Rompe un sudore cù stu flussu di yoga calda chì brucia i vostri musculi
Cuntenutu
Cunniscite u dittu "ùn hè micca bisognu di travaglià più dura, solu più intelligente"? Beh, anderete à fà tramindui durante stu allenamentu di yoga rapidu. Sfiderete a vostra tecnica di posa di corvu è furmerete u vostru corpu per esse prontu à a manu cù questa sequenza chì custruisce calore in tuttu u vostru corpu per un allenamentu di forza da u capu à i piedi. (Una volta chì ammaestrate stu flussu, vulerete piglià a vostra pratica di più cun questu allenamentu di yoga boot-camp.)
Cumu funziona: Puderete attraversà ogni posa. Alcuni richiederanu di tene fermu è di testà u vostru equilibriu, mentre altri eleveranu a vostra frequenza cardiaca per una rapida spinta di cardio. Ripetite tuttu u flussu 3 à 5 volte.
Sedia Pose Hold
A. Stà cù i pedi à larghezza di e spalle. Inspirate è alzate e bracce dritte finu è fora per inquadrà a faccia, tenendu e spalle in giù è indietro.
B. Exhale è abbassate in a pusizione spinghjendu i fianchi indietro è piegendu e ghjinochje cum'è sì sedutu in una sedia.
Mantene per 30 seconde à 1 minutu.
Crow Pose
A. Stà cù i pedi larghezza di l'anca aparti è i bracci da i lati. Accovacciate è piantate e mani in terra.
B. Trasfurmate u vostru pesu in mani mentre cullate nantu à a punta di i pedi, purtendu i ghjinochji per appughjà nantu à i triceps, i gomiti dolci; sguardu avanti.
C. Pianta lentamente in avanti per alzà i pedi unu à volta per bilancià nantu à e mani.
Mantene per 30 secondi à 1 minutu.
Malasana Kriya
A. Lasciate i pedi à u pianu da a postura di u corbu, cusì chì site in un squat bassu è largu (Malasana) cù e mani in preghiera trà i vostri gammi.
B. Pulsà attraversu i tacchi è vene à stà. Continuate alternendu trà squat è standing, cunnessu u to fiatu, respirendu mentre site squat è fora mentre site.
Cuntinuà per 1 minutu.
Vinyasa Extra-Heat
A. Chaturanga: Cuminciate in posa di tavola. Arrivà in daretu cù i tacchi, impegnà l'ombiccu à a spina, è ammorbidisce attraversu i gomiti, ghjunghjenduli dritti in daretu finu à chì l'avambracci pascenu i lati di a cassa toracica. Truvate una spina longa, è tenite un ligeru mentone.
B. Cane rivoltu in sopra: inspirate, pressu e palme è a cima di i pedi in u pavimentu mentre estende e braccia, è alzate e cosce da u pavimentu. Lasciate chì i fianchi s'addolciscenu ligeramente versu u tappettu mentre à u stessu tempu si stendenu da u pettu.
C. Torna à traversu Chaturanga.
D. Spinghje e palme è ghjunghje in pusizione alta di tavula.
E. Pike fala in su, spinghjendu i tacchi versu u pianu, ghjunghjendu in una forma V invertita cù i bracci allungati longu è a testa in ghjò.
Eseguite Vinyasa 3 à 5 volte.
Luppulu Handstand
A. Cù e mani sempre nantu à a terra, chjappà una gamba dritta dritta è piegate a gamba diritta, chjappà u pede drittu à a coscia sinistra.
B. Sbarcate pianu pianu à u pede dirittu, mantenendu a gamba manca staccendu da a terra è ripetite u saltu di a manu.
Eseguite 5 salti à u latu drittu, dopu 5 salti à manca.