hè un mutivu chì a maiò parte di e forme di ingestione di u duttore dumandanu a vostra storia di salute di famiglia - {textend} è possu cuntà nantu à più di una manu i mo membri di a famiglia stretta (sia vivi sia morti) chì anu diabete.

In un articulu di u 2010 "Intuitive Eating: Enjoy Your Food, Respect Your Body", Dr. Linda Bacon è Judith Matz, LCSW, furniscenu una visione per capisce sta disposizione genetica è finisce u ghjocu di culpabilità per u bè.

"I geni ghjucanu un rolu maiò in u sviluppu di a diabetes", scrivenu Bacon è Matz. "Tutti simu nati cun sfide in u nostru còdice geneticu - {textend} è ancu in e circustanze di a nostra vita - {textend} è questa hè una di e sfide chì vi sò state affrontate."

"U vostru corpu era vulnerabile", continuanu. "A difficultà cù a regulazione di u glucosiu è qualchì cumbinazione di fattori hà scatenatu quella propensione genetica".

Triggered micca pruvucatu - {textend} è questu hè una distinzione chì conta.

Parechji fattori ponu mette u stress nantu à una predisposizione genetica cum'è questa - {textend} cumpresu, chì nimu ùn sembra focalizassi nant'à ogni locu vicinu quant'elli facenu cupcakes - {textend} ma a vulnerabilità stessa hè genetica, è mancu à u nostru cuntrollu .


È in questu sensu, manghjà u zuccheru ùn causa diabete. S'ellu era u casu, tutti cù un denti dolce avianu diabete.

I geni chì avete trattatu ghjucanu un rolu assai più grande in a diabete di quantu ricunnoscenu. Ma quandu si glossa nantu à questu, trasforma una malattia degna di empatia in una "punizione" per e persone chì anu fattu "scelte cattivi".

L'usu di causalità induve pò esse una associazione - {textend} o simpliciamente un fattore trà parechji - {textend} provoca assai disinformazione annantu à u diabete.

Cum'è un dente di sale autoproclamatu, vi possu dì chì i dolci ùn sò mai stati qualcosa chì bramava. Eppuru, continueraghju à sviluppà u diabete, è a ghjente faria assunzioni nantu à a mo dieta è u mo corpu chì simpliciamente ùn eranu micca veri.

Hè per quessa chì scherzendu per piglià diabete quandu manghjate dolci cume un non diabeticu face più male chè quelle risate facenu u bè.

Un cupcake ùn vi darà micca u diabete è scherzendu chì serà periculosu à dui livelli: Crea una disinformazione annantu à sta malattia è prumove l'estigma chì l'acquistà di u diabete hè qualcosa chì unu hà u cuntrollu.

Questa barzelletta assigna ancu una moralità à l'alimentu chì pò esse dannosu per quelli chì campanu cù disordini alimentari.

A creazione di una gerarchia di valore per l'alimentu pò incuraghjà abitudini alimentari restrittivi.

Dicendu chì manghjà i dolci vi dà u diabete, state favurizendu questa idea chì l'alimentu hà un valore intrinsicu "bonu" o "male" è chì a vostra punizione per manghjà male riceve una malattia.

Questu tocca a casa per mè soprattuttu cum'è una persona di più dimensioni chì vive à l'intersezione di u diabete è un disordine alimentariu.

Sicondu l'Associazione Naziunale di u disordine alimentariu, ci hè un ligame trà u diabete è u statu emotivu assuciatu à i disordini alimentari. Dicenu chì u diabetu raddoppia ancu a probabilità di avè depressione clinica - {textend} un'altra scatula chì verificu.

L'Associazione Naziunale di u disordine di l'alimentazione aghjusta: "Un studiu di l'adulescenti da a Norvegia hà rivelatu chì, in più di l'età, l'attitudine negativa versu u diabete è e credenze negative nantu à l'insulina avianu a più alta associazione cù a restrizione di l'insulina è u comportamentu di u disordine alimentariu".

