Chì ghjè a Beck Triad

Cuntenutu
- 1. Sona u core sbuffulatu
- 2. Diminuzione di a pressione sanguigna
- 3. Dilatazione di e vene in u collu
- Cumu hè fattu u trattamentu
A Tria Beck hè carattarizata da un inseme di trè segni chì sò assuciati à una tamponatura cardiaca, cum'è i soni soffiati di u core, diminuzione di a pressione sanguigna è dilatazione di e vene di u collu, rendendu difficiule per u core di pompà u sangue.
A tamponata cardiaca consiste in l'accumulazione di fluidu trà e duie membrane di u pericardiu, chì sò rispunsevuli di u rivestimentu di u core, generendu i segni descritti sopra è sintomi cum'è aumentu di a frequenza cardiaca è respiratoria, dolore toracicu, piedi è mani freddi è viole , manca d'appitittu, difficultà à inghiottisce è tossu.
Scuprite chì sò e cause più cumuni chì ponu esse a causa di tamponamentu cardiacu.

A triade di Beck pò esse spiegata cusì:
1. Sona u core sbuffulatu
Quandu una ferita si verifica in u core, per esempiu, un aumentu di a pressione intrapericardica pò esse generatu per via di l'accumulazione di fluidu in u spaziu pericardicu, chì hè u spaziu trà u core è u pericardiu, un tipu di sac attaccatu à u core, chì u circonda. Questa accumulazione di fluidu intornu à u core annegherà u sonu di i battiti di u core, chì hè u primu cumpunente di a triade di Beck.
2. Diminuzione di a pressione sanguigna
Stu cambiamentu in a pressione intracardiaca compromette u riempimentu cardiacu, perchè u core ùn serà micca capace di travaglià bè, diminuendu cusì a pruduzzione cardiaca, chì si riflette in una diminuzione di a pressione sanguigna, secondu a triade di Beck.
3. Dilatazione di e vene in u collu
In cunsiquenza di una diminuzione di a pruduzzione cardiaca, u core averà ancu difficultà à riceve tuttu u sangue venoso, chì vene da u restu di u corpu à u core, chì pruvucarà u sangue à accumulassi, purtendu à u terzu segnu di a triade beck, a dilatazione di e vene di u collu, cunnisciuta ancu cum'è turgenza jugulare.
Cumu hè fattu u trattamentu
U trattamentu di u tamponamentu cardiacu deve esse fattu d'urgenza è di solitu cunsiste à fà una pericardiocentesi, chì hè un tipu di procedura chirurgica chì hà per scopu di rimuovere l'eccessu di fluidu da u core, chì hè una procedura pruvisoria, chì allevia solu i sintomi è pò salvà a vita di u paziente. .
Dopu questu, u duttore pò fà una cirurgia più invasiva per eliminà una parte di u pericardiu, drenà u sangue o caccià i coaguli di sangue, per esempiu.
Inoltre, a sustituzione di u voluminu di sangue cù liquidi è l'amministrazione di droghe per nurmalizà a pressione sanguigna è l'amministrazione di ossigenu per riduce a carica nantu à u core pò ancu esse fatta.