Autore: Judy Howell
Data Di Creazione: 3 Lugliu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 19 Ghjugnu 2024
Anonim
Gambe gonfie in gravidanza - Tutto quello che devi sapere
Video: Gambe gonfie in gravidanza - Tutto quello che devi sapere

Cuntenutu

Ah, e gioie di a gravidanza

Mentre pudete godere di u tempu magicu chì hè a gravidanza - hè veramente miraculosa quanti viaghji di bagnu si pò sprime in un ghjornu - è anticipendu cun impazienza l'arrivu di u vostru picculu fasciu dolce, ci sò alcuni menu di effetti collaterali magichi chì sperimentanu parechje mamme.

U vostru corpu cambia rapidamente, chì pò diventà un pocu scomudu. Un disagiu chì sperimentanu parechje donne hè i pedi gonfi.

Parlemu di perchè i vostri pedi ponu gonfialli durante a gravidanza, quandu puderete nutà chì accade, quandu duvete vede un duttore, è qualchi trattamenti simplici chì ponu aiutà - è più impurtante, perchè puderete andà à fà shopping di scarpe.

Chì face chì sta situazione accada, quantunque?

Quandu pudete aspettà chì i vostri pedi cumincianu à soffià? Ebbè, a bona nutizia hè chì ghjè di solitu più tardi. Cusì puderete probabilmente ricunnosce i vostri pedi per a prima metà o più di a vostra gravidanza.

Primu trimesteru

I livelli rapidamente crescenti di l'ormone progesterone (letteralmente "pro gestazione" o "pro gravidanza") rallentanu a vostra digestione. Questu pò causà gonfiori addominali assai prima di avè un colpu di zitellu notevule. Puderete rimarcà un pocu di puffiness in e vostre mani, pedi, o faccia, ma micca assai.


Sè avete rimarcatu assai gonfiu cusì prestu, soprattuttu s'ellu hè accumpagnatu da altri sintomi cum'è vertigini, mal di testa, o sanguinamentu, hè megliu chjamà u vostru duttore.

Secondu trimestre

U secondu trimestru principia cù a settimana 13 di a gravidanza (circa u principiu di u quartu mese). Ùn hè micca raru di cumincià à rimarcà i pedi gonfiati intornu à u quintu mese di gravidanza, soprattuttu sì site assai in i vostri pedi o u tempu hè caldu.

Questa gonfia hè dovuta à u vulume crescente di sangue è fluidi in u vostru corpu. U vostru vulume di sangue cresce di circa (!) Durante u corsu di a vostra gravidanza, è questu hè accumpagnatu cù assai ritenzione di fluidi ormonali.

Mentre pò rende i vostri anelli è scarpi un pocu accatastati, tuttu stu fluidu in più aiuta à addulcisce u vostru corpu è preparallu per dà nascita - è hè esattamente ciò chì vulete. Stà sicuru, u fluidu in più diminuirà rapidamente in i ghjorni è settimane dopu à a nascita di u to zitellu.

Terzu trimesteru

À parte da a settimana 28 di a gravidanza, u terzu trimestru hè di gran lunga u mumentu u più cumunu per sperimentà i pedi gonfi. In particulare quandu e settimane passanu è si avvicinavanu à 40 settimane, i vostri dita sò più propensi à assomiglianu à piccule salsicce ch'è qualsiasi altra cosa (iè, a maternità hè glamurosa).


U vostru corpu cuntinueghja à custruisce a so pruvista di sangue è di fluidi, chì ponu cuntribuisce à u gonfiore. U vostru utru hè ancu diventatu assai più pesante mentre u vostru criaturu cresce, chì pò rallentà u flussu di sangue da e gambe à u core. (Ùn v'inchietate, questu ùn hè micca periculosu - solu scomudu.)

