U mumentu aghju pigliatu seriu nantu à a mo obesità
Cuntenutu
Tenendu a mo piccula nascita, a mo terza zitella, eru decisu. Aghju decisu allora è allora chì eru finitu di campà in negazione per esse periculosamente in sovrappesu. À quellu tempu, eru 687 sterline.
Vuliu esse vivu quandu e mo zitelle si maritanu. Vuliu esse capace di marchjà li in u passaghju. È vulia esse quì per a nascita di i mo figliulini. Meritanu a megliu versione di mè chì possu offre.
Aghju decisu chì ùn vulia micca chì e mo zitelle si ricordessinu di mè solu in fiure è storie. Basta era abbastanza.
Piglià una decisione
Una volta ghjuntu in casa dopu a nascita di a mo figliola, aghju cuminciatu à chjamà palestre. Aghju parlatu cù un furmatore à u telefunu chjamatu Brandon Glore. M’hà dettu ch’ellu seria ghjuntu in casa meia per visità mi in un coppiu di ghjorni.
Brandon ùn m'hà micca ghjudicatu. Invece, hà ascultatu. Quandu parlava, era pusitivu è direttu. Ellu disse chì avissimu da cumincià à travaglià fora in un coppiu di settimane, è avemu accunsentutu nantu à una data è ora.
Cunduce à a palestra per incuntrà à Brandon per u mo primu allenamentu ufficiale era estremamente stressante. E farfalle in u mo stomacu eranu intense. Aghju ancu cunsideratu annullà.
Surtendu nantu à u parcheghju di a palestra, aghju guardatu davanti à a palestra. Pensu chì avia da lancià. Ùn mi ricordu mai di esse cusì nervosu in a mo vita.
U vetru esternu di a palestra era semi-rispechjatu, allora ùn pudia micca vede, ma aghju pussutu vede u mo riflessu. Chì diavule facia? Eiu, anderaghju à travaglià?
Puderia imaginà tutte e persone dentru ridichjendu o ridendu à a vista di mè chì stavu quì è immaginendu mi di travaglià cun elli.
Mi vergugnava è mi vergugnava chì e poche scelte di vita mi furzassinu à stu mumentu di umiliazione assoluta è cumpleta.
Ma sapiu chì stu mumentu, ben chì scomodu è spaventosu, valia tuttu. A facia per a mo famiglia è per mè stessu. Finalmente aghju pigliatu un rolu attivu per fà mi più sana è felice.
Agisce
Aghju pigliatu un ultimu fiatu di purificazione, è sò andatu in palestra. Era a porta a più pesante chì aghju mai apertu. Mi aghju preparatu per sguardi di ghjudiziu è divertimentu à e mo spese.
Aghju marchjatu in palestra è per a mo sorpresa è sollievu, l'unicu in u bastimentu era Brandon.
U pruprietariu avia chjosu a palestra per qualchì ora per pudè travaglià in una atmosfera focalizzata è cuncintrata. Eru cusì liberatu!
Senza a distrazione di l'altri intornu à mè, aghju pussutu fighjà nantu à Brandon è a so struzzione.
Aghju ancu dumandatu à Brandon se pudemu piglià un video di u mo allenamentu. Aghju avutu.
Eru ghjuntu tantu luntanu è avia dettu à tante persone vicine à mè ciò chì avia da fà. Aviu avutu da fà tuttu ciò chì puderia per rende mi rispunsevule, cusì ùn pudia micca lascià a mo famiglia o me stessu.
Ddu primu video di e social media hè statu vistu 1,2 milioni di volte in menu di 24 ore. Sò statu scumudatu! Ùn avia nisuna idea chì ci eranu tanti altri fora cum'è mè.
Un mumentu di vulnerabilità da un omu umile ma spirantosu hà purtatu à A Rivoluzione di l'Obesità.
Quellu "A-ha!" U mumentu quandu decidite piglià seriu nantu à a salute è a forma fisica hè cusì impurtante. Ma agisce dopu fà sta prumessa intima per voi stessu? Hè cusì impurtante. Credimi.
Assicurendu piccule vittorie
Aghju seguitu cun Brandon Glore è li aghju dumandatu chì indicatore determina a più serietà di una persona per sustene u so viaghju di fitness. A so risposta? Dureza mentale.
"Hè cruciale, perchè ci hè di più in u viaghju chè di vene à a palestra o di travaglià in ligna", hà dettu.
«Sò e scelte chì femu tutti quandu simu soli. Ci vole un impegnu prufondu è persunale per seguità dinò i modi di vita è di pianu nutrizionale. "
Se site in lotta cù l'obesità, chì ci vulerà per piglià quella decisione di primura per diventà più sana è perde u pesu?
A decisione di diventà proattivu hè solu u primu passu.
U passu 2 face una azzione positiva durabile per:
- move
- andatu
- cunduce un modu di vita più attivu
- sviluppà abitudini nutritive sane
Pruvate à dà vi una piccula vittoria per pruvà à voi stessi chì avete a durezza mentale per avè successu. Abbandunate qualcosa chì ùn hè micca sanu per 21 ghjorni consecutivi, cum'è soda, ghjacciu, dolci, o pasta.
Mentre u chjamu una piccula vittoria, compie stu compitu hè veramente una grande vittoria psicologica chì vi darà a fiducia è l'impetu per cuntinuà à avanzà.
Avete questu!
Esse forte, amatevi, è fate la succede.
Dopu avè superatu a dipendenza da e sostanze è statu abusatu sessualmente da zitellu, Sean hà rimpiazzatu a dipendenza da droghe cù a dipendenza da fast food. Stu modu di vita hà purtatu à un drammaticu guadagnu di pesu è cundizioni di salute sottostanti. Cù l'aiutu di u furmatore Brandon Glore, i video di l'allenamentu di Sean sò diventati un successu in i social media, purtendu à interviste regiunali, naziunali è internaziunali. Avucatu per quelli chì luttanu contr'à l'obesità severa, u libru di Sean, "Larger Than Life" hè attualmente previstu per a liberazione à a fine di l'estate 2020. Truvate Sean è Brandon in ligna via Facebook, Instagram, Twitter è LinkedIn è ancu u so situ web è podcast cù u listessu nome , "A Rivuluzione di l'Obesità". Sean esemplifica u fattu chì ùn duvete micca esse perfetti per inspirà l'altri, basta à mustrà à l'altri cumu trattate e vostre imperfezzioni.