Ciò chì i Terapeuti Desideranu Sapete di Ciò chì Caricanu

Cuntenutu
- Quandu a terapia hè fora di portata
- U puntu di vista di un terapeuta
- Analizà u veru costu di a terapia
- U prublema cù l'assicuranza
- Quandu i soldi tenenu e persone da a terapia
- I terapeuti cercanu di aiutà
Includemu prudutti chì pensemu utili per i nostri lettori. Se cumprate per mezu di ligami nantu à sta pagina, pudemu guadagnà una piccula cumissione. Eccu u nostru prucessu.
"Nimu diventa terapeuta cù a speranza di rende lu riccu".
Quasi 20 anni fà sò cascatu in una prufonda depressione. Avia custruitu da un bellu pezzu, ma quandu aghju avutu ciò chì mi riferisce sempre cum'è "a ripartizione", pareva accadere tuttu in una volta.
Mi sò datu una settimana di pausa da u mo travagliu durante e vacanze. Ma invece di aduprà quellu tempu per esse cù i so cari o intraprende avventure di vacanze, mi sò chjosu in u mo appartamentu è aghju rifiutatu di parte.
In u corsu di sta settimana, aghju deterioratu rapidamente. Ùn aghju micca dormitu, scegliendu invece di stà svegliu per ghjorni à ghjornu guardendu tuttu ciò chì hè accadutu à esse in cavu.
Ùn aghju micca lasciatu u mo divanu. Ùn aghju micca duscia. Aghju chjosu i persiane è ùn aghju mai accendutu i lumi, campendu invece da a luce di quellu schermu di televisione. È u solu cibu chì aghju manghjatu, per 7 ghjorni di fila, hè statu Granu Thins immersu in crema di furmagliu, sempre tenutu à portata di manu nantu à u mo pianu.
Quandu u mo "staycation" era finitu, ùn pudia più vultà à u travagliu. Ùn puderia micca lascià a mo casa. L'idea stessa di fà sia hà fattu chì u mo core corre è chì a mo testa gira.
Hè u mo babbu chì si hè presentatu à a porta di a porta è hà capitu quantu eru malatu. Mi hà fattu appuntamenti cù u mo duttore di famiglia è un terapeuta subitu.
Tandu e cose eranu diverse. Una chjama à u mo travagliu è sò statu piazzatu per un permessu di assenza di salute mentale pagatu, furnitu cun un mese interu per ritruvami in un locu sanu.
Aviu una bona assicurazione chì copria i mo appuntamenti di terapia, allora aghju pussutu pagà e visite ogni ghjornu mentre aspettavamu i medicamenti chì mi avianu prescrittu per caccià. In nisun momentu ùn aghju avutu à preoccupassi di cumu pagherebbe per quellu . Aghju avutu solu à fighjà nantu à a salute.
Se avessi avutu una ripartizione simile oghje, nunda di què ùn seria veru.
Quandu a terapia hè fora di portata
Cum'è tutti in stu paese, aghju sperimentatu l'accessu diminuitu à l'assistenza sanitaria à bon pattu, è soprattuttu a salute mentale à bon pattu, in l'ultimi 2 decennii.
Oghje, a mo assicurazione prevede un numeru limitatu di visite di terapia. Ma vene ancu cun una franchigia annuale di 12 000 $ à l'annu, chì significa chì assiste à a terapia guasi sempre mi dà da pagà cumpletamente da a mo tasca quantunque.
Qualcosa chì facciu sempre almenu qualchì volta à l'annu, ancu solu per verificà è ricalibrà i mo penseri.
A verità hè, sò una persona chì sarebbe probabilmente sempre megliu cù appuntamenti di terapia regulare. Ma in e mo circustanze attuali, cum'è mamma sola chì gestisce a mo propria impresa, ùn aghju micca sempre e risorse per fà chì accada.
È sfurtunatamente, hè spessu quandu aghju più bisognu di a terapia chì mi possu permette u menu.
Una lotta chì socu chì ùn sò micca solu à affruntà.
Vivemu in una sucietà chì li piace di punta un dittu à a malattia mentale cum'è capre espiatorio per tuttu, da a mancanza di abitazione à i sparamenti di massa, ma ponendu quella colpa ùn riescemu in alcun modo a dare priorità à e persone l'aiutu chì necessitanu.