Altri fattori chì ponu cuntribuisce à muzzicà i pedi sò:

  • tempu caldu
  • squilibri dietetichi
  • ingesta di caffeina
  • ùn beie micca abbastanza acqua
  • esse nantu à i vostri pedi per longi periudi di tempu

Quandu per vede un duttore

I pedi gonfiati sò una parte assai nurmale di a gravidanza - parechje di e vostre cumpagnie mamme chì ponu esse commiserate! Cusì a maiò parte di u tempu, i pedi gonfiati sò solu un altru segnu di tuttu u travagliu chì u vostru corpu face per fà cresce sta nova piccula vita.

Tuttavia, i pedi gonfiati ponu esse qualchì volta un segnu di un prublema più seriu. Unu di sti prublemi hè chjamatu preeclampsia. Questa hè una cundizione chì pò sviluppà durante a gravidanza è provoca una pressione sanguigna periculosamente alta.

Chjamate u vostru duttore se avete bisognu:


  • subbitu gonfiore di e vostre mani, pedi, faccia, o intornu à l'ochji
  • gonfiore chì s'aggrava drammaticamente
  • marei o visione sfocata
  • un forte capu di testa
  • cunfusione
  • difficultà à respirà

Se notate un gonfiore in una sola gamba chì hè ancu accumpagnata da dolore, rossu o calore, questu puderia significà chì avete una trombosi vena profonda, o TVP. Una TVP hè un coagulu di sangue, di solitu in a vostra gamba. Hè impurtante di chjamà u vostru duttore se avete nutatu questi sintomi, chì e donne incinte sò più propensi à avè coaguli di sangue chè a persona media (grazie una volta di più, ormoni).

Se ùn site micca sicuru se u vostru gonfiore hè normale, o avete qualchì preoccupazione, hè sempre megliu à chjamà u vostru duttore o ostetrica. Sò felici d'aiutà à tene voi è u to zitellu sicuru è sanu!

Cumu uttene sollievu

Mentre i pedi gonfiati ponu o ùn ponu micca esse dolorosi, ponu certamente esse scomodi o fastidiosi.

Fortunatamente, ci sò una serie di modi semplici per alleviare i sintomi durante a gravidanza. Ancu megliu? Puderanu implicà spuntini, una bevanda fredda, nuoto, massaggi, è forse shopping di scarpe. Ùn pare tantu male, nò?

1. Riduce l'ingestione di sodiu

Un modu per riduce u gonfiore durante a gravidanza hè di limità a vostra assunzione di sodiu (o sale). U sale face chì u vostru corpu si tene à l'acqua in più.

Pruvate à evità l'alimenti in scatula o trasfurmati, chì sò particularmente ricchi di sodiu. Pruvate ancu à ùn mette micca sale di tavulinu in più nantu à i vostri cibi.

Aduprà erbe salate cum'è rosmarinu, timu è origanu hè un modu faciule per aghjunghje sapore à e vostre ricette senza aduprà sale - yum!

2. Aumenta l'ingestione di potassiu

Ùn uttene abbastanza potassiu pò ancu aggravà u gonfiore, chì u potassu aiuta u vostru corpu à equilibrà a quantità di fluidi chì tene.

A vostra vitamina prenatale deve avè qualchì potassiu in più per voi, ma hè ancu impurtante di manghjà boni fonti di potassiu dieteticu.

Alcuni alimenti chì sò naturalmente ricchi di potassiu includenu:

  • patate cù a pelle
  • patate dolce (ancu cù a pelle)
  • banane
  • spinach
  • fasgioli, qualchi suchju di frutta (prugna, melagrana, aranciu, carota, è passiunatu in particulare)
  • yogurt
  • barbabietola
  • salmone
  • lenticchie

3. Riduce l'ingestione di caffeina

Mentre a caffeina occasionale durante a gravidanza ùn hè micca dannosa (è ehi, una zitella deve stà svegliata!), Bere troppu caffeina ùn hè micca cunsideratu bè per u zitellu. Pò ancu peghju u gonfiore.

A cafeina hè un diureticu, chì vi face piscià di più, ciò chì face pensà à u vostru corpu ch'ellu ci vole à tene u fluidu.

