Autore: Laura McKinney
Data Di Creazione: 3 Aprile 2021
Aghjurnamentu Di Data: 1 Dicembre 2024
Anonim
HIV: sintomi inziali
Video: HIV: sintomi inziali

Cuntenutu

Panoramica

Sicondu a, più di 1,1 milioni di adolescenti è adulti in i Stati Uniti sò stimati à stà cun HIV. Circa u 15 per centu ùn sanu micca chì anu a cundizione.

E persone spessu ùn anu micca sintomi notevuli à u mumentu chì contranu HIV. Parechji di i sintomi di l'HIV acutu sò vaghi è ponu riflettà altre cundizioni cumuni, perciò ùn ponu micca esse ricunnisciuti cum'è sintomi di HIV.

Quandu qualchissia hè diagnosticatu cun HIV, si pò ricurdà di avè sintomi simuli à l'influenza mesi prima.

Sintomi di HIV acutu

Quandu una persona cuntrae HIV per a prima volta, si dice chì sò in u stadiu acutu. U stadiu acutu hè un mumentu quandu u virus si multiplica assai rapidamente. À questu stadiu, u sistema immunitariu si attiva è prova à luttà contr'à u VIH.

I sintomi ponu accade durante sta tappa. Se una persona sà chì hè stata recentemente esposta à l'HIV, allora ponu esse invitate à fà attenzione à i so sintomi è cercà e prove. I sintomi aguti di HIV sò simili à quelli di altre infezioni virali. Includenu:


  • stanchezza
  • mal di testa
  • perdita di pesu
  • frebba frequente è sudori
  • allargamentu di i nodi linfatichi
  • rash

I test standard di anticorpi ùn ponu micca esse in grado di rilevà l'HIV in questa tappa. Una persona deve circà l'assistenza medica immediata si sperienze questi sintomi è pensanu o sapenu chì sò stati recentemente esposti à HIV.

Prove alternative ponu esse aduprate per identificà a trasmissione precoce di HIV. Questu permette un trattamentu precoce, chì pò migliurà a prospettiva di una persona.

Vulete più infurmazioni cusì? Iscriviti à a nostra newsletter di l'HIV è uttene e risorse trasmesse direttamente in a vostra casella di posta »

Primi sintomi di HIV crònicu

Dopu chì u virus si stabilisce in u corpu, questi sintomi si risolveranu. Questa hè a fase cronica di HIV.

U stadiu cronicu di HIV pò durà parechji anni. Durante questu tempu, una persona cun HIV pò avè nisun sintomi evidenti.

Tuttavia, senza trattamentu, u virus continuerà à dannà u so sistema immunitariu. Hè per quessa chì u diagnosticu precoce è u primu trattamentu sò oramai raccomandati per tutte e persone chì campanu cun HIV. Altrimenti, ponu sviluppà eventualmente u stadiu 3 HIV, comunemente cunnisciutu cum'è AIDS. Amparate più nantu à u trattamentu HIV.


U trattamentu HIV pò benefiziu a salute di e persone seropositive è di i so cumpagni. Se u trattamentu di una persona seropositiva porta à una suppressione virale è à una carica virale indetectabile, allora ùn anu "efficacemente micca risicu" di trasmette l'HIV, secondu u.

Sintomi di u SIDA

Se l'HIV indebolisce abbastanza u sistema immunitariu, una persona hà da sviluppà u SIDA.

Un diagnosticu di u SIDA significa chì una persona sperimenta immunodeficiency. U so corpu ùn pò più luttà efficacemente contr'à parechji tippi differenti di infezioni o di cundizioni chì serianu prima trattati facilmente da u sistema immunitariu.

U SIDA ùn face micca parechji sintomi stessu. Cù u SIDA una persona sperimenterà sintomi da infezioni opportunistiche è e malatie.Queste sò infezioni è cundizioni chì prufittanu di a diminuzione di a funzione immune di u corpu.

I sintomi è segni di cundizioni opportunisti cumuni includenu:

  • tosse secca o mancanza di fiatu
  • deglutizione difficiule o dolorosa
  • diarrea chì dura più di una settimana
  • macchie bianche o macchie insolite in a bocca è intornu
  • sintomi cum'è pneumonia
  • frebba
  • perdita di visione
  • nausea, crampi addominali è vomitu
  • macchie rosse, marrone, rosa, o viulente nantu à o sottu à a pelle o in bocca, nasu o palpebre
  • attacchi o mancanza di coordinazione
  • disordini neurologichi cum'è depressione, perdita di memoria è cunfusione
  • severi mal di testa è rigidità di u collu
  • coma
  • sviluppu di varii tumori

I sintomi specifici dipenderanu da chì infezioni è cumplicazioni affettanu u corpu.


Se una persona sperimenta unu di questi sintomi è sia hà HIV o pensa chì puderebbenu esse stati esposti à questu in u passatu, duverebbe cercà cunsiglii medichi immediati. E infezioni è e malatie opportuniste ponu mette in periculu a vita s'ellu ùn hè trattatu rapidamente.

Certi cundizioni opportunistichi, cum'è u sarcomu Kaposi, sò estremamente rari in e persone senza AIDS. Avè una di queste malatie pò esse prima u segnu di HIV in e persone chì ùn sò micca stati testati per u virus.

Impedisce u sviluppu di u SIDA

U trattamentu HIV impedisce tipicamente a prugressione di HIV è u sviluppu di u SIDA.

Se una persona pensa chì pò esse stata esposta à l'HIV, duverebbe esse testata. Alcune persone ùn volenu micca sapè u so statutu di HIV. Tuttavia, u trattamentu pò impedisce à l'HIV di dannà u so corpu. E persone cun HIV ponu campà una vita longa è piena cù i trattamenti adatti.

Sicondu a, i test di HIV devenu esse parte di l'assistenza medica di rutina. Tutti quelli trà l'età di 13 è 64 anu da esse testati per HIV.

Articuli Affascinanti

Amparate à piglià u Test Stereu di Cecità è trattà

Amparate à piglià u Test Stereu di Cecità è trattà

A cecità tereo hè un cambiamentu di vi ione chì face chì l'immagine o ervata ùn abbia ni una prufundità, ghjè per que a hè difficiule di vede in trè di...
Reumatismu di sangue: chì hè, sintomi è trattamentu

Reumatismu di sangue: chì hè, sintomi è trattamentu

A frebba reumatica, chjamata popularmente reumati mu in u angue, hè una malattia cau ata da una reazione autoimmune in u corpu dopu infezioni cau ate da batteri. ta malatia hè più cumun...