Hè un sistema difettu chì ùn mette in opera nimu per u successu. Ma ùn sò micca solu quelli chì anu bisognu di assistenza mentale chì soffrenu da e mani di quellu sistema.
Hè ancu i terapeute stessi.
U puntu di vista di un terapeuta
"Nuddu diventa terapeuta in a speranza di rende lu riccu", dice u terapista adolescente John Mopper à Healthline.
"Esse capace di fà ciò chì facciu per campà hè a cosa a più stupente di u pianeta", dice. "U fattu chì in ogni ghjornu, possu pusà da sei à ottu adolescenti è avè conversazioni da 6 à 8 ore, sperendu chì impatti a ghjurnata di qualcunu in modu pusitivu, è esse pagatu per questu? Hè onestamente ciò chì mi alza ogni mattina ".
Ma hè chì esse pagatu per a so parte chì pò qualchì volta mette un impedente à u travagliu chì a maiò parte di i terapeuti cercanu di fà.
Mopper hè coproprietariu di Blueprint Mental Health in Somerville, New Jersey. A squadra si compone di ellu è di a so moglia, Michele Levin, è ancu di cinque terapeute chì travaglianu per elli.
"Semu cumpletamente fora di a rete cù l'assicuranza", spiega. "I terapeuti chì ùn piglianu micca l'assicuranza tendenu à avè un cattivu rap da alcune persone, ma a verità hè chì se e cumpagnie d'assicuranza pagavanu una tarifa ghjusta, sariamu più aperti à andà in rete".
Allora chì, esattamente, pare un "tassu ghjustu"?
Analizà u veru costu di a terapia
Carolyn Ball hè una cunsigliera prufessiunale licenziata è pruprietaria di Elevate Counseling + Wellness in Hinsdale, Illinois. Ella dice à Healthline chì ci sò assai fattori chì entranu in a definizione di una tarifa per a terapia.
"Cum'è pruprietariu di una pratica privata, guardu a mo educazione è a mo sperienza è ancu u mercatu, u costu di l'affittu in a mo zona, u costu di furnisce un uffiziu, u costu di a publicità, a furmazione permanente, i diritti prufessiunali, l'assicuranza, è infine , u costu di a vita ", dice ella.
Mentre e sessioni di terapia di solitu gestenu i pazienti da ogni locu da $ 100 à $ 300 l'ora, tutti i costi sopra menzionati esce da quella tassa. È i terapeute anu e so famiglie da curà, e so fatture da pagà.
U prublema cù l'assicuranza
A pratica di Ball hè un'altra chì ùn piglia l'assicuranza, specificamente per via di u tassu bassu di e cumpagnie d'assicuranza paga.
"Una cosa chì pensu chì a ghjente ùn si capisca hè quantu hè diversa l'ora di terapia da altre professioni mediche", spiega Ball. «Un duttore o un dentistu pò vede ottu pazienti à l'ora. Un terapeuta ne vede solu unu ".
Ciò significa chì mentre un medicu pò esse capace di vede, è fatturà per 48 pazienti à ghjornu, i terapeuti sò generalmente limitati à circa 6 ore fatturabili.
"Hè una differenza enorme in u redditu!" Ball dice. "Onestamente credu chì u travagliu di i terapeuti sia impurtante quant'è u travagliu di l'altri prufessiunali medichi, eppuru a paga hè significativamente menu."
In più di tuttu què, a fatturazione cù l'assicuranza vene spessu cun costi addiziunali, secondu a psicologa clinica Dr. Carla Manly.
"Vista a natura di a fatturazione di l'assicuranza, parechji terapeuti anu da cuntrattu cù un serviziu di fatturazione. Questa pò esse frustrante è costosa ", dice ella, spieghendu chì u risultatu finale hè u terapeuta chì riceve spessu menu di a metà di ciò chì era urigginariamente fatturatu.
Quandu i soldi tenenu e persone da a terapia
I terapeuti sanu chì i so tassi di sessione ponu esse un deterrente per circà trattamentu.
"Sfurtunatamente, pensu chì questu hè troppu cumunu", dice Manly. "Parechje persone chì travaglia cù amichi è famiglia chì anu bisognu di terapia ma ùn vanu per duie ragioni principali: costu è stigma".