Pruvate un caffè decafatu cù u latte o una tisana cum'è a menta pè aiutà invece à dà un pocu di spinta d'energia.

4. Bei più acqua

Per stranu chì pare di beie più acqua per contrarizza u gonfiore, funziona in realtà. Se u vostru corpu pensa chì sì disidratatu, si tenerà ancu di più fluidu per pruvà à cumpensà.

Allora pruvate à beie omancu 10 bichjeri d'acqua ogni ghjornu per tene i vostri reni sciacchendu e cose male è u vostru corpu felice idratatu.

S'ellu hè intimurente di beie tanta acqua, pruvate à ottene una tazza simpatica chì vulete mantene a ricarica, o una buttiglia d'acqua gigante chì duverete solu ricaricà un paiu di volte à ghjornu. Pudete ancu aromatizà a vostra acqua cun limone, menta, o bacche per renderla più piacevule.

5. Elevate i pedi è ripusate

Ancu se avete un milione di cose chì vulete fà prima chì u zitellu arrivi, pruvate à pusà è mette i pedi quandu hè pussibule.

Mentre site tuttu u tempu ùn hè micca bellu per a vostra circulazione, stà tuttu u tempu hè ancu duru per u vostru bellu corpu incinta.

Assicurà cù i pedi elevati per un pocu di tempu - in particulare à a fine di a ghjurnata - pò aiutà à drenà u fluidu chì si hè messu in piscina in e vostre gambe durante u ghjornu.

6. Purtate un vestitu largu è cunfortu

U vestitu di vestiti stretti, in particulare intornu à i vostri polsi, cintura è caviglie, pò aggravà u gonfiore. Fondamentalmente, impedisce à u sangue di circulà cusì faciule.

Pruvate à purtà panni sciolti è cunfurtevuli - o almenu evite bande elastiche strette. I vestiti maxi di maternità in l'estate è i cardigans fluidi o maglioni cù joggers in l'invernu ponu esse à tempu carini è comodi.

7. Stà frescu

Soprattuttu se site incinta durante i mesi caldi di l'estate, stà in casa durante u caldu di a ghjurnata è evità un eserciziu vigoru pò aiutà à tene u frescu è à riduce u gonfiore.

Pudete ancu portà vestiti freschi, mette cumpressi freddi nantu à i vostri pedi, o tene un fan vicinu.

8. Purtate calze di compressione finu à a vita

Ié, questi sò quant'è sexy quant'è chì parenu. Ma se sperimentate i pedi persistentemente gonfii, o duvete esse in i vostri pedi a maiò parte di u tempu, pudete portà calze di compressione finu à a cintura.

Queste calze strincenu delicatamente i pedi è e gambe per aiutà à tene u fluidu in circulazione. Pruvate à evità e calze di compressione finu à u ghjinochju, perchè ponu esse troppu strette à mezu à a gamba è in realtà aggravanu u gonfiore.

9. Camina

Andà ancu per una camminata di 5 o 10 minuti un paiu di volte à ghjornu pò aiutà à migliurà a vostra circulazione, chì aiuta à riduce u gonfiore.

Questu pò ancu esse una bona pausa in a vostra ghjurnata, è hè un ottimu modu per uttene un eserciziu sicuru di gravidanza.

10. Purtate scarpi comodi

Mentre pudete sembrà adorabile in i vostri tacchi alti, a gravidanza tardiva hè un bonu momentu per dalli una pausa. U purtamentu di scarpi comodi (ancu ortesi), ben adattati hè a chjave per riduce u gonfiu di i pedi, è ancu per prevene i prublemi di l'anca è di a schiena chì ponu nasce mentre u vostru centru di gravità cambia è u vostru pesu aumenta.

In più di u gonfiore, i ligamenti in u vostru corpu (inclusi i vostri pedi) si stendenu in realtà durante a gravidanza, cusì i vostri pedi ponu cambià di dimensione. Alcuni pedi di donne tornanu à a so dimensione prima di a gravidanza, ma parechje donne trovanu chì i so pedi sò in permanenza una dimensione mezza o cusì più grande.