In altre parolle, sì esse "grassu" hè pensatu per esse a causa di piglià u diabete, allora manghjà disordinatu - {textend} basatu annantu à a paura di esse grassu - {textend} puderia esse u tentativu di prevene u diabete.

È in questu sensu, u stigma è a disinformazione intornu à u diabete ci impactanu tutti.

Eppuru a parolla "attitudine" è "credenza" mi spiccanu tramindui quì. A differenza di a predisposizione genetica, l'attitudini è e credenze implicanu una agenzia persunale. Si pò cambià e so attitudini è e so credenze cù u tempu.

È questu hè esattamente u locu induve i non diabetichi ponu smetterà di pruvà à esse cumedianti è cumincià à esse alliati.

Invece di prumove l'estigma cù i scherzi, sfidu à i non diabetichi à ripensà a manera di pensà è di parlà di u diabete.

Se sente qualcunu scherzà per piglià a diabete, aduprate quellu cum'è una opportunità per l'educazione.

Ùn avete micca scherzatu annantu à qualcunu chì face u cancheru - {textend} allora chì ci hè cusì umoristicu in u diabete? Tramindui sò malatie cù fattori genetichi è ambientali, nò? A differenza hè who imaginemu tipicamente a faccia di a malattia da esse.

Per u diabete, sò quelli di noi chì a sucietà cunsidereghja sfavorevoli - {textend} persone di più grande entità è anziani.

Se a fighjate daveru, a vostra scherza ùn hè più cà fatfobia finamente velata è etàismu.

Se ùn campate micca tutti i ghjorni cù u diabete, ùn m'aspettu micca chì capischiate cumu hè d'avè lu.

Tuttavia, m'aspettu u listessu rispettu chì ogni persona merita.

Ancu crescendu vicinu à i me nonni diabetichi, a mo visione hà cambiatu quandu hè diventata a mo propria realtà.

Campu una vita assai piena cù u diabete, è cum'è diabeticu, ùn dumandu micca a simpatia di nimu. Tuttavia, apprezzeraghju a ricunniscenza di basa di a mo umanità.

Benchì ùn sia micca dipendente da l'insulina, quelli chì sò affrontati da prublemi di accessibilità è accessibilità maiò per una droga anu bisognu per mantene li in vita. È affruntaghju u mo propiu inseme di sfide - {textend} da u costu crescente di e mo strisce di prova di glucosiu finu à copre e contusioni in i mo siti d'iniezione.

Ùn aghju micca bisognu à esse in u mo postu di travagliu chì mi dumandassi ciò chì i mo colleghi pensanu veramente di a diabete. Ùn mi hè micca utile per fà luce di u diabete.

E parolle chì aduprate anu putere. Perchè pugnà à qualcunu quandu pudete aiutà à alzallu?

Alysse Dalessandro hè un blogger di moda plus-size, influenzatore LGBTQ, scrittore, designer, è oratore prufessiunale basatu in Cleveland, Ohio. U so bloggu, Ready to Stare, hè diventatu un paradisu per quelli chì a moda hà altrimente ignoratu. Dalessandro hè stata ricunnisciuta per u so travagliu in pusitività di u corpu è di difesa LGBTQ + cum'è unu di i premiati # Pride50 di 2019 NBC Out, membru di a classa Fohr Freshman, è unu di i Persone più interessanti di Cleveland Magazine per u 2018.

Vi Cunsigliemu Di Leghje

Cumu evità u surriscaldamentu durante l'eserciziu

Cumu evità u surriscaldamentu durante l'eserciziu

ì ite e ercitendu per tempu caldu o in una pale tra vapore, ite più à ri icu di urri caldamentu. Amparate cumu u calore affetta u vo tru corpu, è uttenite cun iglii per tà fr...
Insulina Glulisina (origine rDNA) Iniezione

Insulina Glulisina (origine rDNA) Iniezione

L'in ulina gluli ina hè aduprata per trattà u diabete di tipu 1 (cundizione induve u corpu ùn face micca in ulina è dunque ùn pò micca cuntrullà a quantità ...