Ella dice chì hà aiutatu a ghjente di tuttu u paese à ottene riferimenti à pocu costu per a terapia quandu hè necessariu. "Aghju fattu questu per qualchissia in Florida", spiega. "È i servizii" low cost "eranu trà $ 60 è $ 75 per sessione, chì hè una grande quantità di soldi per a maiò parte di a ghjente!"
Nuddu disputa chì i cunsiglieri anu bisognu di campà, è ognunu di i prufessiunali chì praticanu Healthline hà parlatu hà stabilitu i so tassi cun questu bisognu in mente.
Ma sò tutti sempre individui chì sò entrati in una prufessione d'aiutu perchè volenu aiutà e persone. Dunque, quand’elli sò di fronte à i clienti, o i clienti putenziali, chì anu veramente bisognu d’aiutu ma ùn si ponu permette, si ritrovanu à circà modi per aiutà.
"Questu hè dura per mè", spiega Ball. "Andà à a terapia pò cambià positivamente u cursu di a vita di qualcunu. U vostru benessere emotivu hè di primura per gode di relazioni di qualità, cultivà u significatu è custruisce una autostima durevule ".
Ella vole chì tutti abbianu quellu accessu, ma gestisce ancu una impresa. "Mi lotta per equilibrà u mo desideriu di furnisce aiutu à tutti cù a necessità di guadagnà una vita", dice ella.
I terapeuti cercanu di aiutà
Ball riserva un numeru di spazii di scala culisante nantu à u so prugramma ogni settimana per i clienti chì anu bisognu di l'aiutu ma ùn ponu micca pagà a tassa cumpleta. A pratica di Mopper face qualcosa di simile, annullendu appuntamenti ogni settimana chì sò strettamente pro bono per i clienti stabiliti chì anu spressu quellu bisognu.
"Offrendu alcuni servizii senza costi per i clienti chì ùn anu micca i mezi hè in realtà legatu à e nostre linee guida etiche", spiega Mopper.
Manly risponde à u so desideriu di aiutà quelli chì anu più bisognu in altri modi, volontariamente settimanale in un centru lucale di riabilitazione di droghe è alcool, ospitendu un gruppu settimanale di supportu à pocu costu, è volontariu cù veterani.
Tutti i trè menziunati aiutendu a ghjente à truvà servizii à bon pattu quandu ùn hè solu pussibule per elli di esse visti in u so uffiziu. Alcuni di i so suggerimenti includenu:
- cliniche di a cumunità
- campus universitari (chì anu qualchì volta cunsiglii à i studienti graduati cù tassi ridotti)
- servizii di cunsiglii da pari
- servizii cum'è Open Path Collective, una organisazione senza scopo di lucro chì aiuta a ghjente à truvà servizii di terapia lucale à costi ridotti
- terapia in linea, chì offre servizii per mezu di video o chat in una tarifa ridutta
Ci sò opzioni dispunibili per quelli senza i mezi finanziarii, ma Manly ricunnosce, "Truvà e risorse, chì hè spessu" faciule "per un terapeuta o un altru prufessiunale, pò esse scoraggiante o spaventosu per quellu chì soffre di depressione o ansietà. Hè per quessa chì hè cusì impurtante di pudè dà una manu d'aiutu per offre rinvii ".
Dunque, se avete bisognu d'aiutu, ùn lasciate micca chì i soldi sianu a cosa chì vi impedisce di ottene.
Aiutate à un terapeuta lucale in a vostra zona, è scopre ciò chì ponu furnisce. Ancu sè ùn vi pudete micca permette di vedeli, ponu esse capaci di aiutà vi à truvà à qualchissia chì pudete vede.
Leah Campbell hè un scrittore è editore chì vive in Anchorage, Alaska. Hè una mamma sola per scelta dopu una seria serendipitosa di eventi hà purtatu à l'adopzione di a so figliola. Leah hè ancu l'autore di u libru "Femmina Infertile Unica" è hà scrittu assai nantu à i temi di l'infertilità, l'adopzione è a crianza. Pudete cunnette vi cù Leah via Facebook, u so situ web, è Twitter.