Pò esse fastidiosu chì una cosa in più cambiessi, o chì alcuni di i vostri scarpi amati ùn sianu più adattati, ma questu hè una scusa eccellente per andà à spaventà qualchì novu preferitu.

11. Nata

Ùn ci sò studii chì dimustranu chì a pressione di l'acqua riduce u gonfiore durante a gravidanza, ma parechje donne trovanu sollievu da u gonfiore quandu passanu u tempu in piscina.

Pruvate à pusà o à natà in una piscina induve a prufundità di l'acqua hè guasgi finu à u to collu. À u minimu, vi senterete più leggeri, più freschi, è fate un pocu di eserciziu. Puderete ancu truvà chì i vostri pedi è e so ghjambe sò menu gonfie.

12. Fate un massaggio

U vostru cumpagnu pò esse in cerca di modi per esse implicati durante u prucessu di gravidanza, è questu hè l'occasione perfetta.

U massaggio aiuta à circulà i fluidi chì tendenu à accumulà in i vostri pedi, chì à u so tempu riduceranu u gonfiore.

Allora pigliate a vostra buttiglia d'acqua, mette i vostri pedi, è lasciate chì u to cumpagnu massaggia delicatamente i pedi è e gambe. Aghjunghjendu qualchì oliu essenziale di menta piperita o lavanda pò rende questu ancu più rilassante.

Se ùn site micca vicinu à a vostra data di scadenza, per esse sicuru vi vulete avè u vostru cumpagnu evitendu una pressione ferma nantu à alcuni punti di acupressione chì sò associati à cuntrazioni uterine.

È sì site in ballu sta gravidanza in solitaria o u vostru cumpagnu ùn hè micca u tippu toccu, parechji studi di massaggi offrenu massaggi prenatali specializati. Queste ponu aiutà micca solu cun gonfiore, ma sò ideali per aiutà à alleviare un pocu di u stress chì pò accumpagnà a gravidanza.

13. Dormi à fiancu à manca

Dorme nantu à u latu sinistro quandu hè pussibule pò migliurà u flussu di sangue, chì riduce u gonfiore di i pedi. Stendu à fiancu à manca manca a pressione di u vostru uteru da a vena cava inferiore, chì hè u grande vasu di sangue chì rende u sangue in u vostru core.

U takeaway

I pedi gonfiati sò un effettu latu assai cumunu di a gravidanza. U gonfiore hè causatu da u vulume di fluidu aumentatu in u vostru corpu, è da una diminuzione di a circulazione.

Sì avete un gonfiu improvvisu o severu, hè impurtante chjamà u vostru duttore, chì pò esse un segnu di qualcosa di più seriu. Ma un pocu gonfiu hè sicuramente nurmale.

Pudete aiutà à prevene u gonfiu di i pedi fendu un eserciziu dolce regulare, bevendu molta acqua, ripusendusi, è manghjendu una dieta equilibrata.

Prima di sapè, i vostri scarpi s'adapteranu di novu è i soli pedi nantu à i quali sarete focalizzati saranu quelli picculi diti di u zitellu!

Per più cunsiglii di gravidanza è cunsiglii settimanali adattati à a vostra data di scadenza, iscriviti à a nostra newsletter Mi Aspettu.

Posti Interessanti

Tendinite in u polu: chì hè, cause è trattamentu

Tendinite in u polu: chì hè, cause è trattamentu

A tendinite in u polu, cunni ciuta ancu cum'è teno inovite, con i te in infiammazione di i tendini pri enti in l'articulu, chì accade di olitu per via di movimenti ripetitivi di e ma...
Principali cause di Macroplatette è cume identificà

Principali cause di Macroplatette è cume identificà

Macroplate , chjamati ancu pia trine giganti, curri pondenu à pia trine di una dimen ione è di un voluminu più grande di a dimen ione normale di una pia trina, chì ò circa 3 m...